Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala na dnešní narozeniny 24.2.2024 a stále jsem ji neobdržela! Objednávku jsem vytvořila před týdnem v sobotu 17.2.2024. Společnost Enytex objednávku zpravovala a odeslala až ve čtvrtek 22.2.2024. Tzn. 4 pracovní dny:(. Kdybych to tušila, objednám jinde.

    Reakce obchodu ENYTEX SHOP

    Dobrý den, paní Kučerová,
    V našem e-shopu jste si objednala čtyři položky zboží kde u všech je uveden termín expedice v rozmezí 3-5 dnů. Jak sama uvádíte objednala jste si zboží v sobotu 17.2.2024. Zboží jsme vám odeslali v termínu expedice tj. ve čtvrtek 22.2.2024. Zboží vám tedy bylo odesláno (vyexpedováno) 4 pracovní den. Lhůtu, kterou náš e-shop uvádí jsme tak dodrželi. Abychom předešli nedorozumění, proto uvádíme u všech produktů lhůty expedice. Stejné informace k odeslání zboží uvádíme také sekci VŠE O NÁKUPU. Doporučujeme číst informace uváděné u produktu než napíšete recenzi, která není pravdivá. Tým ENYTEX SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá dodací lhůta,zboží ještě nedorazilo ačkoliv je zaplaceno

    Reakce obchodu ENYTEX SHOP

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení oznámení o přijetí objednávky jste obdržel 23.11.2023. U každého zboží uvádíme termín expedice u Vámi objednaného zboží je termín expedice 3-8 dnů (pracovních). Tentýž den jsme Vám zaslali informační e-mail, že Vámi objednané pracovní rukavice nejsou skladem a budou skladem až 10.12.2023. Žádali jsme Vás o informaci za chcete objednávku ponechat otevřenou nebo zda chcete vrátit platbu. Bohužel jste nám do dnešního dne 5.12.2023 neodpověděl. Tým ENYTEX SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po několika dnech zboží neodeslali...! Stále čekám, kdy a jestli se ozvou.

    Reakce obchodu ENYTEX SHOP

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení oznámení o přijetí objednávky jste obdržel 10.11.2023. U každého zboží uvádíme termín expedice u Vámi objednaného zboží je termín expedice 3-8 dnů (pracovních). Zboží Vám budeme expedovat v uvedeném termínu. Reference našich zákazníků dokládají spolehlivost a dodržování termínu expedice. Právě pro správné informování uvádíme termíny expedice. Zboží bylo odesláno 21.11.2023. Hezký den Tým ENYTEX SHOP.

  • Objednala a zaplatila jsem zboží 18.1.2023. Přišlo mi potvrzení o objednávce a platbě s tím, že zboží bude odesláno do 8 práce dnů.
    Dosud mi zboží nedorazilo.
    Ani zpráva o tom, proč tomu tak je.
    Telefony nezvedají. Až dnes (30.1.) se dovídám, že objednané a zaplacené zboží není na skladě. Nikdo mě neinformoval, musela jsem si zavolat sama.
    Jak je to možné????
    Ale včera už mi byl odeslán dotazník o spokojenosti s e-shopem ...
    Neskutečné ...
    Nepochopím jak jde udělat objednávka na zboží, které není skladem ...
    A nikdo mě neinformoval ...

    Reakce obchodu ENYTEX SHOP

    Dobrý den, paní Matoušová
    U každého zboží máme uveden předpokládaný termín expedice nikoliv jak uvádíte, že bude zboží doručeno do 8 dnů. Právě z důvodu, že je zboží skladem na našem externím skladu v Itálii tak uvádíme předpoklad expedice. Vše je v závislosti na dopravci což nelze ovlivnit. Je pro nás stěžejní využívat externí sklad abychom mohli zachovat nízké ceny. Ke kontaktu máte telefon, e-mail a případně chat, pokud jste se poprvé nedovolala pak je nutné to zkoušet jelikož je linka vytížená a odpovídáme na dotazy našich zákazníků. Dotazník spokojenosti vám odeslala Heureka nikoli náš obchod. Za zpoždění se omlouváme. I tak děkujeme, že jste náš obchod navštívila a přejeme hezký den.
    Tým ENYTEX SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které bylo skladem prý mělo vadu, jednalo se však o poslední kus a tak mi objednávku stornovali a vrátili peníze

    Reakce obchodu ENYTEX SHOP

    Dobrý den, pane Kratochvíl
    Bohužel i taková situace se občas stane a je určitě lepší když na vadu výrobku přijdeme dříve než ho zašleme zákazníkovi. Ve vašem případě se jednalo o poslední kus, který byl skladem. Proto jsme Vám zaslali informační e-mail a vrátili Vám obratem peníze. Z našeho pohledu se jednalo o korektní postup jelikož se vždy snažíme pokud takováto situace nastane zákazníkům ihned vrátit platbu a zaslat patřičnou informaci. I tak děkujeme, že jste náš obchod navštívil a přejeme hezký den.
    Tým ENYTEX SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží ktere neni skladem.

    Reakce obchodu ENYTEX SHOP

    Dobrý den, paní Jiráčková
    bohužel i v našem e-shopu se občas stane, že se zboží vyprodá, pokud se sejde více objednávek. Což se stalo ve vašem případě a zboží v dané velikosti se tak vyprodalo dříve, než došlo k aktualizaci skladu. O nedostupnosti zboží jsme vás informovali následující den 30.11.2022.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Boty byli poškozené . Utržená přeska.

    Reakce obchodu ENYTEX SHOP

    Dobrý den, pane Vráblík
    Pokud Vám došlo zboží poškozené pak jste měl využít reklamace na kterou máte nárok a zboží bychom vám na naše náklady bez problému vyměnili. K dnešnímu dni 14.11.2022 však žádnou reklamaci z vaší strany neevidujeme. I přes veškerou snahu kdy zboží kontrolujeme může dojít k přehlédnutí a proto máme na našich stránkách k dispozici veškeré kontakty a formuláře k reklamaci. Je však nutné abychom reklamaci obdrželi od zákazníka což se zatím nestalo. Pokud je tedy zboží poškozené jak uvádíte pak využijte reklamační formulář a zboží nám zašlete zpět. Reklamaci vyřídíme obratem. Děkujeme a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Není co hodnotit zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu ENYTEX SHOP

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla vyřízena a zboží Vám bylo odesláno dne 20.5.2022.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velmi dlouhá doba doručení

    Zboží přišlo po dvou týdnech a kdybych se neptal po 10 dnech na stav, tak by ani nedali vědět, jak to s objednávkou vypadá.

    Reakce obchodu ENYTEX SHOP

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme přijali 7.5.2022 se stavem nezdařené platby. Vaše platba byla připsána na náš účet až dne 9.5.2022 kdy se začala objednávka vyřizovat. Dne 13.5.2022 jsme vám zaslali oznámení, že se prodlouží termín dodání. Dne 18.5.2022 byla objednávka odeslána. Za zpoždění se omlouváme, bohužel dopravu z našich centrálních skladů neovlivníme.