Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vše v pořádku, naprostá spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny
    • Opravdu rychlá expedice
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Super jednání při změně platby
    • Ochota a rychlost dodání zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé doručení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání, krásné zboží ze severu :-)

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Spokojenost,kvalita

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • možnost vyzkoušet na místě, nakonec mně vyhovoval jenom jeden produkt
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepříliš příjemná emailová komunikace
    • Opožděné odpovědi (psala jsem jeden den ráno a odpověď přišla až druhý den po urgenci a takto 2x)
    • Chybí vstřícnost

    Objednala jsem zboží, které jsem stornovala a chtěla si objednat zboží jiné. Měla jsem kupon 100,-Kč na první nákup a když jsem požádala o obnovu, nebo náhradu tohoto nevyužitého kupónu, nevyšlo se mi vstříc, že kód byl využitý a že je můj problém, že jsem objednávku stornovala.
    Navíc odpovědi trvaly (odepsáno mi bylo až cca za 24 hodin a to po mé urgenci).
    Vybírala jsem podle recenzí, ale moje zkušenost příjemná není a už bych na tomto webu nenakoupila.

    Reakce obchodu FERRINO

    Dobrý den,

    jednorázový slevový kód na první nákup na našem e-shopu Vám byl zaslán. Vy jste jej použila na objednávku, kterou jste dokončila a odeslala, tzn. že kód byl již v systému evidovaný jako využitý. Následně jste objednávku stornovala. Je mi líto, ale jednorázový slevový kód lze použít pouze jednou. Nezáleží na tom, zda jste objednávku stornovala, nepřevzala, vrátila, nevyzvedla nebo zda jste zboží objednala a ponechala si jej. Kód již zkrátka prošel naším interním systémem a není možné jej nadále využívat.

    Rádi bychom se vyjádřili také k Vašemu názoru ohledně e-mailové komunikace s námi. Je mi líto, ale chodí nám desítky e-mailů od zákazníků denně. Opravdu není v našich silách reagovat na veškeré e-maily obratem. Za delší čekání na odpověď se Vám omlouváme, není to úplně standardem, vždy záleží na aktuální situaci na prodejně. V případě, že na vyřešení Vašeho požadavku opravdu spěcháte, je samozřejmě nejlepší volbou nám zavolat. Takto to řeší většina našich zákazníků a v případě, že se nám nedovoláte hned napoprvé, vždy na zmeškané hovory voláme zpět. Náš e-shop nedisponuje žádným call centrem či speciálním oddělením služeb pro zákazníky. Veškeré e-maily a telefonáty řeší naši kolegové z prodejny, a to v otevírací době prodejny, tzn. že se věnují přednostně zákazníkům, kteří přišli fyzicky na prodejnu. Dále zpracovávají objednávky a řeší telefonáty a e-maily.

    Prošla jsem si zpětně celou e-mailovou komunikaci s kolegou z prodejny a neshledávám na ní nic "nepříjemného" ani "nevstřícného". Kolega komunikoval profesionálně a vše vysvětlil tak, jak bylo potřeba. Pro úplnost a objektivitu zkopíruji následně naše odpovědi na konec této reakce. Ráda bych zde ještě uvedla, že jste objednávku vytvořila cca ve 14 hodin ve středu, následně na potvrzení přijetí objednávky odepsala, že když bude odeslána ještě tentýž den, budete ráda a udělíte nám příznivé hodnocení. Následující den jste ji v 8 hodin ráno stornovala. Budeme věřit, že udělení Vaší negativní recenze mělo opravdu výše uvedené důvody (ačkoliv Vám vše kolega v e-mailech vysvětlil) a nešlo pouze o to, že jsme objednávku neodeslali ihned. V den objednání to již nebylo bohužel logisticky možné.

    Velmi nás toto nedorozumění mrzí. Jsme také pouze lidé, všichni děláme chyby a pokud by na naší straně k nějaké došlo, vždy se k tomu stavíme čelem. Velké množství kladných recenzí je nám důkazem, že naši práci děláme tak nejlépe, jak dovedeme. Musím ovšem konstatovat, že ve Vašem případě k žádnému našemu pochybení nedošlo.

    I tak Vám velmi děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme Vám krásný den.

    Za tým Ferrino
    Lucie Danišková

    Naše odpovědi z e-mailové komunikace:
    - Dobrý den, děkujeme za informaci a potvrzujeme storno Vaší objednávky.

    - Dobrý den, požádáme Vás o ten slevový kod, ať se podíváme na platnost. Všechny mají omezenou platnost.

    - Dobrý den, bohužel nemůžeme na veškeré emaily odpověď ihned, pokud je nějaký větší problém je nejlepší zavolat :) Bohužel Váš kod byl již použit v objednávce č.: 70038 ze dne 31.1.2024, tudíž ho již nelze znovu použít. Všechny tyto slevové kody jsou pouze jednorázové. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    - Dobrý den, kod využitý byl, v objednávce jak bylo psáno níže. To, že objednávka byla stornována z Vaší strany, nemění nic na využití či nevyužití kodu, stejně tak jako by třeba balíček nebyl převzat. Slevový kod jsme Vám poskytli, rozhodla jste se ho "nevyužít" stornováním objednávky. Bohužel Vám nebudeme zasílat další slevový kod na první nákup v hodnotě 100,-.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velmi ochotný prodavač poradil velikost po telefonu, sedělo perfektně
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • První nákup a vše proběhlo v naprostém pořádku. Jsem velmi spokojená i se zbožím, cenou a bleskovým doručením. Vřele doporučuji
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše na 1+.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Kvalita
    • Skvělá komunikace
    • Nic

    Perfektní rychlá dodávka. Děkuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vše proběhlo bez problémů, doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
    • komunikace

    Pohodový bezproblémový nákup

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velký výběr zboží za dobré ceny.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nepřesné tabulky velikostí,tedy u Grisport
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Skvělá obsluha a ochota všech prodávajících
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Není co vytknout.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost