Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 8.10. Jsem objednala náušnice, doposud mi nepřišlo nic. Posílala jsem zpět email, kdy jsem žádala o vysvětlení. Na email mi nikdo neodpověděl. Faktura mi byla zaslána, proto se ptám znovu, dočkám se ještě své objednávky.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    moc nám je líto, že k Vám balíček nedorazil.
    V jednom s posledních e-mailů, máte uvedené číslo zásilky, které Vám umožňuje svou zásilku sledovat. My jsme, bohužel, až na základě této Vaší recenze, zjistili, že je se zásilkou problém.
    Zadali jsme sledování zásilky a zjistili, že Vaše objednávka byla ještě tentýž den řádně odeslána přes Českou poštu. A do dnešního dne je u České pošty v přepravě. Znamená to, že ji budeme u České pošty muset reklamovat. Je škoda, že jste nám nezavolala, urychlilo by to vyřízení ztráty zásilky.
    Do e-mailu Vám zašleme sledovací číslo a zásilku okamžitě dáme k reklamaci České poště.

    Moc nás to mrzí.
    Doufáme, že všechno nyní rychle vyřešíme ve Váš prospěch.

    Tým Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Na objednávku pořád čekám, kdybych věděla že balíček nedorazí ani do 4 dnů tak bych neobjednavala. Takže zboží nemůžu hodnotit

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den paní Petro,
    je nám to moc líto. Váš balíček byl přepravci předán v pondělí 22.1.2024, ale stále se u České pošty nehnul z místa. Díky této Vaší recenzi, máme od Vás zpětnou vazbu, a tak můžeme balíček u České pošty urgovat.
    Škoda, že jste nezavolala hned nám, mohli jsme to včas řešit.
    Tým Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tady není žádný
    • nejhorší jednání se zákazníky

    objednávka byla zrušena obchodem bez udání důvodu na pátý den od objednávky
    ačkoliv bylo zboží dle prodávajícího dostupné
    a bylo napsáno, že dnes odesíláme.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se, že Vám nikdo nedal vědět proč byla Vaše objednávka stornována. Od 2.1 do 8.1 u nás probíhala inventura (na stránkách bylo uvedené, že v těchto dnech neexpedujeme) tudíž bychom Vaši objednávku expedovali až poté. Nicméně problém nastal v tom, že Vámi vybraný produkt již nebyl skladem a musel/a byste čekat několik dní, proto byla objednávka zrušena. Bohužel se Vám, ale už nikdo neozval s důvodem stornování. Mockrát se omlouváme za způsobené komplikace.

    Tým Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouha doba,zbozi co bylo skladem shop po x dnech objednavku stornoval.

    Prvni nakup a hned zklamani.Ale je dobre vedet,ze zde uz objednavku neudelam.Ze strany shopu,vubec zadne info,proc byla obj.stornovana i kdyz zbozi bylo skladem.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste tak zklamaný. Vaše objednávka byla do systému přijata v pátek 29. 12. 2023 ve 21:51 hodin. Podle informací na našich stránkách, je náš e-shop v provozu pondělí až pátek od 7 - 15:30 hodin. Vzhledem k tomu, že pondělí 1. 1. 2024 byl svátek, tak bylo možné na Vaši objednávku reagovat až v úterý 2. 1. 2024.
    Ale přesto všechno je nám líto, že vzhledem k tomu, že Vámi vybraný šperk byl poslední kus a ještě ve slevě, tak byl odeslán zákazníkovi, který objednávku udělal před Vámi a Vám jsme jej již odeslat nemohli.
    Tým Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám již 9 dni

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,
    je nám líto, že Vám balíček nedorazil včas. Byl ale odeslán ve slíbeném termínu, nicméně došlo ke zdržení dopravní společností.
    S přáním hezkého dne
    Tým Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    • jděte všichni do prdele

    Jděte všichni i s tím Vaším doporučením do PRDELE!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud nevrátili peníze.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den paní Procházková,

    mrzí nás Vaše negativní hodnocení.
    Pro Váš klid nám dovolte vysvětlení, protože se nemusíte v žádném případě bát o své peníze.
    Vaše objednávka ze dne 14. 11. 2023 byla uhrazena on-line platební kartou. Objednávku jste následující den 15. 11. 2023 stornovala a zaslala e-mailem číslo účtu, na které máme vrátit peníze. Všechno máme v evidenci a na vrácení peněz máme lhůtu do 14 dnů. Což je nejpozději do 29. 11. 2023. Ověřila jsem Vám, že platba je ve zpracování. Z toho vyplývá, že peníze Vám budou vráceny do 14 dnů od storna. Obchodní podmínky jsou tedy dodrženy.
    Spokojenost našich zákazníku je naší prioritou a tak doufáme, že budete spokojená a přejeme Vám krásný den.

    Tým Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Náušnice s krystaly co jsem objednala vydržely ani ne měsíc . První kamínek samovolně upadl a hned po týdnu i z druhé náušnice . Zboží nebylo zas tak levné aby se tohle stávalo . Čili nedoporučuji

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Je nám to moc líto, že došlo k odlepení krystalu v náušnicích.
    Rádi bychom Vám pomohli a pokud jde o výrobní vadu, tak Vám šperk na naše náklady opravíme nebo vyměníme. Budeme moc rádi, když se na nás s opravou obrátíte a určitě se domluvíme.
    Tým Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupila jsem naušnice bratrovo manželce k vánocům, po dvou měsících vypadané kamínky!!!:(

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Milá paní Petro,
    je nám líto, že máte tak špatnou zkušenost s náušnicemi, na které nejsou žádné jiné reklamace. Bez zaslání náušnic k reklamaci Vám nemůžeme zjistit příčinu a pomoci ji vyřešit. Ale v každém případě máte právo je vyreklamovat. My pro Vás rádi zjistíme kde se stala chyba a náušnice buď opravíme, nebo je vyměníme. Určitě by byla škoda zanevřít na naše výrobky na základě jedné zkušenosti.
    Tým Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balicek mi byl dorucen do zasilkovny alzabox a ja si ho sla vyzvednout a bez duvodu byl poslan zpatky a to presto ze neskoncila doba ulozni v boxu

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den, paní Paterová,

    moc nás mrzí, že s Vaší objednávkou naskytla taková komplikace. Bohužel v Alzaboxu je zkrácená lhůta pro vyzvednutí balíčku. Pokud i přesto víte, že nebyla dodržena lhůta pro vyzvednutí balíku, je možné balíček reklamovat u Zásilkovny.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si naramek na kotnik jiz 2x se my rozepl zatim ho nosim po baraku takze pokazde jsem ho nasla a mam dve srdicka v sobe z toho je jedno praskle tak nevim jestli to uz bylo nebo se stalo pri noseni.... myslela jsem ze stribro je mekke a ohne se ne ze se zlomi .... tak nevim. Jinak je naramek krasny ale ven si ho asi nevezmu pac nechci ztratit tisic korun ;(

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den paní Jarmilo, je nám líto, že máte s náramkem problémy.
    Zatím jsme se nesetkali s žádnou reklamací na tento řetízek na nohu. Co se týká prasklého srdíčka, tak naše šperky prochází kontrolou a do objednávky se jednotlivě balí do krabičky, tak není možné, abyste dostala takto vadný šperk. Pokud máte závadu na šperku, můžete využít dvouleté záruky na šperk a postupovat dle pokynů na našich webových stránkách v části "Reklamace a vrácení". Rádi Vám šperk opravíme. Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    • Dobrý den jsem velice nespokojen místo náušnic tvaru křídla jste mi poslali úplně jiné vypadá to jako mašle takže vám chci poděkovat že jste mi zkazily dárek pro přítelkyni k narozeninám

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den, je nám to moc líto. Na základě Vašeho hodnocení zjistíme, kde se stala chyba a budeme Vás kontaktovat s nabídkou řešení k Vaší spokojenosti. Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vyřízení objednávky velmi rychlé, ale kvalita zboží slabší.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Je nám moc líto, že nejste spokojená s kvalitou šperků.
    Prsteny s pravou říční perlou peacock jsou v kvalitě AA, jsou to pravé perly a tak mají své vady a také různé odstíny barvy peacock. U zirkonového náramku, nemáme žádné reklamace.
    Snad příště budete spokojenější. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl mi slíben náhrdelník a místo toho došla nepotřebná papírová taštička. Navíc jsem později zjistila, že naušnice jsem mohla koupit laciněji.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Milá paní Aleno, možná jste se přehlédla v nabízeném dárku za nákup nad 1500,-Kč, protože náhrdelník jsme nikdy neslibovali. Na stránkách máme pouze tento dárek: Přívěsek bižuterie se Swarovski krystaly šedý ovál.
    Papírovou taštičku dáváme zdarma k nákupu, ale nenutíme Vás ji použít.
    Zakoupené náušnice u nás vyrábíme. Nemáme svou kamennou prodejnu, nakupují od nás i jiné obchody, ale prodejní cena by měla být stejná. Samozřejmě, že podobné náušnice vyrábí i jiné firmy. Ale je pouze na Vás co si na internetu objednáte.
    Je nám líto, že jste nespokojená. Evolution Group

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Prvni zasila prisla ok na druhou cekam uz vice jsk 14dni.

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Je nám moc líto, že čekáte na zásilku tak dlouho, ale Vaše objednávka z 29.11.2021 byla druhý den 30.11.2021 odeslána, tak jak jste požadovala Českou Poštou-balík do ruky. Ihned se budeme zajímat, co se stalo se zásilkou. Ale opravdu za Českou Poštu nemůžeme. Na Váš e-mail Vám měla přijít informace o stavu objednávky a také kdy byla předána dopravci. Kdykoli můžete zavolat a okamžitě se Vám budeme věnovat a řešit tak velké prodlení. Omlouváme se za komplikace. Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • nabízené zboží nebylo k dispozici

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    To je nám moc líto, že vybrané zboží bylo vyprodané.
    Ověřovali jsme Vámi vybrané zboží a jeden šperk byl ve výprodeji s 50% slevou. U šperků ve výprodeji nejsou již k dispozici (například) všechny velikosti. Doufáme, že příště budete spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Náramek bych si už nikdy nekoupila. Má naprosto nevyhovující zapínání

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Je nám líto, že se Vám náramek nelíbí, k vůli zapínání. Snažíme se dávat na stránky fotografie i videa, kde je vidět zapínání. Ale pokud tam nebylo, tak se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle dodání vypadají krásně
    • Zapínání nedrží jedna naušnička se rozpínání jen se ji dotknete za mě zklamání

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    To nám je moc líto. Stane se, že je vadný kus. Ale velmi rychle řešíme reklamace. A odstoupení od smlouvy, když závada je zjištěna do 14 dnů, ihned vyřešíme vrácením peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • není uvedena velikost náramku ,,

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jste se u produktu nedozvěděl jeho rozměry. Bohužel se nám náramek v nabídce zduplikoval a skutečně se u jedné karty nezobrazoval popis produktu.

    Pokud Vám šperk nevyhovuje, máte nárok jej do 14 dnů vrátit, případně vyměnit za jiné zboží.

    Hezký den

    Evolution Group CZ

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala,zaplatila jsem a NIC. Tak zatím zkušenost žádná

    Reakce obchodu Evolution Group CZ

    Dobrý den,

    bohužel Vaše platba za objednávku byla připsána až několik dní po vytvoření objednávky. Proto také zboží bylo odesláno později, musíme vždy vyčkat na platbu. Nyní byste však už zboží měla mít v pořádku u sebe. :-)

    Hezký den

    Evolution Group CZ