Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Obchod by si měl vybírat korektní dopravce. Zasilkovna už nikdy více. Zboží Vám chce doručit na druhou stranu města a ne tam kam to máte objednaný a potvrzený. A samozřejmě žádná komunikace.
Reakce obchodu Footshop
Děkujeme za hodnocení, jestliže máte nějaký problém s dopravcem, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu, rádi Vám pomůžeme s vyřešením. :)
-
Nedoporučuje obchod
- Po nákupu mi chodí spam nejenom na email ale i na mobil
Reakce obchodu Footshop
Děkujeme za zpětnou vazbu, z odběru newsletteru máte samozřejmě možnost se odhlásit. Pokud nevíte jak, kontaktujte naši zákaznickou podporu. :)
-
Nedoporučuje obchod
- Honza z Footshopu mě bombarduje emaily …
Reakce obchodu Footshop
Ahoj, možnost odhlásit se z odběru newsletteru máš možnost odkliknout na konci jakéhokoliv našeho reklamního emailu. :)
-
Nedoporučuje obchod
- Nefunkční kod
- Zboží nebylo skladem
- Pomalá komunikace obchodu
Kod na slevu v rámci věrnostního programu který jsem v této objednávce uplatnil mi stornovanim obj. nebyl připsán zpět k využití.
Velký špatný.Reakce obchodu Footshop
Děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za zrušení objednávky. Jelikož zboží nebylo skladem, voucher byl automaticky obnoven hned v den zrušení objednávky a můžeš ho tedy znovu využít, najdeš ho opět ve svém účtu. :)
Na všechny zprávy se snažíme vždy odpovídat v co nejkratším čase a pokud Ti přišlo, že naše reakce byla pomalá, děkujeme za podnět, příště budeme rychlejší. :)
Měj super den! -
Nedoporučuje obchod
Objednávku jsem platil online převodem, tedy platba byla připsána prakticky okamžitě. Po několika dnech přišla výzva k uhradě, kde až po zaslání potvrzení platby z banky, byla obj. vyřzena. Zboží bylo skladem, platba okamžitě a dnes přes týden a stále zboží nikde.
Reakce obchodu Footshop
Omlouváme se za zdržení objednávky, bohužel se nám platba nespárovala s objednávkou automaticky a kvůli tomu došlo k časové prodlevě. Podle systému byla zásilka včera doručena, tak doufáme, že jsi se zbožím spokojený a to čekání za to stálo. :)
-
Nedoporučuje obchod
- Boty mi po použití přípravku změnili barvu z bílé na oranžovou boty jsou na vyhození Děkuji pěkně
Reakce obchodu Footshop
Moc nás mrzí Tvoje špatná zkušenost s čistícím produktem a děkujeme za zpětnou vazbu. :(
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem obyčejné 3 páry bílých Nike ponožek. Dorazily v krabici větší, jak na boty. A ještě došly špinavý od té krabice, protože karton, logicky.
Reakce obchodu Footshop
Děkujeme za feedback, pokud byl s Tvojí objednávkou nějaký problém, kontaktuj naši zákaznickou podporu. :)
-
Nedoporučuje obchod
Nechápu, proč mi to posíláte. Toto zboží sem nekoupila
Reakce obchodu Footshop
Ahoj, objednala sis od nás 4 páry v jedné objednávce a hodnocení nákupu se vztahuje k celé objednávce, i když sis možné koupila jen jeden pár. :)
-
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem si boty za nižší cenu, a když jsem chtěla vyměnit velikost, platila jsem o 1000 víc
- Dlouhá příprava objednávky
-
Nedoporučuje obchod
Velikost L nesedí.
Reakce obchodu Footshop
Ahoj, jsme si vědomi toho, že každá značka sedí trochu jinak, a proto u oblečení uvádíme i rozměry, příště doporučujeme poměřit to s oblečením, jaké nosíš normálně. A pokud už se stalo, že velikost nesedí, můžeš zboží samozřejmě bezplatně vrátit zpět. :)
-
Nedoporučuje obchod
Boty za cca 3200 kc. Prava bota vrze. Musim reklamovat.
Reakce obchodu Footshop
Ahoj, děkujeme za feedback, návod jak postupovat při reklamaci najdeš tady: https://www.footshop.cz/cs/reklamace
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Opakovaně u tohoto e-shopu hrozně dlouhá (několikadenní) prodleva mezi objednáním a odesláním zboží
Reakce obchodu Footshop
Děkujeme za feedback a omlouváme se, že jsi musel čekat déle. Jinak jsme jako blesk:))
-
Nedoporučuje obchod
- Hovno
Reakce obchodu Footshop
Ahoj, z Tvojí recenze opravdu nedokážeme vyluštit, co bylo špatně, budeme tedy rádi když nám nějaký přínosnější feedback napíšeš na email. :)
-
Nedoporučuje obchod
Tenisky přišli špinavé
Reakce obchodu Footshop
Ahoj, děkujeme za feedback, ozvi se nám prosím co nejdříve, abychom s Tebou mohli objednávku vyřešit. :)
-
Nedoporučuje obchod
- Prodavačka byla takový ten typ jako " co tady děláš, ty na to nemáš"
- Nějaká slečna nafrněná
-
Nedoporučuje obchod
- zboží došlo, zřejmě šlo o vratku, v kapse jakoby originál tepláků byl použitý respirátor.
-
Nedoporučuje obchod
- Možnost osobního vyzvednutí na pobočce v Praze
- Sortiment
- Krásné showroomy
- Infolinka, která je opravdu k vzteku.
- Telefonní kontakt na pobočku, který je nedostupný a ani nikdo nezavolá zpět
- Při vracení jsem nedostala žádný doklad, potvrzení mělo přijít e-mailem, ale nepřišlo atd..
Zákaznický servis je vážně špatný, speciálně pokud potřebujete něco vrátit. Možná na tom staví strategii, že když to nebude snadné, klienti budou vracet méně, ale mě to jen otrávilo (už podruhé stejná zkušenost) a už vím, že to bylo naposledy. Příště si boty koupím raději jinde.
Reakce obchodu Footshop
Děkujeme za feedback a mrzí nás Tvoje špatná zkušenost, jestliže nám zkusíš dát ještě jednu šanci to napravit, ozvi se nám.
-
Nedoporučuje obchod
Ani po uplynutí jednoho týdne od objednávky zboží nedorazilo.
Reakce obchodu Footshop
Ahoj, objednávku máš připravenou na zásilkovně, stačí si ji vyzvednout. :)
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Bunda byla o 40% dražší než na E-shopu výrobce ale cenu jsem akceptoval vzhledem k tomu že to byl poslední kus v barvě která už ani na e-shopu LIP nebyla....footshop ale poslal jinou barvu než jsem objednal a která je na jiných E-shopech k dostání o dost levněji a k barvě kterou jsem chtěl napsal že už nejde objednat takže jsem si připlatil za nic.....velké zklamání a poslední objednávka zde
Reakce obchodu Footshop
Ahoj, děkujeme za feedback, bohužel neevidujeme žádnou informaci z Tvé strany, že došlo k takovému problému. Mrzí nás, že objednávka nedorazila v pořádku, ozvi se nám na email, zboží samozřejmě můžeš bezplatně vrátit a peníze Ti vrátíme zpět.
-
Nedoporučuje obchod
Botasky som objednala 16.4.2021. Bola mi potvrdená objednávka. Za hodinu mi objednávku zrušili a oznámili že peniaze mi vrátia do 3 dni. Dnes je 25.4.2021 a ešte stále nemám peniaze na účte. Nechápem prečo objednávku potvrdia a vzápätí ju zrušia. Je to nefer. Raz som sa dovolala a potom celý deň mi nezdvihli telefon.
Reakce obchodu Footshop
Ahoj, objednávku sis objednala na Slovensko, ale na českém webu, objednávku jsme zrušili s prosbou, jestli by sis objednávku mohla vytvořit na správných webových stránkách, abychom objednávku mohli odeslat. Peníze jsme vrátili v den zrušení objednávky a potvrzení o vrácení peněz máš v emailu, tak snad už se platba připsala a je vše v pořádku. :)