• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží které nemá.
    • Třikrát objednáno, třikrát přišlo nekompletní.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Evidujeme zde od Vás 2 objednávky. Bohužel informaci, že konzole mají být součástí máme přímo od výrobce, v současné době tuto informaci znovu prověřujeme.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace a věříme, že se vzniklá situace již nebude opakovat.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda obchodu zboží SKLADEM a nedaleký sklad.
    • Špatná komunikace se zákazníkem. Pomalu žádná. Žádná odpověď na zprávy- meili.

    obchod jsme si vybrali z důvodů dobré ceny zboží a zboží bylo skladem. Zboží nám došlo v krátkém době. Byli jsme spokojeni ,ale ne dlouho. Zboží nebylo funkční. Týden jsme se snažili dovolat i psát co se zbožím. Byla to velká neochota. Na konec jsme po 4 dnech volali do pobočky v jiném městě a tam laskavá paní poradila. Zboží jsme museli osobně odvézt do skladu a tam nám ochotný skladní neoficiální cestou zboží vyměnil kus za kus. Kdyby nebylo jich tak čekám na vrácení platby ještě dnes. NEDPORUČUJÍ A JSEM VELICE SKLAMANÁ.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení a zkušenost se zakoupeným výrobkem.
    Telefonicky jste poškození nahlásila 17.6.2015,kde Vám byl sdělen postup pro reklamaci a následně i zaslána e-mailová adresa reklamačního oddělení. Dne 17.6.2015 jste též poslala e-mail ohledně této záležitosti, na který Vám bylo odpovězeno našim reklamačním oddělením. Zřejmě došlo k problému s odchozí poštou, protože dne 18.6.2015 nám došly 4 naprosto shodné e-maily (stejný obsah textu jako ze dne 17.6.2015) na všechny jsme Vám odpověděli, že odpověď byla zaslána již v prvním e-mailu.

    Jsme rádi,že záležitost je již vyřešena k Vaší spokojenosti.

    Tým eProton

    • Nic jsem neobdržela a mám hodnotit svůj nákup? To je trochu absurdní.
    • Ani reakce z obchodu nebyla žádná.
    • Ani informace, kdy a jestli vůbec objednané zboží dostanu.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Dotazník s hodnocením je zasílán automaticky po 10 dnech od nákupu. Bohužel, objednala jste si zboží,které není skladem. Informace o termínu naskladnění Vám byla po ověření u dodavatele zaslána 24.6.2015. Ohledně změny stavu Vaší objednávky budete opět informována e-mailem.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Není seriózní

    Zakoupil jsem 2x sekery Fiskars za akční cenu. Následně mi byla objednávka zrušena, že se jednalo prý o špatné ceny. Tyto ceny měly další 2 obchody, tak jsem zakoupil 4 sekery u obchodu kamennyobchod.cz a ty mi byly doručeny bez problémů.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí negativní hodnocení. Vaše objednávka byla stornována dle obchodních podmínek, z důvodu nastavení špatné ceny na našem webu. Dle porovnání vidíte, že cena zboží je opravdu taková, za kterou Vám následně zboží bylo nabídnuto https://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=Sekera+Fiskars+X7
    a to i včetně Vámi uváděného obchodu http://www.kamennyobchod.cz/hledat/?q=Sekera+Fiskars+X7&x=0&y=0

    Věříme,že vzniklá situace se již nebude opakovat.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Katastrofální osobní odběr v Plané nad Lužnicí. Musíte projít vrátnicí, kde se musíte hlásit potom hledat ve velkém areálu odběrné místo, které není ani označené, v něm nepříjemná zakaboněná ženská. Navíc jsem tam musel nadvakrát, protože jeden celý den jim nešel internet, takže mi zboží nevydali. Bylo to celé zatrest. Takhle to vypadalo před 25 roky. Příště v Táboře už asi zase Alza. Ing Stejskal
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží si lze vybrat v pohodlí domova
    • Při objednání konkrétního produktu neuvádíte ani cca dodací lhůtu. Nemáte-li zboží na skladě, tak zákazník ani netuší kdy asi tak může zboží mít. Dozví se pouze nejistou možnost naskladnění u vás v daném týdnu, nicméně je to až zákazník sám zboží urguje.
    • Bylo by vhodné, aby zákazník viděl ihned na stránkách (ještě před objednáním), zda máte zboží skladem či nikoli. Případně cca dobu naskladnění.

    Nákup přes internet má jednu obrovskou výhodu, zákazník nikam nemusí jezdit, v klidu si produkt doma prostuduje, vybere a objedná. Tímto způsobem objednávám zboží docela často. Na e-proton.cz jsem objednala poprvé a bohužel nejsem nijak nadšená. Objednávka proběhla cca před 14 dny. Při potvrzení objednávky mi bylo napsáno, že zboží není momentálně na skladě, ale že se ihned objedná u dodavatele. Nějaký časový horizont kdy bych zboží mohla mít doma, jsem se však nedozvěděla. Až teď, když už objednávku urguji, tak mi operátorka sdělila, že snad možná tento týden a jako omluvu nabídla finanční kompezaci za čekání ve výši 500,-Kč. To je sice fajn, ale dnes je už středa, a konec týdne je tu hned. Navíc nemám jistotu, že zboží po 14 dnech dorazí a pokud nedorazí, tak mi asi stejně nikdo nedá ani vědět co bude dál. Pokud se zase nebudu ptát sama... :o(

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. U zboží je dostupnost uvedená(skladem, obvykle do 7dnů nebo na dotaz) Pokud se zboží,u kterého je status obvykle do 7 dnů, či na dotaz nenaskladní do týdne od objednání, informujeme se u dodavatele a následně informujeme zákazníka o stavu jeho objednávky. Je tedy na zákazníkovi, zda se informuje dříve. Jelikož ve Vašem případě došlo k posunutí termínu naskladnění, kompenzovali jsme Vám toto zdržení částkou 500,-Kč.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • jiz po druhe objednano zbozi u ep z duvodu, ze ho hlasi skladem a po druhe nedoruceno v uvadenenem terminu!

    stav zbozi na sklade neodpovida uvadenemu

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Bohužel Vaše objednávka byla vytvořena ve čtvrtek 21.5.2015 po 22hod. V tuto dobu už jsou expedice uzavřené a proto expedice objednávky proběhla v pátek 22.5.2015. Výzva k odběru tedy přišla správně v pondělí 25.5.2015.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nevím
    • No, co k tomu mám napsat.

    Asi takto, před tímto hodnocením jsem zrovna psal hodnocení jiného, celkem malého internetího obchodu a naprosto jsem ho vychválil a zaslouženě. Zde jsem velmi nespokojen s tím, co přišlo, nicméně patřím k těm, co již rezignovali, neboť vracení, reklamace ap. jsou dnes na denním pořádku a už to člověka otravuje, chce taky trochu času na hezčí chvíle. Co víc psát.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení a je nám líto, že výrobek nesplnil Vaše očekávání. Bohužel zboží je baleno přímo dodavatelem a nemáme možnost ovlivnit jeho kvalitu. V případě nespokojenosti zboží můžete do 14-ti dnů vrátit s odstoupením od kupní smlouvy a my Vám vrátíme peníze. Adresa pro zaslání je:
    HP Tronic Zlín s.r.o.; Vrchlického 323 -areál ELITEX; Týniště nad Orlicí 517 21.

    Tým eProton

    • Pokud není zboží na skladě,mělo by být toto uvedeno u zboží.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu k nákupu. Spokojenost zákazníka je pro nás na 1.místě. U každého zboží máme uvedené,zda výrobek je či není skladem.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena
    • na strankach nepiší jestli je zbozi skladem

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. U každého zboží však máme uvedenou jeho dostupnost. Zda zboží je skladem či je na dotaz. Ve Vašem případě je u zboží uvedena informace, že tento výrobek očekáváme 12.5.2015.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když něco nabízím na internetu, tak by to mělo být skladem.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. U každého zboží však máme uvedenou dostupnost. Zda zboží je skladem či je na dotaz. Ve Vašem případě je u zboží uvedena informace, že zboží očekáváme 12.5.2015. Z tohoto důvodu máme na e-shopu i zboží, které momentálně skladem nemáme.


    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V ziadnom pripade tento obchod nedoporucujem...v pripade reklamacie hraju spinave hry....

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Vaše reklamace byla uznána a byl vystaven dobropis na konvici i na dopravné. Prosíme o upřesnění na [email protected],abychom případně mohli danou situaci prověřit.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží není skladem a nikdo mě neupozornil

    nevyhovující

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Na stránkách máme vždy uvedené, jestli je zboží skladem či nikoli a po objednání je zaslán potvrzující e-mail,ve kterém je uvedena informace o případné nedostupnosti zboží.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kupovala jsem foliak a hruza des. Dorazil uplne jiny rozmer, nez jaky jsme chteli. Domluva s obchodem na bodu mrazu. Vse musel prezkoumavat technik, asi proto, ze tam snad byli vsichni mimo.. Trosku jsem nepochopila..Clovek od nich neco chtel a oni nechapali vubec o co jde. Co se tyce samotneho produktu, tak na ty dva roky asi dostacujici..

    hruza des...

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení a tato nepříjemná zkušenost. Bohužel k výrobku jsme měli špatné údaje již od výrobce,o čemž Vás informovalo již reklamační oddělení.Po domluvě Vám byly vráceny peníze na účet.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Jednání obchodu výborné.
    • Zařízení nebylo odzkoušené a tudíž nefunkční.

    Pokud by bylo zboží takové jaké jsem obdržel já,tak bych obchod nedoporučil.
    Na druhou stranu chápu,že prodejce není schopen veškeré zboží přezkoušet.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu k nákupu. Spokojenost zákazníka je pro nás na 1.místě. Je nám líto,že jste obdržel nefunkční výrobek. V tomto případě Vám jej vyměníme.
    Váš příspěvěk budeme brát jako podnět ke zkvalitnění našich služeb.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace s centrálním skladem

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu k nákupu. Abychom mohli zkvalitnit naše služby,prosíme konkretizovat daný problém.

    Děkujeme, tým eProton

    • Nabízené zboží nemá na skladě.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Ano, v nabídce máme i zboží,které momentálně nemáme skladem. U tohoto zboží je však napsáno,že dostupnost zboží je na dotaz. Pokud na zboží spěcháte,je vhodné vybírat zboží,které ma dostupnost skladem.

    Děkujeme, tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zbozi jsem osobne vyzvedl v ostrave-trebovicich.
    • vubec neoznacene odberni misto.stacilo napsat,ze se to vydava v kasa.cz

    ta to skutecnost znacne ovlivnila muj usudek na obchod.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu k nákupu. Mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Spokojenost zákazníka je pro nás na 1.místě. Váš příspěvěk budeme brát jako podnět ke zkvalitnění našich služeb.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží které nemá na skladě

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Na našem e-shopu nabízíme i zboží,které není skladem,ale zákazníci tuto informaci vidí a případně jsou na to upozorněni v potvrzujícím e-mailu. Je to z důvodu, že někteří zákazníci jsou ochotni vyčkat na naskladnění.

    Tým eProton

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dnešního dne čekám na návod k obsluze

    Protože jednání ze strany prodávajícího je arogantní.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše sdělení, bohužel do dnešního dne jsem od Vás neobdrželi informaci, že návod k obsluze chyběl. samozřejmě Vám jej obratem zašleme.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem Tým eProton