Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Umi dobre poradit
    • Pri objedvavce z internetu neplati cena, co tam je. Pri objednavce z internetu jsem platil cca o 100 vice. To je docela nefer jednani. A jeste jsem platil poplatek za vyzdvednuti na prodejne
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nedostala som okuliare ktoré boli inzerované vôbec nie tie ktoré aj teraz boli na obrázku ale take ktoré by som si nikdy nekúpila .Bolo by vhodne informovať zákazníka čo mu posielate alebo to čo si objednal už nieje v ponuke

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chtěl jsem vodku, ale nepodařilo se mi zaplatit kartou, ačkoli jsem postupoval přesně dle instrukcí. ok tak si jí nechte. koupím si jí jinde.
    MB

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží objednáno a zaplaceno 3.1.2022,do dnešního dne nemám ani zboží,ani vyrozumění o zaplacení

    Viz výše..

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Poškozený obal zboží, né přepravou, ale již v e-shopu byl takto zabalený!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ochota personálu
    • Naprosto neprofesionální přístup zaměstnanců prodejny
    • Nedostatečné informace na e-shopu

    Nakupoval jsem v HYVEco pravidelně, ale po poslední zkušenosti už nikdy více. Ochota a profesionalita některých zaměstnanců je k pláči.

    Reakce obchodu HYVEco eshop

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše negativní recenze, kterou se pokusím objasnit a kterou jsme velmi pečlivě prověřovali.

    Ve Vaší stížnosti nejste nijak konkrétní, ovšem vzhledem k téměř stoprocentní spokojenosti našich zákazníků jsme předpokládali, že jde o Vaši objednávku, vytvořenou v sobotu dne 21.8.2021. Ihned po vytvoření objednávky nelze přijít na výdejní místo a žádat její vydání. Výdej objednávek se řídí jasnými pravidly, které jste obdržel krátce po objednání. Každý zákazník je povinen čekat na potvrzující email či sms . Prodejce na prodejně bez řádného potvrzení dokonce objednávku vydat ani nesmí.

    Vaše objednávka nebyla ani připravena ani schválena ani potvrzena, tudíž si dovolím říci, že zde profesionalita zachována byla .

    S přáním krásného dne

    Jakoubková

    HYVEco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny jsou příznivé

    Lahve rumu Bumbu, které psali, že mají na pobočce skladem, mi neprodali ikdyž jsem měl objednáno, protože je měli údajně schované pro někoho jiného. Skladem 8 kusů, dva mi nemohli prodat. Takže kolonka skladem a počet kusů je k ničemu.Ztráta času. Koupil jsem levněji jinde.

    Reakce obchodu HYVEco eshop

    Dobrý den,

    situace byla bohužel taková, že zboží bylo opravdu odloženo do objednávek, které byly vytvořené před tou vaší.
    Vyžadoval jste vydání objednávky hodinu po objednání, i přesto, že objednávka nebyla "Připravena k vyzvednutí" ( viz email o přijetí objednávky -"Vyčkejte na výzvu k odběru zboží" ).

    Kolonka skladem znamená, že zboží je fyzicky na dané prodejně, ale už nezobrazuje počet odložených kusů.
    Jakmile rezervované zboží zákazník vyzvedne - automaticky se vyskladní.

    S pozdravem
    tým HYVEco.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízké ceny
    • nepříjemný pracovník při výdeji
    • příliš dlouhá doba od objednání po výzvu k odběru

    Takového burana, jakého mají na výdejním místě v Modřicích, jsem ještě nezažil. Kapka slušnosti by neškodila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré ceny
    • Velice arogantní prodavačka ( nebo vedoucí? )

    Zboží jsem objednal a chtěl vyzvednout na pobočce na Veselé ulici. Do prodejny jsem přišel asi za hodinku po objednávce. Paní mě usadila s tím, že ze skladu ji za hodinku nic nedovezou. Toto zboží měla na prodejně v několika kusech. Oznámila mi,že až mi příjde e-mail,tak se mám pro zboží dostavit. Ale může to trvat i tři dny. E-mail mi přišel asi za 3 hodinky. na druhý den jsem šel do obchodu a opět ta samá paní zjistila,že nic ze skladu ji nepřišlu. Vytáhla zboží z regálu a dala mi jej. Myslím, že kdyby mi to den předtím dala taky,tak se nic nestalo. Ale chování paní bylo velice nevhodné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od čtvrtečního do pondělního rána byl nejspíš velký problém převézt zboží z jedné pobočky v Brně na druhou. Chápu, že kvůli cca 900kč se nikdo přece nebude namáhat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil objednávku, aniž by mne kontaktoval. Zjistila jsem to po týdnu, kdy jsem vznesla telefonický dotaz. Zašla jsem tedy rovnou do obchodu, kde jsem byla překvapená velkými rozdíly mezi cenami na e-shopu a v prodejně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • více obchodů v městě,
    • Poplatek za osobní odběr

    Rád jsem zde nakupoval, bohužel poplatek za osobní odběr i když je v řádu desítek korun NEAKCEPTUJI.

    Reakce obchodu HYVEco eshop

    Vážení obchodní přátelé,
    co se týče poplatku 20 Kč včetně DPH, můžeme jen dodat, že dnem platnosti poplatku jsme změnili čas dodání od přijetí Vaší objednávky do výdeje na provozovně z řádu dne na hodiny. Vznikla funkce ranního sběru objednávek a okamžitého závozu na provozovny plus svozu zboží mezi provozovnami. Ctíme objednávku na Vámi vybranou provozovnu, i když zde zboží není zrovna skladem. Dále jsme vyčlenili prostory pro uschování objednávek, aby se zrychlil výdej a zajistila rezervace po dobu 3 dnů, aniž by nezaplacené a nevyzvednuté zboží bylo prodáno.
    V blízké době (cca 14 dní) pro Vás připravujeme bonusové karty, kde se bude načítat Váš nákup a k určitému finančnímu objemu budou vyplaceny bonusy – slevy. Pro majitele „gastra“ je připravena též podpora – gastro karta.
    Abychom k Vám byli ještě blíže, dne 3. 8. 2020 otevíráme novou provozovnu na ulici Štefáníkova 5, Brno, se stejnými obchodními podmínkami jako stávající brněnské provozovny Veselá 5, Hybešova 1 a Evropská 682 Modřice.

    S pozdravem
    tým HYVEco.

  • Prošlé datum spotřeby

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • cena
    • výdajne miesto dosť od ruky a hlavne v areály firmy zle označené.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží má jinou cenu na internetu a jinou cenu v obchodě, objednal jsem na internetu, šel převzít do obchodu, tam mi ale zboží za internetové ceny nedali, protože jim ještě nepřišel automatický email. Žádná vstřícnost, promarnil jsem čas a benzín.
    • Nulová ochota a flexibilita

    Reakce obchodu HYVEco eshop

    Dobrý den Honzo,

    skutečnost, že má zboží rozdílnou cenu na internetu a v kamenných prodejnách je uvedena přímo na hlavní stránce našeho E-shopu. V automatickém emailu, který zákazníkovi přijde při objednání zboží je uvedeno, že jakmile bude objednávka zpracována budete informován emailem. Email o vyzvednutí již není automatický, ten odesíláme my jednotlivě po tom co si ověříme zda je zboží na prodejně skladem a případně ho tam dodáváme. Kolegové Vám zboží nemohou vydat a ani vystavit fakturu pokud není objednávka potvrzená. Což je běžný postup u všech E-shopů a jejich výdejních míst. Nehledě na to, že jste si na prodejně zboží mohl zakoupit a nemarnit tedy čas a benzín. My potvrzujeme objednávku tentýž nebo maximálně druhý den. Na naší straně k žádnému pochybení nedošlo, proto nás tato Vaše recenze vcelku mrzí.
    Pokud budete mít jakékoliv dotazy neváhejte nás kontaktovat na tel. 774 433 361.


    S pozdravem za firmu HYVEco,

    Simona Kopišťová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • sortiment, možnost osobního vyzvednutí v Brně
    • Objednala jsem a obdržela potvrzení objednávky s tím, že budu vyzvána k osobnímu převzetí zboží, podle informace na stránkách (objednávala jsem zboží skladem), to mělo být do dvou dnů. Uplynuly dva týdny a nikdo se mi ani neozval. Úplně stejnou zkušenost jsem měla už jednou, nákup podruhé jsem zkusila jen proto, že mě kamarádka, která má zkušenosti dobré, přesvědčila, že muselo jít jen o nějaké nepříjemné nedorozumění. Očividně nešlo!

    Objednala jsem si - a tím věc pro obchod, zdá se, skončila...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neaktuální stránky, nechopnost přiznat chybu a nabídnout oboustranně výhodný kompromis

    Nedoporučuji - ztráta času!

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Obchod vobec nereaguje na emailovu komunikaciu, ani po 2 tyzdnoch od objednania som sa nedockal reakcie.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • -
    • -

    -

    Reakce obchodu HYVEco eshop

    Děkujeme za Váš názor, budeme se snažit s touto chybou něco udělat.

    Váš HYVEco eshop !