Přihlásit se a přidat příspěvek
  • U firmy jsem objednala vysavač, dodávka mi byla potvrzena 16.8.2021. Dodací adresa byla jasně uvedena jako jiná než fakturační a takto i potvrzena. Dodávka byla avizována, Česká pošta mne však v den doručení telefonovala, že zásilku doručuje, ale zadaná adresa byla fakturační, kde nikdo zásilku převzít nemohl. Urgovala jsem a e-shop mi sdělil, ať si domluvím s poštou přesměrování. To mi pošta odmítla a tím jsem musila odmítnout i já. Odesilatelem je e-shop, nikoliv já, takže ten musí i poště dávat dispozice. Mezitím byla zásilka uložená na poště. Žádala jsem e-shop o vyřešení. Výsledek? Zásilka leží na poště, e-shop tvrdí, že zadal správnou adresu - takže vyloženě lže. P|ošta totiž nemůže znát fakturační adresu, zná jen adresu dodací. 6e by se e-shop omluvil a přiznal voji chybu ? Ne, lže a chce svalit vinu na poštu. Navíc sdělili, že musím počkat, dokud jim pošta zásilku nevrátí, potom mi ji teprve znovu pošlou. V jakém bude stavu po dvojí cestě ? Proč mám jako zákazník čekat víc jak 14 dní na dodávku špatně adresovnou vinou pracovníka e-shopu? Co kdyby se e-shop vzal za nos a poslal zásilku znovu a správně hned a riziko špatně adresované zásilky převzal na sebe ten, kdo udělal chybu? E-shop se totiž jistí - co kdybych hodlala jet 40 kn vyzvednout zásilku na poště, že ? Ne, to nehodlám.
    Jednání e-shopu je nesolidní, přístup lajdácký. POPRVÉ ZDE KUPUJI, ALE ROZHODNĚ NAPOSLEDY.

  • Ke své recenzi z 27.6.2021 bych uvedl, že při reklamaci vadného discmanu Grundig mi byla nabídnuta výměna výrobku za nový nebo vrácení peněz. Vybral jsem si vrácení peněz, ty mi přišly na účet 12.7.2021, což je přijatelný termín. Tím bylo řízení zdárně ukončeno. Tratil jsem na poplatku za balné a na dvojím pštovném celkem 200,- Kč. Což samozřejmě není vina obchodu, ale je to moje riziko. Cena za discman byla vrácena v plné výši. Chci dodat, že ze strany e-shopu jsem se setkal se vstřícným jednáním a rozhodně si nemohu na nic stěžovat. Komunikace a vyřízení reklamace proběhly korektně a v běžné lhůtě. Rozhodně se mi obchod na základě mojí zkušenosti jeví jako bezproblémový seriózní partner a neváhal bych u něj znovu nakoupit, už s ohledem na asi nejnižší ceny výrobků na trhu i na symbolickém poplatku za dopravu. Termín dodání je taky přijatelný.
    Dušan

  • ZdeněkK6. března 2021
    Vůbec v ničem!!!

    Neochota při komunikaci a reklamaci přehrávače CD, který jsem dostal jako poruchový kus. Odeslal jsem ho v době cca 3 dny po dodeji balíku, protože přehrávač "koktal", přeskakoval stopy na CD. Odstoupil jsem tedy od smlouvy, ale paní Aneta von Bredow
    Antalon, s. r. o. Prosím Vás, titul "von" (fon) užívali "šlechtici před 100 léty! Nikdy jsem nenavštívil odpornější NET obchod a nechal se napálit... Zboží dorazilo po cca 10i dnech od zadání objednávky s tím, že "holící strojek" - na 1 AA článek je tak na holení pro barbíny a ne pro 76 létého člověka. Ilustrační fotky jsou nevypovídající!!! Dále paní "šlechtična" mě umravňuje, abych jejich firmu nehanobil... Ačkoliv jsem odeslal vadný CD přehrávač, tak v době stanovené Občanským zákoníkem (jen 3 dny po doručení toho zmetku), tak mi "von" tvrdí, že jim zásilka nedošla!!! Mám doklady o odeslání z České pošty i skeny faktur od nich. SKANDÁL VŠECH SKANDÁLŮ FUTRÁL, jak říkal můj papá!!! NIKDY VÍCE TUTO FIRMU!!!. U sluchátek ESPERANZA chybí označení kanálů (které sluchátko patří na levé a které na pravé ucho, což je pro "prostorový poslech stěžejní"!
    Ještě dodatek, že paní Aneta von Bredow má naučené fráze, kterými se snaží umlčet nespokojené zákazníky! Jinak její odkazy přes telefon na různé pobočky ANTALONu jsou zcela nějak mimo! Já jsem dostal podle faktury zboží z ANTALON s.r.o., Mochovská 535/38 198 00 PRAHA 9 Hloubětín, kam jsem zboží odeslal dle Občanského zákoníku v termínu (dokonce 3 dny po dodání zboží, ač mám nárok na vrácení bez udání důvodu 14 dnů)!!!
    Víte, v poslední době je většina zákazníku internetového obchodu s nimi nespokojená. Tak i já, viz.: https://www.zbozi.cz/obchod/48974
    Ještě jen tak na okraj. Paní Aneta Bredow mě poučovala, proč že jsem si nekoupil značkový přehrávač CD Grundig! No protože měli v nabídce discman TRevi PCD-498 MP/BK na přehrávání CD a MP3. Také na údajný zdroj pro síť 230 V. Tak jsem zvolil pro mě výhodnější tento. Grundig byl jen na AA články a přehrával jen CD!!!

  • nedoporucuji! hlavne v pripade reklamace otresne chovani. Cela reklamace se neskutecne protahla a nevytesilo se nic. Rady typu at si poskozene tesneni slepim lepidlem a pokud nebude drzet (coz nedrzelo) at poslu spolu s lepidlem k nim na adresu, povazuju za zcela za hranici. amaterismus prvniho stupne...nikdy vic

    • P5esné a výstižné!!!

  • od firmy Euroking jsem si objednal STB za 3000,- , bylo to 10.3.2020, přišel mi nefunkční, poslán na reklamaci, přišel za 6 týdnů opět nefunkční, s tím, že závada se neprojevila, znovu odeslán na reklamaci, a od té doby obchod se mnou přestal komunikovat; dnes je 20.8.a já nemám STB ani peníze. Takže obrázek o tomto obchodu si udělejte sami.

  • Jako uznávám cenově jsou na tom opravdu v některém zboží nejlíp. Ale ty jejich stránky to je těžký středověk, výběr dopravy bez udání ceny, člověk si to musí vyklikat aby zjistil kolik co stojí, nelogické ceny kdy platba kartou je dražší než dobírka apod. Naprosto netransparentní. Když už tedy tlačí zákazníky do platby převodem předem tak by mohli zavést QR platby, jestli o té vymoženosti vůbec někdy slyšeli. No prostě úroveň jak eshopy z 90. let ;)

  • Velká pochvala. Zboží přišlo včas a v pořádku.

  • Pondělí 16 12 2019 jsem objednal zboží na portálu euroking.cz zboží bylo uvedeno jako skladem v eshopu, cena akceptovatelná tak jsem udělal objednávku. Dnes je čtvrtek 19 12 2019 a nepřišlo zatím ani zpráva o tom že by zboží bylo odesláno, tak jsem vzal telefon a volám jak to s tím vypadá. Paní mi sdělila, bohužel zboží mají momentálně vyprodané ale na jejich webových stránkách stále svítí, že zboží je skladem v eshopu. To už jsem to oblbování nevydržel objednávku zrušil a paní jsem sdělil, že ji na Heureka nechám ne zrovna pozitivní hodnocení což paní přišlo hrozně směšné a od srdce se tomu zasmála tolik to asi vypovídá samo o sobě. Rozhodně tento portál nedoporučuji

  • Chtěl jsem si něco koupit na tomto e-shopu, ale nelíbilo se mi pár údajů, které e-shop uvádí:
    jako např. kontakt ANTALON, s.r.o. Na Humnech 159, Liberec 460 02, jiná výdejní místa, případně jiný kontakt pouze emailem.

    Na celém e-shopu mi však chybí uvedení sídla společnosti a IČ. Tudíž adresy různých kontaktních a reklamačních míst nejsou dostatečné pro případný soudní spor, neboť pro ten musí být uvedena přesná identifikace subjektu. Co na to ČOI?

    Sídlo firmy je dle aktuálního obchodního rejstříku:
    ANTALON s.r.o.
    Sídlo: Mochovská 535/38, Hloubětín, 198 00 Praha 9
    Identifikační číslo: 25960920
    jednatel:
    JAN MADER, dat. nar. 22. září 1971
    Na Výsluní 1155, 514 01 Jilemnice

    Takže se obrátím na jiný, serioznější e-shop, který nebude skrývat své pravé identifikační údaje a já budu schopen obchodního partnera alespoň identifikovat.

  • Chtěl jsem si něco koupit na tomto e-shopu, ale nelíbilo se mi pár údajů, které e-shop uvádí:
    jako např. kontakt ANTALON, s.r.o. Na Humnech 159, Liberec 460 02, jiná výdejní místa, případně jiný kontakt pouze emailem.

    Na celém e-shopu mi však chybí uvedení sídla společnosti a IČ. Tudíž adresy různých kontaktních a reklamačních míst nejsou dostatečné pro případný soudní spor, neboť pro ten musí být uvedena přesná identifikace subjektu. Co na to ČOI?

    Sídlo firmy je dle aktuálního obchodního rejstříku:
    ANTALON s.r.o.
    Sídlo: Mochovská 535/38, Hloubětín, 198 00 Praha 9
    Identifikační číslo: 25960920
    jednatel:
    JAN MADER, dat. nar. 22. září 1971
    Na Výsluní 1155, 514 01 Jilemnice

    Takže se obrátím na jiný, serioznější e-shop, který nebude skrývat své pravé identifikační údaje a já budu schopen obchodního partnera alespoň identifikovat.

  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Dobrý den, zakoupila jsem Karcher parni na vytírání. Po dvou použití se ulomila hadice vytiraciho dílu. Reklamace zamítnuta, prý mechanické poškození. Jen jsem vytirala, domnívám se, že se jednalo o nekvalitní výrobek. Díl mne nechali zaslat poštou, počkali celou zákonnou lhůtu a zamítli reklamaci. Euroking a Antalon spolupracují a přeposílaji si emaily, opravdu nedoporučuji ani jednoho. Raději si věc koupím příště jinde, za těch pár korun tohle nestojí. Mm

  • Dobrý den, zakoupila jsem Karcher parni na vytírání. Po dvou použití se ulomila hadice vytiraciho dílu. Reklamace zamítnuta, prý mechanické poškození. Jen jsem vytirala, domnívám se, že se jednalo o nekvalitní výrobek. Díl mne nechali zaslat poštou, počkali celou zákonnou lhůtu a zamítli reklamaci. Euroking a Antalon spolupracují a přeposílaji si emaily, opravdu nedoporučuji ani jednoho. Raději si věc koupím příště jinde, za těch pár korun tohle nestojí. Mm

  • Inzerují tam"včasné dodání", ale skutek utek. Dodání po dvanácti dnech ode dne objednání. Zboží bylo navíc poškozené, sice to nemá vliv na funkčnost ale na to že to má být fungl nová věc..... Teda sory!
    Katastrofa a komunikace na infu také zajímavá.

  • VELIKÝ POZOR !

    Koupila jsem si u nich telefon na základě celkem slušných recenzí,jsem poučena a příště budu číst hlavně i to co se píše v diskuzi. "Nový" telefon byl ušmudlaný,nepoužitelný na psaní zpráv a vytáčení.Naštvaná jsem ho ještě ten samý den odeslala zpět i s dopisem.Poslala jsem pro jistotu ještě emailovou zprávu že odstupuji od kupní smlouvy.

    Po týdnu se mi balík s telefonem vrátil zpět s tím,že ho adresát nepřevzal.Je odporné, že někdo může použitý a špinavý telefon vydávat za nový a ještě pak nepřevzít zásilku.Volala jsem do obchodu a jak se to mohlo stát,no kloudné odpovědi se mi nedostalo.Poslala jsem znovu a zásilku na druhý pokus převzali.

    Jsem zvědavá,jestli budou také takové problémy s vrácením peněz a jestli je budu muset urgovat.S tímto obchodem jsou jen a jen problémy a zbytečné nervování.

  • Velmi NEDOPORUČUJI!

    Objednané zboží nedoručeno.Naprostá nevstřícnost a nezájem ze strany obchodu, zákazníkovi podat informaci o objednaném zboží a také ho po zaplacení odeslat! Info linka je pro legraci,nedá se na ní dovolat a pokud ano,žádnou informaci nevypáčíte.

    Nikdy v životě už v tomhle obchodě nenakoupím,objednávku jsem zrušil a varuji ostatní, ať raději zvolí jiný a serióznější obchod! Já mohu jen doufat, že obchod mi možná někdy vrátí mé peníze, pokud se stane zázrak a někdo někdy mne bude kontaktovat.

    Nevím jestli tam pracují samí blbci,nebo ze sebe blbce dělají.

  • Obchod mi bez jakéhokoliv upozornění stornoval objednávku. Takové jednání se zákazníkem nechápu.To nemohli alespoň zavolat nebo napsat meil? Nějaké vysvětlení.....
    Jsem šokována jaké praktiky euroking používá!

    Obchod NEDOPORUČUJI a varuji ostatní. Vyhněte se mu obloukem. Pokud něco objednáte a příjde vám potvrzovací meil, i tak je možnost že dopadnete jako já. A to jsem se zásilkou počítala,měl to být dárek pro syna.

  • Nejhorší zkušenost s e-shopem co mám. Zboží objednala, ihned zaplatila,byla mi doručena informace že objednávku vyřizují a platbu přijali.
    Dnes je to téměř tři týdny a já nemám ani zboží ani peníze.

    Objednávala jsem zde poprvé a také naposledy.Objednávku ruším.

    E-shop silně nedoporučuji.

  • Nejhorší obchod!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Na infolinku t.č 484 800 050 se nedá dovolat,na meily neodpovídají - nulová komunikace.
    Antalon z liberce,Mobilking .eu a Euroking jejedna a ta samá banda.

    Nedoporučuji,zaplatil jsem a zboží nedodáno!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Objednano 15.7. s tim ze bude doruceno do tydne, 25.7. odletame proto zjistuji stav protoze od potvrzeni ovjednavky mi zadna informace neprisla, na mejly nereaguji.. Volam a telefony mi vyvesuji, az dnes 22.7. prisla odpoved ze expenduji do 3 dnu. Takze objednavku stornuji a rozhodne obchod nedoporucuji.