• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání, ale jindy než zněla domluva
    • Komunikace zmatečná - několik telefonátů, že zboží bude doručeno až za 14 dní a následující den už je připraveno na výdejním místě. Zařídili jsme se tak, že to bude až za 2 týdny. Po několika dnech jsme opět kontaktováni, že pokud zboží do dvou dnů nevyzvedneme bude objednávka zrušena a zboží vráceno do skladu a peníze vráceny na účet.
    • Nepřítomnost faktury v on-line systému (při vyzvednutí má být předložena faktura, aby zboží vydali - naštěstí/naneštěstí jej vydají jen podle jména, které nahlásíte)
    • Platba předem a faktura není k dispozici, bude prý vydána až po převzetí zboží.

    Myslím, že v péči o zákazníka je tedy ještě na čem pracovat. Protichůdné informace na webu.
    Spokojenost s výrobkem se ukáže časem.

    Reakce obchodu Eshop Blanco

    Podařilo se nám díky změně v pořadníku dodavatele získat zboží dřív. Zákazník byl několikrát kontaktován, bohužel bez reakce. Proto přišel "last call", což zabralo, ikdyž vyvolalo mínusovou reakci. Za nás svědomí čisté, nesoučinnost ze strany zákazníka pro nás není adekvátní podnět pro zlepšení péče. Ta je u nás na velmi vysokém standardu. Fakturu vystavujeme až po vyzvednutí zboží, protože do té doby nedojde k plnění. Modří už vědí :-). Za TRENDO, Pavel Heřman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutne tristni pristup k zakaznikovi nedoporucuji

    Reakce obchodu Eshop Blanco

    Dovolte mi upřesnit pro veřejnost a potenciální zákazníky náš tristní přístup.

    Poté, co se vám nepodařilo zaplatit kartou a změnil jste si platbu na dobírku tlačítkem v emailu jste nás osočil, že přece nebudete platit příplatek za dobírku, když jste chtěl platit kartou. Kolega Pavel vám odepsal, doslovně: "Dobrý den, ve faktuře máte pouze náklady na balné a dopravné spojené s objednávkou pod 2500,- Kč. Za doběrečné se obvykle platí dalších 35,- Kč.". Věcně, slušně.

    Vaše odpověď - "Je s podivem jaký máte přístup k zákazníkovi, že ho ani nedokážete v emailu oslovit jménem atd . Já moc dobře vim jaké jsou náklady za dobírku nicméně jsem chtěl zaplatit kartou přes vaší platební bránu . Pokoušel jsem se několikrát a bezúspěšně ,protože jsem nechtěl platit dalších 35 kč navíc . U vás si neobjednám už vůbec nic".

    Za použití stručného oslovení "Dobrý den" se omlouvám, ale zbytek mi opravdu uniká.

    S pozdravem
    Daniel Hlaváček
    TRENDO s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodávka zboží byla opakovaně odložena a nakonec mi poradili, abych se obrátil na konkurenci, že ani odložený termín nejsou schopni dodržet .

    Reakce obchodu Eshop Blanco

    Ano, i takové objednávky jsou, když si objednáváte zboží "Na dotaz". V takových případech jsme ve vleku termínů dodavatelů, kteří při importu zboží ze zahraničí ne vždy plní tak, jak slíbili. V tomto obchodním případě bych ale spíš vyzdvihnul komunikaci obchodu a "ochotu" vzdát se objednávky ve prospěch konkurence a finální spokojenosti zákazníka. Naštěstí už je Suezský průplav znovu volný :-)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Do drezu nebyl zhotoven otvor pro drez, jak jsem pozadovala na zaklade nabidky eshopu. Pote bylo téměř nemozne dovolat se na cislo pro objednavky a reklamace a nasledne jsem hovorilas clovekem, ktery nebyl kompetentni k tomu,aby muj problem vyresil. Obyl me slovy "tak nám to pošlete zpátky a nějak to uděláme".