Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den. Musím říct, že dnes jsem přišel o iluze a ve Fannu už najisto neutratím ani korunu. Roky tam nakupuji a před Vánocemi jsem tam nakoupil opět. Parfém za 1500,-Kč. Dnes jsem od obdarované obdržel poděkování, ze kterého jsem mimo jiné zjistil, že tento naprosto totožný parfém stojí v Dr. Max, potažmo Mallu 675,-Kč a 800,-Kč. Bez jakéhokoliv akce. Takže při srovnání cen asi k tomuto není potřeba jakéhokoliv komentáře. Chápu, že každý chce vydělat, ale jestli něco nesnáším, tak "nenažranost".

  • Napíšu dojmy sem, protože se heurece neukazuju jako ověřený zákazník.

    Za mě super, pět hvězd!

    FAnn obchod mě fakt překvapil! Sháněla jsem lak proti kousání nehtů, Mavala, který se moc v Česku neprodává a právě FAnn slouží něco jako oficiální český e-shop pro tuto značku. Ukazovalo mi to ale, že ve FAnn je to nejdražší, tak jsem se tomu vyhýbala. Co mě nanejvýš příjemně překvapilo bylo to, že jsem měla možnost vyplnit svůj Isic a po tom jsem měla 20% slevu! To je víc než dobré. Nehledě na to, že při nákupu nad 700,- máte dopravu zdarma. Je vtipné, že ve výsledku mě to vyšlo nejlevněji ze všech obchodů.

    Jo... a došlo to velice rychle! Objednáno 15. 9 po šesté a přišlo 17. 9 po poledni.

    Za mě prostě jednička!

    Děkuju.

  • V této parfumerii nakupujeme s manželem dlouho, ovšem po dnešní návštěvě pobočky v Olomouci v obchodním centru jsme tak znechuceni, že již nikdy více.
    Manžel mi tam koupil parfém, jenže já si ten sám koupila včera :) šli jsme tedy cca po dvou hodinách od nákupu vrátit. A to byl kámen úrazu. Jakmile nakupujete ochota sama. Když je problém, tak je to už horší. Takhle arogantní způsob jaký jsme tam zažili jsme snad nikdy nezažili.
    Opravdu jsem se nestačila divit. Při takové značce si člověk myslí, že seriózní jednání a zákaznicky servis bude na prvním místě. Těžký omyl.

  • Venkovanka:

    Dobrý den,

    v kamenné FAnn parfumerii v OC Jihlava proběhl v ten den pouze jeden prodej Armani Acqua di Gioia EdP 100ml a to ve 13:11 hodin.

    V síti FAnn parfumerií zakoupíte pouze originální parfémy od oficiálních distributorů pro ČR, Vámi reklamovaný produkt nebyl zakoupen v síti FAnn parfumerií, jedná se o napodobeninu nevalné kvality.

    Je zvláštní, že celou záležitost s námi neřeší Váš syn, který vůni kupoval.

    S pozdravem

    FAnn parfumerie

  • Žádám o možnost odstoupení od nákupu a nebo uznání reklamace,kterou mi stále FANN nechce uznat.Totiž v kamenné prodejně Fannu v Jihlavě v OC City park se mi stala tato nepříjemná záležitost a žádám o její nápravu:

    - syn mi tam koupil parfém za Kč 2495,- jako dárek pro mě.Vybral mi od
    Armaniho Acqua di Gioia.Prodavačka mu ho vydala,sahala,ale pro něj
    někde dole pod pokladnu,nešla prý k regálu,ale to ještě nepovažoval
    za nic podezřelého,ale až doma nám došlo,že tím pádem nemohl porovnat
    barvy krabiček a tím si nevšiml,že mu prodává krabičku s trošku jiným odstínem.
    Ale nic nenačínal,byl to pro mě dárek,načala jsem to až doma,až
    přijel z Jihlavy.A chtěla jsem se před ním navonět,abych mu udělala
    radost,že parfém hned používám,ale bohužel nešla zmáčknout tryska,tak
    druhý den jsem to tam šla reklamovat v dobré víře,že se to prostě může stát.

    Ale se zlou jsem se potázala.Vůbec mi nechtěli reklamaci ani
    přijmout,ani mě nevyslyšeli,až jsem se slzami v očích po hrubém jednání prodavačky volala na pomoc ČOI,tak honem volala vedoucí a ta jí poradila raději prý honem reklamační protokol vystavit,a při tom říklala,že že prý,co jim to
    nesu,nařkli mě neprávem,že jsem si parfém doma vyměnila sama,což vůbec není žádná pravda a vůbec to
    nechápu,jak vyměnila?Nemám žádné náhradní na výměnu ani jsem
    netušila,že mi syn nějaký parfém koupí a tuto značku jsem ani nikdy
    nepoužívala.Velmi mě to překvapilo a podle jejich odmítavé reakce mi
    došlo,že nemají asi čisté svědomí,nakonec mi ještě doklad vytrhli z
    ruky a řekla bych,že ho vyměnili,protože já jsem si ho tedy
    neokopírovala,což mě ani nenapadlo,ale syn parfém kupoval po 17.hodině
    a tento doklad mi tedy vytrhli z ruky a na moji připomínku,že ho chci
    vrátit,nakonec vyndali jiný,s jinou hodinou nákupu a to někdy po
    13.hodině a z tohoto jiného dokladu nakonec vyplnila reklamační
    list,ale až po té ,co jsem na pomoc zavolala ČOI a to jen proto,že mi
    nechtěli reklamaci ani přijmout.Nejdříve syn doklad nemohl najít,tak
    jsme jim ještě ten večer,co mi to přivezl volali do Fannu,jestli by ho
    nepřipravili té druhé směně v další den,aby ho nemuseli v pokladně hledat,ale pak ho syn přeci jen našel a proto měli připravený jiný doklad,ale i když jsme jim říkali hodinu návštěvy..

    A jejich výsledek reklamace,že ji neuznávají.Psala jsem hned
    všem kontaktům,co máte na webu uvedené,ale odpověděla jen jakási pověřená zaměstnankyně
    ,nikdo jiný,ale tvrdila něco,co mi vyrazilo dech,že prý reklamuji to,co mi neprodali a že reklamaci neuznávají.Co to má znamenat?Pro mě to znamená zatím jediné,že jsme vyhodili téměř 2500,- Kč.Co si tedy může dovolit kamenný obchod Fannu,nestačím žasnout.Ale omlouvá je snad jediné,že tam prý prodávala zrovna nějaká brigádnice,ovšem její aktivity podporovat nechci.Takže moc prosím o vyřízení-odstoupení od smlouvy,o které žádám od samého začátku,protože vyměnit zboží už nechci.

  • no to já taky ale ani vindru

  • Já s fannem soutěžím odhadem 3 roky a vyhrála jsem už 2x :-)

    Děkuji

  • Omlouvám se, neuvedlo se tam jméno. Jiří Schrömer, FAnn e-obchod.

  • Petr Králíček, DiS.: Dobrý den, mohl by jste mi prosím napsat bližší podrobnosti o které soutěže se jednalo? Nechám to prověřit a pokud Vám skutečně výhra náleží tak ji samozřejmě zašleme. Díky za info.

  • Martikk: Vyhral jsem poukazku na zajezd a znacovou kravatu (ta mi nebyla zaslana - jelikoz jsem jiz ziskal zajezdovou poukazku). Jednani mi neprislo fer, nebot neslo o jednu soutez ale o dve ruzne s jinymi podminkami.

  • Vahrál tu už někdo někdy něco v jejich soutěžích http://www.fann.cz/e-obchod/soutez ??