Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodejna i webové stránky e- shopu vypadají úžasně, ale to je asi tak vše, co se dá pochválit. Vyřízení objednávky trvalo téměř 14 dní, přestože psali, že je zboží skladem. Při osobním vyzvednutí na prodejně, bylo zboží rezavé a počet objednaných květináčů neodpovídal počtu v objednávce. Reklamace květináčů proběhla na prodejně bez problémů, rezavé zboží jsem se ani nepokoušela reklamovat, neb mi nechtěli dát potvrzení o vrácení zboží a pravděpodobně bych na vyřízení čekala dalších několik týdnů.

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den, paní Aleno,

    to mě velice mrzí, že máte takovou zkušenost. Každopádně pokud byla pinzeta rezavá, vrátit jí určitě můžete i přes naše stránky. Zde vám zasílám odkaz, kde najdete, jak postupovat.

    https://www.gardners-eshop.cz/reklamace-a-vraceni/?retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/d7f78a32-5d35-42ce-8047-c1ae5a51843e/

    Přeji pěkný den

    Lucie, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velmi zklamaná z nákupu rostlin z tohoto e-shopu. Po doručení se rostliny zdály být na první pohled v pořádku, měly jen trochu narezlé konečky listů. Rostliny jsem zasadila do e-shopem doporučeného dodaného substrátu přesně dle videa. Asi po týdnu jsem si všimla, že se jim vůbec nedaří a kontaktovala jsem o radu pracovníka na chatu. Odpověď nepřišla žádná. Nyní po měsíci, kdy jsem rostlinu zalévala 1 x týdně velmi opatrně (vždy jsem si otestovala vlhkost 3 cm pod úrovní, abych rostlinky nepřelila) musím konstatovat, že až na jeden kus, který jediný pouští nové zdravé listy, tak ostatní úplně odumřely. PTak nevím, co bylo špatné, jestli substrát nebo nekvalitní rostliny, ale je zajímavé, že jeden kus se krásně udržel, zatímco ostatní odumřely. Ne děkuji, už nikdy více...

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkuji za zpětnou vazbu. Na chat jsem vám ale odpovídala a ještě jsem se vám ptala na doplňující informace. Na mojí otázku už jste ale nereagovala. Pokud jste měla rostliny do osázeného obrazu, je možné, že stonky nebyly důkladně očištěné a rostlinky pak v rašeliníku uhnívají. Nejspíš to tedy nebude rostlinkami, ale bohužel špatným postupem při osázení obrazu. Pokud jste dodržela vše správně, pak se rostliny v obrazu zřejmě neujaly, i to se bohužel stává.

    Přeji pěkný den

    Lucie, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Musela jsem se upomínat a rostliny po 14 dnech v mechariu zahynuli. Zřejmě nemají ošetřenou zeminu. Oběvilo se tam dost mušek a houby. Obchod mi neumí odpovědět na otázky.

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za hodnocení našich služeb a produktů. Moc nás mrzí, že jste nebyla spokojena s naším osázeným sklem. Posílali jsme Vám návod a článek, jak se o terárium starat, žádné jiné nezodpovězené dotazy neevidujeme, klidně nám je pošlete.

    Krásný den,

    Martina, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • JIŽ PO DRUJHE ZAKOUPENO ADENIUM. TO CO JSEM DOSTALA JE UBOHA KYTKA VYSYPANA Z KVĚTINÁČE. JIŽ NIKDY TAM NIC NEOBJEDNAM.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den,

    pokud nejste s objednávkou a rostlinkou spokojená, vytvořte si prosím na našich stránkách reklamaci. Rostlinku vám zašleme novou nebo vám vrátíme peníze.

    Děkuji

    Lucie, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak jsem již psala přímo na eshopu, nápad hezký, vše hezky zabalené, rostlina hezká, bohužel nedorazilo vše, co mělo být součástí sady, tedy chybělo aktivní uhlí a mech. Po zanechání komentáře a hodnocení na eshopu žádná reakce a smazání hodnocení. Je to má druhá zkušenost s tímto eshopem a bohužel zase zklamání. První reklamace vyřešena na poněkolikáté dárkovým voucherem. Nerozumím přístupu eshopu, ale rozhodně již nakupovat nebudu, když není snaha situaci řešit.

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den, paní Škalová,

    omlouváme se za způsobené potíže.
    Pokud vám v objednávce něco chybělo, tak vám to samozřejmě dopošleme. Stačí na našich stránkách vyplnit reklamační protokol.
    Děkuji za pochopení

    Lucie, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Prodávají špinavé použité zboží

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den, paní Hong Pham,

    ve vašem případě se jedná o recyklovatelné plastové květináče, které jsou již použitě. Je to uvedeno na e-shopu v popisu produktu.
    V nabídce máme i plastové květináče nové. Pokud nejste z vaší objednávkou spokojená, máte nárok do 14 dní odstoupit od smlouvy.

    Děkuji
    S pozdravem

    Lucie, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    It's too long. No excuse. Maybe we will cancel our order.

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Hello,

    the plants in your order were ordered from the supplier.
    Thank you for understanding.

    Lucie, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zachraň kytku
    • pěkně shrnuta péče o rostliny na webu
    • komunikace s obchodem
    • vánoční přání zdarma ke všem objednávkám NEPŘIŠLO
    • dárek k objednávce nad 1000 Kč taky ŽÁDNÝ - po komunikaci s obchodem mi byli ochotni poslat POUZE vánoční přání (které bylo ke každé objednávce zdarma) a dárek nikoliv, i když všude na webu mají napsané, že k objednávce nad 1000Kč je dárek zdarma :(
    • květiny dost unavené
    • balení květin tak 4,5/10
    • měla jsem velké očekávání, docela mě zklamali

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaší recenci a zpětnou vazbu.
    V prosinci byl jako dárek k objednávce vánoční pohled.
    Pokud nebylo z objednávkou něco v pořádku nebo byly rostliny nějak poškozené během dopravy, vytvořte si prosím reklamaci přes naše stránky.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den
    Lucie, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    objednala jsem si set 3mix a dostala jsem 3stejné

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den, paní Urbanová,

    jedná se o tři rostliny haworthia z náhodného mixu, který je zrovna skladem. Nemusí to být tedy každá jiná rostlina. Pokud je skladem více druhů, určitě se vybírá každá jiná. Někdy to tak bohužel nevyjde.

    Děkuji za pochopení
    Lucie, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Prodali mi nemocnou kytku

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené komplikace. Pokud rostlina byla napadená, můžete jí samozřejmě přinést zpět a my vám jí vyměníme. Určitě se nejednalo o žádný úmysl.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem

    Lucie, Gardners

  • byla jsem zklamaná, pokud do popisu napíšete že rostlina je 30 cm velká, tak předpokládám, že nedostanu rostlinu cca15 cm.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Komunikace špatná, nejdražší kytka z objednávky v katastrofálním stavu. U dalších dvou byl stav také horší, nevím kde květiny skladují, ale i přímo z Holandska mi přišly květiny v lepším stavu.
    Nejhorší je ale neochota problém řešit, prostě s vámi přestanou komunikovat.

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den, paní Svrčinová,

    dovolte mi prosím, abych uvedla situaci na pravou míru.
    Po vašem prvním emailu vám přišla automatická odpověď, ve které vás vyzýváme k vytvoření reklamace. Každá reklamace se poté řeší individuálně.
    Spolu jsme komunikovaly emailem, kde jsem vám to takto vysvětlila. Rostlinku, která podle fotografie určitě není v katastrofálním stavu, jste si chtěla nechat a jako kompenzaci jsem vám nabídla kupon na další nákup. Nikdo s vámi tedy nepřestal komunikovat.

    Přeji pěkný den

    Lucie, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem rostlinu, která měla být skladem do 3-5 dnů. Po 10 dnech jsem zavolal a dozvěděl jsem se, že MOŽNÁ až za měsíc. Objednávku jsem zrušil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEDOPORUČUJI !!! ošklivé, předražené rostliny, neodpovídající obrázkům na webu. Doručeno pozdě.

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den,

    objednávku jste si vytvořila ve středu 23.8. a osobní odběr byl připraven v pondělí 28.8. Čekalo se na převoz rostlinek na prodejnu a o veškerých změnách, co se zásilky týče, je zákazník informován emailem.
    Obrázky na webu jsou pouze ilustrační, přesto si stojíme za tím, že rostliny byly pěkně rostlé, v dobré kondici a odpovídající fotografii. Jak už jsme Vám psali v naší emailové komunikaci, rozumíme tomu, že jste mohla mít jiné očekávání, rostlinky se Vám na pohled nezalíbily nebo na Vás byly předražené. Jelikož jste měla osobní odběr, rostliny jste si na místě prohlédla. Nikdo Vás do nákupu nenutí a toto rozhodnutí respektujeme.

    Děkujeme a přejeme hezký den,
    Veronika, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Eukaliptus jsem sice obdržel ,ale v takovém stavu že ho můžu tak akorát vyhodit. Je úplně spálený, nevím co jste v obchodě měli za problém ,ale rostlinka za 500, kč. byla jak spálená od sluníčka či od mrazu.

    Dodání sice rychlé ,ale rostlinka na vyhození.

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že rostlinka nebyla v dobré kondici. V tomto případě můžete rostlinku reklamovat, avšak na Vaši objednávku
    žádnou reklamaci neevidujeme. V případě, že bychom Vám mohli být jakkoliv nápomocní, nás neváhejte kontaktovat.

    S přáním pěkného dne,
    Veronika, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Téměř nulová komunikace, dlouhé cekani

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den,

    zákazník je vždy informován o stavu jeho objednávky emailem. Někdy musíme zboží převézt ze skladu/prodejny nebo počkat až přijde od dodavatele (zboží na objednávku).
    Omlouváme se, pokud došlo ke zdržení Vaší objednávky. Snažíme se dělat maximum pro to, aby objednávky byly co nejdříve kompletní a zákazníci spokojení.
    Pokud bychom vám mohli být jakkoliv nápomocní, neváhejte nás kontaktovat.

    S přáním pěkného dne,
    Veronika, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zakoupil jsem samozavlažovače, ale proteče jimi během 24 hodin i litr vody, tedy rostlina přelitá, miska plná. Žádal jsem Gardners dvěma kanály o radu a vůbec o dodání návodu k použití, protože u zboží chyběl, ale zcela několik dní ignorují žádost, přestože prodejem bez českého návodu porušují legislativu.

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den,

    poskytnutí návodu je povinné, pokud je nutné zboží po nákupu sestavit, jeho obsluha je složitější a užívání se řídí velkým množstvím pravidel. Ovšem s výjimkou případů, kdy pravidla užití daného zboží jsou zřejmá či obecně známá a bylo by nadbytečné je zvlášť vypisovat.
    Jedná se o nový produkt na našem eshopu. Návod doplníme do popisu produktu.
    Omlouváme se za komplikace. Pokud výrobek nesplňuje vaše očekávání, můžete do 14 dnů odstoupit od smlouvy.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den,
    Veronika, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Slow and some plants crushed, not well enough wrapped

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Hello,

    we are sorry if you are not satisfied with the order.
    If something is not right, you can create a complaint and we will be happy to help you.

    Thank you and have a nice day,
    Veronika, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • poštou to není o.k.

    Jsem nespokojená. Po třech dnech odpadly květiny z dolní části obrazu -
    zřejmě "Philodnendron scandes Lemon lime". Současně jsou dva listy z jedné rostliny uschlé a dva mají v sobě díry. Ve vašem návodu o péči je napsáno, že se nemusíme bát že rostliny přelijeme ! Tak nevím, za cenu
    téměř 3 tis. Kč jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den,

    to nás velice mrzí, bohužel se může stát, že se rostlinky někdy neuchytí.
    Na vaší objednávku však nevidím žádnou reklamaci. Prosím tedy o její vytvoření, abychom vám mohli rostliny přesadit.

    Děkuji za pochopení

    Lucie, Gardners

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velký výběr
    • Pečlivě zabaleno
    • 2 týdny byla objednávka odkládána
    • Pečlivě zabaleno, vybavování bylo peklo, polovina krabice byl papír a přitom tillandsie byly rozmáčknuté
    • Na mátě byl slimák :)

    Měla jsem vysoká očekávání vzhledem k hodnocení obchodu a byla jsem celkem zklamaná. Cena je ucházející.

    Reakce obchodu Gardners-eshop.cz

    Dobrý den,

    dle data objednání a odeslání, jsme objednávku vyexpedovali za týden. V pátek rostlinky neposíláme, aby někde přes víkend nestály v depu. Dále se pravděpodobně čekalo na převoz zboží z prodejny, o čemž je zákazník vždy informován.
    Rostlinky se snažíme balit opravdu pečlivě, proto je třeba více obalového materiálu. Pokud i přesto není tillandsie v pořádku, kontaktujte nás prosím ohledně reklamace.
    Za přehlédnutého slimáčka se omlouváme, bylinky nám chodí rovnou od pěstitele a občas na nich nějaký slimáček je. I přes pravidelnou kontrolu nám zřejmě tento unikl :-).

    Přeji pěkný den

    Lucie, Gardners