Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá doba dodání, v minulé dodávce byly objednané protiskluzové dlaždice, bohužel přišly , na kterých to jezdí jako po másle, v jedné části
    dodávky byly zabalené dlaždice jiné barvy. Za mě jednoznačně palec dolů.
    Pěkně se mi to prodražilo!!!!

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Zákazník udělal na našem eshopu dvě objednávky - první objednávka přišla 19.9., zboží bylo odesláno 23.9. v termínu, který si zákazník zvolil. Druhou objednávku jsme obdrželi 24.10., zboží bude odesláno v termínu 4.11., opět dle volby zákazníka. Zboží odesíláme vždy v termínu, který si zákazník sám zvolí na odkazu, který od nás obdrží. Ani k jedné objednávce neevidujeme žádnou reklamaci. Tým Obklady Vilímek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo ve strašném stavu. prasklaá paleta obaly evidentně po špatném skladování uzničené.

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Zákaznice nás včera kontaktovala s tím, že zboží bylo doručeno poškozené. Na náš email níže dosud neodpověděla, reklamace tedy zatím nemohla být vyřešena. Jakmile zákaznice upřesní druh a množství poškozeného zboží, reklamaci budeme řešit buď vrácením peněz za rozbité zboží nebo náhradou zboží dle domluvy se zákaznicí.


    From: Kazdová Lenka
    Sent: Tuesday, August 13, 2024 3:30 PM
    To: '>
    Cc: '>
    Subject: RE: stížnost

    Dobrý den, paní ..........................,

    omlouváme se za komplikace.

    Prosím o zaslání následujících informací a podkladů:
    • Číslo objednávky nebo faktury
    • Fotografie poškozené palety a poškozených obkladů
    • Druh a počet poškozených obkladů

    Následně se domluvíme na způsobu řešení Vaší reklamace.

    Předem děkuji a přeji pěkné odpoledne.


    S pozdravem
    Lenka Kazdová
    ----------------------------------------------------------
    Obklady Vilímek s.r.o.
    tel.: +420 734 792 364
    e-mail: [email protected]

    Kontakty
    eshop.obkladyvilimek.cz/kontakty.html
    Všeobecné obchodní podmínky:
    eshop.obkladyvilimek.cz/obchodni-podminky.html
    ----------------------------------------------------------

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka nedorazila s prvním kamionem jak bylo slíbeno. Mám z toho pocit, že dodací lhůta je stejně 6-8 týdnů jako u jiných dodavatelů, akorát chcete zákazníka nalákat nepravdivou kratší lhůtou.

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den, tuto objednávku jsme obdrželi těsně před tím, než jsme v dané keramičce nakládali, a přestože jsme keramičku žádali o urgentní přípravu této objednávky, abychom ji mohli naložit na kamion, který v té době nakládal v Itálii, keramička to bohužel nestihla a zboží tedy dovezeme nejbližším dalším kamionem. V tomto případě je dodací doba 4 týdny, za což se omlouváme. Děkujeme za pochopení. Tým Obklady Vilímek

  • Nedoporučuje obchod

    • Mohu poslat fotky, naházené její seno,na paletě bez odalu. Nikdy více

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den, velmi se omlouváme za komplikace. Jedná se o zboží v 1. jakosti, které má však skutečně poškozené papírové obaly a je z toho důvodu prodáváno s výraznou slevou 61% oproti původní ceně. Zboží by však podle našich fotografií, které jsme pořídili při odeslání, mělo být nepoškozené. Jako omluvu nabízíme slevu 10% na další nákup obkladů a dlažeb na našem eshopu. Děkujeme za pochopení. Tým Obklady Vilímek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - vyzvednutí ze skladu za poplatek
    • - dopravce dorazil v jiný den, než bylo domluvene
    • - objednáno Marca Corona BrickLane Street Calcaire Decor, ale obdrželi jsme bez dekoru pouze odstíny šedé

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den, žádný poplatek za vyzvednutí zboží ve skladu neúčtujeme (pouze skladné, pokud je zakázka pro zákazníka uskladněna v našem skladu déle než 2 měsíce) a u této objednávky byla od začátku domluvena se zákazníkem doprava na doručovací adresu, tedy ne vyzvednutí ze skladu. Od zákazníka jsme navíc dosud nedostali informaci o chybně doručeném zboží - tuto bychom okamžitě řešili výměnou za správné zboží. Vyjímečně se samozřejmě může stát, že chybou keramičky nebo naší chybou odešleme jiné zboží, než si zákazník objednal, náhradu však řešíme okamžitě na naše náklady. Pokud nám však zákazník nedá vědět, že obdržel jiné zboží než si objednal, nemáme jak tuto informaci získat a nemůžeme tak reklamaci řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dodali něco úplně jiného než jsmesi objednali a naše chyba to není že tam byl jiný obrázek a nikdy bychom si to neobjednali
    • E šopu něco jiného a dadavka jiná

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den, v tomto případě skutečně došlo bohužel k chybě na naší straně. Jednalo se o nově naskladněný produkt, ke kterému nám keramička dodala špatný obrázek. Zjistili jsme to až díky této zákaznici, která si zboží objednala. Chybu jsme okamžitě opravili, zákaznici jsme se omluvili a nabídli možnost vrácení peněz, výměny zboží nebo dodatečné slevy. Po domluvě se zákaznicí byl tento případ vyřešen dodatečnou slevou na zboží. Tým Obklady Vilímek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reklamace zbozi, ktere ma skryte vady (napr. dlazba nelze narezat, lama se) neakceptuji a vymlouvaji se na neschopnost spolecnosti, ktera dlazbu poklada. Dale na svem webu propaguji zbozi, ktere ale skladem ve skutecnosti neni a dobu doruceni sdeluji az po zaplaceni (nekolik mesicu).

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Zákaznice, paní Švecová, u nás vytvořila celkem 3 objednávky:

    1) 2.7.2021 jsme obdrželi objednávku 121070012. Tato objednávka obsahovala 1 položku na objednávku z italské keramičky Edimax Astor (kamion z Itálie k nám přijíždí pravidelně 1x za 14dní, jak uvádíme již na eshopu) a 2 položky ze zboží skladem. Kompletní objednávka (od zákaznice neevidujeme požadavek na rozdělení zakázky do 2 doprav) byla expedována 20.7.2021.
    Zákaznice z této objednávky reklamovala "lámavost" dlažby Cerdomus Moonstone Noce 50x50 Rett. Sat. zakoupené na eshopu za 299 Kč vč. DPH / m2. K tomuto se můžeme odkázat pouze na parametry a vlastnosti udávané výrobcem. U produktu je uveden materiál Gres Porcellanato (mrazuvzdorný slinutý). Výhodou slinutého materiálu je, že je velmi tvrdý. K práci s tímto materiálem je zapotřebí užití profesionálního nářadí. Stejně tak jako výrobce, ani my tím pádem bohužel nemůžeme uznat reklamaci, že obkladačům nejde materiál bezproblémově řezat. Maximálně můžeme poradit (předat zkušenost), jak si s tím bezproblémově poradili jiní řemeslníci. Tuto reklamaci je třeba řešit s prováděcí firmou.

    2) Dále zákaznice hodnotí objednávku 121090264 ze dne 24.9.2021, že zboží nebylo dodáno. Tuto objednávku u nás evidujeme jako neuhrazenou. Pokud máte o zboží z této objednávky nadále zájem, neváhejte nás kontaktovat - [email protected].

    3) Dále zde evidujeme třetí objednávku - 121100015, na zboží na zakázku od italského výrobce Edimax Astor ze dne 2.10. U zboží na zakázku po zákaznících vždy požadujeme min. zálohu 50%. Výrobce Edimax Astor nás bohužel informoval, že položku Stones Black 60x60 Rett. Antislip nemají vyrobenou v dostatečném množství, výrobu plánují na prosinec 2021. Zákaznici jsme informovali 7.10. (obratem, jakmile tato skutečnost byla sdělena nám). Nabídli jsme dostupnou alternativu - rozměr 30x60. Další možností je storno objednávky a vrácení platby. Zákaznice nám do dnešního dne neodpověděla, zda si přeje na výrobu vyčkat / zaměnit zboží / objednávku stornovat. Dejte nám prosím tedy vědět na email [email protected] / [email protected].

    Děkujeme.
    S pozdravem Andrea Hakenová, Obklady Vilímek s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vzorky, u kterých garantovali dodání do 3 prac. dní, přišly až šestý pracovní den. Zdrželo se to prý tím, že jsem u ulice neměla napsané č.p. V dnešní době, kdy se dá zavolat nebo poslat mail, že vám v objednávce něco chybí mě to překvapilo. Balíček jsem nepřevzala, protože to pro mě už bylo pozdě. Peníze už mi ale nevrátili.

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den paní Kellerová,
    mrzí nás, že se u doručování Vaší objednávky objevily komplikace a nenalezli jste s přepravcem (spol. DPD) společnou řeč ohledně doručení zásilky.
    Jakmile je však jakákoli zásilka předána dopravci - není možné objednávku již stornovat. A jelikož u vzorků zákazníkům přeúčtováváme pouze náklady za přepravu (materiál - vzorky jako takové, máte od nás zdarma), není možné Vám platbu vrátit.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem a přáním příjemného dne Andrea Hakenová, Obklady Vilímek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo plně zaplaceno 28.7.2021 a dosud nedorazilo, obchod nekomunikuje sám od sebe, pouze na opakované urgence slibuje řešení. Zatím termín dodání není znám, peníze za plně uhrazenou objednávku nevráceny. Nespolehlivost, nezájem, nekomunikace ze strany obchodu. Rozhodně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den pane Pavlíku,
    velmi se omlouváme za komplikace, ve vaší objednávce 121070324 se stále čeká na výrobu položky P2520 - podle poslední komunikace s keramičkou by mohlo být zboží naskladněno 18.10. u nás. Ostatní 3 položky z Vaší objednávky jsou skladem. Dejte nám prosím vědět, zda si přejete zboží zaslat na 2x - nyní vše, co je skladem, a chybějící položku dodatečně, nebo zda již chcete vyčkat na dodání kompletní objednávky. Pokud si přejete objednávku stornovat a vrátit platbu, neváhejte nás kontaktovat, do emailu prosím uveďte Vaše číslo účtu, platba Vám bude připsána zpět.
    https://eshop.obkladyvilimek.cz/kontakt.html
    Jako omluvu za dlouhou dlouho dodací dobu (čekání na výrobu) zboží Brennero máte od nás v objednávce dodatečnou slevu 5% (tj. 1736 Kč).
    S pozdravem a přáním příjemného dne Andrea Hakenová, Obklady Vilímek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod OK, az na 2 Dlazdice ,ktere byly poskozene, odriznuty vzorek, presto byly plne zapocitany ve Fakture.

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den pane Kakoune,
    v případě nespokojenosti s dodaným zbožím (pokud, jak píšete, byly dodány vadné kusy) se prosím obraťte na našeho kolegu, pana Medřického, který řeší reklamace - jistě společně situaci vyřešíte k Vaší spokojenosti.
    https://eshop.obkladyvilimek.cz/kontakt.html
    Děkujeme.
    S pozdravem a přáním příjemného dne Andrea Hakenová, Obklady Vilímek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zpoždění téměř 2 týdny
    • Na internetu byly nepřesné informace, nebylo uvedeno, že se jedná o mix dekorů, v přiložených katalozích produktu byly jiné dlaždice a z uvedených fotek taky nebylo jasné, co si vlastně kupujeme

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den paní Marková,
    za zpoždění Vaší objednávky se velmi omlouváme.

    - Na eshopu jsou uvedeny orientační termíny dodání - 14 dní / 21 dní ve smyslu, že každých 14 dní k nám na sklad přijíždí kamion z Itálie, každých 21 dní k nám na sklad přijíždí kamion ze Španělska. Bohužel v současné chvíli může, vzhledem k opatřením s pandemií Covid, docházet k nečekaným zpoždění kamionové dopravy.
    - Na internetu u zboží zveřejňujeme oficiální materiály (fotografie dlaždic, realizace, pdf. katalogy) poskytnuté přímo výrobcem, konkrétní keramičkou. Pokud si zákazník není jistý výběrem, jak zboží ve skutečnosti vypadá, jestli se jedná o mix dekorů nebo nikoli, rádi Vám veškeré dotazy zodpovíme telefonicky či emailem - https://eshop.obkladyvilimek.cz/kontakt.html. Nabízíme též možnost zaslání vzorků. Na eshopu jsou uvedeny odkazy na konkrétní keramičky, kde je možné také zjistit více informací k nabízenému zboží.

    Velmi nás mrzí, že Vás tento nákup neuspokojil, jako omluvu Vám nabízíme slevu 5% na jakýkoli Váš příští nákup (obdržíte kód na email).

    S pozdravem Andrea Hakenová, Obklady Vilímek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda že mužu zaplatit jen půlku částky. Ovšem poštovné za 300kc je dost...

    Na zboží musím čekat . V jaké kvalitě to přijde netuším. Uvidím až dorazí. Snad bude vše v pořádku. Tohle hodnocení obchodu není úplné, třeba doplnit ještě nějaké informace.

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den pane Návrate,
    Vaše objednávka z 12.2. bude pozítří (25.2.) naložena ve španělské keramičce Codicer, tudíž její naskladnění u nás očekáváme 2.3.2021. Poté budete vyzván k doplacení objednávky (můžete buď bankovním převodem předem, nebo lze zboží s doplatkem zaslat na dobírku) a dále budete kontaktován ohledně smluvení termínu dodání na Vaši adresu. O tom, zda je zboží skladem (k expedici ihned) nebo na objednávku (21dní) podáváme informaci již na eshopu. Pokud jste na zboží nechtěl dlouho čekat, rádi bychom Vám pomohli s výběrem zboží z našich širokých skladových zásob.
    Pokud máte další dotazy ke stavu své objednávky, neváhejte nás kontaktovat na email [email protected] nebo na telefon 732 162 271.
    Vaše zásilka o hmotnosti 24kg bude dopravována paletovou přepravou společnosti GW Logistic (Jihotrans). Pokud máte možnost zajistit si vlastní dopravu za výhodnější cenu - náš výdejní sklad v Ševětíně je Vám k dispozici. Vlastní vyzvednutí ze skladu je samozřejmě zdarma.
    Dotazníky zákaznické spokojenosti jsou portálem Heureka zákazníkům zasílány automaticky, omlouváme se, že jste dotazován ještě dříve, než je Váš nákup dokončen.
    S pozdravem a přáním příjemného dne Andrea Hakenová, Obklady Vilímek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • všechno dlouho trvá a zaměstnanci jsou hrubí a arogantní

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den pane Witzi,
    děkujeme za Vaši objednávku 120120216 z 28.12.2020.
    11.1.2021 jsme urgovali úhradu zálohy na zboží na zakázku z této objednávky, přičemž po zaplacení Vám 12.1.2021 bylo potvrzeno obdržení platby a sdělen termín naskladnění zboží - tj. 25.1.2021. Poté Vás budeme opět kontaktovat s podklady k platbě. Po doplacení objednávky bude zboží expedováno na Vaši adresu.
    V případě dalších dotazů na stav Vaší objednávky nás neváhejte kontaktovat.
    S pozdravem a přáním příjemného dne Andrea Hakenová, Obklady Vilímek.

  • Nedoporučuje obchod

    Dávno zaplaceno a nikdo se ani neozval...

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den pane Topiči,
    velmi se omlouváme za zdržení Vaší objednávky.
    Jak jsme spolu již nyní domluveni, zboží bude z naše skladu expedováno 4.1.2021 na Vaši adresu, číslo přepravy Vám bylo zasláno na email.
    Jako omluvu za naše pochybení při velkém náporu objednávek / expedic si Vám dovolujeme nabídnout dodatečnou slevu 5% na jakýkoli Váš příští nákup.
    V případě dotazů / přání / připomínek nás neváhejte bombardovat rovnou na email či telefon, který je vždy uveden v potvrzení objednávky. Jsme tu pro Vás!
    Za Obklady Vilímek s pozdravem a přáním příjemného dne Andrea Hakenová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Ne zrovna levné kachličky s vysokým počtem vad a kazů.

    Reakce obchodu Obklady Vilímek s.r.o.

    Dobrý den paní Michnová,
    velice nás mrzí vzniklá situace a Vaše špatná zkušenost s nákupem.
    I my jsme velmi překvapeni vadami, které keramička Equipe pustila přes kontrolu. Toto by se u zboží v 1. jakosti rozhodně nemělo stávat. Tyto závady obratem reklamujeme výrobci, ale samozřejmě Vás nebudeme zdržovat čekáním na jejich vyjádření / vyřešení a částku za poškozené zboží Equipe Magical 3 10,7x12,4 - 5 kusů (tj.0,061m2) Vám vracíme zpět na účet.
    Ještě jednou se velmi omlouváme.
    S pozdravem Hakenová, Obklady Vilímek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručili mi poškozenou dlažbu, prakticky každá druhá byla rozbitá (prasklá), reklamaci odmítli uznat, respektive vyplatit slevu. Nabídli mi ovšem 5% slevu na další nákup i když věděli, že žádný další nákup neproběhne a odmítli reflektovat skutečnost, že mi byla způsobená škoda, kterou nechtěli uhradit. Přitom se jednalo o první jakost.

    Stačilo mi to jednou a víckrát po této špatné zkušenosti ne!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • komunikace
    • Dodací lhůty

    Po zaslání objednávky přišla pouze zpráva o "zaznamenání" objednávky. Po deseti dnech žádná reakce i přesto, že zboží bylo označeno jako "skladem".

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace i cena je privetiva
    • Doručení do 14 dnů neplatí, spíše tak 3 týdny až mesic