Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý deň, milé FUBO je mi to nepríjemné vás takto kontaktovať, ale nemám inú možnosť, keďže nereagujete na správy ani mail!!!!!
    To, že ste promptne reagovali pri kúpe bežeckého pásu, bolo perfektné!!!! bola som veľmi milo prekvapená.
    Teraz som negatívne prekvapená, čo sa týka riešenia reklamácie ani nie dva mesiace od kúpi pásu!!!! najprv nereagujete, keď na vaše požiadanie mám poslať video na whatsapp!!!! v ten deň to nebolo prečítané a ani nasledujúce dni!!!! keď som si to so slečnou vyjasnila, vypísala mi reklamáciu,kde som ju prosila o poslanie potvrdenia reklamácie na mail. dodnes ho nemám a už mi nikto nedvíha mobil!!!!!!!!nikto ma nekontaktoval ani so servisu!!!!!!myslím, že to nie je 5 korunová čiastka aby ste sa takto chovali a neriešili reklamácie!!!!
    pekný deň prajem.

    • Dobrý den, bohužel mám podobnou zkušenost. Objednala a zaplatila jsem zbozi. Druhý den přišla SMS s omluvou, že zboží není k dispozici a nabídkou vrácení peněz. Souhlasila jsem, poslala číslo účtu, ale peníze nepřišly. Na emaily není žádná reakce. V telefonu mě vždy milá slečna ujistí, že peníze právě teď kolega odesílá. Potřetí můj telefon nezvedali, dovolala jsem se až z jiného čísla. Je to již více než dva týdny. Situaci budu řešit s právním zástupcem. :(

    • Peníze dorazily, je to v pořádku.

    • Peníze dorazily. Sice pozdě, ale přece.