Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Boty jsem přidal do košíku a než jsem vyplnil doručovací adresu, tak z košíku zmizely a položka se hlásila jako vyprodaná.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nevim kdo udelal chybu,ale zbozi mi uz tyden nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem boty, ale poslali mi boty o 3 cisla mensi, pry chyba na sklade. Dobre, to se muze stat, ale cekat 14 dni na vracene penize kvuli jejich chybe, to mi prijde prehnany!

    Reakce obchodu Footshop

    Ahoj, omlouváme se za chybu se špatnou velikostí, moc nás to mrzí. Platbu jsme ale vrátili hned, jakmile objednávka byla vrácena na sklad. Do emailu jsme ti poslali i potvrzení o platbě, kde si můžeš vše překontrolovat, tak doufáme, že je nakonec vše v pořádku! :)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Boty přišly špinavé.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Napicu
    • Objednal jsem si mystery box kde mělo být 48 be@rbricku a dorazil mi jenom jeden, takže na stránkách mají špatně zadané co si kupujete

    Reakce obchodu Footshop

    Ahoj, děkujeme za zpětnou vazbu, v tvojí objednávce však evidujeme, že sis objednal mystery box, ve kterém byla jedna náhodná figurka z 48 zobrazených na webu.
    Je nám líto, pokud to z infa na webu nebylo 100% jasné. :( Objednávku ale můžeš samozřejmě do 30 dnů vrátit a vrátíme Ti peníze zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nešlo zaplatit

    Reakce obchodu Footshop

    Ahoj, Tvoji objednávku máme v systému jako zaplacenou, věříme tedy, že se problém s platbou podařilo vyřešit. :)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • sortiment
    • rychle připravené zboží pro vyzvednutí
    • neochotná obsluha
    • nevšímají si zákazníků čekajících za pultem a baví se před nimi o osobních věcech, zatímco zákazníci čekají
    • mluví o tom, jak jsou s prací ve footshopu nespokojení před zákazníky
    • neprofesionální vystupování

    dobrý sortiment, opakovaně opravdu špatná obsluha na obchodě Na Příkopě

    Reakce obchodu Footshop

    Děkujeme za feedback, tato situace nás velmi mrzí. Věříme, že se v nejbližší době situace na prodejně změní k lepšímu ♡

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prozákaznický přístup

    Můj feedback se týká jiné objednávky, ale paní na zákaznickém oddělené mi zamítla vrácený produkt, protože byl špinavý, přitom v takovém stavu mi ty boty přišly. Váš tým odešle ze skladu nošené boty zákazníkovi a místo omluvy a vrácení peněz jsem se dočkal neodepsání na můj poslední email a rovnou odeslání na adresu zásilkovny přes GLS... V minulosti se mi dokonce stalo, že mi přišly úplně jiné boty než jsem si objednal, ale to jsem naštěstí stihl rychle zabalit a ten den ještě poslat zpátky. Když u Vás někdo nakupuje často, tak není od věci si takového zákazníka vážit a vyjít mu vstříc na úkor potřeb firmy, ale to by měl člověk na zákaznickém servisu vědět... eshop nadále nebudu doporučovat

    Reakce obchodu Footshop

    Děkujeme za zpětnou vazbu, mrzí nás, že jsi nebyl spokojen s tím, jak proběhlo vrácení zboží, ale pokud zboží přišlo jakkoliv poškozené/špinavé, je potřeba nás kontaktovat do 3 dnů od převzetí zásilky - což je uvedeno na přiloženém vratkovém formuláři.
    Tenisky, které nám od Tebe přišly zpět na sklad byly ve stavu, v jakém nemůžeme vratku přijmout, proto byla vratka na straně našeho reklamačního oddělení zamítnuta. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den , prosím tě . Já musím čekat dlouho . Děkuji

    Reakce obchodu Footshop

    Děkujeme za feedback a je nám líto, že doručení objednávky neproběhlo tak, jak mělo. :( Objednávka na Tebe čekala téměř 2 týdny na výdejním místě, ale jelikož nebyla vyzvednuta, byla vrácena zpět na sklad. Pokud máš tedy o zboží stále zájem, vytvoř si prosím novou objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zmatená, nenerudovaná prodávající, po vyzkoušení nesedělo číslo a výměna na místě není možná. Je nutné objednávku stornovat a učinit novou s vyhovující velikostí. Proces vrácení peněž zdlouhavý z důvodu opět chybného zadání prodávající, která řešila vratku. Vyřešeno až přes helplinku. No nevím no..........

    Reakce obchodu Footshop

    Děkujeme za feedback a omlouváme se za komplikace!

  • Nedoporučuje obchod

    • Bohužel špičky bot jsem měl odřené
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem se 2 boty, jedny jsem po vyzkoušení vrátila. Obchod mi ale odmítl vrátit peníze, že jsou již použité. Což je velmi nesolidní, protože snad boty musíte nasadit na nohu. Jsem velmi zklamaná z přístupu tohoto e-shopu
    • Obchod nedoporučuji, již zde nikdy nenakoupím.

    Nedoporučuji, nesolidní chování

    Reakce obchodu Footshop

    Ahoj, děkujeme za zpětnou vazbu a je nám líto, že nejsi s nákupem spokojená. Omlouváme se, ale zboží, které má špinavé a ochozené podrážky opravdu k vrácení nemůžeme přijmout. Podmínkou vrácení je, že je zboží čisté a schopné dalšího prodeje, což boty, které jsi poslala zpět bohužel nejsou. :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedorucili zboží kdy měli když volám,ze objednávku rusim a najednou boty jedou na svozove depo. Nechápu

    Reakce obchodu Footshop

    Díky za feedback, jsme rádi, že se k Tobě nakonec objednávka dostala, ale pokud Ti nevyhovuje a chceš ji zrušit, můžeš tak učinit do 30 dní :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V kamenném obchodě jsem na vyzvednutí objednávky čekala přes dvacet minut, přestože se jednalo o objednávku placenou dopředu kartou. Obsluha byla zmatená, vždy zapomněli na číslo mé objednávky a třikrát se mě šli ze skladu znova zeptat.

    Reakce obchodu Footshop

    Děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za čekání. :( Moc nás to mrzí a snad bude Tvoje příští návštěva lepším zážitkem! ♥

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Mají otevřeno i o víkendu.
    • Všichni jsou tam hrozně cool a umí perfektně vyslovit americkou angličtinou "41,5 and 42".
    • Mají pohodlná křesla a nazouváky tak dlouhé, že se nemusíte ani ohnout při obouvání.
    • Dost laxní obsluha,, dali mi vyzkoušet boty které neměli navlečené tkaničky a byli důkladně vyplněné papíry až po špičku.
    • Počkáte si tak čtvrthodinku, než vám přinesou boty ze skladu...
    • Nedostal jsem doklad o zaplacení... proč taky žejo, stejně to každej hned hodí do koše :DDD

    Reakce obchodu Footshop

    Ahoj, děkujeme za feedback a omlouváme se, že všechno nešlo podle Tvých představ. :/ Každopádně účtenku k nákupu jsi určitě dostal, mrkni do krabice, jestli Ti ji prodavači nedali tam. :)

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Balik po 7 dnech nikde

    Reakce obchodu Footshop

    Děkujeme za feedback, k prodlevě při doručení bohužel došlo z důvodu, že sis u dopravce měnil doručovací adresu. Podle sledování by Ti měli objednávku doručit dneska, tak snad bude vše ok. :)
    Kdyby ne, dej nám vědět!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Stále nefunkčni slevové kódy nebo není uvedeno do kdy kód platí-expirace....opakovaně!!!

    Reakce obchodu Footshop

    Děkujeme za zpětnou vazbu, platnost kódů máš vždy napsanou přímo ve svém účtu, pokud nevíš, kde je najít, napiš nám a navedeme Tě.
    Co se týče slevových kódů, které posíláme například v newsletteru, tam platnost neuvádíme a doporučujeme vytvořit si objednávku vždycky co nejdříve, abys měl jistotu, že kód půjde uplatnit. :)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Konec zasilka dosla rozbalena papirove vlozky vytehle z bot ,boty pohozene v krabici trosku slinave jako by jsi je nekdo zkousel ;) odjizdel jsem na dovolenou tak sem boty vzal potreboval jsem je jinak bych okamzite vracel !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zrušli jste mi objednávku, aniž bych o tom byl informován?
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr krásných bot
    • Moje boty jsou super
    • Přístup personálu na prodejně byl za mě velkým zklamáním. Všichni jdou sice cool, ale nikdo asi neví, co má dělat = věnovat se zákazníkům (možná by to chtělo trenink?)