Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal jsem akumulační kamna. Na e-shopu se to tvářilo že je mají skladem tak jsem produkt vložil do košíku a objednal. Další den mi přišla na mail omluva že produkt nemají skladem. Nijak jsem nespěchal proto jsem to nechal být i když mě to zarazilo. No zhruba měsíci a půl kamna dorazila. Elektrikář kamna zapojil a zjistil že nefungují. Momentálně jsou akumulačky zpět a jsem zvědav na další vývoj. Ale tak možná někdy z jara přijdou a budou i fungovat. Tak třeba příští zimu babča přitopí. Akorát už u vás nakupovat fakt nebudu.

• Nákup na eProton.cz proběhl bez problémů, takže si nemám na co stěžovat. Při nákupu bych pouze upozornil na možnost využití slevových kupónu, které najdete například na http://megakupon.cz/obchody/eproton-cz/. Každopádně tento obchod můžu doporučit.

• Honza Sýkorák Nováček:

Dobrý den pane Nováčku,
    velmi nás mrzí, že Vám nebyla reklamace uznána. Informujte nás prosím na e-mail: [email protected], ať můžeme celou situaci prověřit a pokusit se zjistit nejvhodnější řešení vzniklého problému.

Za komplikace se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení.

Tým eProton.cz

• Absolutně nedoporučuji tenhleten rádoby e-shop. Přístup k zákazníkům hrozný a informace o objednávce, případně reklamaci žádné. Koupili jsme tablet, asi měsíc po koupi přestal po aktualizaci fungovat, neustále vyskakovali chybné hlášky. Tablet opravili a za měsíc znovu to samé a ejhle najednou reklamace neuznaná ale z milosti přeinstalovali systém.. Po dalším měsíci přestala fungovat nabíječka - reklamace neuznána a tím končí - tečka a ten nefunkční křáp mi v klidu pošlou nazpět. Děkuji nechci, už nikdy si tu nic nekoupím ani kdyby měli slevu třeba 99%.

• Erathian:

Dobrý den,
    mrzí nás, že se u objednaného zboží posunul několikrát termín naskladnění. Tuto věc bohužel nedokážeme nijak ovlivnit. Za váznutí komunikace se Vám velmi omlouváme.

Děkujeme za pochopení.

Tým eProton

• Nejde mi přidat recenzi (nepřišel mi mail), tak to napíšu zde. Nakupoval jsem zde činky někdy kolem 12. června. Zboží mělo být dostupně 30. června. Nakonec však později byla změněna dostupnost. Celkem asi třikrát až na finálových 15. července. Dost mě naštvalo, že když mám zboží již objednáno a prodlouží se několikrát termín dodání a nakonec až na 15. července, nikdo nedal vůbec nic vědět, žádné informování, nic. Nakonec mi zboží odeslali zhruba 10. července. Zboží bylo v pořádku, jsem s ním spokojen. Ovšem s komunikací tohoto obchodu nikoliv. Proto bych všem doporučil ať jejich termíny berou s rezervou.

• Nevím jak napsat recenzi,ale nedoporučuji tenhle obchod.Objednali jsme u nich tablet.První reklamace-budiž,druhá přehrání softwaru a výměna panelu,nedodání komplet výrobku.Chyběl USB kabel.Tablet opět přestal jet,přehrání softwaru a jelikož jsem ctěla vrátit platbu,tak mi tohle jako reklamaci neuznali a ještě chyběla SD karta.CCA během půl roku tři reklamace :-(

• Před dvouma rokama jsem koupil u tohoto obchodu motorovou pilu, tekla nádrž, uznána reklamace a peníze zpět jsem dostal. Minulý týden jsem objednal ledničku a byla poškozená. Přijeli si pro ni, ale nevím, jestli dostanu zpět peníze. Z tohoto obchodu nic nikdy více. Je to tragédie co zkouší. Myslím si, že jim ve Zlíně loni vyhořel sklad, asi se jim někdo pomstil.

• Objednal jsem si ruční vysavač.Zboží přišlo bez nabíječky a bez vodního filtru.Na upozornění nikdo nereagoval.Nedoporučuji !!! Asi nemají zájem něco řešit.

• Ja som si od tejto firmy objednala kufor, ktory sa pri prvej dovolenke, na ktoru som ani nestihla dorazit, pokazil. Pri par metroch sa vysuvacia rucka uplne vytrhla. Hned po dovolenke som ho reklamovala. Kufor opravili. Vzala som si ho na druhu dovolenku a stalo sa presne to iste. Tak som po dovolenke poslala kufor znovu a ziadala naspat peniaze. Nemam chut sa otravovat s nepodarenym kufrom na kazdej dovolenke. Firma mi peniaze nevratila, ale kufor opravila znovu. Vraj sa musi pokazit 3 krat aby mi peniaze vratili. S touto firmou nie som vobec spokojna a uz nikdy si od nich nic neobjednam. Vobec nedoporucujem.

• Dnes 7.6.2013 jsem obdržela přes ePROTON.cz dívčí kolo 24. Na rychlost, dopravu a cenu si nemohu vůbec stěžovat. Vše do 48 hodin a levně. Ale kolo bylo vadné již z výroby. Za to ePROTON.cz nemůže. Zítra v sobotu budu kolo řešit na infolince. Jsem tedy zvědavá a dám vědět.

• Dobrý den,

já jsem si objednala letos v lednu od nich Horské kolo Olpran a hledala jsem hlavně červené a podle obrázku jsem si u nich vybrala červené. Kolo dorazilo a při otevření jsem zjistila, že je kolo žluté, což mě naštvalo a bylo celé zaprášené. a při smontování jsme zjistili na obouch kolech osminu a na sedačce prasklý šef.!!! Což jsem překousla a jezdila na něm tedy. A jednoho dnes jsem jela na kole s kopce po silnici a ppřejela jsem díru malo, které jsem se nevyhla na poslední chvíli. Po přejetí díry kolo začalo vydávat zvuky a po zastavení jsem zjistila, že se celá přehazovačka zadní chytila mezi ty tyčinky a uplně se zhohýbala. Kolo jsem tedy reklamovala a reklamace nebyla uznaná. 22. dubna 2013 jsem jim kolo předala a 22. května se mi ozvali s tím, že reklamaci neuznali a oprava činní 700 Kč. Napsala jsem jim tedy že kolo chci zpátky a zajímalo by mě jak usoudili, že kolo není uznané. Je nové a jezdím jako člověk ne jako prase a myslím si že by se taková věc u kola stát neměla. A mohla jsem klidně za jízdy kolo přeletět.!!! A ublížit si..!!! Proto tuto firmu nedoporučuji.!!!!!! A do ted se mi neozvali emailem, kdy mi vrátí horské kolo, tak že já nejsem spokojená!!!! Absolutně ne.!!!! Nehorší firma, co jsem kdy viděla.!!!!!!!

chtěl bych se tímto zeptat na pouzdro s klávesnicí pro tablet.Mám tablet značky SAMSUNG GALAXY TAB 10.1 GT-P7500 a moc rád bych už konečně našel pouzdro s klávesnicí na tento typ.Tablet NEmá USB,takže připojení asi jedině pomocí Bluetooth nebo v nejhorší variantě to nějak zredukovat do nabíjecí zdiřky tabletu.Budu opravdu moc rád za pomoc,už nevím kde to sehnat a jestli vůbec.Děkuji za Pomoc a odpověď.Hezký zbytek Neděle :) S pozdravem D.P

• zboží co jsem objednal jsem nakonec zrušil!!!
    na eshopu bylo napsano že pokud zboží nebudou mit k dispozici, operator se ozve nasledujicí den což není pravda. až po mém upozornění e-mailem co je se zbožím po 5dnech mi operatorka volala že zboží by dorazilo někdy během ledna!!! vzhledem k takové odpovědi jsem zboží zrušil! slečna asi neví že pojem leden je 31dnů a nevědět kdy zboží dorazí je trošku blbý!!!

• u mna sa to instalovalo a potm si pítalo serialove číslo ktore v balení nebolo čomma robit ???

• S dodací lhůtou nebyl problém, ale zboží přišlo VELMI zaprášené.

• eProton mně překvapil !Jeden den jsem objednal a druhý den jsem měl zboží(telefon)doručený a ještě s překvapením jsem zjistil že platím o tisíc korun méně,čtete dobře,byl levnější !Nový a kvalitní z české distribuce !Je vidět že se zázraky konají do tří dnů a nemožnosti ihned !Potěšili mně kluci a holky šikovný !Tady už budu kupovat stále,byl to první nákup a perfekt !

• Je to velmi dobrý eshop. Zatím nemám žádných závažných připomínek. Včera jsem objednal a dnes ČP zboží doručila.

• Jsem maximalne spokojen s timto shopem...
    -jsou seriozni
    -vzdy dokazi vyhovet
    -bleskove dodani at pri platbe na dobirku, kartou nebo se uverovou spolecnosti Triangl. HDS doprava je taky vynikajici a prizpusobi se vam s dodanim zbozi.

Proste a jednoduse doporucuji tento shop :)

------------------------------------------------------------------
    Pro Penodo: chybovati je lidske a to ze tam nekdo spletl cenu vyrobku nepovazuji za tak tragicke jak vy pisete.
    Vam by se take nelibilo prodat neco co jste koupil za vice penez nemyslite ?!

• sem spokojena se službou doporučuju nakupovat