Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše proběhlo v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Výrobek, který jinde nemají ji.

    Doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vůbec nemají, nevyrozuměli mě, že nebude dodáno a posílají dotazníky spokojenosti s obchodem a s dodaným zbožím. Naštěstí jsem objednávala na dobírkku, jinak blokovali peníze rok.

    Nespolehlivost, nedodání, neinformování

    Reakce obchodu www.febo.cz

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Přijímáme s okamžitou platností opatření, aby se již tato situace neopakovala.
    Peníze nikdy nikomu neblokujeme, pokud nastane situace jako u vás, že nám dodavatel nedodá zboží, peníze vracíme zákazníkovi.
    Ještě jednou se omlouvám za vzniklé komplikace.

    Jan Mervart

    • Po týdnu mi ještě nic nepřišlo,tak nemám co hodnotit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po 19 dnech nedorazilo, eshop nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikují
    • po 21 dnech zjistili, že zboží vlastně nemají na skladě
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Bezproblémové a rychlé doručení.
    • Žádná
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost,dobré ceny,komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem dětský koberec který psali , že je skladem , přišly mi údaje k zaplacení a po platbě mi obchod napsal , že koberec nemají a nelze objednat. Peníze mi za 14 dni stále nedošly a to jsem už volala do firmy a stále nic!!

  • Regál byl dodán nekompletní, obchod na reklamaci vůber nereaguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 0
    • objednáno, zaplaceno a po 6 dnech zboží nedodáno zatím bez vysvětlení
  • Pokud bych se neozvala,nevěděla bych co s objednávkou je,špatná domluva o dodání

  • Dnes, 28.3. , mi měla být doručena zásilka. Řidič Kolísek z přepravní společností FOFR lživě uvedl, že jsem nebyl k zastižení, i když jsem čekal celý den doma, protože se nikdo neobtěžoval uvést aspoň přibližný čas doručení. Nekontaktoval mě ani telefonicky a žádný vzkaz nezanechal, jak lživě uvedl na sledování zásilek. Stálo mě to celý den dovolené a zbytečně!
    Petr Drozd

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží psané skladem, ale po týdnu nebylo expedováno

    Reakce obchodu www.febo.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za pozdní expedici. Bohužel máme spoustu objednávek a nestíháme expedovat vše včas i když pracujeme 7 dní v týdnu. O této skutečnosti jsme vás také informovali při potvrzujícím emailu. Informace k delšímu termínu dodání avizujeme ihned při objednání, aby nedošlo k takovýmto situacím.
    Je mi líto, že jsme vám tímto způsobili komplikace. Vše doufám doženeme tento víkend a zboží vám do úterý dorazí na adresu.

    Hezký den.

    Jan Mervart

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace, pomoc při výběru zboží, rychlé vyřízení objednávky a super ceny

    Komunikace, pomoc při výběru zboží, rychlé vyřízení objednávky a super ceny bezproblémové vyzvednutí zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše probíhalo dle objednávky.
    Z důvodu zpoždění zboží od dodavatele na sklad jsem objednávku zrušila, nechtěla jsem již čekat.
    Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz na účet proběhlo v pořádku a rychle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím zboží není doručeno a nikdo se neozval.
  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Objednávka potvrzena obratem
    • Objednaný stůl zatím nedorazil
  • Doporučuje obchod

    100 %

    ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Levné zboží, kvalitně zabaleno, celková spokojenost.