Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepříliš příjemná emailová komunikace
    • Opožděné odpovědi (psala jsem jeden den ráno a odpověď přišla až druhý den po urgenci a takto 2x)
    • Chybí vstřícnost

    Objednala jsem zboží, které jsem stornovala a chtěla si objednat zboží jiné. Měla jsem kupon 100,-Kč na první nákup a když jsem požádala o obnovu, nebo náhradu tohoto nevyužitého kupónu, nevyšlo se mi vstříc, že kód byl využitý a že je můj problém, že jsem objednávku stornovala.
    Navíc odpovědi trvaly (odepsáno mi bylo až cca za 24 hodin a to po mé urgenci).
    Vybírala jsem podle recenzí, ale moje zkušenost příjemná není a už bych na tomto webu nenakoupila.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,

    jednorázový slevový kód na první nákup na našem e-shopu Vám byl zaslán. Vy jste jej použila na objednávku, kterou jste dokončila a odeslala, tzn. že kód byl již v systému evidovaný jako využitý. Následně jste objednávku stornovala. Je mi líto, ale jednorázový slevový kód lze použít pouze jednou. Nezáleží na tom, zda jste objednávku stornovala, nepřevzala, vrátila, nevyzvedla nebo zda jste zboží objednala a ponechala si jej. Kód již zkrátka prošel naším interním systémem a není možné jej nadále využívat.

    Rádi bychom se vyjádřili také k Vašemu názoru ohledně e-mailové komunikace s námi. Je mi líto, ale chodí nám desítky e-mailů od zákazníků denně. Opravdu není v našich silách reagovat na veškeré e-maily obratem. Za delší čekání na odpověď se Vám omlouváme, není to úplně standardem, vždy záleží na aktuální situaci na prodejně. V případě, že na vyřešení Vašeho požadavku opravdu spěcháte, je samozřejmě nejlepší volbou nám zavolat. Takto to řeší většina našich zákazníků a v případě, že se nám nedovoláte hned napoprvé, vždy na zmeškané hovory voláme zpět. Náš e-shop nedisponuje žádným call centrem či speciálním oddělením služeb pro zákazníky. Veškeré e-maily a telefonáty řeší naši kolegové z prodejny, a to v otevírací době prodejny, tzn. že se věnují přednostně zákazníkům, kteří přišli fyzicky na prodejnu. Dále zpracovávají objednávky a řeší telefonáty a e-maily.

    Prošla jsem si zpětně celou e-mailovou komunikaci s kolegou z prodejny a neshledávám na ní nic "nepříjemného" ani "nevstřícného". Kolega komunikoval profesionálně a vše vysvětlil tak, jak bylo potřeba. Pro úplnost a objektivitu zkopíruji následně naše odpovědi na konec této reakce. Ráda bych zde ještě uvedla, že jste objednávku vytvořila cca ve 14 hodin ve středu, následně na potvrzení přijetí objednávky odepsala, že když bude odeslána ještě tentýž den, budete ráda a udělíte nám příznivé hodnocení. Následující den jste ji v 8 hodin ráno stornovala. Budeme věřit, že udělení Vaší negativní recenze mělo opravdu výše uvedené důvody (ačkoliv Vám vše kolega v e-mailech vysvětlil) a nešlo pouze o to, že jsme objednávku neodeslali ihned. V den objednání to již nebylo bohužel logisticky možné.

    Velmi nás toto nedorozumění mrzí. Jsme také pouze lidé, všichni děláme chyby a pokud by na naší straně k nějaké došlo, vždy se k tomu stavíme čelem. Velké množství kladných recenzí je nám důkazem, že naši práci děláme tak nejlépe, jak dovedeme. Musím ovšem konstatovat, že ve Vašem případě k žádnému našemu pochybení nedošlo.

    I tak Vám velmi děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme Vám krásný den.

    Za tým Ferrino
    Lucie Danišková

    Naše odpovědi z e-mailové komunikace:
    - Dobrý den, děkujeme za informaci a potvrzujeme storno Vaší objednávky.

    - Dobrý den, požádáme Vás o ten slevový kod, ať se podíváme na platnost. Všechny mají omezenou platnost.

    - Dobrý den, bohužel nemůžeme na veškeré emaily odpověď ihned, pokud je nějaký větší problém je nejlepší zavolat :) Bohužel Váš kod byl již použit v objednávce č.: 70038 ze dne 31.1.2024, tudíž ho již nelze znovu použít. Všechny tyto slevové kody jsou pouze jednorázové. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    - Dobrý den, kod využitý byl, v objednávce jak bylo psáno níže. To, že objednávka byla stornována z Vaší strany, nemění nic na využití či nevyužití kodu, stejně tak jako by třeba balíček nebyl převzat. Slevový kod jsme Vám poskytli, rozhodla jste se ho "nevyužít" stornováním objednávky. Bohužel Vám nebudeme zasílat další slevový kod na první nákup v hodnotě 100,-.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Už bych z tohoto obchodu nikdy neobjednala objednávka. Dnes je to sedmý den co mám objednáno a stále mi nic nepřišlo když jsem volala na infolinku kdy tohodle jí poslat byl tam arogantní chlapec který se oháněl paragrafy na jejich eshopu a v podstatě se se mnou víc nechtěl zaobírat.
    Hrůza. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,
    na Vaši recenzi musím reagovat.
    Vybrala jste na našem e-shopu zboží, u kterého byla uvedena doba expedice 1-4 dny. Objednávku jsme 4.den odeslali.
    Nyní je bohužel již několik dní umístěna na depu Zásilkovny, což my bohužel nedokážeme nijak ovlivnit.
    Pokud jste volala na infolinku, tak to nebylo k nám, ale nejspíš do Zásilkovny:).
    Přeji brzké doručení zboží a prima týden.
    Za Ferrino.cz
    Karel Kadečka

  • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,

    u nás v systému vidím, že objednané zboží Vám zcela jistě dorazilo a převzal jste jej na Vámi zvoleném výdejním místě Zásilkovny. Objednávku jste vytvořil 15.7. a my jsme ji odeslali 24.7. přesně tak, jak bylo na našem e-shopu avizováno.

    Takto dlouhá doba expedice objednávek samozřejmě není naším standardem, nicméně v týdnu od 17. do 21.7. jsme měli zavřeno z důvodu dovolených. Informace o uzavření prodejny a e-shopu byla včas vyvěšena na našich webových stránkách.

    Z výše uvedených důvodů tedy budeme Vaši recenzi považovat za bezpředmětnou a tuto situaci za uzavřenou.

    Přejeme Vám pěkný den.

    Za tým Ferrino
    Lucie Danišková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nízké ceny
    • doprava zdarma
    • vrácení zboží nelze přes Zásilkovnu, pouze předraženou Českou poštou (228 Kč za zaslání malého batohu)
    • zkusil jsem zboží vrátit osobně, ale prodejna byla neplánovaně zavřená, takže jsem zboží celý den nosil po městě

    Sympatický obchod, ale pouze pro ty, co bydlí/pracují poblíž

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,

    je nám líto, že nedoporučujete náš obchod, ale dovolte mi prosím uvést na pravou míru Vaše tvrzení ohledně vrácení zboží.

    Zboží na naši prodejnu můžete zaslat jakýmkoliv způsobem si vyberete a je pouze na Vás, kterého dopravce si zvolíte. Naopak, Českou poštu z důvodu častých problémů s doručením nepreferujeme a sami ji ani nevyužíváme (proto ji nenajdete mezi námi zvolenými dopravci pro zasílání objednávek z e-shopu). Nikde na našich stránkách neuvádíme, že lze zboží na vrácení odeslat pouze Českou Poštou. Na prodejně máme dokonce výdejní místo Zásilkovny a je běžnou praxí, že nám zákazníci vrací zboží prostřednictvím Zásilkovny (buď s doručením na adresu nebo na výdejní místo).

    Veškeré informace ohledně vrácení zboží z e-shopu naleznete na tomto odkazu: https://www.ferrino.cz/vraceni.php, kde o České Poště nic nepíšeme.

    V případě, že byla naše prodejna uzavřena (bohužel nevím, kdy jste se pokoušel zboží vracet), jednalo se o velmi výjimečný případ. Zřídkakdy se vyskytnou nepředvídatelné situace a nic jiného, než prodejnu uzavřít, nám bohužel nezbývá. Nicméně pokud je naše prodejna uzavřena v čase řádné otevírací doby, tuto skutečnost se vždy dočtete na našich webových stránkách.

    Velmi nás mrzí, že jste se tak nešťastně trefil do výjimečně zavřené prodejny a byl nucen nosit celý den zboží u sebe. Taková situace u nás opravdu nastává velmi zřídka.

    Tímto se Vám omlouváme za vzniklé komplikace s nečekaným uzavřením prodejny a vzhledem k výše uvedeným skutečnostem ohledně dopravců věříme, že přehodnotíte Váš názor na náš obchod.

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a přejeme krásný den.

    Za tým Ferrino
    Lucie Danišková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neskutečně dlouhá doba dodání (zboží zaplaceno v úterý dopoledne, zpracováno ve čtvrtek, zpráva od přepravce o převzetí zásilky do přepravy v pátek)

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,

    u každého zboží na našem e-shopu vždy naleznete nejpozdější termín doručení po ČR. Tato data u produktů uvádíme z toho důvodu, že některé typy zboží není možné odeslat ihned, ale nejprve je nutné převézt je ze skladu na naše expediční místo. V závislosti na druhu zboží a umístění zboží se tato lhůta mění. V této lhůtě jsou započítány i případné víkendy a státní svátky.

    U Vaší objednávky vidím, že jste ji 25.4. vytvořil a námi byla 27.4. expedována, tzn. zabalena a připravena na předání dopravci. Fyzicky předána kurýrovi Zásilkovny byla 28.4. z toho důvodu, že 27.4. kurýr balíčky vyzvedl a odvezl dříve, než byla připravena Vaše zásilka. Nejsme bohužel schopni ovlivnit příjezd jakýchkoliv kurýrů přepravních společností.

    Nicméně ve chvíli, kdy jste vytvořil Vaši objednávku, byl u Vámi zakoupeného spacáku uveden nejpozdější termín dodání po ČR do 4.5.2023. Tudíž jsme Vám zboží dodali přesně tak, jak jsme na e-shopu slíbili a dokonce o několik dní dříve.
    Doba dodání Vám zřejmě mohla přijít delší proto, že přepravce doručil objednávku až po víkendu a pondělním státním svátku.

    Je nám líto, že jste nebyl spokojen s dodáním Vaší objednávky, nicméně z naší strany bylo vše splněno tak, jak bylo avizováno. Věřte, že se snažíme udělat vždy maximum, abychom dodrželi termíny, které uvádíme na našem e-shopu. I ve Vašem případě se nám to povedlo, což dokazuje dodání Vaší objednávky o dva dny dříve.

    Jedna z předností našeho e-shopu je právě rychlost doručení objednávek jak po České Republice, tak na Slovensko, což dokazuje velké množství kladných recenzí. Jen je při tvorbě objednávky opravdu třeba počítat s daty, která na e-shopu u produktů vidíte a které uvádíme právě proto, abychom předešli zbytečným nedorozuměním.

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a věříme, že s přihlédnutím k výše uvedeným faktům přehodnotíte názor na náš e-shop.

    Přeji Vám pěkný den.

    Za tým Ferrino
    Lucie Danišková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doručení

    zvolený přepravce, kromě sms, která vás přiková na 2-4 h doma, nevyvinul jakoukoli snahu o doručení. pokud tedy nestojíte u vchodu, nebo brány pozemku, doručovatel jede pryč.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den Jaroslave,

    velmi nás mrzí, že nedoporučujete náš obchod, o to více, že my jsme udělali vše na 100 %.

    Vidím, že jste si zvolil přepravu kurýrem GLS. Touto přepravní společností od nás denně odchází desítky balíků s objednávkami a neevidujeme zvýšené procento problémů s doručením objednávek.

    Ve Vašem případě se nejspíš jedná o pochybení jedince, tedy přímo řidiče, který Vám má balík dovézt. Doporučuji obrátit se přímo na společnost GLS a tento problém s řidičem jim nahlásit. Pravděpodobně se situace bude opakovat, ať už si objednáte zboží z jakéhokoliv e-shopu.

    Je mi líto, ale nejsme schopni nést zodpovědnost za každého jednoho řidiče přepravních společností, které využíváme. Tímto bychom se tedy rádi distancovali od problému s doručením Vašeho balíčku, jelikož se nejedná o naši chybu.

    I navzdory těmto skutečnostem Vám děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme Vám pěkný den.

    Za tým Ferrino
    Lucie Danišková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel zboží objednané a předané dopravci dpd 29.11.info obchodu zatím nedorazilo , dnes je 6.12 . Dopravce hrůza nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Peníze přijali ale k odběru nevyzvali.

    Objednal jsem zboží skladem, ihned k odběru. Týž den zaplatil převodem. Ani po 7 dnech jsem neobdržel výzvu k odběru. Na e-mail s urgencí obchod nereaguje. Nemám peníze ani zboží.

    Na mou recenzi reagoval obchod popřením. Prošel jsem doručenou poštu, spam i SMS a žádná komunikace ze strany obchodu není (pouze potvrzení objednávky). Mezi negativními recenzemi se opakuje stížnost na absenci komunikace po objednání zboží. Jedná se zřejmě o technický nedostatek nebo se Ferrino dodatečně vyviňuje.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyl spokojen s naším přístupem. Naše komunikace s Vámi prostřednictvím e-mailu i sms byla v pořádku. Objednávka byla připravena od 23.11. a e-mail + sms odeslány v tento den.

    Zde je pro Vaši informaci e-mailová komunikace:

    21.11. zákazník: Dobrý den, u Ledlenser K2 není možnost uložit do košíku.
    21.11. Ferrino:
    Dobrý den,
    děkujeme za zprávu. Ukládání zboží v košíku není bohužel možné u žádné položky z našeho e-shopu. Nicméně vložit do košíku pro přesměrování k pokladně je možné bez problému.
    S pozdravem
    Tým Ferrino

    28.11. zákazník: Nemám ani peníze ani baterku.
    28.11. Ferrino:
    Dobrý den,
    jednu nevyzvednutou objednávku máte připravenou u nás na prodejně. Druhou jste vyzvedl 21.11.
    S pozdravem
    Tým Ferrino

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedodržení dodací lhůty
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nebylo dodáno Němcům

    Reakce obchodu FERRINO

    Milý Ralphe,

    kdybychom byli schopni dodat objednávku do Německa, našel byste na našem webu samozřejmě i německou mutaci e-shopu. Pokud objednáte zboží z českého e-shopu, náš systém automaticky vyhodnotí, že objednáváte do ČR. Stejně tak v případě slovenského e-shopu.

    E-shopové objednávky dodáváme po České Republice a na Slovensko. Tuto informaci naleznete jak v našich obchodních podmínkách, tak na našem e-shopu v sekci "Doprava".

    V současné době pracujeme na zlepšení automatického hlídače vyplňování adres, abychom předešli těmto případům.

    Nicméně, kolega Vás kontaktoval ihned po vytvoření objednávky a dvakrát Vám sdělil, že není možné objednávku odeslat do Německa. Z tohoto důvodu budeme Vaši negativní recenzi považovat za bezpředmětnou.

    Hezký den, za tým Ferrino
    Lucie Danišková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Prodávají něco na co pak nemají náhradní díl. Tohle mi přijde fakt nefér. A celkem mě to i nasr....

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,

    je nám líto, že jsme Vás zklamali, či dokonce naštvali. Bohužel, co se týče náhradních dílů k trekovým holím, nezáleží tak úplně na nás, jako přímo na výrobci, které náhradní díly jsou dostupné a které nikoliv.

    Našim zákazníkům se snažíme vyjít maximálně vstříc a vždy se snažíme zajistit, co zákazník požaduje. Bohužel, hroty k Vámi zakoupeným holím zajistit aktuálně neumíme, jelikož je nemá ani výrobce.

    Velmi nás mrzí, že jsme Vám nedokázali pomoci a věříme, že tuto skutečnost pochopíte.

    Přesto Vám i tak děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme pěkný den.

    Za Tým Ferrino
    Lucie Danišková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nabízeno za nereálnou cenu a po stížnosti objednávka zrušena prodejcem !!!

    Reakce obchodu FERRINO

    Vážený zákazníku,

    objednal jste si u nás batoh, u kterého jsme bohužel měli technickou chybu na e-shopu. Tento batoh nebyl skladem, ačkoliv na e-shopu jako skladem svítil. Informovali jsme Vás telefonicky a e-mailem okamžitě, jak jsme se tuto skutečnost dozvěděli a několikrát se Vám za tuto chybu omluvili.

    Vaše odpověď byla, že Vás to nezajímá a chcete batoh dodat. I přesto, že jste byl se situací obeznámen, jste zboží požadoval dodat. Je nám to moc líto, ale nezvládneme si batoh "ušít na koleni", ani jej nakoupit maloobchodně na jiné prodejně a prodat Vám jej, jak jste požadoval. Bohužel jsme v danou chvíli neměli jak situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Ihned, když jsme na chybu přišli, jsme předali požadavek na naše IT oddělení, aby byla chyba napravena. Veškeré technické změny na e-shopu se projeví až po pár minutách. V tomto "okně", kdy na chybě pracoval náš IT kolega, jste batoh záměrně objednal opětovně, ačkoliv jste věděl, že skladem již není. Z těchto výše uvedených důvodů byla stornována jak Vaše první objednávka, tak i Vaše druhá objednávka.

    Co se týče cen u zboží na našem e-shopu: slevy a akce se na e-shopu pravidelně mění. Je naprosto přirozené, že jste v jeden den batoh objednal se slevou a další dny již zlevněn nebyl. Toto není nabízení zboží za nereálnou cenu.

    Velmi nás vzniklá situace mrzí, což jsme Vám opakovaně sdělili jak telefonicky, tak e-mailem. Realita je taková, že občas se nám bohužel na e-shopu technická chyba objeví a my se ji následně snažíme řešit co nejrychleji a nejeefektivněji.

    Věřte nám, že se pro naše zákazníky snažíme dělat maximum, co můžeme. Tímto se Vám tedy ještě jednou omlouváme za vzniklé komplikace a doufáme, že budete mít pro tuto situaci pochopení.

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a přejeme pěkný den.

    Za Tým Ferrino
    Lucie Danišková

    • zkušenosti zatím jen dlouhé čekání na zásilku

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,

    objednala jste si zboží, u kterého je doba dodání 30 dnů, jelikož je zboží skladem u zahraničního dodavatele. Tato hláška byla při vytváření Vaší objednávky samozřejmě vidět i na e-shopu.

    Vaše objednávka je stále aktuální a momentálně k dnešnímu dni (10.3.2021) máme stále rezervu na dodání zboží cca 15 dnů.

    Velice nás mrzí Vaše negativní recenze na náš e-shop, o to více, že je bohužel neoprávněná. Nicméně i tak Vám děkujeme za zpětnou vazbu.

    Za Tým Ferrino
    Lucie Danišková

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dodáno celkem tři položky. U jednoho druhu zboží bylo vidět, že jedná pravděpodobně o zboží již zkoušené jiným zákazníkem (ušpiněno a byl rozbitý obal.)
    Objednané zboží nebylo v přepravní krabici nijak zajištěno a volně se pohybovalo.
    Při telefonickém řešení této situace se jeden pracovník (ne pracovnice) choval velice arogantně a nevhodně.
    Závěrem byla reklamace vyřízena v můj prospěch.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,

    zakoupené zboží jste chtěl reklamovat, na což máte samozřejmě ze zákona právo a tuto informaci jsme Vám také sdělili po telefonu.

    Standardní reklamace u nás na e-shopu probíhá tak, že nám zákazník zašle reklamované zboží, my (respektive výrobce/dovozce) reklamaci posoudí a nadále ji řešíme. Do telefonu jste nám opakovaně sdělil, že nám zboží zpět nezašlete i přesto, že my uhradíme částku za poštovné.

    I když jste nám odmítl zboží zaslat, tak jsme Vám jako zákazníkovi vyšli vstříc a přistoupili jsme na vyřešení situace tím způsobem, že si ponecháte zboží a my Vám i přesto vrátíme peníze. Z našeho pohledu jsme situaci vyřešili nadstandardním způsobem ve Váš prospěch.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace spojené s Vaším nákupem a přejeme pěkný den :)

    Za Tým Ferrino
    Lucie Danišková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme u nás přijali 19.1.2021 a dne 21.1.2021 jsme ji od nás expedovali. Systém Zásilkovny objednávku zaevidoval dne 22.1.2021.

    Zpracování objednávky během dvou pracovních dnů nám nepřijde jako dlouhá doba dodání :)

    Nicméně i tak děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme pěkný den!

    Za Tým Ferrino
    Lucie Danišková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První objednávku jsem byl nucen Vašim prodejcem zrušit, nebyl ochotný mi nic vysvětlit. Druhou objednávku raději dělám anonymně.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    můj kolega se Vám snažil vše velmi jasně vysvětlit. V nabídce máme poštovné zdarma. Poštovné zahrnuje veškeré služby spojené s doručením zásilky se zbožím. Vy jste si na našem webu zvolil platbu za zboží dobírkou zahrnující i platbu doběrečného, které je v objednávce vždy rozepsáno samostatně. Následně jste objednávku zrušil a zboží objednal znovu. Shodou okolností jsem byl přítomen telefonátu, který jste s kolegou měl. Rozdíl mezi poštovným a doběrečným Vám vysvětlil jasně. Navíc jste mu tvrdil, že jste zboží již zaplatil, což nebyla pravda. Předpokládám, že nyní je již vše jasné. V opačném případě se neváhejte na mne obrátit, vše znovu vysvětlím.
    S pozdravem
    Karel Kadečka
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dle vyobrazení jsem objednával modro-bílý výrobek ale dorazil tmavě hnědý. Ačkoliv je všude uvedeno že je vyroben ve Švýcarsku, na plastovém výrobku je uvedeno MADE IN CHINA.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,

    reaguji na Vaši recenzi.
    Objednal jste si barvu tactical, která je hnědá viz: https://www.ferrino.cz/zbozi/16356-befree-0-6l/

    Katadyn je skutečně švýcarská firma specializující se na technologie úpravy vody. Výroba probíhá v Číně. Na našich webových stránkách není nikde uvedeno, že výrobky firmy Katadyn jsou vyrobené přímo ve Švýcarsku. Pokud to uvádějí jiné webové stránky, není to pravda.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
    Za Ferrino.cz

    Karel Kadečka

    • prudí o recenzi nákupu

    Proč probiha pořád někdo chce recenzi!
    Jsou všichni jako malí fakani kteří chějí zmrzlinu!
    Kdyz mi to nebude vyhovat už tam v životě nanakoupím!

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,
    o recenzi neprudíme my, ale Heureka:):).

    Jedná se o automatický e-mail, který prudí všechny zákazníky, kteří vybírají zboží přes Heureku.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den:)
    Karel Kadečka
    Ferrino.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné

    Nabízejí zboží, které nemají.

    Reakce obchodu FERRINO

    Vážený zákazníku,

    zboží, které jste si objednal, máte již dlouho přepravené v prodejně k osobnímu odběru. Poslali jsme Vám SMS i e-mail. Ani na jednu zprávu jste nereagoval a zboží jste si nevyzvedl.

    Vaše objednávka bude tedy stornována.

    Ferrino

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Snaha prodavače obsloužit všechny zákazníky.
    • v obchodě pouze jeden prodavač, takže si musíte počkat na obsloužení, a pokud testujete různé modely, které potřebujete od prodavače podat, načekáte se docela dost.