Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Během vrácení zboží bez udání důvodu nedostatečná komunikace ze strany obchodu. Chatovací formulář je sice technicky "vychytaný", ale je k ničemu, pokud na dotazy zcela chybí reakce. Nejdřív jsem se poukázal na skutečnost že přestože bylo již zboží dle PPL doručeno, ve statusu je stále už více než den "čekáme na přijetí". Pak jsem se ještě dotazal ohledně termínu zaslání zpětné platby. Místo odpovědi se pouze změnil status na "vyřízeno", aniž by mi platba dorazila, působí ti minimálně arogantně. Telefonicky se mi také nepodařilo spojit. Tak snad peníze dorazí, když už jako zákazník nestojím obchodu ani za pár slov.

    Reakce obchodu FUBO

    Dobrý den Mariane,

    děkuji za feedback. Ověřoval jsem si celou situaci a peníze vám byly zaslány do 3 dnů od přijetí vráceného zboží za sklad. To si nemyslím, že je tak strašné :)

    Díky a ať se vám daří,

    Michal Nutil
    majitel FUBO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím po 11 dnech nedorazilo a ani nemám odpověď na email.

    Reakce obchodu FUBO

    Zdravím Jardo,

    hodnocení nás samozřejmě mrzí, ale jsme rádi, že se nedorozumnění nakonec podařilo vyřešit k vaší spokojenosti. A vy si už nyní můžete studovat zakoupenou knížku.

    Ještě jendou díky za nákup.

    Mějte se

    Michal Nutil
    majitel FUBO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Není možná dobírka

    Reakce obchodu FUBO

    Dobrý den pane Purkrte,

    děkuji za vaši reakci, bohužel ale není pravdivá. Dobírku nabízíme, mohl jste si ji při tvorbě objednávky vybrat. Nicméně jste zvolil platbu kartou online, několikrát jsme vám zasílali podklady k platbě. Objednávka však několik dní nebyla uhrazena, tak jsme ji automaticky stornovali, protože jsme žili v domění, že o ni již nemáte zájem.

    Kdybyste nám brnknul, tak obratem změníme způsob platby na dobírku a zboží vám odešleme. Není to absolutně žádný problém.

    Mrzí nás vaše zkušenost.

    S pozdravem

    Michal Nutil

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Zaslali jste jiný druh než byl požadavek.Održený alavis byl nabízen levněji .

    Reakce obchodu FUBO

    Zdravím,

    jak jsme spolu řešili po telefonu, nejednalo se o jiný výrobek. Poslali jsme vám zcela stejný výrobek, pouze v novém obalu:)

    Děkuji za pochopení.

    Hezký den

    Michal Nutil
    FUBO

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Protein byl částečně rozsypaný po krabici, čekala bych větší pěči při balení zásilek.

    Reakce obchodu FUBO

    Dobrý den Míšo,

    mrzí mě Vaše zkušenost, omlouváme se. Bohužel jsme od Vás nedostali žádné info, abychom vše mohli vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Protein bychom Vám dodali nový, případně vyměnili celou objednávku, aby bylo vše čisté a v pořádku.

    Co se týče balení, určitě si budeme dávat větší pozor.

    Během dnešního dne Vás budeme kontaktovat, abychom situaci mohli napravit.

    Ještě jednou se omlouvám za vzniklé komplikace.

    Hezký den,

    za FUBO
    Petra Mikulková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To co je na obrázku zdaleka není to co vám dojde očištěné od kuliček svařování není rádlovani není prosvíta surový materiál špatně nastříkané FUŠEŘINA

    Reakce obchodu FUBO

    Zdravím Jaroslave,

    mrzí mne vaše zkušenost. Bohužel jsme od vás nedostali žádné info, abychom vše mohli vyřešit k vaší spokojenosti.

    Ohledně kvality hrazdy jsme již kontaktovali výrobce a řešíme s ním, aby se toto již neopakovalo.

    Během dnešního dne vás bude kontaktovat kolegyně, která se s vámi domluví na vrácení a výměně hrazdy, samozřejmě na naše náklady.

    Věřím, že toto pro vás bude akceptovatelné řešení.

    Ještě jednou se omlouvám za vzniklé komplikace.

    Hezký den,

    Michal Nutil
    majitel FUBO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží označené skladem nebylo skladem, což mi sdědili až po mojí urgenci a to až 6. den po objednávce, vrácení všech peněz z platby předem za toto zboží trvalo další týden. Celkově je třeba neustále s tímto eshopem komunikovat, dotazovat se, urgovat, což je značně otravné.

    Reakce obchodu FUBO

    Zdravím:)

    mrzí mne vaše zkušenost, máte pravdu, že v předvánočním šílenství, jsme vás zapomněli informovat o nedostupnosti tatami podložek. Respektive jsme vás neinformovali ihned, tak jak je to u nás zvykem v případě nějakých komplikací.

    Na vrácení peněz máme ze zákona 14 dní, což jsme také dodrželi. Standardně se snažíme peníze vracet obratem, ale jak jsem již zmínil v úvodu, Vánoční období nebylo jednoduché pro nikoho z nás, a věřte, že jsme se opravdu snažili dělat maximum. Tak aby všichni naši zákazníci byli spokojeni.

    Přijměte tedy ještě jednou mou omluvu.

    PS: Chybovat je lidské, odpouštět je božské :)

    Hezký den,

    Michal Nutil
    majitel FUBO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Hezké stránky
    • Komunikace
    • Malý výběr
    • Malý popis produktů
    • Ucházející kvalita produktů

    Nakupoval jsem zde poprvé, a nejsem vůbec spokojený.
    Zakoupený produkt nebyl dle mých představ a popisu, jeho materiál byl nekvalitní a vůbec se nedal použít, tak jak byl popsán.

    Reakce obchodu FUBO

    Zdravím Vás Michaeli,

    mrzí mne, že nejste spokojen s naším obchodem, respektive s produktem, který jsme vám dodali. Sada 5 cvičebních gum s madlem patří v současné době mezi jeden z nejoblíbenějších produktů vůbec.

    Naši zákazníci jsou s touto sadou maximálně spokojeni a pro domácí cvičení, je to opravdu skvělá pomůcka, když se nyní nemůže chodit do fitka.

    Chápu, že se nemůžeme zavděčit každému a plně vaše rozhodnutí respektuji. Proto vám také obratem vrátíme peníze, jakmile budeme mít balíček u nás.

    Snažíme se dělat opravdu maximum, aby každý zákazník byl spokojený a je mi líto, že vy nejste. Budu rád, když nám dáte ještě jednu šanci, abychom vám mohli ukázat, že prodáváme opravdu kvalitní produkty.

    Děkuji.

    S přáním hezkého dne

    Michal Nutil
    FUBO

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži mi po 14 dnech stále nedorazilo i přesto, že na stránkách bylo uvedeno, že je zboží skladem! Nikdo se neobtěžoval mě nějakým způsobem upozornit o zpoždění objednávky....

    Reakce obchodu FUBO

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší dobu dodání u žebřin a závěsných hrazd na žebřiny. Mrzí nás Vaše zkušenost, u produktů, jako jsou žebřiny, však máme uvedeno že je doba dodání 2 - 3 týdny. Snažíme se pracovat ze všech sil. Jetšě jednou se moc omlouváme, co nejrychleji Vám objednávku vyrobíme a odešleme.

    S přáním hezkého dne

    Michal Nutil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zaplaceno, týden se nikdo neozval, prý se mi snažil pán dovolat ale já neměla žádný nepřijatý hovor, až když jsem se začala dotazovat kde je zboží tak se mi ozval na email, že byl problém ve výrobě a že to posílá, druhý den mi přišla zpráva, že zboží převzala zásilkovna, zajímalo by mě kdy by mi zboží přislo, kdybych se neozvala ...

    Už tam nikdy nic nenakoupím, výmluvy že se mi nikdo nedovolal jsou naprosto směšné, mohl mi napsat email nebo sms zprávu, že se objednávka zpozdí.
    Nebyla to velká částka, chtěli jsme tam pak časem koupit i žebřiny a další vybavení, ale raději to koupím někde jinde i za vyšší cenu.

    Reakce obchodu FUBO

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost, věřte že toto nedorozumění, které nastalo, nebylo v žádném případě záměrné. Budu zcela upřímný, sešlo se několik věcí, které způsobily to, že zásilka měla takovéto zpoždění, které pro nás není typické. Vždy se snažíme zásilky odesílat nejpozdějí druhý den po provedení objednávky. Ještě jednou promiňte, moc nás vzniklá situace mrzí.

    S přáním hezkého dne

    Michal Nutil
    FUBO Fitness