Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • I přes důkladné zabalení došlo na nekterych mistech na viditelne vady na krase nejspis prepravou nebo spatnym skladovanim. Napriklad dvirka jsou v jednom miste nepatrne prohnute na tom nerezu je ovsem kazda nedokonalost az moc videt. Za ty penize me to trochu štve i pres to ze na samotnou funkci to nema vliv. Proto jsem to nereklamoval, ale priste bych si gril vybral nekde kde si ho mohu prevzit osobne ,abych eliminoval riziko poskozeni prepravcem.
    • Nevim zda neni chyba i v tom ,ze jsem mel cekat na naskladneni a pritom gril prisel drive, než mel byt naskladnen. Možná nejaký zapomenutý kus někde ve skladu...

    Samotný gril bude fajn, jen celkovy dojem kaazi vady na krase ,ktere vznikly nejspiš přepravou grilu nebo spatným skladovanim. Za ty penize bych chtel gril bez viditelnych sramu na krase.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    ta nádoba je v pořádku, vše došlo jak mělo, ale jakmile jsem ji dal na robot a nechal asi 5 minut míchat nápoj, tak se z robotu začalo kouřit, vypnul jsem to a robot půjde na reklamaci. Ještě k robotu ,je hlučný a nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 9.1. Objednáno a 22.1. Zboží ještě nedorazilo. Kdybychom se telefonicky neptal,kde je zboží,tak dosud nic nevíme, nebot žádná zpráva od objednání nepřišla. Zboží bylo placeno převodem v den objednání,takže jsme raději ani nerusili objednávku.

    Kdybychom neplatili předem,objednávku bychom zrusili. Obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo plánované jako vánoční dárek,přišlo sice včas,ale nekompletní,obchod se postavil k věci jako k reklamaci,ale zbytek zboží stále není doručen,proto za nás to nebyl dobrý obchod.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • poškozený plech na grilu, odloupnutá barva
    • Zboží, konkrétně venkovní plynový gril, dorazilo poškozené, pravděpodobně již přestříkané (na grilu byly jasně viditelné známky předchozího poškození). Na čtyřech místech ohlé plechy - u horní mřížky a na zadní části rámu je dokonce i odlouplá barva. Krabice od dopravce byla nepoškozena, tudíž zboží muselo odejít ze skladu v tomto poškozeném stavu.

    Ač jsem psala reklamaci přímo na podporu koncového prodeje, po týdenní ignoraci jsem e-mail zaslala i na obchodní oddělení, doposud (9 dní) mi obchod nebyl schopen nijak zareagovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedošlo komplletní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bohužel již při prvním použití při mixování smoothie se mi mixér rozbil, praskla v něm nějaká součástka. Strašně jsem se lekla, protože to byla rána. Je mi doteď z toho špatně a jsem velice zklamaná. Na mixér jsem si šetřila a těšila se, jak si v létě užiju zdravých smoothie z ovoce a zeleniny. Neužila jsem si ho vůbec a teď mě čeká zdlouhavá reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 13-i dnech není zboží ani předáno přepravci.
    Lituji, ale bez jakéhokoliv upozornění zboží neposlali.

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den,
    u produktu, o který máte zájem, je na webu informace, že zboží aktuálně není skladem a lze je pouze předobjednat. Uvádíme i datum expedice, a to 16. ledna 2022.
    Vaši předobjednávku jsme přijali s tím, že vás budeme informovat o následném naskladnění. Přejete se tedy svou předobjednávku zrušit?

    Děkuji a přeji hezký den,
    Radka Kazdová
    G21 Vitality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nákup rozdělen do dvou balíků, bez upozornění
    • bohužel jsme platili předem, naše chyba už se to nestane
    • na kontaktním telefonu se pán očividně dobře bavil, problém zesměšňoval

    Nebyla jsem spokojená, zboží bylo rozděleno do dvou balíků aniž by nás o tom obchod informoval. Obrovský problém s doručením. Jeden balík špatně zabalen. Poničené balení evidentně putovního Vakuovacího nástavce (již v popelnici).

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s nákupem u nás nebyla spokojena, ale musím se kolegy zastat. Určitě se nebavil ani váš problém nezesměšňoval, naopak. Zásilka šla ve dvou balících proto, že do jednoho by se veškeré objednané zboží nevešlo. Když se vyskytnula komplikace s doručením, snažil se kolega najít co nejlepší řešení a podařilo se mu s přepravcem domluvit nadstandardní servis.
    Pokud k vám něco z objednaného zboží dorazilo přepravou poškozeno, určitě je dobré řešit to okamžitě s přepravcem nebo se obrátit na naše reklamační oddělení. Kolegyně jsou milé a ochotné a určitě by udělaly maximum pro vaši spokojenost.

    Pěkný den, Radka Kazdová, G21 Vitality

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Dobrý zákaznický servis : komunikace, ochota a porozumění
    • Svoz pro vratky
    • Cena
    • Kvalita : příbory dorazily odřené a plné důlků, dárková krabice byla poškozená
    • Časová náročnost : pro opakovaná doručení a vratky

    Objednala jsem si příbory Gourmet Delicate.
    1. dodávka : příbory 2. jakosti (poškrábané, plné důlků), poškozená dárková krabice
    2. dodávka : úplně jiná sada, doručena s poškozenou krabicí
    3. dodávka : opět příbory 2. jakosti (poškrábané, důlky), tentokrát velmi pečlivě zabalena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    -zařízená objednávka, nákup na splátky, zboží nedoručeno, nevím, kde je chyba

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den, paní Eliško.
    Vaše hodnocení nás moc mrzí. O to víc, že chyba není na naší straně. Objednávku jsme přijali, zboží máme a můžeme ihned expedovat, ale stále čekáme na vyřešení nejasnosti v údajích z objednávky a údajích ohledně splátek. Vzhledem k tomu, že se tyto údaje liší, nesmíme zboží zatím poslat.
    Kolega se s vámi spojí a pokusí se vám pomoci, ano?

    Pěkný den,
    Radka Kazdová, G21 Vitality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud něco mám skladem nechápu proč tevá 2 dny než je možno ho vyzvednout??? U alzy objednám za hodinu přijedu zaplatím mám tak jsi to představuji i u obchodu který má něco skladem!!!

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den,
    jsme rádi, že máte s Alzou dobrou zkušenost, úspěchy našich obchodních partnerů nás samozřejmě těší :-)
    U nás jste objednal v pátek v půl osmé večer a protože máme zboží ve skladu v sídle naší společnosti, objednávku jsme vyřídili a produkt na pražskou pobočku přesunuli hned následující pracovní den. Věřím, že s produktem i dárkem, který jste k němu v rámci naší letní akce dostal, budete spokojen a jako výrobce značky G21 budeme určitě vděčni i za vaši uživatelskou zkušenost.

    Přeji vám pěkný den,

    Radka Kazdová
    G21 Vitality.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dobrý přehled o výrobcích,dobrá komunikace
    • nevím

    domnívám se,že se jedná o dobrý obchod a já měl prostě smůlu s výrobkem,který po minimálním použí přestal fungovat a pokazil mi Vánoce

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den,
    opravdu nás mrzí, že se vám rozbila část produktu. Váš podnět už řeší reklamační oddělení, pospíšíme si, abyste mohl výrobek naplno používat co nejdříve.
    S pozdravem Radka Kazdová,
    G21 Vitality z rodiny Penta Family

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nereagoval na muj dotaz . Nevazi si zakaznika.

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení a mrzí nás vaše nespokojenost.
    Dnes a denně dokazujeme, že zákazníci jsou pro nás na prvním místě a děkuji, že jste mi dala možnost telefonického vyjasnění vzniklého nedorozumění.
    Věřím, že s námi i s objednaným produktem budete spokojena :-)
    Hezký den,
    Radka Kazdová,
    G21 Vitality

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani po 10 dnech od objednání.Obchod nekomunikuje.

    Zboží nedorazilo ani po 10 dnech od objednání.Obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den, právě jsem se vrátila od našich IT kolegů, kde jsem prověřovala stav vaší objednávky. Vzhledem k tomu, že opravdu poctivě komunikujeme jak při odpovídání na maily i telefony, stejně jako na sociálních sítích nebo na webu, bylo mi jasné, že s vaší objednávkou není něco v pořádku.
    Kolegové mi mé obavy potvrdili, objednávka je v systému vedena jako zrušena. Zatím jsme ještě nevypátrali, kdy a proč k tomu došlo, ale ona skutečně neproběhla do finálního stavu systémem.
    Proto jsme o ní nevěděli, proto jsme se s vámi ani nemohli spojit. Děkuji vám za podnět, který budeme řešit a mailem vám k omluvě za technické potíže posíláme malou kompenzaci.

    Radka Kazdová
    G21 Vitality (Penta Family)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    obchod nereaguje na reklamaci doplnků výrobku

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den, už prověřuji, k čemu došlo a budu vás informovat. Mezitím se mi samozřejmě můžete ozvat na [email protected].

    Radka Kazdová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací lhůta a klamavá reklama doručíme do 48 hod,zboží přišlo za týden,ikdyž se pracovník dušoval,že zboží bude u mě v pátek,nebylo to tak,od Vás odcházelo až v pondělí,přesně týden po mé objednávce

    viz výše

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, byť pro nás nevyznívá moc dobře a za vzniklé komplikace se omlouváme.
    Bohužel v týdnu, ve kterém jste objednávala, byly dva svátky, které nám rozhodily dodání a vaši objednávku jsme proto mohli odeslat až den po nich, tedy v pátek. V pondělí, které zmiňujete, už ale bylo zboží u vás.
    Samozřejmě ale chápeme, že vám to způsobilo potíže s předáním dárku a mailem vám proto pošleme k omluvě i malou kompenzaci.
    Děkujeme za pochopení,

    Radka Kazdová,
    G21 Vitality (Penta Family)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvadějí zboží skladem, které ve skutečnosti není skladem. Je to jeden z e-shopů společnosti penta.cz.

    Odstrašující jednání a komunikace. Prakticky neměli zájem se zákazníkem cokoliv řešit. Na můj dotaz zareagoval nějaký pán z úplně jiného eshopu a odbyl mě s tím, že to zboží vlastně nikdy nemají skladem a dodání je měsíc a půl. Načež mi poslal odkaz, kde to dle jeho názoru je vidět a to www.penta.cz. Na můj další dotaz, že jsem na těchto stránkách nikdy nebyl a zboží jsem objednával na www.g21-vitality.cz, kde bylo v době objednání zboží skladem již nereagoval. Teprve po telefonické urgenci se mi dostalo odpovědi, že nevěděli, co odpověď a že musím měsíc a půl počkat.

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste s komunikací nespokojen, ale přeci jen se musíme trochu ohradit. G21 Vitality je součástí rodiny Penta Family a vznikl jako e-shop, specializovaný na zdravou výživu a životní styl. Spřízněností s Pentou CZ se netajíme, naopak, jsme rádi, že nám tvoří zázemí a podporu :-)
    Pravdou ale rozhodně je, že máte zájem o produkt, který je tak oblíbený, že na něj jak my, tak desítky dalších zájemců netrpělivě čekají.
    Věříme, že s ním pak budete spokojen. Pokud byste případně potřeboval poradit s výběrem jiného produktu, kontaktujte mne, prosím. Ráda se vám budu věnovat.
    Radka Kazdová, tel. 608080868

    G21 Vitality (Penta Family)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Netuším
    • Dostala jsem pouze potvrzení objednávky. Dalších jedenáct dni žádna komunikace ze strany obchodu, zboží nedorazilo.

    Nejsem spokojena s delkou dodání zboží a s komunikací ze strany dodavatele.

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za tuto situaci. Vaše objednávka asi nejoblíbenějšího produktu z naší nabídky bohužel přišla v době, kdy jej nemáme skladem a nové kusy budou až 17. července. Na webu se ale, zatím pátráme proč, jeden kus objevil a i když jsme tuto chybu rychle odstranili, škoda už byla napáchána. Proto jste místo informace o termínu naskladnění dostali potvrzení objednávky.
    Mrzí nás to, už se to nebude opakovat.

    Jestli jste ještě sušičku nekoupili a nechce se vám čekat až do půlky července, kontaktujte buď mne nebo kolegy na infolince, prosím.
    Rádi vám pomůžeme s výběrem jiné.

    Radka Kazdová
    608080868
    G21 Vitality (Penta Family)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neschopnost zaměstnance

    nenakupovat

    Reakce obchodu G21-Vitality.cz

    Dobrý den,

    Ráda by jsem věděla kde vznikl problém, můžete mi napsat na emailovou adresu [email protected]. Věřím, že jsme udělali vše proto, aby objednávka byla v pořádku vyřízena a že při případném dalším nakupování budete spokojen.

    S pozdravem,

    Veronika Virostková
    Penta CZ s.r.o.