Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouho to trvá!

    Reakce obchodu interdrinks

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, Vaše názory a podněty nás zajímají a jsou pro nás velmi důležité.
    V rámci zkvalitnění našich služeb jsme od pondělí 31.07.2017 přidali dalšího dopravce, společnost DPD jako alternativu ke stávajícímu dopravci Top Trans. Součástí služeb této společnosti je doručování i na tkzv. výdejní místa DPD Parcel Shop, Heureka Point a Uloženka.
    Tímto mají naši zákazníci navíc možnost doručení na více než 150 vídejních míst v ČR.
    Doufáme, že tato změna přispěje ke zkvalitnění našich služeb.

    s pozdravem
    Interdrinks - Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neshledal jsem. Snad cena, ale za zboží, které stejně nemají skladem.
    • 1) V prodejním skladu kouří.
    • 2) Ač mne vyzvali k odběru, z objednaného zboží měli pouze 1/3. Tak jsem jim i tuto 1/3 odmítl převzít. Nesolidní jednání ze strany obchodu.

    Velmi špatný dojem.

  • Nedoporučuje obchod

    • levné ceny
    • Absolutně nesmyslná otevírací doba denně do 15 hod, která nemůže vyhovovat osobám, které chodí do práce.

    Nedoporučuji osobní odběr, který bohužel u skleněných lahví preferuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obrázek neodpovídá produktu. Když je na obrázku krabička. Má být zboží v krabičce a ne zabalený pouze do bublin.

    Vyzval jsem e-shop, ať můj problém řeší a bez odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jedna velká katastrofa !!
    • komunikace na bodu mrazu

    Vůbec nedoporučuji v tomto obchodě nakupovat.
    Zboží , které bylo na skladě, na skladě nebylo!!Dodací lhůta do 24 hod. ha ha ... Po týdnu jsem se volala , v jaké fázi je má objednávka . Bylo mi sděleno , že zboží nemají a netuší kdy bude. Objednávka byla v hodnotě 40.000,-Kč.Dále je zbytečné se rozepisovat..

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • bylo avizováno, že pokud zboží objednám do 14 hodin, budou doruční do druhého pracovního dne. Objednal jsem zboží ve 13.30, ale zboží dorazily až 3. pracovní den (a to až v pondělí).
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabidka zboží které nemá na skladě.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr zboží.
    • Kromě soboty špatná otevírací doba.

    Kolek na lahvi byl roztržený a opětovně viditelně slepený, čehož jsem si bohužel všiml až za pár dní. Nicméně po mé stížnosti bez problému vyměnili láhev za jinou s neporušeným kolkem.
    Jednání bezproblémové, ovšem hned prvním nákupem jsem ztratil důvěru ve zboží z tohoto obchodu.

    Reakce obchodu interdrinks

    Dobrý den,
    je mi líto, že jste ztratil důvěru v náš internetový obchod, ale rád bych uvedl pár podstatných faktů pro zákazníky, kteří by chtěli nedej bože dát na vaši recenzi.
    Jednalo se o produkt Remy Martin VSOP, který se vyrábí ve Francii. Láhev je opatřena originálním uzávěrem i s "návlekem" který byl naprosto v pořádku a neporušen. Český kolek je na láhev přidáván až v ČR pod dozorem celní správy. V žádném případě to není záruka nezávadnosti výrobku, ale řekněme důkaz o zaplacení spotřební daně z danného produktu. Z tech. hlediska je možné že dojde k natržení kolku při manipulaci s ním nebo následně s lahví. Jedná se o stovky lahví a tudíž se nedá každé věnovat s opatrností. Jen dodám, že v minulosti docházelo při změně legislativy např. k odstraňování kolků z již okolkovaných lahví nebo překolkování novými kolky.
    Vám se to přesto nezdálo a láhev jste přišel reklamovat. I když se v žádném případě nejednalo o naše pochybení, láhev jsme vám bez diskuzí vyměnili za jinou. Proto se omlouvám, ale zcela nerozumím vaší negativní recenzi, že nedoporučujete náš obchod. Vyšli jsme vám maximálně vstříc a za kvalitu produktu 100% ručíme my i výrobce. Byl bych vám osobně velmi vděčný za zamyšlení a přehodnocení vaší recenze, která neprávem vrhá špatný stín na naši snahu vyjít vždy zákazníkovi maximálně vstříc, za což vám předem velmi děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Balení zásilky bylo velmi neprofesionální. Originalni krabici zakoupeného nápoje olepili lepící páskou. Vzhledem k tomu ze napoj v krabici ma slouzit jako dárek tak tímto balicim postupem znehodnotili originální balení.
    • Na mou stiznost emailem s fotografií doposud nikdo nereagoval ( cca 1 týden)

    Reakce obchodu interdrinks

    Zákazníkovi jsme odpovídali viz. níže a na vysvětlenou jen doplňujeme, že na mail který nám přišel v 16:09 jsme odpovídali následující den v 8:08 hod. a sice:
    Dobrý den,
    můžete mi prosím zaslat číslo vaší objednávky? Rád si přehraji na videu jak bylo s vaší objednávkou naloženo. S největší pravděpodobností ale předpokládám, že zboží které jste si objednala je Flor de Caňa 12y a tento rum byl vložen v originálním nepoškozeném obalu, zabalen do bublinky do krabice od rumu Dos Maderas, která sloužila pouze jako přepravní ochranné balení. Věřte mi, že s naší dlouholetou praxí nejsme natolik nízkointeligentní, aby jsme polepili originální krabici lepící páskou. Po otevření se váš produkt nachází uvnitř této krabičky v původním neporušeném balení.

  • Nedoporučuje obchod

    Zbozi nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široký výběr
    • Po objednání změněn stav zboží ze "skladem" na "nedostupné", bez jakékoliv komunikace, ani žádná odpověď na můj e-mail
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny
    • Délka dodací lhůty
    • Komunikace
    • Není možnost online platby kartou
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Neaktuálnost webových stránek - podle webu mělo být otevřeno, ale prodejna byla zavřená. Komunikace s prodavačkami v obchodě hrozná.