Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • velký výběr
    • slušné ceny

    neesteticky zabalená zásilka
    přepravní společnost zmatená

    Reakce obchodu FERRINO

    Vážená paní, děkujeme za kladné i záporné připomínky. Rád bych vyjádřil pouze ke dvěma záporným bodům:
    1. neesteticky zabalená zásilka - jednalo se o ponožky malých rozměrů, které běžně balíme do bublinkové a strečové folie. Jsou chráněné proti poškození při přepravě.
    2. zmatená přepravní společnost - kurýr Vás bohužel chvíli hledal, protože jste do objednávky neuvedla, že se jedná o větší budovu se spoustou zaměstnanců.

    Hezký den přeji
    Karel Kadečka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    lahev, kterou jsem objednala, mela poskrabane dno a byla mirne promackla, vicko bylo spinave. snazila jsem se dovolat na zakaznickou linku, ale neuspesne. vzhledem k cene produktu, vcetne dopravy, vsak zbozi reklamovat nebudu. myslim, ze obchod spatny neni (vyrizeni objednavky bylo v poradku), jen neni moc pripraveny na elektronicky prodej (jedna se o kamenny obchod nabizejici i prodej na netu. e-shopy hlidaji kvalitu zasilaneho zbozi vic, v pripade nakupu na prodejne bych zbozi ve vyse uvedenem stavu nekoupila.

    Reakce obchodu FERRINO

    Vážená zákaznice,
    omlouváme se za zaslání vadného zboží. Bohužel došlo k záměně produktů ve skladu. Zboží určitě reklamujte, vyměníme ho obratem. Vzhledem k tomu, že se jedná o chybu našeho obchodu, náklady na dopravu zboží uhradíme my. Děkujeme za pochopení e ještě jednou se omlouváme. Za Ferrino cz Karel Kadečka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostal jsem potvrzení o nákupu . Teprve když jsem se zeptal , dostal jsem odpověď, že ne Ferrino přináší do Německa.

    Dříve jsem měl Ferrino Tenere . 3

    Teď jsem si koupil stan Husky Felen 3 a jsem velmi spokojen . Ferrino už musím , a nebudu doporučit .

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Kvalitní zboži a produkty. Vstřícná a kvalitní obsluha v Kamenném obchodě.
    • Dostupnost požadovaného zboží od firmy Ferino, resp. Zajo.
    • Zklamání .. Po potvrzení objednávky jsem se po mé telefonické intervenci dozvěděl, že zboží fyzicky není.

    Zajimavá nabídka zboží,a proto přeji více štěsti v jeho realné dostupnosti :)

  • Nedoporučuje obchod

    • Od 20.11.2014 cakam na svoj tovar, za ktory som za 2656 Ck v eurach. Tovar som uz niekolkokrat urgoval. Pro prvej urgencii som sa dozvedel, ze tovar vedie dopravca ako prevzaty, pricomn ja som nic neprebral a slubil, ze bude situaciu riesit. Po ulynuti dalsierho tyzdna sa mi nikto neozval, opat som tovar urgoval. Dostal som vseobecnu odpoved. Namiesto toho, aby obchod opatovne zabalil tovar a zaslal mi ho a dalej riesil prvotnu zasielku, za mesiac nemam ani tovar na ktorom mi prioriotne zalezi a ani financie. Naozaj si nemysklim, ze zakaznik ma vstupovat do retazca obchod - prepravca a doplacat na to. Ja som za tovar riadne zaplatil a Ferrino mi ho odmieta dodat. som totalne znechuteny a zvatzujem, ze sa obratim na cesku obchodnu inspekciu.

    Totalne sklamanie z pristupu k zakaznikovi.

    Reakce obchodu FERRINO

    Vážený pane Pado,
    velice se omlouvám za chyby, způsobené našimi zaměstnanci. Naprosto chápu Vaše rozhořčení nad řešením Vaší objednávky. Nechci se samozřejmě vymlouvat na předvánoční shon a množství expedovaných zásilek.... . Zboží pro Vás se v systému tvářilo jako odeslané, ale ve skutečnosti bohužel neodešlo. Kolegové kontaktovali dopravce s tím, že zásilku ztratil, ale nakonec se opravdu ukázalo, že zboží zůstalo u nás. To jen na vysvětlenou. Nyní provádíme úpravy systému, aby k takovému pochybení nemohlo již dojít. Přijměte prosím ještě jednou naši a mojí omluvu. S pozdravem Karel Kadečka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikace, po zavolání mi nebylo noc určitého sděleno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo v jiné barvě, než jsem si objednala. Na můj dotaz, jestli mi zboží vymění, mi nikdo neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    Nedoporučují,zboží jsem neobdrzela.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,
    omlouváme se ještě jednou, ale zboží nebylo dostupné u dodavatele, jak jsme Vás informovali emailem. Děkuji za pochopení. Karel Kadečka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Netuším, od objednání přišel pouze automatický potvrzovací email a od té doby obchod nekomunikuje.
    • Komunikace

    Nerozumím obchodní strategii.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,
    rád bych se omluvil, za problém v komunikaci. Měli jsme v té době problém se serverem a nenačítaly se bohužel všechny emaily. Ještě jednou se omlouvám a děkuji za pochopení.
    Přeji hezký den.
    Karel Kadečka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vzhledem k množství zboží, které jsem objednala a nedorazilo, příznivá cena, která se očividně nevyplatila
    • Nekomunikativnost a dle toho, co jsem si přečetla, obhajování se místo přiznání viny pracovníků, který očividně nedělají svou práci jak mají a neví li to zaměstnavatel, měl by si zjistit pravdu, jak se jeho zaměstnanci k lidem chovají.

    Nedoporučuji, jelikož jsem si zboží objednala, měla vyzvednout na pobočce a čekala a čekala, stále čekala, až přijde echo o dodání zboží na pobočku. Zaměstnanci se absolutně nenamáhali kontaktovat mne o faktu, že zboží jak si nemají na skladě přesto, že na eshopu zboží k mání bylo. Po mém telefonu na pobočku mi bylo oznámeno, že kolega se mi snažil několikrát volat a psal emaily, což je naprostý nesmysl, jelikož podnikám a jsem tudíž jak na emailu, tak na telefonu div že ne i v noci. Takže pánové, bude li reakce další obhajoby z Vaší strany jsem zvědavá, co mi odepíšete na čistou pravdu o Vašem jednání, kde si napíšete fiktivní email, který mezi námi dle Vás proběhl. Ostuda a nikdy více!!!

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,
    Samozřejmě se omlouváme za pochybení, které je s největší
    pravděpodobností na naší straně.

    Zaráží mě pouze to, že když jsem s Vámi mluvil, tak jste jako první
    navrhla variantu, že jsme mohli mít špatné tel. číslo.

    Pokoušeli jsme se Vás kontaktovat, bohužel se to nepovedlo. Čelenky máme
    skladem poslední kus a nebyli bychom Vám tedy schopni zboží dodat, tudíž
    bylo i v našem zájmu Vás kontaktovat. Byť k tomu nedošlo, trvám si na
    svém, že jsme se o to snažili.

    Hezký den,
    Adam Burda
    Ferrino

    Za zaměstnavatele:

    Vážená paní, je mi velice líto, že jste nebyla spokojena s našimi službami. Kolegové měli samozřejmě napsat email, pokud se Vám nemohli dovolat. Za to se samozřejmě omlouváme.
    Po kontrole odchozích hovorů našich zaměstnanců musím ale s naprostou jistotou konstatovat, že se Vás opravdu zkoušeli dovolat. Bohužel bez úspěchu.

    V reakci na Vaši poznámku ohledně fiktivních emailů Vás ujišťuji, že všechny emaily jsou evidovány v našem interním systému vč.datumů.

    Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem.

    Karel Kadečka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • Dodací lhůta, která je více jak 6 týdnů a více. STÁLE ČEKÁM. Přece nenabízím co nemám na skladě.

    NIKDY VÍC V TOMTO OBCHODĚ NEBUDU NAKUPOVAT!!!

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,
    Vytvořil jste si objednávku na zboží, které NEBYLO uvedené jako "skladem", ale pouze jako "na dotaz". My jsme Vám dali telefonicky vědět, že zboží skladem nemáme a že jej budeme objednávat. Později však přišel email, že máme objednávku stornovat. Zde e k dispozici Váš email:

    From: Kašpar Milan [mailto:[email protected]]
    Sent: Wednesday, April 09, 2014 3:54 PM
    To: Ferrino.CZ
    Subject: Re: Objednavka Ferrino.cz



    Dobrý den,
    chtěl bych stornovat moji objednávku.
    Mohl byste mi to potvrdit.

    --
    Děkuji a pěkný den
    Ing. arch. Milan Kašpar



    Nechápu tedy potom Vaši poznámku, že na zboží jste čekal šest týdnů.

    Hezký den,
    Adam Burda
    Ferrino

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží uvedené na stránkách není fyzicky k mání - dodatečně oznámeno po měsíci od převzetí nekompletní zásilky.
    • Špatná komunikace, tj. reakční doba odpovědí na dotazy (parametry zboží neuvedené na stránkách obchodu) + přes 2 měsíce čekám na vrácení peněz za navrácené zboží (nevyhovující velikost) v zákonné lhůtě + viz výše

    Vcelku široká paleta kvalitního a cenově dostupného zboží. Celkový dojem bohužel kazí výrazně pokulhávající zákaznický servis.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • komunikace
    • nedodržení avízované dodací doby
    • zboží jevilo známky opotřebení
    • bylo v rozbalené krabici

    velkým obloukem se vyhnout

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,
    Chápeme, že když Vám přijde zboží, které neodpovídá Vašim představám (vypadá použitě, je v rozbalené krabici), je to nepříjemné. Omlouvám se Vám za to, udělali jsme chybu, kterou jsme byli ochotni napravit.

    Nemusel jste se ale přesto do telefonu chovat jako hulvát a celou věc jste mohl řešit klidně. Stejně tak později, když jste byl požádán o potvrzení dobropisu přes email. Vaše odpověď, cituji, „jaký dobropis, co to melete po telefonické domluvě s nějakým vaším zaměstnancem, že mám poslat přilbu a vy pošlete peníze, hotovo.“

    Peníze Vám byly vráceny a to včetně poštovného za odeslání zboží na naši prodejnu. Přijměte ještě jednou naši omluvu.
    Ferrino team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • S produkty Ferrino jsem spokojená, nikoliv s jejich obchodem zde.
    • Často zasílají akční nabídky, když z emailu kliknete na web, projdete produkty u většiny "akčních" produktů je skladem 0ks, nebo jde nejspíše o zbytky z předchozího prodeje, kdy daný produkt je k dipozici pouze v jedné velikosti a barvě, pokud je vůbec skladem.

    Naposledy jsem si objednala bundu a 2 modré ručníky, když jsem došla na prodejnu, oproti potvrzené objednávce - měli nachystané 2 červené ručníky a bundu o číslo menší, než byla v objednávce. Takže mi řekli, že se omlouvají za chybu, bundu objednané velikosti a ručníky v dané barvě dovezou na prodejnu a dají mi vědět. Týden se nikdo neozval, po dalších pár dnech jsem se připomněla emailem, nikdo na něj nereagoval. Mezitím mi přišly další akční emaily, kde byla dokonce i skladem má objednaná bunda v dané velikosti. Takže jsem se opět připomenula emailem, kdy si mohu svoji objednávku vyzvednout, že danou budu mají na eshopu a že stále čekám na odpověď. - Po více než týdnu mi dorazila odpověď, že je jim líto, ale bundu skladem nemají. Takže asi tak.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,
    Omlouvám se Vám za nepříjemnosti, avšak situace byla složitější. Zboží jsme měli pro Vás připravené, avšak byli jsme dohodnutí, že si pro zboží přijdete. Když jste pak měla přijít, ozvala jste se, že jste nemocná a přijdete po určitém termínu. Bohužel se tak nestalo a zboží jsme proto vrátili do prodeje.

    Chápu, že jsme měli celou situaci řešit delikátněji, a za to se Vám omlouváme, nicméně, chyba byla ve vzájemné komunikaci.
    Ferrino

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zamestnanecky servis
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné

    Nenakupovat zde.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Bylo objednáno zboží, u kterého bylo uvedeno, že je skladem, přesto byla připravena pouze zhruba polovina zboží z objednávky a na druhou stále čekám. Současně za velký zápor považuji naprosto chybějící informaci o skutečnosti, že na prodejně není možná platba kartou (dát informaci předem na webu nic nestojí, lze toto pochopit), jsem toho názoru, že je třeba podat vždy veškeré relevantní informace, takovýto přístup (neinformování o zásadní skutečnosti) je špatnou vizitkou pro obchod.

    Nabízené zboží je kvalitní, prodej bohužel očekávané kvality nedosahuje (vyřízení pouze poloviny objednávky, neinformování předem o nemožnosti platby kartou...).

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den, omlouváme se za dloihou dobu dodání. Jednalo se o výprodeje a výrobky na webu byly označeny, zda jsou skledem nebo na externím skladu. Z něho trvá dodání zboží déle ( vše najdete v obchodních podmínkách ). Každopádně to je jen k vysvětlení situace a za dlouhou dobu dodání se omlouváme.
    Ferrino

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bohužel nedorazilo, bez jakéhokoli vysvětlení a vzhledem k tomu, že to byl dárek ke kulatinám manželky, nemohu být nežli zklamán.

    Eshop je dobře udělaný a přehledný, jen zboží nedorazilo. Chápu, že se to občas stává, ale očekával bych alespoň nějakou reakci ze strany prodejce. Zatím neučinil, a popravdě řečeno, o zboží již nemám zájem a i kdyby teď dorazilo, nepřevezmu jej. Předpokládám, že špatně funguje vnitřní system kontroly objednávek.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,
    Velmi se Vám omlouváme za problémy, které jsme Vám tímto způsobili. Bohužel se nám během lednového výprodeje nakupily objednávky a komunikaci s klienty jsme díky tomu nestíhali.

    Přijměte tímto naši omluvu.

    Ferrino

  • Nedoporučuje obchod

    Tváří se perfektně. Objednal jsem si pánskou košili. Dorazila dámská. Když jsem se opakovaně dotazoval na míry pro pánskou košili, obchod přestal komunikovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem zboží s dodací lhůtou do 10 dnů. Po těch týdnech jsem se ozval na mail. Druhý den jsem obdřzel "suchou" odpověď s tím, že zásilka byla předána dopravci, ovšem nekompletní.
    Bez dalšího vysvětlení mi neposlali jednu z objednaných tří věcí. Komunikace nula!

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,
    Velmi se Vám omlouváme za problémy, které jsme Vám tímto způsobili. Faktem je, že se nám po novém roce v rámci výprodejů naakumulovaly objednávky a komunikace se zákazníky, kterou jsme nestíhali vyřizovat.

    Velmi se Vám tímto omlouváme.

    Ferrino