• Nedoporučuje obchod

    10 %

    neposkytnutá 100% informace o zboží i přes předchozí tel.informaci k upřesnění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • více jak týden jsem čekal na zboží, pak jsem objednávku zrušil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Shit
    • ShIT
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hovno
    • kokot
    • nasrat
    • uplnej poděl
    • šrot
    • srat do huby
    • ad chcipne e proton
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží neodpovídalo popisu (vyobrazení na stránkách). Odmítl jsem jej převzít. Firma prý nestíhá aktualizovat fotografie zboží.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váše hodnocení a podnět k další práci.
    Za případné komplikace se omlouváme.
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den.
    Mrzí nás, že termín dodávky zboží, od dodavatele, se prodloužil.
    Za komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10 dnech obchod až po mé urgenci sdělil, že zboží nedodá.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den.
    Zboží , které jste si objednal jsme měli v nabídce za neběžnou cenu. Po zadání objednávky Vám nebylo zasláno potvrzení o přijetí objednávky. Po prověření ceny, která byla chybně uvedena, jsme odstoupili od kupní smlouvy - viz. Obchodní podmínky http://www.eproton.cz/poradna/obchodni-podminky/4.html#dodavatel.
    Děkujeme za pochopení .
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují

    Děkuji už ne. Nejsou jediným E-obchodem. Naštěstí!

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den.
    Je nám líto, ale u Vámi objednaného zboží došlo k vyprodání skladových zásob i u našeho dodavatele.
    Zaslali jsme Vám informaci a neboť nemáme v nabídce alternativní výrobek, objednávka byla na základě Vaší odpovědi zrušena.
    Komplikace nás mrzí a děkujeme za pochopení.
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Co čekat od cartrige za 77Kč, ale věřil jsem, že vytikne více než 20 stánek.
    • Dodání více jak sedm dní v dnešní době při tom, když zboží evidentě leželo ve skladu už další dobu, jelikož bylo zaprašené, trošku nerozumím.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den.
    Termín doručení objednávky se prodloužil z důvodu, že jsme řešili dotaz , který jste vložil do poznámky v objednávce.
    Pokud Vám dodané zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit do 14 dní bez udání důvodu, informace dohledáte na http://www.eproton.cz/poradna/obchodni-podminky/4.html#kupujici. Nebo předat k reklamaci ,http://www.eproton.cz/poradna/obchodni-podminky/4.html#reklamace.
    Za komplikace se omlouváme a přejeme pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím stále čekám, až dorazí objednané zboží. Ze strany obchodu mi přišla pouze potvrzovací sms na email. Celkem bych přivítala průběžné informace o stavu objednávky. Za stávajících podmínek bych obchod rozhodně doporučit nemohla.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den.
    U Vaší objednávky jsme čekali na naskladnění jednoho výrobku , od dodavatele. Kontaktovala jste nás. Termín dodávky jsme prověřovali a z důvodu dlouhé doby dodání, jste se rozhodla objednávku upravit. Nyní je předána do expedice a bude doručována.
    Za komplikace, které vznikly, se omlouváme a děkujeme za pochopení.
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Problem s potvrzenim objednavky a zalohovou fakturou ne bankovni prevod. Zaplacene zbozi neni mozne v prodejne vyzvednout behem vikendu!

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váše hodnocení a podnět k další práci.
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • - Chybí odpovědnost.
    • - Chybí pečlivost při zpracování objednávky.
    • - Špatná komunikace...

    - Nakupoval jsem zde poprvé.
    - Nikdy již tento obchod nevyužiji.
    - Nesprávně uvedli mou adresu na doručení.
    - Dopravci nevěděli, kam doručit zboží...
    - Nesnažili se o nápravu...
    - Opravy adres, dopravu = mé zajištění...
    - 6 dnů jsem (za ně) hledal objednané zboží.
    - Zkazili nám Vánoce.
    - Vznik ztráty času.
    - Naše finance navíc za dopravu (800 Kč).
    - Napsali, že je to mrzí, ale neomluvili se.
    - Prý nám vrátí dopravné (129 Kč).
    - Dále bez komentáře = "hrůza"...

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý de.
    Mrzí nás komplikace, které jste měl při dodávání objednávky, přepravní společností DPD.
    Celou záležitost jsme s Vámi řešili . Částka za dopravné Vám byla vrácena.
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nevím o žádných
    • Dlouhé dodací lhůty u zboží, které není skladem, ale je psáno dostupnost do 5 dnů ( nebylo ani po 15 dnech). Nakonec jsem objednal jinde kde taky nebylo skladem, ale za 3 dny už jsem ho mněl doma. Hřešil jsem na to že shop je v místě bydliště.

    Žádný.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den.
    Objednávka byla na zboží ,které měl skladem náš dodavatel. Termín naskladnění nám byl dodavatelem prodloužen.O předpokládaném termínu naskladnění jsme Vás informovali. Z důvodu nevyhovujícího termínu jste objednávku zrušili. Mrzí nás vzniklé komplikace.
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slušný sortiment
    • platba za osobní odběr 50,-

    Dobrý sortiment,slušné ceny,pozor na platbu za osobní odběr.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den.
    K úhradě objednávky můžete využít platbu bankovním převodem a nebo platbu online. U těchto způsobů úhrady není účtován žádný manipulační poplatek.
    Děkujeme za pochopení.
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nemá propagující zboží

    Objednal jsem,vše bylo v pořádku.Po několika dnech přišel meil že zboží je vyprodané a již nebude.Tento obchod nedoporučuji.Již jen díky přijatému meilu ze strany obchodu,kde se mě táží jak mají postupovat když objednané zboží nemají.To by snad měli vědět oni !!!

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den.
    Bohužel,u objednaného zboží nám již dodavatel nepotvrdil naskladnění.
    Je nám líto,ale výrobek jsme pro Vás již nemohli zajistit. Ihned, jakmile jsme obdrželi vyjádření dodavatele , jsme Vás informovali.
    Děkujeme za pochopení.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dodané zboží nebylo kompletní, chyběly dva komponenty.

    Špatná výstupní kontrola.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den.
    Velmi nás mrzí, že dodavatelem bylo dodáno zboží, které nebylo kompletní. Celou situaci s Vámi řešíme v rámci reklamace.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Není dostupná informace, kdy bude zboží dodáno, pokud není skladem.
    • Tuto informaci jsem si musel osobně vyžádat. Nemohu souhlasit, že zboží, které objednám 21.3.2016, zaplatím a až po urgenci se dozvím, že bude dodáno koncem května. Měl jsem objednané zboží jako dárek pro ženu a vaše neinformovanost mně značně zkomplikovala situaci.
    • Byl jsem ochoten vzít alternativní zboží za stejnou cenu, ale vaše nabídka byla o tisíc korun dražší, což jsem nemohl akceptovat a vy jste nebyli schopni poskytnout vstřícnou slevu za vaše pochybení.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,
    při objednávání byla uvedena informace, že z výrobku budeme čekat na naskladnění od dodavatele. Bohužel nám z jeho strany byl termín dodávky prodloužen . Tento termín Vám nevyhovoval a u zaslané náhrady nebylo možné zboží prodat za stejnou částku jako u objednaného.
    Velmi nás mrzí tyto komplikace.
    Děkujeme za pochopení.
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • cena
    • stejný výrobek jsem koupil levněji na benzínové pumpě a chtěl objednávku zrušit. nedostal jsem ale jedinou informaci od obchodu, jaké je číslo mojí objednávky, na koho se mám obracet. kontaktoval mne automatickým mailem jen dopravce a na tento mail nešlo odpovědět. tak jsem zboží nepřevzal.

    pokud nechcete zrušit objednávku tak asi ok

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,
    veškeré informace k objednávce - potvrzení o přijetí s číslem a další zprávy, jsou zasílány automaticky ,zákazníkovi na uvedený kontaktní email. Pokud Vám tyto zprávy nedorazí, je možné nás kontaktovat na našich informačních linkách, buď telefonicky nebo písemně. Mrzí nás, že jste tyto možnosti nevyužil. V současné době je již zboží zpět vrácené na našem centrálním skladě.
    Pěkný den.
    Romana Žabokrtská, zákaznická podpora

    • Dobrá cena
    • Chyba v textu

    Vracím z důvodu toho,že máte v textu bezdrátový a mě došel drátový,který nechci.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že došlo k chybě v popisu zboží. V tuto chvíli jsou Vám vráceny peněžní prostředky za zboží . Za způsobené komplikace se Vám velice omlouváme.

    S pozdravem,
    Tým eProton.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednávce ihned automatická elektronická
    odpověď, že zboží není skladem(jen z části) a objednává se a dost, tečka. Bude, nebude, za měsíc, za rok, Po cca 12-ti dnech nevím, co bude.

    Reakce obchodu ePROTON.cz

    Dobrý den,
    při objednávání zboží na webu uvádíme jeho dostupnost přímo u produktu. Pokud není termín naskladnění potvrzený, je uvedeno, že je nedostupné. V těchto případech může být naskladnění delší, obvykle v rozmezí 2 až 3 týdnů.
    Za způsobené komplikace, se Vám omlouváme.

    Tým eProton.cz