Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po týdnu nikde! S obchodem není možné se spojit telefonicky ani po chatu... i když ho mají k dispozici..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod nedoporučuji, protože mi bylo dodáno jiné zboží než zněla má objednávka a doteď mi obchod není schopen na reklamaci odpovědět.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • ceny, vyber
    • dodaci doba

    Dobry vyber produktu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nepřišlo ani nedá se s nimi spojit.

  • Špatná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po týdnu se neozvali a zboží nedoručili. Volal jsem na podporu, ale živý člověk to nikdy nezvedl.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již 10 dní od potvrzené úhrady objednávky a doposud nedoručeno. Neustále prodlužují dobu expedice, doručení v nedohlednu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V košíku termín dodání 2-5 dní objednané 2.10 a je 12.10 jen e meil je to připravené !!!! Když si připlatim 20 Kč tak si to koupím v kterem koliv obchodě a mám to ihned

    Hodně moc pomalí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zrušil z důvodu dlouhé doručovací doby a i přesto mi bylo doručeno. O produkt již opravdu nemám zájem. Obchod je NEKONTAKTNÍ (několikrát jsem volal a psal email) a nemohu z nich dostat peníze zpět.

    Reakce obchodu eMOBILKY.cz

    Dobrý den pane Škoda,
    Děkujeme za Váš příspěvek.

    Vaší objednávku jsem důkladně prověřoval a opravdu máte pravdu pouze v tom, že objednávka byla doručena. Také jsem kontroloval vaše storno, které jste zasílal až potom co si zásilku převzal dopravce - zde vám dorazila určitě informace od PPL. Pokud je zásilka již u dopravce v přepravě, tak opravdu nemáme jak provést storno resp. zásilku zastavit - POKUD JE JIŽ ZÁSILKA VE SVOZU, NELZE JIŽ OBJEDNÁVKU STORNOVAT, NEBO SI MYSLÍTE, ŽE ZAVOLÁME ŘIDIČI ABY NÁM JEDEN ZE STA BALÍČKŮ PŘIVEZL ZPÁTKY?

    Navíc jste si zásilku převzal, neodmítnul jste ji, aby se nám vrátila zpět na sklad, zboží jste si tedy s klidem PONECHAL a nyní se dožadujete vrácení platby? Samozřejmě jste mohl využít vrácení zboží u nás až do 21-ti dní, toto jste také nevyužil, tak kde je problém? Zboží jste si nechal, nevrátil nám ho zpět a požadujete peníze za něco co jste nevrátil???

    Pane Škodo, toto snad nemůžete myslet vážně.

    Zde zasílám track vaší objednávky https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku?shipmentId=70100383210

    --------------------------------------------------------
    podpora eMOBILKY.cz
    Vlastní kamenné prodejny, Autorizovaný prodejce 3MK ČR/EU
    eMOBILKY.cz - 10 let na trhu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před 7 dny mi bylo sděleno, že zboží, které bylo od počátku objednávky skladem, je již skladem, ale stále nic nedorazilo.
    • lživé info o dodávce
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • čekám víc jak týden od zaplacení, zboží nikde!

    Reakce obchodu eMOBILKY.cz

    Dobrý den pane Páral,
    Děkujeme za příspěvek, vaše objednávka byla potvrzena 19.9.2023, zboží s uvedeným termínem expedice do 7 dní, nicméně objednávka ukončena a vyřízena již v Pátek 22. září 2023 12:02:11. Dle dopravce Vám přišel info email i SMS na uvedené číslo v obj.
    Dle tracku zásilku stále doručuje přepravce viz. https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku?shipmentId=70100383279 , naší komunikaci jste uvedl hodnocení 4.5 z 5 za což děkujeme, tak jste nás mohl kontaktovat s dotazem k objednávce, neevidujeme od vás jediný email, o zdržení ze strany dopravce, dozvídáme se až nyní z vašeho příspěvku.

    --------------------------------------------------------
    podpora eMOBILKY.cz
    eMOBILKY.cz - 10 let na trhu
    Vlastní kamenné prodejny, Autorizovaný prodejce 3MK ČR/EU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedoručeno, trvá to dost dlouho.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod eMOBILKY mi posílá jen emaily , že zboží je zabaleno a připraveno předat dopravci, ale skutek-utek, zboží nemám a myslím, že ani dopravce ne. Čekám už druhý týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když jsem prodejce upozorňoval,že budu delší dobu mimo Evropu byl jsem ujištěn,že v tuto dobu,kdy píši recenzi budu mít zakoupené zboží doma,ale nemám nic,již 7 dní od objednávky a zaplacení "stahují"ze skladu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý, nepřišlo my žadne potverzeni ani objednávky ani že platba probehla nic objednávka za 1143,00 kč ,nemůžu se ani dovolat ani naprodejnu ani ešop ,reklamovalsem platbu ,chci penize spatky ?

  • Dlouhá doba dodání. ( přitom zboží máme ihned skladem) Až po mém dotazu na stav zboží, bez odpovědi a jen zboží zabaleno....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Okamžitá reakce a vstřícný přístup při řešení stížnosti na termín dodání

    Zboží bylo zasláno až po 8 dnech, přestože bylo skladem. S ohledem na to, že se mohly objevit nějaké provozní komplikace a na zboží jsem zas až tak moc nespěchala, zboží došlo v pořádku a jsem s ním spokojená, nebudu obchod hodnotit až příliš kriticky.