Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Super rychle vyřízeno

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání, dobře zabalené

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • napoje ktore sa na SK nedaju kupit
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost a ceny

    Nic mi nenapadá
    Možná rozšíření sortimentu o CZ alkohol

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bezproblémový nákup. Dobré ceny. Výborně zabalené. Děkuji.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    široká nabídka, rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání, spokojenost, dobré ceny

    obchod doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborný obchod, správná cena!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ústretové jednanie

  • Doporučuje obchod

    100 %

    nic

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost, správnost
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Velmi rychlé dodání. Děkuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Většinou nižší ceny než u konkurence
    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše proběhlo vpořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychle dodáno, kvalitně zabaleno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    má ,co jsem chtěl

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Výborně

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vstřícnost, ochota, komunikace se zákazníkem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lahev dorazila v katastrofálním stavu, odlepující se etikety z lahve, silně poškozená etue, oděrky, výrazná nesymetrie zaoblení šedé koženky v rozích. Zboží, jako celek rozhodně svým zpracováním nepatří do prodeje a označení LIMITOVANÁ EDICE, SBÍRKOVÁ LAHEV je velice úsměvné. Obchod umožňuje pouze hotovostní platbu, po osobní, okamžité reklamaci na provozovně, kde byla reklamace uznána (musím ocenit, bez jakéhokoliv prodlužování a vymluv. No, on stav zboží mluvil za vše), byla nabídnutá náhrada, totožný produkt, ovšem ten byl ještě v horším stavu, mně bylo sděleno, že hotovost nevrací a částka bude zaslána na náš účet. (Tak se také do tří pracovních dnů stalo). Dle občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. je provozovatel povinen při hotovostní platbě vrátit částku hotově (není nikoho povinností mít bankovní účet), což jsem na provozovně požadoval. Po telefonickém hovoru s jednatelem firmy tuto skutečnost potvrdil a dodal, že to není tak jednoduché, že je alkohol evidován celním úřadem atd... (oznámil jsem mu, že tuto situaci zveřejním na soc. sítích a on mě řekl, ať mu nevyhrožuji, což nebylo ani mým úmyslem) když logicky nemohlo dojít ani k zaúčtování dané položky, maximálně tak do interního účetního, skladového softwaru. Po ukončení hovoru s jednatelem prodavačka pronesla, ať se uklidním, nekřičím a že můžu být rád, že jsem hovořil s hodnějším z jednatelů a že bych teprve viděl! :-)) Následně jsem si musel vyžádat potvrzení, že jsem lahev na provozovně předal, což by mělo být samozřejmostí. Po vytisknutí "potvrzení" (A4 bez hlavičky, bez firemních údajů) o předání zboží jsem byl vyzván prodavačkou k podpisu, což mě velice pobavilo. Když jsem jí sdělil, že potřebuji já doklad a že ona musí naopak podepsat a potvrdit razítkem dokument pro moji osobu, její kolegyně prohlásila: už mu to potvrď a ať už jde do prdele bylo velice profesionální. Samozřejmě už po sdělení, že částka nebude vrácena v hotovosti, jsem i já jednal silně podrážděně a hovořil dost důrazně a hlasitě, ale rozhodně jsem nepoužil jediný vulgarismus natož někoho někam posílat. Ovšem naprostý vrchol všeho bylo, když mě asi dvě hodinu po víše uvedené zábavě kontaktoval manžel jedné z prodavaček, se slovy: Co to jako mělo znamenat to tvoje chování v Interdrings, krabice trochu od lepidla a děláš ostudu (vůbec zboží neviděl, až jsem mu zaslal foto, raději ani neodepsal, nebo jsem mu nestal za odpověď :-))) ta prodavačka na kterou jsi řval je moje žena!!! Což jsem samozřejmě ocenil, že se zastal svojí ženy, připojil jsem omluvu, vysvětlil mu, že je mě naprosto jedno kdo je čí ženou a navíc se ukázalo, že se s dotyčným pánem známe, ale samozřejmě jsem neřešil osobní problém s jeho ženou ani s jeho osobou, ale problém s firmou, kde je jeho žena zaměstnána a právě její pracovní pozice nejen k tomuto účelu slouží, tudíž ryze pracovní záležitost a on není v žádném pracovně právním vztahu k dané firmě!!! :-)))
    DOŠLO TEDY K HRUBÉMU PORUŠENÍ ZÁKONA č. 110/2019 Sb. o GDPR!!!
    Celá tato nešťastná situace nemusela vygradovat až do takového extrému, kdyby došlo k vrácení kupní ceny zboží v hotovosti na provozovně.
    Nic méně Vám přeji hodně úspěchu ve vašem podnikání a pevné nervy personálu provozovny s tak "náročnými" zákazníky.
    MUSÍM ALE PODOTKNOUT, ŽE CELÁ REKLAMACE BYLA VYŘÍZENA RYCHLE!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vzdy spokojen
    • Nakupuji pravidelne
    • Skvele ceny rumu
    • Rychle vyrizeni i odeslani zbozi
    • Nic

    Vzdy velmi spokojen