Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Náušnice dle popisu, jsou krásné ale . . . . .
    • Spolu se šperkem, jsem si objednal sváteční kartičku jako přání k svátku pro mou přítelkyni. Tu jsem sice dostal, ale o velikosti poštovní známky s nic moc potiskem. Za ty peníze jsem očekával něco jiného. Zrovna tak přišla extra zaplacená dárková taštička která ač to nechápu má provázkové ouško na držení pouze na jedné straně, prostě totální trapnost a obojí je nepoužitelné a hnusné. Budu doufat že stejná otřesná kvalita nebudou i mnou zakoupené náušnice.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Moc nás mrzí, že jste měl co se týče přání k svátku jiné očekávání. Velikost kartičky určitě neodpovídá velikosti poštovní známky, její rozměr je 7,5 x 10,5 cm, tak jak je uvedeno v popisu produktu.
    Co se týče dárkové tašky, pokud má pouze jedno provázkové ouško, je to bohužel skutečně vada. Prosím, ozvěte se nám, rádi bychom chybu napravili a doposlali Vám nový kus taštičky bez vady.
    Děkujeme za pochopení. Doufáme, že alespoň se zakoupeným šperkem jste spokojen, dbáme na kvalitní materiály a dlouhou jakost produktu, navíc na šperk máte 2 roky záruku, kdyby se Vám s ním cokoliv stalo. : )

    Hezký den


    tým Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodání bylo rychlé
    • Náušnice vypadají úplně jinak. Jiný tvar, jinak osazené kamínky.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Moc nás mrzí Vaše nespokojenost s objednaným šperkem. Prosím, kontaktujte nás, náušnice Vám rádi vyměníme nebo vrátíme peníze za nákup.

    Hezký den

    Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    • Dali mi vědět, že zboží není.

    Nemohu hodnotit něco, co není. Vůbec jste mě neměli kontaktovat.
    Už jsem si znovu objednala. Pak se ptejte!

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    bohužel někdy se stane, že máme skladem poslední ks daného produktu a jsou na něj vytvořeny dvě objednávky zároveň. Pak musíme zákazníka kontaktovat s omluvou, že zboží již není dostupné.
    Co se týče dotazníku spokojenosti, je po určitě době zasílán z Heuréky automaticky.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zásilka přišla vcelku rychle, když jsem ale potřeboval vyměnit za menší velikost a udělal vše pro hladké a rychlé vyřízení a zaplatil nemalé poštovné za pojištěný balík, obchod přestal reagovat, posléze mi na mé maily 23.12. napsali, že můj požadavek je v řešení a je zase ticho. Mají mé peníze i objednávku, já nemám nic.Přitom mnou požadovanou velikost mají.

  • Nedoporučuje obchod

    • Váš obcho reagoval "až" na mou druhou objednávku,tím jsem ostal u mé partnerky jenom povidač! Děkují vám za takové označení mé osoby a Mikuláš bude až o rok!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nedorazil dárek i přesto, že byl objednám. Prodejce odmítal a odmítá poslat dárek dodatečně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsme náušnice jako vánoční dárek , žena odevrela krabičku a hned vydělá, že na jedné náušnici chyby kamínek , hned bylo po náladě . Kamínek ani u náušnic nebyl .

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že Vám dorazil šperk poškozený, prosím ozvěte se nám na e-mail [email protected], rádi bychom s Vámi objednávku dořešili.

    Děkujeme.

    S pozdravem

    Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ačkoli bylo uvedeno, že je zboží skladem, několik dní po zaslání objednávky mi přišel mail, že zboží je vyprodané a tudíž nelze dodat...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží mě překvapilo svou skutečnou velikosti která je o dost menší oproti fotografii

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den, tak to nás velice mrzí.
    Avšak u každého produktu máme fotografii s rozměry, které mohou pomoci zákazníkům při jejich volbě.

    Pokud je zákazník nespokojen, může také zboží vrátit / vyměnit.

    Děkuji a přeji krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání
    • Cena produktu absolutně neodpovídá kvalitě!!
    • Již zde nenakoupím

    Jsem zklamaná a znechucená z kvality zboží, již zde nikdy nic nekoupím. Nebudu opět riskovat nemilé překvapení v podobě "šmuku" který poškodím při prvním zápasu při pokusu o nasazení. Již jedině kamenné prodejny, kde si zboží mohu vyzkoušet a prohlednout zda kvalita odpovídá ceně!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Klamavé informace o dodání. Dost mi to zkomplikovalo shánění náhrady včas.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Náramek se po prvním nasazení rozpadl.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jste obdržel/a poškozené zboží, samozřejmě není problém zboží vrátit, my jej opravíme/vyměníme za nový kus.

    Hezký den

    Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po urgenci, že zboží nedorazilo, mi byl nabídnut vzorek, který jsem odmítla. V pondělí mi bylo telefonicky sděleno, že krystaly k výrobě náušnic budou dodány v polovině září. Odstoupila jsem tedy od smlouvy, do konce týdne peníze byly vráceny na účet. Mrzí mě, že když se podívám na nabídku eshopu, jsou tam tyto náušnice v nabídce se sdělením dodání do 3 kalendářních dnů.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den, paní Libuše,

    moc nás mrzí, že jste z nákupu zklamána. Bohužel někdy neohlídáme vyprodanost zboží a produkt je dále nabízen na e-shopu se stavem "Do 5 dnů". Jelikož veškeré zboží sami vyrábíme, 5 dnů máme na dovýrobu daného šperku. Zde však nastala situace, kdy na Vámi objednaný produkt nemáme potřebný materiál a krystaly Swarovski nám budou dodány až v průběhu září. Nebylo tak možné produkt vyrobit.
    Snad na nás ale nezanevřete, na náš e-shop opět někdy zavítáte a dáte nám druhou šanci. :-)

    Hezký den

    tým Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bylo v nabídce, objednávka byla potvrzena. Později mi volali, že je zboží vyprodané a objednávku stornovali. To není fér.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jsme museli Vaši objednávku stornovat. Tato situace nastane v případě, kdy máte objednané zboží, jehož máme skladem pouze 1 ks a dorazí nám na něj více objednávek najednou. A pokud se jednalo o doprodejové zboží, bohužel již nejsme schopni jej vyrobit.

    Snad se nenecháte odradit a vyzkoušíte nákup na našem e-shopu znovu. ;-)

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodnes naušnice nedorazili

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den, paní Vlaďko,

    moc nás mrzí, že jste s nákupem na našem e-shopu nespokojena.
    Prosím, ozvěte se nám na náš e-mail [email protected] , uděláme všechno proto, aby Vaše objednávka byla v pořádku dokončena.

    Děkujeme.

    S pozdravem

    Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka baly stornována ze strany obchodu:-(.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    někdy se nám bohužel stane, že objednané zboží je již vyprodané a my nemáme materiál pro jeho výrobu. V takovém případě s omluvou kontaktujeme zákazníka, objednávku stornujeme a poprosíme zákazníka o vytvoření nové objednávky.

    Snad Vás to neodradí od dalšího nákupu na našem e-shopu. ;-)

    S pozdravem

    Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velikost perel na náhrdelníku neodpovídá popisu - menší cca o 1 - 1,5 mm, "dárek" - přívěšek v balíčku nebyl

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    No, velmi mě zklamalo, že jsem si pro balík na poštu musela úplně na jinou poštu než, kterou jsem si zvolila, na druhý konec města. Po komunikaci s někým na infolince mi bylo sděleno, že to poslaly na adresu, kterou jsem já uvedla, a že pro mě víc nemohou udělat. Nicméně balík putoval jinam, kde se stala chyba? Balíček byl navíc poškozen, obsah naštěstí ne.. Takže jednou stačilo..

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyla s nákupem spokojena. Na tisk štítků máme automatizovaný systém, netušíme, kde se stala chyba. Co se týče poškození zásilky, to lze samozřejmě reklamovat dopravci.

    Přejeme hezký den
    Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Strašná komunikace .

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    můžete se nám prosím ozvat? Rádi bychom Vaši stížnost vyřešili.

    Přejeme hezký den
    Team Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • katastrofa!!!!

    První objednávka prstenu-sorry nemáme velikost kterou jste so objednal-ok stane se. Druhá objednávka ten samý problém!!

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, v této době jsme vyřizovali velké množství vánočních objednávkek a některé velikosti prstenů byly již vyprodány.

    Team EvolutiongroupCZ