Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Recenze mi nejde dát, takže aspoň zde jako příspěvek moje zkušenost. Obchod nedoporučuji! Jakmile dojde na reklamaci, tak z Vás dělají jenom deb**a, výmluvy na nefunkční systém, ztracení balíčku někde na depu, čekání a kde nic tu nic. 55 dní trpělivosti, déle už to nešlo. Do teď nevím na co čekali. Asi až dorazí náhradní výrobek z Aliexpressu, jinak fakt nevim. Aspoň, že vrátili peníze. Ale nic dalšího u nich rozhodně nekoupím.

  • Bobužel i já se musím přidat s negativní zkušeností. Obchod je podvod. Chtěl jsem si od nich objednat jen hloupou počítačovou myš. Na Heureka uvádějí cenu 156 + doprava 79. Na svém shopu 167 + 79. Poté, co jsem zadal objednávku a chtěl platit kartou, vyskočilo na mně že mám platit 295,-Kč. Vím, jedná se pouze o necelých nějakých 60,-Kč, jenže u této jedné malé objednávky to činí navýšení ceny oproti ceně nabízené n Heureka o více než 25%. Heureka potom vypadá jako neseriozní firma a kdybych si to neuvědomil a nezrušil platbu a i objednávku, podvodníci by si o 25% zvedli marži.

  • Otřesný eshop!!! Zesměšňují zákazníky! ! !

    Pri Black Friday jsem si od nich objednal zboží za několik tisíc. Dostal jsem potvrzovaci email o prijeti objednavky. Po 10 dnech jsem se zeptal na stav objednávky a odpověz to „Vaše objednávka je stornována, protože došlo k doprodání skladových zásob v rámci Black Friday” . Odmítají splnit smlouvu, přestože zboží mají.

    Po dalším e-mailu a návrhu na řešení problému nebo prodej zboží, (které mají, ale za vyšší cenu), dostałem jsme odpovez: „jak jsme již zmínili v předchozí komunikaci.”

    objednávka má k dnešnímu dni stav "přijato", žádný kontakt s obchodem. Mají zboží, ale nechtějí ho prodat za smluvní cenu.

  • Chci napsat recenzi na Euroking, no dotazník spokojenosti od Heureka mi nepřišel, tak píšu sem. Chválím po všech směrech! Mám velkou radost z oplatkovače, který byl doručen rychle a je přesně tak úžasný, jak na webu e-shopu. Děkuji!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • +
    Vůbec nic. Pozor na tento obchod

    -
    Recenze píši jen sporadicky ale když jsem dostal dotazník, tak napíší. Snad pomohu potencionálním zákazníkům EK.

    Nedoporučuji nic kupovat. Jejich nabídka s následným procesem objednání hraničí s podvodem. Vytvořena objednávka na Lego v akci. Ceny podezřele nízké. U každého setu byla poznámka: U dodavatele-dodání 5-7 dnů. Zboží jsem objednal. Po pěti dnech přišel email, že je obj. stornována, že už mi nemohlu nabídnout zboží za akční cenu.

    Objednávka byla za cca 5 000,-. Do emailu zaslali 50,- kupon na nakup dalšího zboží. Klasicky neseriozní jednání, aby vas obchod nalákal na zboží, které od nich vůbec nechcete a to co bylo zajímavé stornují.

    Když jsem se podíval na jejich web, tak mě přístup neprekvapil. Jejich obchod vypadá jak elektro z 90 let nebo zastavárna - překladiště. A další negativní recenze jsou zde zcela přesné.

    Pokud se nechcete zdržovat a přijít kvůlli jejich zdánlivě výhodnější nabídce o zboží jinde, tak zde NENAKUPUJTE. Na lego doporučuji prověrené shopy: czc, alza (horší balení zboží) nebo eshop muzeumlega (perfektní balení).

  • Objednal jsem elektrický kartáček v sobotu po Black Friday a taky mi svévolně oznámili, že objednávku za tu cenu nevyřídí. U mě to ani nevypadalo, že by cena měla být akční, ale že to je jejich standardní cena. Kartáček jsem sice objednal už na Philipsu, ale stejně jsem případ předal na ČOI k prověření a doporučuji udělat to samé všem. Zabere to max 5 minut online. Jediné, co na garážové šmelináře tohoto typu platí je pořádná pokuta, která je naučí dodržovat platné zákony v Česku. Samozřejmě, že objednávky jsou platné za cenu, která byla na shopu uvedena. Jejich blábol, který si přidali zřejmě v neděli do obchodních podmínek, že akční zboží musí být potvrzeno prodejcem je nesmysl. Nákup v tomto e-shopu je rozhodně loterie, protože v případě problémů reklamace s nimi budou velmi komplikované.

  • Tak mám taky špatnou zkušenost. Blackfriday hodinky u konkurence za 3.400. U nich za 3.050. Objednal jsem a druhý den píšou, že už hodinky nemají. V nabídce je ale stále mají, ale za cenu 4.400. Ale jsou to frajeři, jako omluvu poslali slevový kupón na 50,-

  • Smelinari neskutecnych rozmeru. Pri Black Friday jsem si od nich objednala indukcni desku za 5700. Dostala jsem potvrzovaci email o prijeti objednavky. V nedeli jsem si vsimla,ze cenu desky uz navysili na vice nez 7000,-kc. Dnes mi poslali email,ze moji objednavku rusi a jako omluvu mi daji 50,-kc na dalsi nakup. Absolutni vysmech. Desku jsem koupila jinde-u seriozniho prodejce. Kdyz jsem si ted prochazela recenze,jsem vlastne rada,ze od nich nic nemam a ani objednavat nebudu. Jsou to podvodnici a zakaznikum se jen vysmivaji

  • Společnost Antalon, provozovatel tohoto e-shopu je zřejmě vtipálek. Reklamovali jsme nefunkční CD přehrávač (přeskakující mechanika, testováno pro jistotu na několika zcela nových - právě vybalených orig. nosičích). Protože šlo o reklamaci ihned po dodání, ještě v rámci zákonných 14 dní, přiložili jsme také formulář odstoupení od smlouvy s instrukcí, že měli-li by tendenci reklamaci neuznat, odstupujeme od smlouvy. V e-mailu nám oznámili, že reklamaci řeší zasláním nového ks. Ovšem poslali původní pro nefunkčnost reklamovaný exemplář.

  • Přidávám se s negativní zkušeností. Nakoupeno přes tlačítko Heureka. Dlouhá dodací doba, bez urgence nereagují. Reklamační řízení děs a hrůza. Napřed mě odpálkovali k výrobci, po urgenci přes Heureku poslali reklamační formulář vyplnění. Reklamace trvala přesně 30 dnů, a následné doručení z opravy zpět dalších 22 dnů!!! Výmluvy na ztracené balíky dopravců tu uvádějí i předchozí recenzenti, takže evidentně klasika.
    Bohužel jsem výrobek nenašel u jiného prodejce, proto jsem objednal i přes negativní recenze u Antalonu, i z toho důvodu přes tlačítko Heureky.
    Nicméně i tato garance mě zklamala, protože umí jen přepinkávat email mezi "prodejcem" a zákazníkem.
    Doporučuji využívat opravdu ověřené prodejce, raději vybrat alternativní výrobek než si zkracovat život takovými lůzry a pseudo podnikateli.

    Anteres

  • Zkušenost s vrácením zboží.....Zboží koupeno přes Heureku jako vánoční dárek. Vráceno v termínu, podmínky jsem splnila. Spolupráce Heureky perfektní. Avšak činnost EuroKingu (Antalonu s.r.o.) naprosto tristní. Kdyby se do záležitosti Heureka na moji žádost nevložila, doteď bych se asi ničeho nedočkala. Uznání reklamace resp. vrácení cca po 20ti dnech od doručení zboží zpět do eshopu. Peněz jsem se dočkala až po dalších dvou urgencích po 16ti dnech. O vyjadřování paní z reklamačního oddělení E.Modřínové škoda mluvit. Dokážu pochopit to, že zaměstnanci jen plní pokyny od vedení. Co ale pochopit nedokážu, je způsob vedení tohoto eshopu. Prostě jen čekají, kdo vydrží a bude se dál domáhat svých peněz a kdo to vzdá. U nich už rozhodně nic neobjednám!!!

  • Manželka objednala digestoř za 2500Kč. Byla větší než iuvedených 50cm..made in Poland, že....tak jak přišla jsme ji dali do igelitů a krabice a pod dohledem truhláře a zedníka zabalili a odeslali PPL ihned ve lhůtě 14 dnů (ihned) na vrácení nereagovali a poslali jedinou fotku jak je nárazem stejná, nebo jino jiná digestoř zničena. Na další nereagovali. PPL nám sdělili, že také neuznává reklamaci, protože zboží bylo nedostatečně zajištěno v krabici a nevydrželo strojní zpracování na likách..(jak to poslali ihned jelo zpět)..že to někdo hodil je jasné a je mi jedno kde...Tedy 2200Kč v pytli...otázka při těchto reklamacích je, zda místo vrácení nepošlou fotku stejného výrobku, že přišel poškozený...jsou to podvodníci. Ani filtry v digestoři nebyly, mřížka rozpadlá již ve výrobku. Podle mně vyřazené výrobky koupené na paletách za pár drobných, bez možnosti reklamace, předem jasné. Nedoporučuji, jestli s tím neudělá nic ani OI nebo Žú kontrolní, tak by jim měl někdo vysvětlit, že mohou jednou někoho hodně rozlobit..:) Nekupujte u nich ani kartáček na ZUBY! JK Most. Ten pán s pračkou a 4 patrem, kdyby je nechal běhat nahé po lese, nemohl by být ani souzen, ale dekorován:))

  • 25.12.2021
    Otřesný eshop!!! Nedoporučuji !!! Pokud byste náhodou potřebovali reklamovat zboží, je to skoro neprůstřelné.
    Obchod mně dodal pračku, kterou jsem pracně vynesl do 4.patra, za peníze nechal připojit a pak zjistil, že nefungují tlačítka. Takže pračka nešla vůbec zprovoznit. Za toto obchod nemůže. Ale - do dnešního dne = 2 měsíce !!! s nimi reklamaci řeším! Bylo snad 50 emailů, šílená nekomunikace. Pak požadovali pračku zabalit ! Zase jsem platil řemeslníka pro odpojení (manuálního nic neumím), snesli jsme ze 4.patra, zbytečně, dopravci přijeli o 2 dny později. Pračku mají vrácenou už 16 dní !!! a peníze stále nemám, dokonce ani dobropis neposlali.
    Takže vyřízení reklamace bude trvat skoro 3 měsíce !!!
    Je tu plno negativních příspěvků, ale bohužel jsem si je přečetl až teď.
    (Pračka není drobný předmět. Obtížná manipulace a nutné odborné připojení. A totéž teď budu podstupovat při pračce nové).
    Jan Koudelka

  • E-shop Euroking stoprocentně nedoporučuji! Objednávala jsem fén jako dárek k narozeninám v neděli 5.9 (byl skladem, doma jsem ho měla mít ve středu 8.9) do poznámky jsem ještě psala, že bych ho potřebovala nejpozději do čtvrtku a oni mi až v pátek napsal, ze balíček odeslali a přijde během 2 pracovních dnů.. Doufám, že nebude trvat stejnou rychlostí vrácení peněz..

  • Poplatek za platbu kartou 50 kc? Ve 21. stoleti? Ne dekuji, nakoupim jinde.

  • U firmy jsem objednala vysavač, dodávka mi byla potvrzena 16.8.2021. Dodací adresa byla jasně uvedena jako jiná než fakturační a takto i potvrzena. Dodávka byla avizována, Česká pošta mne však v den doručení telefonovala, že zásilku doručuje, ale zadaná adresa byla fakturační, kde nikdo zásilku převzít nemohl. Urgovala jsem a e-shop mi sdělil, ať si domluvím s poštou přesměrování. To mi pošta odmítla a tím jsem musila odmítnout i já. Odesilatelem je e-shop, nikoliv já, takže ten musí i poště dávat dispozice. Mezitím byla zásilka uložená na poště. Žádala jsem e-shop o vyřešení. Výsledek? Zásilka leží na poště, e-shop tvrdí, že zadal správnou adresu - takže vyloženě lže. P|ošta totiž nemůže znát fakturační adresu, zná jen adresu dodací. 6e by se e-shop omluvil a přiznal voji chybu ? Ne, lže a chce svalit vinu na poštu. Navíc sdělili, že musím počkat, dokud jim pošta zásilku nevrátí, potom mi ji teprve znovu pošlou. V jakém bude stavu po dvojí cestě ? Proč mám jako zákazník čekat víc jak 14 dní na dodávku špatně adresovnou vinou pracovníka e-shopu? Co kdyby se e-shop vzal za nos a poslal zásilku znovu a správně hned a riziko špatně adresované zásilky převzal na sebe ten, kdo udělal chybu? E-shop se totiž jistí - co kdybych hodlala jet 40 kn vyzvednout zásilku na poště, že ? Ne, to nehodlám.
    Jednání e-shopu je nesolidní, přístup lajdácký. POPRVÉ ZDE KUPUJI, ALE ROZHODNĚ NAPOSLEDY.

  • Ke své recenzi z 27.6.2021 bych uvedl, že při reklamaci vadného discmanu Grundig mi byla nabídnuta výměna výrobku za nový nebo vrácení peněz. Vybral jsem si vrácení peněz, ty mi přišly na účet 12.7.2021, což je přijatelný termín. Tím bylo řízení zdárně ukončeno. Tratil jsem na poplatku za balné a na dvojím pštovném celkem 200,- Kč. Což samozřejmě není vina obchodu, ale je to moje riziko. Cena za discman byla vrácena v plné výši. Chci dodat, že ze strany e-shopu jsem se setkal se vstřícným jednáním a rozhodně si nemohu na nic stěžovat. Komunikace a vyřízení reklamace proběhly korektně a v běžné lhůtě. Rozhodně se mi obchod na základě mojí zkušenosti jeví jako bezproblémový seriózní partner a neváhal bych u něj znovu nakoupit, už s ohledem na asi nejnižší ceny výrobků na trhu i na symbolickém poplatku za dopravu. Termín dodání je taky přijatelný.
    Dušan

  • ZdeněkK6. března 2021
    Vůbec v ničem!!!

    Neochota při komunikaci a reklamaci přehrávače CD, který jsem dostal jako poruchový kus. Odeslal jsem ho v době cca 3 dny po dodeji balíku, protože přehrávač "koktal", přeskakoval stopy na CD. Odstoupil jsem tedy od smlouvy, ale paní Aneta von Bredow
    Antalon, s. r. o. Prosím Vás, titul "von" (fon) užívali "šlechtici před 100 léty! Nikdy jsem nenavštívil odpornější NET obchod a nechal se napálit... Zboží dorazilo po cca 10i dnech od zadání objednávky s tím, že "holící strojek" - na 1 AA článek je tak na holení pro barbíny a ne pro 76 létého člověka. Ilustrační fotky jsou nevypovídající!!! Dále paní "šlechtična" mě umravňuje, abych jejich firmu nehanobil... Ačkoliv jsem odeslal vadný CD přehrávač, tak v době stanovené Občanským zákoníkem (jen 3 dny po doručení toho zmetku), tak mi "von" tvrdí, že jim zásilka nedošla!!! Mám doklady o odeslání z České pošty i skeny faktur od nich. SKANDÁL VŠECH SKANDÁLŮ FUTRÁL, jak říkal můj papá!!! NIKDY VÍCE TUTO FIRMU!!!. U sluchátek ESPERANZA chybí označení kanálů (které sluchátko patří na levé a které na pravé ucho, což je pro "prostorový poslech stěžejní"!
    Ještě dodatek, že paní Aneta von Bredow má naučené fráze, kterými se snaží umlčet nespokojené zákazníky! Jinak její odkazy přes telefon na různé pobočky ANTALONu jsou zcela nějak mimo! Já jsem dostal podle faktury zboží z ANTALON s.r.o., Mochovská 535/38 198 00 PRAHA 9 Hloubětín, kam jsem zboží odeslal dle Občanského zákoníku v termínu (dokonce 3 dny po dodání zboží, ač mám nárok na vrácení bez udání důvodu 14 dnů)!!!
    Víte, v poslední době je většina zákazníku internetového obchodu s nimi nespokojená. Tak i já, viz.: https://www.zbozi.cz/obchod/48974
    Ještě jen tak na okraj. Paní Aneta Bredow mě poučovala, proč že jsem si nekoupil značkový přehrávač CD Grundig! No protože měli v nabídce discman TRevi PCD-498 MP/BK na přehrávání CD a MP3. Také na údajný zdroj pro síť 230 V. Tak jsem zvolil pro mě výhodnější tento. Grundig byl jen na AA články a přehrával jen CD!!!

  • nedoporucuji! hlavne v pripade reklamace otresne chovani. Cela reklamace se neskutecne protahla a nevytesilo se nic. Rady typu at si poskozene tesneni slepim lepidlem a pokud nebude drzet (coz nedrzelo) at poslu spolu s lepidlem k nim na adresu, povazuju za zcela za hranici. amaterismus prvniho stupne...nikdy vic

    • P5esné a výstižné!!!