Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží objednáte, přijde potvrzení, ale nic víc. Zřejmě pro ně malá objednávka není důležitá. Nereagují ani na emaily.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si z firmy nápoj neboli lihovinu . Přišel mi email který je automaticky vygenerován, že moji objednávku přijímají. Do dnes mi nikdo neodepsal. Naštvala jsem se a zajela tam osobně a normálně si lihovinu koupila na co tedy je objednávková služba když nefunguje , Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefungující eshop.Reakce jen z automatu a dále nic.

    Obchod přes eshop nefunguje.

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádné!
    • Jen slabiny!

    Jak mám obchod hodnotit, když objednávku pouze automaticky potvrdil a dál nic. Zboží navíc už ani nepotřebuji.
    Děkuji za takové "e-shopy".
    Proto NEDOPORUČUJI nikomu tento obchod!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 10. 11. 2014 jsem objednal whiskey, ROYAL LOCHNAGAR 12YO 40% 0,7lL baleni 6 ks za cenu 1,00 Kč/ks, a téhož dne provedl platbu převodem z účtu. Cena se mi zdála nízká, nicméně v dobré víře, že jedna o nějakou ,,promo akci,, jsem toto zboží objednal a zaplatil.

    Dne 13. 11. 2014 mi přišel e-mail od zástupce společnosti HYVEco. ,, Dobrý den, vámi objednané zboží jsme již vyprodali, ale do dvou týdnů nám má dojít nové nerozbité zboží. Pokud vám tedy jde o Whisky a ne o rozbitý obal, mohu vám zaslat cenu zboží 28. 11. 2014. Jestli vám jde o poškozený obal, dám vám vědět, až se nějaká láhev rozbije.,,

    Po kontrole webu zmíněné společnosti jsem zjistil ze k popisu zboží bylo přidáno ,,Za tuto cenu ale bohužel prodáváme pouze poškozený prasklý obal.,, Nicméně v době objednání a provedení platby bylo inzerována plnohodnotné zboží bez této popisky.

    Nevím, jestli se mam reakci HYVEco smát, nebo plakat. Solidní obchodník se pozná mimo jiné dle toho, že je schopný dostát svým závazkům a pokud udělá chybu tak je připraven nést důsledky, popřípadě řeší situaci omluvou nebo kompenzací a ne se ji pokusit zamaskovat nějakým dodatkem k popisu zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • komunikace!!!

    neobjednávat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prodejce nereaguje
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí zboží, které nemá a které se už ani nevyrábí

    Psedointernetový obchod se špatnou komunikací, na můj poslední e-mail neodpověděli

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží objednáno v eshopu. Za 2 dny osobně vyzvednuto a placeno hotově. Cena o 5 procent vyšší než v objednávce. Na stránkách žádná zmínka o nějakých skrytých nákladech při osobním odběru. Tohleto nemohu označit jako solidní jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí zákazníka v omyl.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží uvedené v nabídce eshopu už nemají a nelze ho objednat. Připočítávají procenta za platbu kartou.

    Nabízejí zboží za dobrou cenu, ale nemají ho. Musel jsem zaplatit vyšší cenu za stejnou věc v jiném obalu.
    Nabídka eshopu neodpovídá skutečnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodné ceny
    • Vysoké poštovné

    V obchodě garantují rychlé odeslání, chtěla jsem platit předem převodem, tak jsem čekala že mi pošlou hned fakturu, abych rychle zaplatila a zboží mohli poslat, ale nic, i přes urgenci e-mailem, žádná odpověď, nulová komunikace ze strany obchodu, objednávku jsem stornovala, ale taky ni nebylo potvrzeno, tak doufám, že už po mě nebudou nic chtít :-(

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vzhledem k dosavadnímu výsledku nevím o žádných.
    • Na stránkách je napsáno, že při objednávce zboží, které je skladem, bude zakázka přichystána během 1 pracovního dne, já objednávala zboží značená jako "skladem" už před 10 dny a dosud jsem nedostala výzvu k převzetí!

    Pokud nedošlo k nějakému omylu (snad došlo?, poněvadž mé předběžné reference na obchod od přátel byly dobré, a proto jsem vlastní zkušeností velmi nemile překvapena) rozhodně nemohu obchod doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ceny, široký sortiment zboží. Akce na vybrané druhy sortimentu.
    • Webový e-shop má technické problémy. Objevují se na něm chyby i při samotné objednávce, člověk pak neví, jestli dané zboží dojde či ne. Nulová komunikace s klientem.

    Objednal jsem si zboží, na které jsem čekal týden. Při objednávce opakovaně e-shop vykazoval technické problémy. V sekci objednávky pro kontrolu stavu objednávky se zobrazují pouze chybové hlášení. Na emailový dotaz, ohledně doby dodání bez reakce. Při převzetí zboží mi bylo řečeno, že daný produkt není na skladě a nechápou proč mi přišlo, že ho dodali. Vzal jsem nakonec dražší produkt stejné značky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velice spatna komunikace a nevyrizena reklamace!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po 10 dnech nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nedoporučují!

    Zboží které je uvedeno jako na skladě prý nedojde ani v příštích 21 dnech

    Reakce obchodu HYVEco eshop

    Bohužel ale objednal jste si výhradně zboží, které jsme neměli skladem. Nedovedeme si vysvětlit co Vás k tomu vedlo a proč se na nás teď zlobíte ...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Stránky jsou nepřehledné a člověk lehce objedná zboží, které není v distribuci. S vrácením peněz na účet pak obchod otálí, ke mně peníze zatím stále nedorazily.

    Pozorně si předem zkontrolujte, zda obchod může zboží opravdu dodat.

    Reakce obchodu HYVEco eshop

    Jak sama dobře víte, veškeré problémy nastaly tím, že jste zaplatila za zboží (mj. u kterého jsme uváděli, že není skladem) dříve než jste od nás obdržela proforma fakturu s platnými platebními údaji. Proto jste je pochopitelně uvedla nesprávně a nám činilo určité potíže je dohledat.
    I tak Vám byly peníze poslány zpět včas v zákonné lhůze 10 dnů.