Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
- Žádná komunikace a zboží nemám.
Obchod nefunguje a nevím ani proč.
-
Nedoporučuje obchod
- Cena a rychlost doručení
- Špatná komunikace při reklamaci, složité a dlouhé vyřizování naprosto jasné reklamace. Špatně zabalené zboží - zabaleno bez tlumícího materiálu - těžký a křehký podstavec naplněný pískem praskl.
Reakce obchodu EuroKing
Dobrý den,
je nám líto, že jste nebyl s vyřízením reklamace spokojený. Zboží se snažíme balit nejlépe jak to jde, přesto veškerým poškozením ze stran přepravce se vyhnout nedokážeme. Reklamační oddělení hlásí již reklamaci jako vyřízenou, věříme, že s novým zbožím budete spokojen!
S přáním příjemného dne,
tým Euroking -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nebylo kompletní.
- Špatná komunikace
Reakce obchodu EuroKing
Dobrý den,
bohužel naše zákaznická linka ani reklamační oddělení žádnou stížnost na Vaši objednávku neeviduje, prosím, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme!
S přáním příjemného dne,
tým Euroking -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- ceny
- dlouhá dodací lhůta
- nepravdivé informace o dostupnosti zboží
- komunikace e-shopu na velmi špatné úrovni
Absolutní hrůza, zboží s dostupností skladem (dodání 2-4 dní) které jsem zaplatil a objednal 1.10. mi doručili až 18.10. Po mém dotazu na termín expedice mi 4.10. napsali, že zboží doručí koncem týdne, nestalo se tak a až 9.10 mi přišel email, že došlo ke zpoždění ze strany přepravce a zboží odešlou do 3 dní, rovněž se tak nestalo... Třešničkou na dortu byla arogantní paní na zákaznické lince, které jsem se dovolil po víc jak 16 dnech zeptat, co je s mojí objednávkou, následně byla objednávka konečně expedována, kdybych nezavolal, tak bych nejspíš čekal do dnes.
Reakce obchodu EuroKing
Dobrý den,
je nám to líto, ale bohužel skutečně došlo ke zpoždění u přepravce. Za způsobené komplikace se ještě jednou velice omlouváme!
S přáním příjemného dne,
tým Euroking