Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otřesná komunikace. Po odeslání peněz už pak žádná.

    Dnes je to 20. den od vystavení objednávky, ale zboží jsem dosud neobdržel. Bylo možné platit pouze převodem, což je pro mě velké ponaučení, abych to už nikdy neopakoval. Banka mi na základě poskytnutých podkladů (e-mailová komunikace s e-shopem a potvrzení o transakci) doporučila obrátit se na Policii ČR:
    "Jedná se o nedodržení smlouvy mezi plátcem a příjemcem a podezření na podvodné jednání. V tomto případě je nutné řešit záležitost občanskoprávní cestou, prostřednictvím soudního řízení a orgánů činných v trestním řízení, nikoliv prostřednictvím banky. Bohužel v této věci Vám nedokážeme více pomoci, proto se prosím obraťte na Policii ČR, aby Vám poradili jak dále postupovat."

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    V objednávce úplně jiné lahve. Obchod po výzvě stále nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobré ceny i výběr
    • Nevyhovující způsob platby, jen hotovost při převzetí

    Obchod nenabízí platbu kartou, což je standard. Nabízí platbu převodem a dobírku, ale při dokončení objednávky už platba převodem nejde a už je jen hotovost při převzetí. To samé neplatí uvedená Zásilkovna, ale jen Top Trans. Takže sedět celý den u dveří s balíkem tisícovek v kapse a čekat, kdy přijede auto. Na můj mail s připomínkou žádná reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Omylem poslána jiná značka (jedna ze dvou). Komplikovaná možná výměna se zatěžováním zákazníka. Časově náročná výměna tak, že nejprve vy máte doručit zaměněnou lahev a pak vám teprve budou doručovat tu objednanou a zaplacenou. Po zrušení objednávky najednou přijel kurýr pro zpětný odběr. Nyní už tedy šlo to, co pro výměnu špatného kusu za objednaný možné nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    6 dnů po objednání obchod nereaguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zkušenost je katastrofální! Nikdo nekomunikuje - neodpovídají na maily, nezvedají telefon, žádná odezva, zboží ani žádnou korigující zprávu jsem ani po týdnu nedostal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lahev dorazila v katastrofálním stavu, odlepující se etikety z lahve, silně poškozená etue, oděrky, výrazná nesymetrie zaoblení šedé koženky v rozích. Zboží, jako celek rozhodně svým zpracováním nepatří do prodeje a označení LIMITOVANÁ EDICE, SBÍRKOVÁ LAHEV je velice úsměvné. Obchod umožňuje pouze hotovostní platbu, po osobní, okamžité reklamaci na provozovně, kde byla reklamace uznána (musím ocenit, bez jakéhokoliv prodlužování a vymluv. No, on stav zboží mluvil za vše), byla nabídnutá náhrada, totožný produkt, ovšem ten byl ještě v horším stavu, mně bylo sděleno, že hotovost nevrací a částka bude zaslána na náš účet. (Tak se také do tří pracovních dnů stalo). Dle občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. je provozovatel povinen při hotovostní platbě vrátit částku hotově (není nikoho povinností mít bankovní účet), což jsem na provozovně požadoval. Po telefonickém hovoru s jednatelem firmy tuto skutečnost potvrdil a dodal, že to není tak jednoduché, že je alkohol evidován celním úřadem atd... (oznámil jsem mu, že tuto situaci zveřejním na soc. sítích a on mě řekl, ať mu nevyhrožuji, což nebylo ani mým úmyslem) když logicky nemohlo dojít ani k zaúčtování dané položky, maximálně tak do interního účetního, skladového softwaru. Po ukončení hovoru s jednatelem prodavačka pronesla, ať se uklidním, nekřičím a že můžu být rád, že jsem hovořil s hodnějším z jednatelů a že bych teprve viděl! :-)) Následně jsem si musel vyžádat potvrzení, že jsem lahev na provozovně předal, což by mělo být samozřejmostí. Po vytisknutí "potvrzení" (A4 bez hlavičky, bez firemních údajů) o předání zboží jsem byl vyzván prodavačkou k podpisu, což mě velice pobavilo. Když jsem jí sdělil, že potřebuji já doklad a že ona musí naopak podepsat a potvrdit razítkem dokument pro moji osobu, její kolegyně prohlásila: už mu to potvrď a ať už jde do prdele bylo velice profesionální. Samozřejmě už po sdělení, že částka nebude vrácena v hotovosti, jsem i já jednal silně podrážděně a hovořil dost důrazně a hlasitě, ale rozhodně jsem nepoužil jediný vulgarismus natož někoho někam posílat. Ovšem naprostý vrchol všeho bylo, když mě asi dvě hodinu po víše uvedené zábavě kontaktoval manžel jedné z prodavaček, se slovy: Co to jako mělo znamenat to tvoje chování v Interdrings, krabice trochu od lepidla a děláš ostudu (vůbec zboží neviděl, až jsem mu zaslal foto, raději ani neodepsal, nebo jsem mu nestal za odpověď :-))) ta prodavačka na kterou jsi řval je moje žena!!! Což jsem samozřejmě ocenil, že se zastal svojí ženy, připojil jsem omluvu, vysvětlil mu, že je mě naprosto jedno kdo je čí ženou a navíc se ukázalo, že se s dotyčným pánem známe, ale samozřejmě jsem neřešil osobní problém s jeho ženou ani s jeho osobou, ale problém s firmou, kde je jeho žena zaměstnána a právě její pracovní pozice nejen k tomuto účelu slouží, tudíž ryze pracovní záležitost a on není v žádném pracovně právním vztahu k dané firmě!!! :-)))
    DOŠLO TEDY K HRUBÉMU PORUŠENÍ ZÁKONA č. 110/2019 Sb. o GDPR!!!
    Celá tato nešťastná situace nemusela vygradovat až do takového extrému, kdyby došlo k vrácení kupní ceny zboží v hotovosti na provozovně.
    Nic méně Vám přeji hodně úspěchu ve vašem podnikání a pevné nervy personálu provozovny s tak "náročnými" zákazníky.
    MUSÍM ALE PODOTKNOUT, ŽE CELÁ REKLAMACE BYLA VYŘÍZENA RYCHLE!!!

    Reakce obchodu interdrinks

    Vážený pane, jen krátce, již druhé Vaše slovo píšete, cituji : " láhev dorazila...". I běžnou logikou dítka školu povinného je tedy zcela zřejmé, že jste láhev nezakoupil za hotové na provozovně, jak z vašeho obsáhlého přípisu vyplývá. Ostatně by jste si tuto poškozenou ( ano, i toto se může stát, i když mi jsme zcela jistě žádné rohy nesymetricky nezooblovali , viďte ? ), ani nezakoupil. Platba tedy neproběhla hotově na provozovně, a nemohla tedy být ani v hotovosti vrácena, jak pán neustále a stále a stále vyžadoval.. Netuším taktéž, když jste láhev na provozovně za hotové nekoupil, proč zde máváte příslušným ustanovením OZ, když se to na tento případ nevztahuje. Pouhá demagogie. Platba nám byla připsána na učet a takto byla i vrácena. Kdyby pán nevznášel tento neoprávněný požadavek, tak nemuselo dál dojít k žádné zcela zbytečné konfrontaci. Pán byl opakovaně na fakt ohledně neexistence hotovostní platby upozorněn. Byla to v jeho případě marná snaha. Naše systémy jsou nastaveny striktně dle zákona, pracujeme takto desítky let, a žádné individuální požadavky kohokoliv, týká se to i tohoto pána, mimo zákonný rámec, ani nelze technicky realizovat. . Je ovšem pravdou, že jednou za rok, což není naštěstí mnoho, se najde někdo, jako tento "zákazník", viz naše reference např. zde. Bylo by fajn, kdyby pán měl aspoň elementární dávku objektivity. Nebo možná jen špatný den? S pozdravem Interdrinks.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Příjemný personál, se kterým jsem řešila objednávku, která mi nebyla doručena, ale chaos s objednávkou. Zboží si objednám jinde.

    Reakce obchodu interdrinks

    Pouze spekulativní nákup jednoho nejmenovaného velkého výrobce za účelem získávání informací. Ostatní recenze hovoří jasně, možno zde snadno sledovat. V žádném případě se nejednalo o chaos :-) to se dotyční velmi mýlí.

    S pozdravem Interdriniks.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zbozi nedoruceno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikde nemají uvedenou cenu za dopravu až po kliknutí pokračovat skočí cena za dopravu a objednávka je přijata . Cena za dopravu je okolo 300,-Kč

    Nedoporučuji Pavel

    Reakce obchodu interdrinks

    Dobrý den, nic takového, viz spousta recenzí. Takový nesmysl by nikdy u zákazníku neprošel, je potřeba číst informace, proto tam jsou. Doprava je známá a vybírá se před odesláním.
    Doprava za dvě lahve je 99 kč.
    S pozdravem Interdrinks.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Záměna zboží, zaplacena vyšší cena - nevrácení přeplatku!!!

    Reakce obchodu interdrinks

    Pokud dojde náhodou k záměně, je přeplatek VŽDY vracen !!!!
    S pozdravem Interdrinks

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V zásilce chybělo zboží
    • Špatná komunikace s dopravcem Intertrans

    Reakce obchodu interdrinks

    Dobrý den, Intertrans nepoužíváme, pán se asi zmýlil či nás spletl s jiným eshopem. Za komunikaci s dopravcem nemůžeme, není jak ji ovlivnit.
    S pozdravem Interdriks

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla zrušena obchodem. Dodací podmínky jsou naprosto neuvěřitelné. Poslední obchod, který bych k nákupu doporučil.

    Reakce obchodu interdrinks

    Dobrý den
    Pan Tvrdý se samozřejmě mýlí, je zřejmě dotčený, že na něj nevyšla limitovaná edice Plantationu, kterou jsme dovezli. Bylo několik set kusů, naše eshopy se aktualizují jednou za dvě hodiny, málo kdo to má častěji, a tak se stalo, že na eshopu byly ještě skladem, i když zákazníci, kteří přišli za hotové, jej již vykoupili. Museli jsme zrušit mnoho objednávek, všichni pochopili, že když je 300 ks a tisíc zájemců, na všechny to prostě nevyjde. Byla šance, že to pán dostane, ale , jak píši, nevyšlo to, nás to taky netěší, to se shodneme. Na jiném eshopu nemá ani tu šanci.
    A to jsme zboží lidem krátili, byly i eshopy, kteří to chtěli koupit vše. Kdyby toho bylo víc, což je i náš byznys, bylo by to lepší, ale prostě více jsme dostat do čr nemohli, bohužel.
    Co se týká obchodních podmínek, nevím, co je neuvěřitelné, jsou obvyklé a běžné, ale chápeme, že to někomu nemusí vyhovovat, musí pak nakoupit jinde, mi to respektujeme. Ovšem tento rum za tuto cenu jinde prostě není. Toto je jediný negativ na poslední dva roky a několik set pozitivních recenzí, takže ani s těmi podmínkami to nebude tak zlé či horké.
    Děkuji, že si rozumíme, prostě se nelze zavděčit všem.
    Přehnal T.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo přijato Zásilkovnou, objevilo se v aplikaci, jako doručované do depa, následně ale zásilka z aplikace zmizela. Bez vysvětlení.

    Reakce obchodu interdrinks

    Dobrý den
    Nevím, jak mi můžeme za zásilkovnu, zboží jsem normálně odeslali, a tím naše možnosti končí, a za 14 dni se vrátilo jako nepřevzaté. To je mimo naší kontrolu, pochopitelně.
    Stačilo dát vědět, že se něco děje, abychom to mohli řešit, ale to se nestalo, takže pán nemá nic a mi máme balík zpět. Buď si to pán nepřevzal, nebo nedala zásilkovna vědět, že je balík na depu, nevíme.
    Ale řešt jsme to mohli, kdyby dal pán vědět. Takto je to k ničemu.
    Přehnal T.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Jedná z lahví rumu světlá a protékala.

    Reakce obchodu interdrinks

    Dobrý den
    Stačilo dát vědět a vyreklamovat, od toho ta reklamace je, že? Jinak to nejde.
    Mi jsme u nás barvu rumu netvořili, stejně tak uzávěr.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostal jsem něco jiného než bylo objednáno a dodáno.

    Reakce obchodu interdrinks

    Dobrý den
    Ano, i u nás jsou jen lidé, stačilo dát vědět, či vrátit, bylo by rychle vyřešeno, ale musíme o tom vědět, jinak to prostě mi neumíme.

  • Nedoporučuje obchod

    Nejprve telefonické avízo, že budou chybět dvě lahve (nedostatečný sklad).
    Za další dva dny avízo, že přepravce dvě lahve rozbil při transportu. Požádal jsem o zopakování zásilky. Od té doby je ticho! Ještě, že jsem neplatil předem!!

    Reakce obchodu interdrinks

    Dobrý den
    Ano, bohužel žijeme v reálném světě a někdy spedice něco rozbije. Prostě se to stává a nikdo s tím nic neudělá. Zboží bylo odesláno, jak je u nás zvykem, obratem, spedice to rozbila, informaci zákazník dostal do dvou dnu po objednaní. A za to muže obchod? Asi tedy ano, zákazník nás obratem nedoporučuje k nákupu, proč tedy žádá znova zásilku ? Nedoporučuje k nákupu a chce nakupovat? Nemá to logiku, proč negativ, mohl počkat na nové zboží, a hotovo, víc udělat nemůžeme.
    Přehnal T.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží přišlo rozbité, t.j. alkohol byl v celé krabici, jen ne v láhvi. Špartně zabalené, špatná komunikace se zásilkovnou, prý křehké zboží nedoručují.

    Reakce obchodu interdrinks

    Dobry den
    To, ze zboží rozbil dopravce, se muže stát, to snad každý chápe, kdo tímto způsobem nakupuje skleněne lahve.
    Jak paní komunikovala se Zásilkovnou nevíme, protože nejsme Zásilkovna.
    Paní zakoupila 4 lahve (3 z výprodejů), ale poštovné si vybrala a uhradila pouze do 3 lahvi, které je pochopitelně nižší.
    Paní zapomněla doplnit, jak eshop situaci, kterou nezavinil, vyřešil.
    Paní bylo odesláno obratem zboží nove nebo vraceny peníze.
    Tolik fakta.
    Paní následně tedy logicky vyhodnotila, ze je potřeba nedoporučit obchod :-), ten za to přece může, nezbývá, než paní podekovat.

    Přehnal T.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod se choval jako standardní internetový obchod - nemám připomínek.
    Dojem z celého nákupu však zkazil dovozce TopTrans.

    Reakce obchodu interdrinks

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, Vaše názory a podněty nás zajímají a jsou pro nás velmi důležité.
    V rámci zkvalitnění našich služeb jsme od pondělí 31.07.2017 přidali dalšího dopravce, společnost DPD jako alternativu ke stávajícímu dopravci Top Trans. Součástí služeb této společnosti je doručování i na tkzv. výdejní místa DPD Parcel Shop, Heureka Point a Uloženka.
    Tímto mají naši zákazníci navíc možnost doručení na více než 150 vídejních míst v ČR.
    Doufáme, že tato změna přispěje ke zkvalitnění našich služeb.

    s pozdravem
    Interdrinks - Team