Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupil jsem si na eshopu troje boty, jedny jsem vrátil a ani po měsíci mi nevrátili peníze. Nikdo nereagoval na emaily, infolinka nedostupná. Byl jsem na pobočce na Chodově, kde mi slíbili, že věc vyřeší a ani po týdnu nic nevyřešili. Následně jsem situaci musel vyřešit tak, že jsem si objednal boty na Černý Most a s těmito botami jsem odešel a zanechal dopis s popisem situace, s telefonním číslem, číslem objednávky a doplatkem ceny odnesených bot v hotovosti. Následně mi volala manažerka a teprve až poté se celá situace vyřešila a peníze mi druhý den přišly na účet. Manažerka se celou dobu chovala slušně, byli jsme domluvení, že jakmile peníze přijdou, boty vrátím. Když jsem hned ten den, co mi přišly peníze šel boty vrátit, zaútočil na mě agresivní, steroidový, potetovaný zaměstnanec, který na mě řval, že jsem zloděj, pokoušel se mě fyzicky napadnout a chtěl mě násilně vytáhnout ven a zbít mě. Místo omluvy se choval jak vyšinutý psychopat (vše mám nahrané) a to i přesto, že jsem zanechal veškeré své kontakty a celou dobu jsem s nimi komunikoval. Na tuto firmu neplatí nic jiného než tvrdá síla a vzhledem k tomu, že zdejší klienti evidentně nemají možnost se na nikoho obrátit ani dovolat (linka nedostupná) tak uvádím číslo manažerky, která věc dokázala s Polskem rychle vyřešit: 601 055 397

  • Koupil jsem si na eshopu troje boty, jedny jsem vrátil a ani po měsíci mi nevrátili peníze. Nikdo nereagoval na emaily, infolinka nedostupná. Byl jsem na pobočce na Chodově, kde mi slíbili, že věc vyřeší a ani po týdnu nic nevyřešili. Následně jsem situaci musel vyřešit tak, že jsem si objednal boty na Černý Most a s těmito botami jsem odešel a zanechal dopis s popisem situace, s telefonním číslem, číslem objednávky a doplatkem ceny odnesených bot v hotovosti. Následně mi volala manažerka a teprve až poté se celá situace vyřešila a peníze mi druhý den přišly na účet. Manažerka se celou dobu chovala slušně, byli jsme domluvení, že jakmile peníze přijdou, boty vrátím. Když jsem hned ten den, co mi přišly peníze šel boty vrátit, zaútočil na mě agresivní, steroidový, potetovaný zaměstnanec, který na mě řval, že jsem zloděj, pokoušel se mě fyzicky napadnout a chtěl mě násilně vytáhnout ven a zbít mě. Místo omluvy se choval jak vyšinutý psychopat (vše mám nahrané) a to i přesto, že jsem zanechal veškeré své kontakty a celou dobu jsem s nimi komunikoval. Na tuto firmu neplatí nic jiného než tvrdá síla a vzhledem k tomu, že zdejší klienti evidentně nemají možnost se na nikoho obrátit ani dovolat (linka nedostupná) tak uvádím číslo manažerky, která věc dokázala s Polskem rychle vyřešit: 601 055 397

  • Dobrý den, Jaká je Poštovní adresa pro vrácení bot po reklamaci eobuv.cz?

  • Můj zážitek s eobuv.cz/MODIVO byl bohužel jednou z nejhorších zákaznických zkušeností, jaké jsem kdy zažil. Objednal jsem si batoh Guess, který přišel nekompletní – chyběl přívěšek, což zásadně ovlivnilo celkový vzhled produktu. Tento problém jsem ihned reklamoval, ale proces reklamace a následná komunikace byly naprosto neakceptovatelné.

    1. Neúplný produkt a neochota řešit problém flexibilně:
    Namísto rychlé nápravy nebo nabídky kompenzace mě eobuv donutila vrátit celý batoh. To však zahrnuje zbytečné náklady na balení a čas, který mi nikdo nevrátí. Batoh byl navíc určený jako dárek a vrácení jej pro nás již není možné, což však zákaznický servis zcela ignoroval.

    2. Dehumanizovaný přístup:
    Vaše "řešení" jsem byl nucen řešit prostřednictvím chat-bota, bez možnosti jakékoliv osobní komunikace s pracovníkem, který by se dokázal vcítit do situace. Automatizované odpovědi a neochota hledat alternativní řešení mě utvrdily v tom, že o spokojenost zákazníka zde vůbec nejde.

    3. Neschopnost efektivně komunikovat:
    I přes detailní vysvětlení problému a návrh férového řešení (poměrná sleva odpovídající chybějící části) jsem byl opakovaně ignorován. Vaše standardizované e-maily plné zbytečných instrukcí a žádostí o nesmyslné kroky ukazují na naprostou absenci snahy vyjít zákazníkovi vstříc.

    4. Neúcta k zákazníkovi:
    Celý proces reklamace působil dojmem, že se eobuv snaží situaci maximálně zkomplikovat, aby zákazník nakonec své nároky vzdal. Tento přístup je nepřijatelný a svědčí o naprosté absenci péče o zákazníka.

    Eobuv.cz/MODIVO mě jako zákazníka nejen zklamala, ale zcela odradila od jakékoliv další objednávky. Nedoporučuji tento obchod nikomu, kdo si váží svého času, peněz a nervů. Pokud se něco pokazí, můžete očekávat jen automatizovanou, neochotnou a zcela neefektivní komunikaci.

    Hodnocení: 0.5/5 (a i to je příliš).

  • Objednáno dne 3.11. po týdnu ani nepředaly přepravci! peníze v trapu boty nedorazily,žádná komunikace ,vypadá to na ČOI.boty jsem dal vrátit,bohužel ještě ani nedorazily,ale jiná možnost zrušení/vrácení tam není!

    • To jsme dva, taky objednáno a zaplaceno 4.11 a od té doby nic, pouze email že odešlo ze skladu, ale už se ani neprokliknu na “SLEDOVAT ZÁSILKU”, píše to že objednávka nenalezena. Z dřívějších prokliků mám odkaz na zásilkovnu, kde stále čekají na předání zásilky. Dám to ještě týden, pak předám na ČOI.

  • Před více než měsícem jsem podávala reklamaci. Poslední komunikace spočívala v potvrzení reklamace, ale od té doby bez jakékoliv reakce. Několikrát jsem je vyzývala k vrácení peněz, ale dosud nereagovali. Budu podávat podnět na ČOI

  • Před více než měsícem jsem podávala reklamaci. Poslední komunikace spočívala v potvrzení reklamace, ale od té doby bez jakékoliv reakce. Několikrát jsem je vyzývala k vrácení peněz, ale dosud nereagovali. Budu podávat podnět na ČOI

  • Dobrý den,
    Již přes měsíc čekám na vyřízení reklamace. Boty praskly po třetím nošení. Od 28.5. se mnou nikdo nekomunikuje. Chatbot na netu je úplně k ničemu a telefonní kontakt neexistuje. Nemám ani boty ani 2000,- které mi obchod dluží.
    Jak vás prosím kontaktovat a dokončit vyřízení objednávky?!

  • To by mě zajímalo, kde jsou negativní recenze z roku 2023? A že jich tu bylo! Včetně té mojí. Dokonce bych řekl, že rok 2023 byl z hlediska důvěryhodnosti pro tuhle partičku zlodějíčků úplně nejhorší. Já už si tady rozhodně nekoupím ani tkaničky do bot.

  • Kde prosím najdu tu vaší podporu?

  • Pozor ❗ nevracejí peníze za vrácené zboží z důvodu neodpovídající velikosti podle jejich velikostní tabulky.Obchod e.obuv velmi špatné zkušenosti...opravdu nedoporučuji...tak jak jsem byla nadšená z nabídky tak rychle mi nadšení přešlo. 3 mesice čekám na peníze po několika urgenci jak emailem tak telefonicky...vždy se omluví za vzniklou situaci ale peníze neposlou. NEDOPORUCUJI❗a nejsem jediná .. porušují smluvní podminky...zakon o ochraně spotrebitele.☝️Již se obracím na AK na ČOI a MOPobratim se na další poškozené zákazníky a podáme zalobu- trpělivost mi došla.

  • Byla jsem častým zákazníkem na eobuvi a reklamuji poprvé, ale po zkušenosti s reklamací, která stále není dořešena jsem vyhodnotila, ze mi to za příští nákup nestojí. Nikdo mi na e-maily není schopen odpovědět. Po telefonu jsou slušní, řeknou, ze to zaurgují a vyřešeno. Řeším přes měsíc a půl, hodnota 2500,-.
    Nákup nedoporučuji

  • V zadnem pripade nyni eobuv nedoporucuji, i kdyz jsem tam nakupovala relativne casto.
    Nejsou schopni dodat 2x stejnou a zaplacenou objednanou obuv, a i kdyz jsem zadala doprava kuryr, tak se mi ozvala zasilkovna, ze zbozi nedoveze, protoze je spatne vypsana adresa. Tak je snad logicke, ze kdyz zadam kuryra, tak zasilkovna ma spatnou adresu, protoze nebyla zvolena. Zbozi mi proste nedodali. Info v eobuvi je taky suprove, udelejte si novou objednavku. To posilaji porad dokola. Zasilkovna dokoce chce na internetu ode me hodnoceni, to nevymyslite. Nedoporucuji uz jen z duvodu dopravy, zbozi proste nedostanete. Nespokojena zakaznice G.

    • Dobrý den, je nám velice líto, že byl problém s doručením. Záležitost samozřejmě prověříme a uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. Nicméně k té dopravě. Vybrala jste si doručení kurýrem a tak Vám i objedávka měla být doručena. Kurýrní společností Zásilkovnou na adresu. Ještě jednou se moc omlouváme za způsobené komplikace. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den. tým Eobuv

  • Absolutně nedoporučuji! Již 2 měsíce s nimi resim navrácení peněz za uznanou reklamaci. Když se dovolate operatorce, tak vám vždy řekne, že to bude řešit. Následně mi přijde email, že peníze už byly odeslány, ale žádné odeslány nebyly. Takže znovu operatorce a znovu, že se to bude řešit. Takto jsem to absolvovala již 7x. Není šance se spojit s nikým z vedení. Nepohlo ani když jsem psala, že pokud mi peníze nevrátí, tak to budu řešit přes COI, což jsem nakonec musela udělat, protože nevím jak jinak z nich peníze dostat

    • Dobrý den, děkujeme Vám za zanechání komentáře. Toto však rozhodně není standartní situace. Prosíme Vás o podání čísla objednávky, o kterou se jedná. Děkujeme.

  • Dobry den ..dnes nam dosel balik boty objednavka dorazila rychle super l,ale prisli uplne jine boty dnes jsme je vratily pres zasilkovnu zpēt...volali sme na informace na eobuv cz tam ano byli prijemni omlouvali se a rekli ze az jim pridou boty zpet vrati penize tak doufam a verim ze to tak bude ...Stejne poslat jine boty nez si clovek objedna?No nevim uvydime jaka bude odezva ...

    • Dobrý den, děkujeme Vám za Váš komentář. Za způsobené komplikace se ještě jednou upřímně omlouváme. Rozhodně se nejedná o standartní situaci a my uděláme vše pro to, abychom něčemu podobnému do budoucna zabránili. Jakmile Vaše zboží obdržíme zpět, budeme Vás informovat e-mialem. Děkujeme za pochopení. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • Jsem stálým zákazníkem, ale obchod není schopný ani po 30 dnech informovat o výsledku podané reklamace.
    Každý má dělat to co umí .... tady se to nedaří. Nedoporučuji nákup. Můžete být nepříjemně překvapeni v případě reklamace. A jen pro informaci reklamuji poprvé.

    • Dobrý den,

      velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Toto rozhodně není standartní situace, prosíme Vás o podání čísla objednávky. Záležitost ihned prověříme. Děkujeme Vám.

      S pozdravem, tým Eobuv

  • Naprosto zoufalý obchod! Napřed nespárovali platbu s objednávkou, přestože variabilní symbol a částka byly sprývně, a obbjednávku stornovali. Údajně proto, že název účtu odesilatele nesouhlasil se jménem na objednávce (objednávala manželka, platil jsem já). Nechápu, proč když sedá var. symbol i částka, proč řeší název účtu odesilatele??? A když, to fakt nikomu nedojde, že objednávku na Novotná může platit Novotný?
    A když už se tohle stane, a nejsou schopni platbu přiřadit k objednávce, čekal bych, že peníze obratem pošlou zpět. Peníze vrátili až po 6 týdnech po několika urgencích. Takže za mě neseriózní a neschopný e-shop!

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář. Velice se Vám za způsobené komplikace mnohokrát omlouváme. Rozhodně se nejedná o standartní postup a situaci.

      Prosíme Vás o sdělení čísla objednávky, abychom mohli věc předat na příslušné oddělení a podniknout dané kroky k tomu, aby se něco podobného v žádném případě neopakovalo.

      Děkujeme Vám za pochopení.

      S přáním krásného dne,
      tým Eobuv

  • V tomto obchodě již znovu nenakoupím a radím to i ostatním zákazníkům!

    Bohužel jsem nedala na časté negativní recenze na neuznávání reklamací a naivně věřila, že se mě tato situace nebude týkat. Melo mě upozornit i to, jak často lidé věci z tohoto obchodu reklamují!

    Po 3 týdnech od nákupu mi začala vrzat práva bota. Levá v pořádku. Dle vyjádření k reklamaci z Polska se vydávání zvuku u boty při používání nepovažuje za porušení standardu a něco, co by bota dělat neměla! Závěrem bylo napsáno, že také není možné uznat reklamaci z důvodu špatného používání.
    To dá rozum, každý přece chodí levou nohou jinak než pravou, proto začala vrzat jenom jedna.

    Všechny bych rada upozornila, že VRZÁNÍ BOTY VÁM TENTO OBCHOD NIKDY V RÁMCI REKLAMACE NEUZNÁ! Obecnou poučku, kterou jsem napsala výše napíší každému, kdo se o to pokusí a ještě vás to bude stát poštovné. Raději nakupte u nejmenovaného obchodu původem ze Zlína, který vrzání boty bere jako vadu a vrátí vám případně peníze. Já s tímto obchodem končím a boty za několik tisíc zkusím zachránit u ševce, jelikož tak silné vrzání nejde jen tak přejít.

    Obchod mi zde jistě napíše, ze se mohu proti rozhodnutí odvolat. To určitě mužů, jen znovu zaplatím poštovné za opětovné odeslání a posuzovat to bude znovu ten stejný člověk. Jak to asi dopadne? Určitě změní názor a dojde mu, že boty by přece vrzat neměly...

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář.

      Pokud nejste s vyřízením reklamace spokojen, prosíme o odeslání písemného odvolání na "[email protected]". Dále doporučujeme vadu zdokumentovat, v tomto případě pomocí videa, a taktéž s odvoláním odeslat. Jelikož u nás lze reklamaci vyřídit on-line, nemusíte k nám zboží v tuto chvíli odesílat fyzicky.

      Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.

      Tým Eobuv

  • V tomto obchodě již znova nenakoupím. Neuznávají reklamace. Zkusím se odvolat, ale s tímto přístupem jsem vážně znechucená. Boty se při naprosto normálním používání rozpadly po půl roce - boty za skoro tři tisíce, to bych čekala, že vydrží víc.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za komentář.

      Ano, pokud s rozhodnutím z reklamačního řízení nejste spokojená, prosíme o zaslání odvolání.

      Děkujeme.

      S pozdravem,
      tým Eobuv

  • Byla jsem zklamaná 29.10.21 jsem si objednala boty. Objednávku zaplatila. Přišli mi e-maily ze objednávka je zaplacená a odeslána. Nicméně asi po tydnu jsem psala na internetové stránky eobuv.CZ tam mi zděli-li, že muj požadavek předají na logistické oddělení. Další tři dny žádná odezva. Dnes jsem znovu psala a bylo mi sděleno, že balíček byl poškozen a vrácen na adresu odesílatele tedy eobuv.cz. Bylo mi napsáno, že si to mam objednat znovu ale o vracení peněz nepadlo ani slovo. Proto jsem odepsala, že si první přeji vrácení peněz. Poté mi bylo odepsané, že peníze mi vrátí do 5 pracovních dnů. Nicméně dovolat se hned na infolinku nebylo možné a kdybych se neozvala a nehledala svůj objednány balíček. Tak nemám ani boty a žàdné další informace,…Nyní čekám na vrácení penez. Do té doby, raději nebudu u eobuv.cz nic objednavat.Velké zklamání!

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za zprávu a omlouváme se Vám velice za způsobené komplikace. Prosíme Vás o podání čísla objednávky, abychom se na to mohli důkladněji podívat a vyřešit. Děkujeme Vám.

      S pozdravem, tým Eobuv