Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vlastní kvalitní produkty
    • Dodani objednaného zbozi trva vzdy minimalne tyden, pokud prodavaji vlastní vyrobky cekal bych Dodani druhy minimalne treti den.

    Dlouhodobe pouzivame FeelEco prostredek na nadobi, pro ruce je setrny a umyje i mastnotu.

    Reakce obchodu Feel Eco

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Neustále se snažíme vylepšovat jak naše výrobky, tak i poskytované služby. Při své objednávce jste zvolil platbu bankovním převodem. V tomto případě je zboží expedováno ihned po přijetí platby.

    Za tým Feel Eco

    Tereza Sovičová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - můžu zde nakoupit 5-ti litrové balení pracího gelu
    • Nikde na webu neuvádějí, jak je to s dopravou zboží. Z dopravní spol. mě přišla sms, že mě zboží dovezou domů v pracovní době. Tak jsem to zrušila, a změnila adresu dodání do práce, a po té přišla sms další den, že mě zboží dovezou do práce, v době, kdy už tam nejsem...Nakonec jsem volala do dopravní spol., aby mě zboží dovezli domů a předali sousedům, ale dispečer vzkaz nevyřídil a zboží mě přivezli nakonec do práce jiný den - tak jsem musela cca 14 kg tahat domů... V poznámce při objednávce jsem psala, zda by mohli přidat nějaké informace o dopravě na web, že nevím, jak mě zboží bude doručeno, ale nikdo nereagoval.

    Sympatické mě bylo, že zboží v krabici není baleno do plastů, ale je vyplněno skartovaným papírem.
    Po složitých peripetiích s dopravou, si nejspíže již nic v obchodě neobjednám.

    Reakce obchodu Feel Eco

    Vážená paní Martino,

    Omlouváme se Vám za vzniklé nepříjemnosti a komplikace s dodáním zboží.
    Dopravce by Vám měl nabídnout čas a datum doručení. Na poštu zásilky ovšem doručovány nejsou.
    Děkujeme Vám za upozornění, dali jsme si záležet, aby informace byly jasněší. Jaké služby poskytuje dopravce DPD naleznete na našich webových stránkách v 5. sekci: http://www.feeleco.com/legislativa/nakupni-rad
    Nebo v prvním odstavci sekce Obchodní podmínky na našem e-shopu.
    Dovoluji si uvést, že na Vaši poznámku při objednávce jsme reagovali. Telefonicky jsme Vás kontaktovali v den zaslání objednávky.
    Pokud budete mít do budoucna jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit na kontaktní údaje uvedené na feel eco e-shopu. Rádi Vám všechny Vaše dotazy zodpovíme.
    Věříme, že se tato situace nebude již opakovat a že i přes tuto nepříjemnost s dodáním zboží s námi budete ráda nakupovat.
    S pozdravem a přáním krásného dne,
    za tým feel eco,

    Martina Havlíková