Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neúplný popis produktu, s tím související nákup nesprávného zboží
    • striktní odmítnutí vrácení zboží / vrácení zaplacené částky
    • posléze nulová komunikace

    ani nenabídnou výměnu produktu, prostě nezájem
    poprvé a naposledy, podobných obchodů je několik, příště určitě nakupujeme jinde

    • Žádná odezva od dodavatele.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod stornoval bez důvodu objednávku a vůbec nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží do dnešního dne nemám a na email nikdo neodpověděl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo zcela jiné zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel do dnešního dne nemáme ani zboží a ani peníze. Do firmy Gastro Trade se není možné dovolat, pouze záznamník.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,

    proč podle hlasového automatu a nepostupujete a nenapíšete email ? abychom mohli tu Vaší falešnou stížnost řešit ??
    a píšete zde lžívé věci. Pokud jste opravdu měli nějaký problém jak tu vypisujete tak jste ho tu měli napsat o co jde ?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • na e-shopu nabízí zboží, které není skladem a již nikdy nebude

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,

    aktualizace skladu se provádí co 4 h , tak se i tohle může stát.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    před měsícem jsem si koupil váhu, která je dodnes dostupná, zaplatil jsem ji a po měsíci nemám nic. Neberou telefon, zkoušel jsem se zeptat na informace přes email ale nereagují, zkoušel jsem posílat SMS ale nereagují, zkoušel jsem volat na číslo asistenčního centra ale je tam elektronická ústředna s různými možnostmi, které nakonec vždy řeknou poslat e-mail, na který nereagují. Toto je nejhorší společnost, se kterou jsem se kdy setkal. Pokud jste si přečetli podmínky prodeje, je tam napsáno, že zboží je možné dodat i po 30 měsících. Buď opatrný

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,

    nepište tu anonnymně. Řekněte nám jméno a číslo objednávky pokud máte opravdu nějaký problém a může se řešit a ne že tu napíšete nějaké anonymní , hloupé informace , které nehovoří vůbec o ničem nebo vašem problému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • před měsícem jsem si koupil váhu, která je dodnes dostupná, zaplatil jsem ji a po měsíci nemám nic. Neberou telefon, zkoušel jsem se zeptat na informace přes email ale nereagují, zkoušel jsem posílat SMS ale nereagují, zkoušel jsem volat na číslo asistenčního centra ale je tam elektronická ústředna s různými možnostmi, které nakonec vždy řeknou poslat e-mail, na který nereagují. Toto je nejhorší společnost, se kterou jsem se kdy setkal. Pokud jste si přečetli podmínky prodeje, je tam napsáno, že zboží je možné dodat i po 30 měsících. Buď opatrný
  • Obchod zrušil objednávku bez udání důvodu. Telefonní kontakt není možný a na můj dotaz přes e-mail, proč samovolně zrušili objednávku, firma nereaguje. Obchod GastroTrade výrazně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den Vám přejeme, kdyby, jste prosím četla, naše stránky a respetlovala to, máme tam, že máme letní odstávku a rekonstrukci . Vše je uvedeno na webu. Děkujeme a přejme hezké léto ) Gastrotrade Váš profesionální partner

    po upozornění Služby DPD, že se jedná o podvod !!!

    Marie Gadziova

    Neregistrovaný
    navýšení o 8% 17.3.2021

    [email protected]

    605303994
    Fakturační a dodací adresa

    Marie Gadziova
    Vitorazska 90, České velenice, 37810

    ČESKÁ REPUBLIKA

    605303994

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednane zbozi nedorazilo, i kdyz je napsane ze je skladem.
    • Do dnesniho dne nam nevratili ani platbu zpet!
    • Zadna odpoved na email.

    Byli jsme informovani, ze zbozi neni skladem a castka nam bude vracena zpet. Do dnesniho dne zadne zbozi, zadna vratka platby, zadna komunikace. Ani telefonni linka nefunguje. Nedoporucuji!

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,
    bohužel jste nám v našem formuláři, neuvedli kde máme peníze vrátit. Klidně to můžete uvést zde na Heurece a do 24 h máte to vráceno Přejme Vám hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nulová komunikace, po dotazu na doručení zboží které již bylo objednané minulý týden mi byla objednávka bez jakékoliv odpovědi zrušena.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,

    chápeme Vaši konkurenční urážku!!!! Pokud jsme tedy něco Vám udělali špatně.. rádi napravíme nebo se omluvíme. Uvedte tady o co jde . Děkujeme za ferovost)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace, na uvedené tel. číslo se nedá běžně dovolat (vždy vás přepne na automat ) oznámí vám, že vyřizuje zákazníka který se dovolal před vámi a odkáže vás na zaslání dotazu e-mailem. Dokonce i ve večerních hodinách mimo uvedenou provozní dobu.
    Na žádost o zaslání aktuální nabídky vybraného produktu, chtěl jsem poslat co mají aktuálně skladem, mi nic posláno nebylo.
    Na žádost o zaslání faktury k zaplacení mi také faktura poslána nebyla.
    Následně pan Vlček poslal mailem storno objednávky.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den , CO Vás tedy mrzí ?
    když jste nezaplatil, jak říkate, zboží bylo dáne dalším zákazníkum)

    děkujeme , když nezaplatím ta rohlíky nemám je..
    v OP, je napsáno, že je třena uhradit platbu převodem do 48, h a to se u Vás nestalo, tak co Nás to očernuje ?
    přejme Vám hezký den a je tu hodně eshopu , kde si můžete taky dobře taky nakoupit)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    E-shop nabízí zboží které uvádí že je skladem, ale už se nikde nezmiňuje že je u externího dodavatele tudíž jej nemůže doručit. Deset dnů od objednávky mě zboží nebylo stále doručeno. Komunikace pouze e-mailem.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Vážený pane,

    prosím neuvádějte zde velmi lžívé informace. Vše máte uvedeno v obchodních podmínkách , které jste sám potvrdil.

    1.2. Produkty s uvedenou dostupností skladem nebo skladem v distribučním centru je obvyklá doba dodání 2-5 pracovních dnů. V případě ojedinělého zboží může být doba dodání 1-30 týdnů. Kupující bude o době dodání zboží emailem informován po přijetí objednávky.

    Pokud je infolinka obsazená, tak jste v rámci hlasového automatu odeslán na emailovou komunikaci. V dnešní době naprostá věc téměř ve všech firmách.

    O době dodání jste byl byl plně informován.

    S pozdravem Gastrotrade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím proč jsou klipsy v nabídce,když nejsou na skladě.Takže zboží objednáno,nedodáno!Tak proč hodnotit něco,co není!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před 14 dny, komunikace s obchodem zmatečná nebo žádná. Byl mi zaslán e-mail, že je objednávka vyřízená, hned nato byla stornována, obchod nekomunikuje, vše jsem uhradila, ale zboží nemám...

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,
    zkontrolujte si řádně email a bankovní účet. Vaše objednávka byla stornována a peníze vráceny na Vás bankovní účet Obce Seradice.

    S pozdravem Gastrotrade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku ruší bez udání důvodu
    • Nelze se dovolat na uvedené telefonní číslo
  • Výrobník horké čokolády - 5 L RC 1556 + doprava zdarma.
    Toto je inzerováno ve vašem dotazníku. Reálný stav je : Zboží má dopravu placenou ve výši 229,- Kč včetně DPH, což jsem byl nucen akceptovat při platbě předem a dosud ještě nedorazil! Jedná se o šest dní po zaplacení předem na účet.

    Reakce obchodu GastroTrade

    Dobrý den,

    určitě nejste ničím a nikým nucen k něčemu. Doprava zdarma se Vám nenačetla jelikož jste nevložil kod na DOPRAVU ZDARMA.
    Co se týče Vaší platby, tak jste uvedl špatný variabilní symbol a systém to nespároval . Až po Vašem ohlasu, jsme museli ručně Vaší platbu dohledat a spárovat. Poté Vám bylo zboží zasláno . Upozorňujeme , že si můžete také zvolit v našem eshopu dobírku.

    Váš Gastrotrade