Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nereagují na zaslané, vadné, již zřejmě používané zboží...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prišla o !1/3 třetinu! prazdna lahev parfemu!!!
    • Přestaly komunikovat potom, jak poslal jsem mailem foto vahy lahve parfemu.

    Fann podle meho nazoru, je nejhorši obchódnik na českem trhu z parfumerii.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Poslano v utery, dnes nedele, jeste nedorazilo zasilkovna je kuryr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pozadadavat vyjadreni k zaplacenemu a nedodanemu zbozi je nehorazne

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba získání,doručení zboží
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Českou poštu nebrat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rtěnky jsem už hodila do koše.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Relativně lacinný nákup.-
    • Mizivá komunikace.
    • Délka dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdy jsem u nich nic neobjednal. Spamuji dotazniky z heureky.
    • Podvodny eshop

    Podvodny eshop. Nikdy jsem nic neobjednal ale spamuji dotazniky z heureky

  • Nedoporučuje obchod

    Ptáte se mě na názor a já ani po týdnu u sebe objednávku nemám....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přesto, že jsem dostala s nákupem dárečky zdarma a slevové kupóny již objednávat v budoucnu nehodlám. Douglas je pro mě lepší. Skvělá komunikace se zákaznickým centrem a rychlé doručení.
    Nákup u Fann bylo moje zaplacené zboží doručeno někomu jinému. Fann infolinka není kontakt na infolinku, ale dovoláte se prodavačce do Brna.
    Potom co me asi 3 různé osoby z Fann předali na jinou kontaktní osobu jsem se dovolala na zákaznické centrum, kde po mě chtěli, abych balíček vypátrala sama přes PPL mi PPL sdělilo, že můj balíček ani nebyl adresovaný na me, ale na nějakou jinou paní. Podle její adresy a jména jsem si ji našla na internetu, protože zboží jí přišlo do práce. Zavolala jsem jí a zjistila, že zboží odnesla domů před týdnem a teprve o tom hodlala kontaktovat Fann. Po rozbalení balíčku viděla fakturu s mými údaji, ale mě nekontaktovala. Později téhož dne mi IT od Fann zboží ještě ten doručil.
    Nakonec jsem zjistila, že všechny 3 oleje na rty od Clarins byly rozdělané. Viděla jsem na nich otisky prstů a poškozenou krabičku po otevření. Takže je jdu vrátit na prodejnu.
    Již nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    parfem mi dorazil a je prošly,rok vyroby je 2017

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi bolo napoly prázdne aj keď na obrázku bolo úplne naplnené mi povedali že tak sa ten produkt vyrába.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už mám pocit, že bych to měla urgovat. Nic nedorazilo a nikdo se neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodání rychlé, hezky zabalené, ale příliš vysoké ceny. Kdybych nedostala dárkovou kartu, určitě bych zde nenakoupila.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zavádějící informace u produktů na e-shopu
    • Nedostatečně vysvětleno, k jakým produktům se vztahují dárky k nákupu.

    Na svém e-shopu neuvádějí kompletní informace o tom, na jaké výrobky se vztahují avizované dárky. Možnost získání dárku prezentují i u produktů, na které se akce nevztahuje. To, že se však dárek vztahuje pouze na část produktové řady nikde uvedeno nebylo.
    Zákaznická podpora se následně odvolala na podmínky, které na e-shopu nikde uvedeny nebyly, tudíž zákazník před nákupem nemohl vědět, že na dárek k nákupu nemá nárok.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží bylo otevřené, poškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nemám. Objednávala jsem 31. 12. 2022...?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Příliš drahé oproti jiným obchodům...