Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, tento obchod vůbec nedoporučuji....nejhorší dodavatel, nikdy jsem se s něčím takovým nesetkala.Za jeden týden mi změnili 4 krát dodávku zboží .Dnes ráno měli zboží dodat a 30 minut před termínem přišel email, že nepřijedou.Byla jsem opravdu,tak vytočená,že jsem objednávku zrušila. A teď když čtu ty recenze,na kvalitu dodaného zboží, tak jsem ráda, že s touto hroznou firmou nemusím nic nadále řešit.

  • V lednu mi přišla skříň bohužel přišla bez zad od ledna jen prodlužují dodání dnes je konec Dubna a stále jen prodlužují jako opravdu jsme nespokojení a paní z reklamační se jen omlouvá a že to určují ale 3 měsíce čekat na dodání věci která ani sami neví kdy dorazí je masakr

  • Že nevhodné chování a vulgarismus to že nějaká úžasná paní která na počkání zamítá reklamace po dovezené sedačce s roztrženým potahem a kdy člověk zaplatí nemalé peníze čekáte ,že zákazník bude slušný a řekne to nevadí nic se neděje my si koupíme novou a zrovna ještě u Vás??? To nemyslíte vážně! Vaše chování a řešení problémů není adekvátní a tohle co neni ještě dořešené se bude ještě řešit. Stojím si za svým a manžel měl telefonní hovor nahlas ,jak mu řekla paní ,že je to náš problém ,jak jsme si to převzali a po debatě,kdy jsme se bránili ,tak mu položila telefon. Tohle je slušné chování??? Naposled a nevážíte si zákazníků ani v téhle době!!!!

  • Vidím to dost podobně jako většina zde přispívajících, takže se tu nebudu dlouze rozepisovat a zkrátím to.

    1) naprosto neskutečně dlouhé doby doručení -> kdo chce něco rychle, tak od nich fakt nic, sami řidiči mi potvrdili, že si toho nabrali ve firmě moc a nezvládají ani dodávky, ani reklamace a že jich je (mám nahrané)! Napíší klidně dodáme obratem a pak čekáte měsíc, lhaní jim nedělá problémy. Komentáře to myslím ukazují, v poslední době si hodně lidí stěžuje na délku, když už na nic jiného. Ne opravdu nestojím v novém bytě o sedačku za měsíc a půl a v kvalitě, že další dva měsíce řeším reklamaci.

    2) výrobce není uveden a je z Polska, takže zřejmě proto (v případě DESIGNIA do U, kterou jsem bohužel objednal já, aby nedošlo k mýlce) a kvalita celého balení bohužel odpovídá (piliny v celém balení, poškozená souprava na několika místech, trčící hřebíky a další, žádný návod k montáži a to dokonce opakovaně, na požádání zaslaný stejně neřeší všechny kroky, klidně na požádání pošlu, je to fakt děs).

    3) naprosto neskutečná osoba na reklamacích, taky to tu lidé píší a mohu jen potvrdit, ve finále napsala, že jí je náš názor ukradený a s ČOI si to klidně vyřeší, takže zjevně ví o čem mluví a ČOI tu neplní regionálně svou úlohu dobře. reklamace samozřejmě vyřízena poslední den, protože co je komu do vás jako zákazníka a toho, že máte doma plný obývák crapu a ještě to chtějí samozřejmě pečlivě zabalit - zákon samozřejmě obě věci řeší naprosto opačně (reklamace má proběhnout okamžitě, pokud tomu nebrání závažné okolnosti, reklamovaný výrobek nemusí být zabalený vůbec a pokud je např. úměrně špinavý z logiky věci apod., tak je to naprosto ok), ale proč by vám trochu nezavyhrožovali nebo aspoň nezaprudili že.

    4) i na podruhé po reklamaci zaslána prakticky totožná nekvalitní, špinavá a bez všech dokumentů, podle mě to prostě přeposílají z jedné reklamace někomu jinému a naopak, protože jinak snad ani není taková arogance možná, že někomu posíláte po x mesících zásilku po reklamaci a pošlete stejný šmejd ve stejném bordelu.

    Vše mám zdokumentované a rád zašlu na požádání, je to fakt děs ... tuto firmu fakt nebrat, pokud nejste masochisti, pak máte o zábavu postaráno.

  • Chtěl bych varovat případné zákazníky před tímto obchodem.Už dodání objednaného byla katastrofa,řidič přijel sám a oproti domluvě nedal o sobě vědět.Pak mi nabídl že za určitý obnos zboží odnese jenže sám by to nezvládl,čili bych si připlatil a stejně si to odnesl ve skutečnosti sám.Ještě větší problém se ale objevil po cca dvou měsících používání kdy se začalo ozývat vrzání a skřípění.Při pokusu o reklamaci jsem zjistil že společnost EXPEDO s.r.o. absolutně nerespektuje Reklamační řád tak jak je daný a zákony si vysvětluje po svém.Skutečně bych si rozmyslel zde něco koupit,vyvarujte se případným problémům.Jaroslav.P.

  • Expero cz - tato prachsprosta firma co prodává totální šunt a při reklamaci najde jeden škrábanc a strhne vám 80% z ceny , převezme zboží od dopravce a napíše vám nějaká slepice ať si to vyridite s dopravcem!!! Postel pak přetřou za 20kc a prodají za film cena ...tomu se říká kseftik na úrovni.Kdo nechce být okraden - Expedo bloknite kde můžete.Ty kladně recenze si snad platí , páč když kdekoliv píšete negativní recenzi , okamžitě ji mažou ... Jediné + je dopravce vážně ochotný

  • Jsem velmi spokojena s dodáním pohovky, do týdne ji přivezli, solidní jednání...
    Doporučuji :-)

  • S dobrým obchodem je to jako s dobrým lékařem; poznáte ho, až když nastane nějaký problém. EXPEDO už nikdy více. Věřím, že pokud je zboží skladem, pošlou jej v požadovanou dobu, pokud však ne, nehnou v této firmě ani prstem pro zákazníka.
    9.11.2019 jsem objednával přebalovací pult v dekoru dub sonoma, dodání 4-6 týdnů. Před Vánoci (konkrétně dne 18.12.2019) psali, že se dodávka přesouvá po novém roce s vysvětlením "naskladnění od našeho dodavatele neproběhlo úspěšně" a tuto dementní nepochopitelnou větu jsem od té doby čítával v mailu prakticky každých 14 dní, kdy současně v každém mailu slibovali, že koncem týdne naskladňují a tedy mi dají sami vědět o stavu objednávky. Chyba lávky! Dokud jsem já nenapsal, nedostal jsem žádnou odpověď ani informaci. Neustále se vymlouvali na dodavatele, ale podle mě to oni nejspíš s nikým ani neřešili. Jen neustálé chabé prázdné omluvy. Nakonec, až po ustavičném mém dožadování vysvětlení a data doručení, mi začali cpát slevy; prvně 5% a přislíbení dodání, a po dalším "nepodařeném naskladnění" dalších 5%.
    Dne 17.2 jsem už na to neměl a napsal, ať mi komodu pošlou v bílé variantě, jež mi nabízeli od ledna a která tady byla do 4 dnů. Doprava byla nakonec bezproblémová. K návodu bych měl sice výhrady, ale dalo se to zvládnout. Jediné štěstí, že jsem platil dobírkou, jinak by si, jak jsem zde přečetl, nechali mé peníze na účtu klidně čtvrt roku i déle a na zboží bych čekal do nekonečna.
    Rozhodně obchod nedoporučuji, je to jako ruská ruleta.
    Každopádně celá elektronická komunikace s obchodem se může zdát úsměvná, ale je to docela smutné, když člověk vidí, že je tento obchod označován za "ověřený zákazníky" a ještě mají reklamu v hlavním vysílacím čase, ale člověk je na ně akorát naštvaný a konsternovaný jejich přístupem.

    Michal Rakušan
    zklamaný zákazník

  • S touto společností mám opravdu nepříjemné zkušenosti a pokud můžete, vyvarujte se ji. Lepší opravdu přečíst všechny recenze dříve, než se rozhodnete objednávat. Dne 15.7.2019 jsme zrušili svou objednávku poté, co nám nebyla postel do 20 dnů dodána. Poté jsme SAMI museli kontaktovat klientské centrum, kde ke problém, protože se nám nikdo neozval. Slečna nám odpověděla, že postel vlastně není na skladě a budeme čekat nejspíš další 2 týdny. Na základě těchto informací + recenzi, které jsem si přečetla poté, jsme se dohodli, že objednávka bude zrušena a budou vráceny peníze v celé výši. Požadavek na vrácení byl zadán 1.8.2019. Ve středu 14.8.2019 jsme volali na zákaznickou linku a řekli nám, že čas mají do 15.8.2019. Samozřejmě, voláme dnes 16.8.2019, že pravděpodobně se jedná o technický problém, urgence byly předány a přesto nic. Slečna z reklamací byla velmi neochotna, téměř nás nepustila ke slovu a odmítala nám poskytnout další informace, případně mail kontakt na finance. Žádost o řešení této situace jsme právě předali na Českou obchodní inspekci, která bude tuto situaci řešit. Mrzí mě, že se situace nedá řešit jinak a výslovně NEDOPORUČUJI, pokud nechcete mít potíže.

    19.08.2019 Peníze stále nedorazily. Tímto jsme se rozhodli podat trestní oznámení na tuto společnost za zadržování peněz a klamavou reklamu. Celá záležitost bude samozřejmě i medializována.