Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • na e-shopu nabízí zboží, které není skladem a již nikdy nebude

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,

    aktualizace skladu se provádí co 4 h , tak se i tohle může stát.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    před měsícem jsem si koupil váhu, která je dodnes dostupná, zaplatil jsem ji a po měsíci nemám nic. Neberou telefon, zkoušel jsem se zeptat na informace přes email ale nereagují, zkoušel jsem posílat SMS ale nereagují, zkoušel jsem volat na číslo asistenčního centra ale je tam elektronická ústředna s různými možnostmi, které nakonec vždy řeknou poslat e-mail, na který nereagují. Toto je nejhorší společnost, se kterou jsem se kdy setkal. Pokud jste si přečetli podmínky prodeje, je tam napsáno, že zboží je možné dodat i po 30 měsících. Buď opatrný

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,

    nepište tu anonnymně. Řekněte nám jméno a číslo objednávky pokud máte opravdu nějaký problém a může se řešit a ne že tu napíšete nějaké anonymní , hloupé informace , které nehovoří vůbec o ničem nebo vašem problému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • před měsícem jsem si koupil váhu, která je dodnes dostupná, zaplatil jsem ji a po měsíci nemám nic. Neberou telefon, zkoušel jsem se zeptat na informace přes email ale nereagují, zkoušel jsem posílat SMS ale nereagují, zkoušel jsem volat na číslo asistenčního centra ale je tam elektronická ústředna s různými možnostmi, které nakonec vždy řeknou poslat e-mail, na který nereagují. Toto je nejhorší společnost, se kterou jsem se kdy setkal. Pokud jste si přečetli podmínky prodeje, je tam napsáno, že zboží je možné dodat i po 30 měsících. Buď opatrný
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlé, bezproblémové vyřízení objednávky. Spokojenost s výrobkem.

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod zrušil objednávku bez udání důvodu. Telefonní kontakt není možný a na můj dotaz přes e-mail, proč samovolně zrušili objednávku, firma nereaguje. Obchod GastroTrade výrazně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den Vám přejeme, kdyby, jste prosím četla, naše stránky a respetlovala to, máme tam, že máme letní odstávku a rekonstrukci . Vše je uvedeno na webu. Děkujeme a přejme hezké léto ) Gastrotrade Váš profesionální partner

    po upozornění Služby DPD, že se jedná o podvod !!!

    Marie Gadziova

    Neregistrovaný
    navýšení o 8% 17.3.2021

    [email protected]

    605303994
    Fakturační a dodací adresa

    Marie Gadziova
    Vitorazska 90, České velenice, 37810

    ČESKÁ REPUBLIKA

    605303994

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednane zbozi nedorazilo, i kdyz je napsane ze je skladem.
    • Do dnesniho dne nam nevratili ani platbu zpet!
    • Zadna odpoved na email.

    Byli jsme informovani, ze zbozi neni skladem a castka nam bude vracena zpet. Do dnesniho dne zadne zbozi, zadna vratka platby, zadna komunikace. Ani telefonni linka nefunguje. Nedoporucuji!

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,
    bohužel jste nám v našem formuláři, neuvedli kde máme peníze vrátit. Klidně to můžete uvést zde na Heurece a do 24 h máte to vráceno Přejme Vám hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nulová komunikace, po dotazu na doručení zboží které již bylo objednané minulý týden mi byla objednávka bez jakékoliv odpovědi zrušena.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,

    chápeme Vaši konkurenční urážku!!!! Pokud jsme tedy něco Vám udělali špatně.. rádi napravíme nebo se omluvíme. Uvedte tady o co jde . Děkujeme za ferovost)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace, na uvedené tel. číslo se nedá běžně dovolat (vždy vás přepne na automat ) oznámí vám, že vyřizuje zákazníka který se dovolal před vámi a odkáže vás na zaslání dotazu e-mailem. Dokonce i ve večerních hodinách mimo uvedenou provozní dobu.
    Na žádost o zaslání aktuální nabídky vybraného produktu, chtěl jsem poslat co mají aktuálně skladem, mi nic posláno nebylo.
    Na žádost o zaslání faktury k zaplacení mi také faktura poslána nebyla.
    Následně pan Vlček poslal mailem storno objednávky.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den , CO Vás tedy mrzí ?
    když jste nezaplatil, jak říkate, zboží bylo dáne dalším zákazníkum)

    děkujeme , když nezaplatím ta rohlíky nemám je..
    v OP, je napsáno, že je třena uhradit platbu převodem do 48, h a to se u Vás nestalo, tak co Nás to očernuje ?
    přejme Vám hezký den a je tu hodně eshopu , kde si můžete taky dobře taky nakoupit)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
    • Dobra komunikace a rady.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • CENA RYCHLOST DODÁNÍ
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ryhlá reakce, profesionální znalosti a odborný přístup
    • Nedá se zaplatit kartou
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednáno, potvrzeno, dodáno a tak to má být
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé jednání, poskytnutí informací celková spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Objednávka 27.3. a zboží dorazilo hned druhý de. Byli jsme rádi, že jsme po obdržení zboží dostali fakturu, kterou zaplatíme včas. MŠ Obránců míru , Ostrava - Vítkovice.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Vše v pořádku, až na maličkost, chyběl 1 dotahovací nerezový šroubek.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spotřebiče dorazily velice rychle po objednání a v pořádku. Po odeslání objednávky jsem potřeboval provést změnu, vše proběhlo po telefonu svižně, pan majitel byl ochotný a vstřícný. Doporučuji!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost dodání.
    • Žádná.

    Doporučuji všem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    E-shop nabízí zboží které uvádí že je skladem, ale už se nikde nezmiňuje že je u externího dodavatele tudíž jej nemůže doručit. Deset dnů od objednávky mě zboží nebylo stále doručeno. Komunikace pouze e-mailem.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Vážený pane,

    prosím neuvádějte zde velmi lžívé informace. Vše máte uvedeno v obchodních podmínkách , které jste sám potvrdil.

    1.2. Produkty s uvedenou dostupností skladem nebo skladem v distribučním centru je obvyklá doba dodání 2-5 pracovních dnů. V případě ojedinělého zboží může být doba dodání 1-30 týdnů. Kupující bude o době dodání zboží emailem informován po přijetí objednávky.

    Pokud je infolinka obsazená, tak jste v rámci hlasového automatu odeslán na emailovou komunikaci. V dnešní době naprostá věc téměř ve všech firmách.

    O době dodání jste byl byl plně informován.

    S pozdravem Gastrotrade