Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Kvalitní zboží, dobré ceny včetně zajímavých slevových akcí, dobrá komunikace a rychlá logistika.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělý přístup., i když došlo ke komplikacím, postavili se k tomu správným způsobem. Doporučuju !

    Reakce obchodu FERRINO

    Milý Zdeňku,

    moc Vám děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu a milou recenzi. Ještě jednou se Vám jménem našeho týmu omlouvám za komplikace, které u Vaší objednávky vznikly a jsem moc ráda, že jsme zvládli naši chybu napravit k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám krásný den!

    Lucie Masaříková - Ferrino CZ

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení a dodání objednávky
    • Zboží v pořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • cena a rychlost
    • část věcí se vydává v externím skladu

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,

    v první řadě moc děkujeme za milou recenzi a jsem ráda, že jste byla s naším e-shopem spokojená.

    Jen se bohužel musím přiznat, že nerozumím Vaší poznámce o výdeji části věcí na našem externím skladu. Vidím, že jste si u nás objednala pouze jeden dětský batůžek a zvolila jste si osobní odběr na našem výdejním místě v Praze 6. Na jiném skladu objednávky zákazníkům nevydáváme.

    Prosím, pokud cokoliv nebylo v pořádku, klidně se nám se svými připomínkami ozvěte na náš e-mail [email protected], ale myslí si, že se nejspíš jednalo o nějaký omyl.

    Děkuji a přeji Vám pěkný den.
    S pozdravem

    Lucie Masaříková - Ferrino CZ

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé vyřízení objednávky
    • dobré ceny
    • přehledný web
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé dodání, dobrá komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení
    • Dobrá komunikace
    • Vše bylo v pořádku

    Ráda tady nakoupím zase.

  • Doporučuje obchod

    • rychlost dodání zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    rychle dodáno zboží , velmi pečlivě zabaleno

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivý obchod
    • Kvalita zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychle dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vstřícnost, podpora a rady na infolince na jedničku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod proběhl výborně.Děkuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Moc dobre obchod. Ja jsem radost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka proběhla přes heureku
    • Komunikace přes heureku probíhá dobře. Reakce heureky rychlé. Takže v tomto případě hodnotím kladně jen Heureku!
    • Je mi jasné že muže byt objednavka přes prostředníka trochu komplikovanější ale čekala bych trochu rychlejší tempo pokud jde o odeslání zboží.
    • Komunikace pouze přes heureku. Zboží nedorazilo. Mělo údajně přijít včera? Objednáno 13.10, následně jsem se připomněla 17.10 v jakem stavu je objednavka protože jsem neměla žádné info a dnes 22.10 stále nevím kdy zboží dorazí. Jestli vůbec.
    • Nedoporučuji obchod, trvá to dlouho než odešle zboží a pokud mate objednanou věc jako dárek tak se můžete jen modlit, aby to přišlo včas. Nebo zrušit objednávku a koupit někde jinde.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den Karolíno,

    Vaše objednávka je takové naše firemní memento. Zcela otevřeně přiznávám, že zde se pokazilo vše, co se pokazit mohlo. Abych se Vám pokusila alespoň trochu osvětlit, proč Vaše objednávka dopadla, jak dopadla...

    Již objednáním přes Heureku se bohužel prodlužuje doba fyzické expedice od nás, jak jste správně uvedla ve své recenzi.

    Bohužel se naskytl technický problém mezi námi a prostředníkem Heureka, takže Vaše objednávka se k nám dostala později, než správně měla. Těší mě, že komunikace mezi Vámi a Heurekou proběhla bez problémů, bohužel o komunikaci mezi námi a Heurekou to stejné říct nemohu, čímž ovšem nezpochybňuji ani nijak nezlehčuji problém, který s Vaší objednávkou nastal.

    Následně ještě došlo k prodlení na našem skladu při expedici od nás, vlivem chybou lidského faktoru, což už samo o sobě je problém, kterému se snažíme co nejvíce vyhnout, ale jsme stále lidé a občas chyby bohužel děláme. Mrzí nás to a s ohledem na Vaší situaci jsme vyvodili personální důsledky.

    Za chyby s Vaší objednávkou přebíráme plnou zodpovědnost a velice nás tato situace mrzí. Jako omluvu jsme Vám do balíku přibalili náš dárkový poukaz - chápeme, že nyní na náš e-shop máte opravdu žalostný pohled, ale věříme, že pokud nám dáte ještě jednu šanci, zvládneme svoji reputaci napravit. Pokud jsme Vám způsobili problémy s dárkem pro Vašeho blízkého, věřte prosím, že nás tato situace opravdu moc mrzí jak z profesní, tak z lidské stránky. Právě z tohoto důvodu jsme se Vám rozhodli naši chybu kompenzovat nadstandardním způsobem a to právě dárkovým poukazem.

    Tato situace je opravdu výjimečná, nejedná se o náš standard. Zakládáme si na včasném dodání objednávek, které na našem e-shopu avizujeme. Váš balík je aktuálně připraven k předání dopravci, věřím, že během zítřka budete mít balíček ve svých rukou.

    Závěrem bych Vás ráda požádala, abyste přijala naši velkou omluvu za vzniklou situaci. My všichni zde jsme z toho více špatní, než by se běžnému zákazníkovi mohlo zdát. Nejsme nadnárodní e-shop, ale malá firma, která se snaží dělat vše na 150%, i když občas nám to zkrátka nevyjde tak, jak bychom si přáli.

    Přeji Vám krásný den.
    Za tým Ferrino

    Lucie Masaříková

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží jsem objednal, zboží jsem dostal. Víc nepotřebuji. Nedostal jsem ale inzerované barevné provedení!
    • Absence informace o průběhu zakázky. Nevíte jestli zboží připravují, expedují, zkrátka nic. Až přepravní společnost vám dá vědět, že pro vás mají zásilku.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den Martine,

    zboží jste si objednal přímo přes Heureku, nikoliv přes náš e-shop.

    V tomto případě je Heureka takový prostředník, který má ale na starost veškerou komunikaci se zákazníkem ohledně Vaší objednávky, tzn. informace o expedici objednávky apod. Bohužel, my jako prodejce nejsme schopni ovlivnit, jakým způsobem Heureka zákazníky informuje o stavu, ve kterém se objednávka nachází.

    V budoucnu Vám doporučím objednávat přímo přes náš web www.ferrino.cz. Taková objednávka prochází celým procesem prodeje v našem interním systému a tím pádem zákazník dostává veškeré automatické e-maily přímo od nás, tzn. e-mail o přijetí objednávky, přijetí platby i expedici zboží a my nad komunikací se zákazníkem máme plnou kontrolu :)

    Co se týče chybné barevné varianty, je mi líto, ale Heureka nemá aktualizované obrázky, tedy barevné varianty zboží. Nejedná se v tomto případě o chybu na naší straně. Zboží, které Vám fyzicky dorazilo je z aktuální kolekce a obrázek, který se nachází na Heurece je z té staré, kterou Sensor již bohužel nevyrábí.

    Pokusíme se s Heurekou vykomunikovat aktualizaci obrázků, bohužel to ale není tak lehké, jak se může běžnému člověku zdát.

    Velmi mě mrzí, že jste měl s objednávkou tolik komplikací, bohužel se ale opravdu nejedná o naši chybu.

    Věřím, že po výše uvedeném přehodnotíte Váš názor na náš e-shop a v budoucnu nám dáte šanci přesvědčit Vás, že při objednávce přímo na našem webu k žádné takové komplikace nedojde.

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a přeji Vám krásný den.

    Za tým Ferrino
    Lucie Masaříková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    S obchodem jsem naprosto spokojen

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi ochotný personál.