Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Obchod odmítl vyřídit moji objednávku z důvodu dovolené. Z mého pohledu velice nekorektní.
Reakce obchodu GastroTrade
Dobrý den,
pokud jsou dovolené a firma je zavřená, tak bohužel Vaší objednávku nelze vyřídit a navíc jste byl informován předem o tom, že jsou dovolené a všechny objednávky budou vyřízeny , až po dovolené.
Tuto recenzi bereme jako naprosto nekorektní
Děkujeme za pochopení -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Pokud nakupujete na IČO zboží nelze vratit ani vyměnit.
Při nákupu na IČO nelze zboží ani vrátit ani vyměnit. S takovými podminkami při nakupováni přes online shop jsem se ještě nesetkal. Očividně spokojenost zákazníka není na prvním místě.
Reakce obchodu GastroTrade
Vážený pane,
Je spotřebitel a podnikatel. Na Každého se vztahují jiné obchodní zákony.
Můžete si přečíst v obchodních podmínkách na každém eshopu.
Děkujeme za pochopení -
Nedoporučuje obchod
10 dní a zboží "skladem" stále nedoručeno. Žádný mail, info, nic.
-
Nedoporučuje obchod
Objednali jsme na organizaci podle nabídky. Vzápětí nám byla objednávka stornována, údajně nemají volný kus. Na pokusy o komunikaci a objednání jiné alternativy zareagovali, pak komunikaci přerušili. Neseriózní jednání, asi jim nejde o obchod.
Reakce obchodu GastroTrade
Dobrý den,
naši operátorkou jsme byli přesně informováni , že jsou vysoké výpadky ve výrobě a dodávaní zboží v rámci Covid 19.
Neshledáváme na tom nic neseriozního.
děkujeme za pochopení -
Nedoporučuje obchod
- Bez jakéhokoliv vysvětlení přišla jen jedna ze dvou objednaných věcí??
Reakce obchodu GastroTrade
Dobrý den,
proč jste to tedy u nás nereklamoval pokud opravdu něco chybělo ?
s pozdravem Váš Gastrotrade -
Nedoporučuje obchod
- Vše mají špatný,objednáte něco a oni vám posílají něco jiného.
Reakce obchodu GastroTrade
Dobrý den,
Prosíme ,aby jste se vyvarovali těchto lží a nepravd. Pokuj je něco špatně ,měli jste to zde napsat a konkretizovat. Všechno je špatně a posílají Vám něco jiného je nepravdivé špinění našeho obchodu.
Děkujeme a děkujeme naším zákazníkům, že tato recenze je naprosto neoprávněná
S pozdravem Váš Gastrotrade -
Nedoporučuje obchod
- Zboží přišlo bez nadob
Reakce obchodu GastroTrade
Dobrý den,
nádoby na obrázku jsou pouze ILUSTRAČNÍ. (máte to tam napsáno )
Tuto reakci nebere vůbec jako adekvátní.
Děkujeme za pochopení -
Nedoporučuje obchod
Objednával jsem zboží, které mělo být údajně skladem a po týdnu mi přišla odpověď, že je objednávka stornována.
Reakce obchodu GastroTrade
Dobrý den, nemáme uvedeno skladem ALE (skladem v distribučním centru), kde máte uvedenou dobu dodání 4 -8 týdnů.
Děkujeme za pochopení -
Nedoporučuje obchod
1. Tovar dorazi poskozen, a podle napisu na krabici i pri objednavce maji stejny problem dokola, tezko odhadnou jestli tovar odesilaji jis poskozeny, anebo skutecne dopravce poskodi, ale kvalita baleni je taky slaba takze chyba obchodu
2. nedorazil presne objednany tovar, komunikace obchodu ohledne toho zadnaReakce obchodu GastroTrade
Dobrý den, nevíme proč jste nás nekontaktoval, pokud je nějaký problém .
-
!!!!!13.12.2020 zaplaceno zboží , druhý den obchod stornoval objednávku a dodnes 3.1.2021 mi nebyly vráceny peníze, už dva e-maily a telefonát a obchod nereaguje!!!!!!!
Reakce obchodu GastroTrade
Dobrý den, peníze Vám nebyly navráceny z důvodu, že do dnešního dne jsme od Vás neobdrželi vyplněný FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ PENĚZ " tudíž jsme nevěděli , kde tu částku vrátit. s pozdravem Gastrotrade
-
Nedoporučuje obchod
- Žádná
- Bohužel jsem dostal poškozený přístroj a reklamaci mi majitel obchodu rozmluvil.
Celková nespokojenost s kvalitou přístroje.
Reakce obchodu GastroTrade
Dobrý den, majitel v této firmě nepracuje tudíž Vám nic nemohl vymluvit a na reklamaci máte zákonné právo.
-
Nedoporučuje obchod
- nedostatečné informace o objednávce
informace o nebyly uspokojivé, musela jsem opakovaně dotazovat emailem. Informace jako např. zda je zboží skladem, předpokládaný termín naskladnění a následovně termín expedice.
-
Nedoporučuje obchod
- po 14 dnech nic nepřišlo, pouze chtěli zaslat potvrzení o platbě z banky i když mi z obchodu přišel mail s potvrzením platby
-
Nedoporučuje obchod
24.8. Objednavka, 25.8. Zaplaceni prevodem a 31.8. Oznamena celozavodni dovolena bez jedine zpravy ikdyz moje penize byli ihned na ucte v utery 25.8.
Reakce obchodu GastroTrade
Dobrý den, informace o Celozávodní dovolené byla uvedena předem na našich stránkách. Děkujeme za pochopení
-
Nedoporučuje obchod
zbozi zaplaceno, zatim neodeslano (po 3 prac. dnu), nekomunikuji.
-
zboží nedodáno. jen administrativa okolo vratky. ok. obchod za to asi nemůže, ale dalo by se to dělat lépe... víc user friendly proces by aspoň "potěšil"
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel zboží po delší době nepřišlo a i přes to, že obchod měl, že je skladem u dodavatele, když jsem se začala ptát, kde se nachází, tak mi řekli, že není a nebude... takže na dětské oslavě byly děti bez cukrové vaty....
Reakce obchodu GastroTrade
Dobrý den,
v obchodních podmínkách máme uvedeno viz níže :
Vzhledem ke Covid 19 a zásahu státu !!! s uzavřením hranic jsme nemohli fungovat !!!!
1.2. Produkty s uvedenou dostupností skladem je obvyklá doba dodání 2-5 pracovních dnů. V případě ojedinělého zboží může být doba dodání 1-20 týdnů. Kupující bude o době dodání zboží emailem informován po přijetí objednávky.
Skladem znamená : sklady v Ostravě, v rámci České a Slovenské republiky, Holandsko, Německo atd. -
Nedoporučuje obchod
Jedenáct dní čekám na zboží Skladem!!!!
Reakce obchodu GastroTrade
Vážený pane,
u zboží není napsáno SKLADEM ,ale SKLADEM v Distribučním centru s dobou dodání 2- 4 týdny.
Děkujeme za pochopení. -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.