Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalitní zboží
    • Nabízí i výnos a montáž
    • Některé lhůty dodání jsou delší, ale předem o nich informují :), takže víte s čím počítat.

    Reakce obchodu EXPEDO CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení.

    Vážíme si Vaší zpětné vazby, spokojenost zákazníků je pro nás to hlavní.

    S pozdravem
    Expedo nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena
    • Komunikace
    • Doba dodání

    Dne 3.1. jsme s přítelem objednali postel s dobou naskladnění 3-5 týdnů. Je 15.2., tedy o 6 týdnů později, a o posteli mimo to, že ještě není naskladněna nemám informace… A ani bych neměla, nebýt toho, že neustále volám o informace. Obchod sám od sebe nedá vědět, jestli je postel naskladněná nebo ne. Rozumím, že se může na straně dodavatele stát chyba a nastane zpoždění, ovšem očekávám, že obchod o tomto problému dá sám vědět. Po 5 uplynulých týdnech, 7.2., jsem se tedy telefonicky na vlastní popud dozvěděla, že se postel zdržela ve výrobě a není naskladněna, nicméně bude urgentně a přednostně dodána do dalšího týdne. Volala jsem opět o týden později, 14.2., a o posteli stále nevíme, 15.2. zase nic a pochybuji, že by jí zítra naskladnili. Při telefonické komunikaci se se mnou pracovnice baví arogantně a ještě je mi vyčítáno, že volám “každý den”. Doufám, že alespoň postel dorazí v pořádku, až tedy dorazí.

    Reakce obchodu EXPEDO CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Za zpoždění Vaší objednávky se velice omlouváme, děláme vše pro to, aby k naskladnění došlo co nejdříve.

    Ještě jednou se za vzniklé komplikace omlouváme.

    S pozdravem
    Expedo nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zatím nic
    • Delší doba doručení

    Reakce obchodu EXPEDO CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Za zpoždění Vaší objednávky se velice omlouváme, momentálně děláme vše pro to, abyste měl zboží co nejdříve doma.

    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že vše dořešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Expedo nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhé čekací lhůty na objednané zboží

    Reakce obchodu EXPEDO CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Za zpoždění Vaší objednávky se velice omlouváme, děláme vše pro to, aby k naskladnění došlo co nejdříve.

    Ještě jednou se za vzniklé komplikace omlouváme.

    S pozdravem
    Expedo nábytek

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychlá odpověď při komunikaci emailem. Bohužel urgování mé objednávky nebylo nebylo asi moc úspěšné. Ale nakonec stůl byl naskladněn a nebyl problém vyzvednout ještě ten den.
    • Přijatelné ceny
    • Dlouhá čekací doba, stůl měl být hotový za 2 až 4 týdny. Bohužel jsem musela čekat dva měsíce.

    Reakce obchodu EXPEDO CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Za vzniklé komplikace se Vám velmi omlouváme, děláme vše pro to, aby k naskladnění došlo co nejdříve.

    S pozdravem
    Expedo nábytek

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Dlouhá doba dodání zboží

    Celkově spokojenost

    Reakce obchodu EXPEDO CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Díky ní můžeme stále zlepšovat naše služby.

    S pozdravem
    Expedo nábytek