Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dne 28.12 jsem konečně od zadaní reklamace obdržela zpět reklamovanà sluchátka, zaslaná dne 6.10.2023, která nefunguji a závada nebyla odstraněná ani žádnÿ protokol nebyl zaslán , můžete mi to vysvětlit !!!!objednávka číslo 134427445

  • Zakoupil jsem ochranné sklo ta mobilní telefon, po dlouhé době došlo sklo zabalené pouze v igelitu bez jakéhokoliv čísla pro možnost identifikace. Samozřejmě že nepasovalo na daný mobilní telefon. Po pár mejlech se odmlčeli a nereagují. Podávám tedy podnět na prošetření, a zvažuji trestní oznámení za podvod.

  • Zakoupila jsem obal na telefon v emobilky. cz s tím, že zboží je na cestě a můžu zaplatit prostřednictvím PPL, který zboží doručí.
    Po zaplacení předem kartou mi obratem obchod sdělil, že zboží není na skladě a peníze do 14 dnů vrátí.
    Zatím tedy čekám

    • dobrý den paní Kozlíková, děkujeme za příspěvek, nicméně sama dobře víte, že jste objednala produkt v době technického výpadku v systému za 0,- a uhradila jste pouze dopravné 75,-, nikoliv zboží, a ano, refundace za úhradu dopravy je nejpozději do 14-ti dní. děkujeme, emobilky.cz

  • Dobrý den,

    chtěl bych touto cestou upozornit na neseriozní chování internetového obchodu emobilky.cz.

    7.9.2023 07:45:14 jsem objednal a kartou zaplatil dvě tvrzená skla
    8. 9. 2023, 9:41 přišla automatická zpráva, že mám očekávat zboží v nejbližších dnech
    15. 9. 2023, 12:26 jsem se mailem informoval ohledně termínu doručení - žádná odpověď
    18. 9. 2023, 10:40 jsem objednávku stornoval a přišlo i potvrzení
    19. 9. 2023, 19:41 přišla zpráva, že objednávka je vyřízená
    20. 9. 2023, 6:26 jsem psal, že jsem objednávku již stornoval 18.9.
    20. 9. 2023 10:02 jsem se dovolal na eshop popsal jsem situaci a po telefonu byla objednávka stornována před expedicí
    21. 9. 2023, 10:44 přišla zpráva o zrušení objednávky
    Od té doby jsem napsal asi 3 maily - bez reakce
    Telefon nikdo nezvedá
    13.10.2023, 10:03 jsem se dovolal a dozvěděl jsem se, že vrácení peněz visí na platební bráně ComGate - podle informace z ComGate od pí. Svobodové toto není pravda a žádnou refundaci neevidují

    Nechápu, jak v dnešní době může fungovat takový obchod.
    Jedná se o směšných 213 Kč, ale jde o princip.

    S pozdravem
    Jiří Lhotský
    mail: [email protected]

  • Absolutní ignorace emailů a doručování probíhá už osmý den, přesto že bylo udáváno že je ihned skladem. Už se skoro bojím jestli vůbec zboží dostanu. Peníze jsem odeslal okamžitě, a kdybych si nečetla některé pozitivní recenze tady, už jsem přesvědčená o tom, že to je podvodný web.

  • Také stejně špatná zkušenost jako píší ostatní. Zboží, které dorazilo (sluhátka), bylo vadné. Zaslala jsem na reklamaci. Nikdo nic neřešil. Po dotazování chodily nejprve výmluvné emaily, pak přestali komunikovat úplně. Takže nezbyde než řešit pře čoi.

    Důrazně varuji před nákupem tady.

  • Důrazně varuji před obchodem emobilky.cz, pokud nechcete přijít o nervy a peníze :-(
    Dodání zboží při koupi proběhlo v pořádku, ceny mají zajímavé, ale tím pozitiva končí.
    Momentálně řeším celkem běžnou reklamaci. Prvotní emailová komunikace před odesláním k reklamaci proběhla korektně, ale po odeslání zboží k reklamaci ticho. Očekával bych alespoň zprávu přijali jsme k reklamaci... Nic.
    Po 3 týdnech posílám email s dotazem na stav reklamace. Odpověď žádná.
    Po několika pokusech jsem se dovolal na zákaznickou linku. Odpověď: vydržte, ještě jsme se k tomu nedostali.
    Za týden (30 dní od přijetí reklamace) opět telefonát na infolinku. Odpověď: Vaše reklamace byla vyřízena kladně, posíláme Vám nové zboží. Sláva!
    Když stále nic nepřišlo, napsal jsem na všechny 3 dostupné emaily obchodu urgenci. Ze dvou mi přišla odpověď ve stylu "vydržte, zboží je v přepravě."
    Po 3 dnech opět urgence a požadavek na trasovací číslo zásilky. Odpověď žádná. Takže evidentně lžou, jinak by to hodily na dopravce.
    Opět telefonát na infolinku. Odpověď: Neevidujeme žádný problém, napište si email. A šéf asi žádný neexistuje. No to už snad není ani vtipný :-(
    Takže zkrátka po 6ti týdnech nemám ani reklamované zboží, ani peníze...

    • Tak opravuji, ještě ten den večer jsem dostal trasovací číslo zásilky, která teprve čeká na vyzvednutí u odesilatele, zřejmě reakce na můj poslední telefonát... Jen se potvrzuje, že mi více jak týden bezostyšně lhali.

  • Bohužel, stejné zkušenosti, jako předchozí lidé. Objednal jsem 2 druhy zboží, dorazil jen jeden. Ihned jsem situaci řešil mailem, bylo mi odpovězeno, že se omlouvají a samozřejmě zboží dopošlou na vlastní náklady. Měsíc se nic nedělo, tak jsem tam zavolal a pán mi bezostyšně lhal přímo do telefonu, že kolegové právě před dvěma dny zboží zabalili a odeslali přes Zásilkovnu. Uběhl další měsíc a půl a nic, ani telefon nezvedají pro jistotu. Prosím stejně nebo obdobně poškozené, aby reagovali na můj příspěvek. S hromadnou žalobou (trestním oznámením) máme dle mého právníka velmi velkou šanci na úspěch. Spoléhají se totiž na to, že zákazníci stokorunové položky řešit nebudou.

  • Pozor na tento obchod.
    Přišlo mi jiné zboží neu bylo objednáno. U výrobku byl neúplný popis, takže přišlo něco jiného, než mělo být. Zboží bylo zasláno zpět, to popřeli, že balíček nedostali, i když se mi nevrátil. Nechtějí poslat peníze zpět, byť se jedná o 200 Kč. Je to ten samý problém jako u manGoweb z prosince. Pošlu podnět na ČOI pro klamani a okradani zákazníku.

  • POZOR tento obchod rozhodně nedoporučuji!!! Naopak doporučuji se podívat na Černé ovce!!!

    Mobilní telefon přišel s porušenou pečetí od výrobce. Když jsem jim volal proč to u mobilu nebylo napsáno a proč to vím až teď (až mám mobil v ruce), tak mě paní řekla, že to udělal asi distributor, aby zkontroloval obsah balení a oni o tom nic neví... Na otázku proč tedy ten distributor přelepil přeříznutou pečeť izolepou s nápisem emobilky.cz jsem, už ale odpověď nedostal. Mobil jsem vrátil. Vrácení peněz jsem musel několikrát urgovat. Paní na telefonu mi lhala s datem převzetí (nesedělo s udají od dopravce), a maximálně protahovala odeslání peněz zpět. Nicméně ani vracení peněz nebylo tak jednoduché jak by se mohlo zdát. Na účet jsem obdržel nekompletní částku a abych dostal i zbytek zaplacených peněz stálo mě to zase sérii emailů a jednoho telefonátu kde jsem si vyslechl výmluvy jak to nejde a jak jim nefunguje email atd...

    Třešničkou na dortu je, že mi mobilní telefon přišel s fakturou ze které se nedá odečíst DPH to mě bylo ale také sděleno až jsem měl mobil doma!

    Už nikdy víc!

    Tento obchod opravdu nedoporučuji. Těch pár ušetřených korun nestojí za to, že nevíte co se s mobilem v minulosti dělo. Kdo ví jestli nebyl třeba rozbitý, utopený nebo kradený...

  • Špatná zkušenost. Poslali špatné zboží, neomluvili se a zpětné zaslání popřeli a peníze nevrátili. Nikdy víc!

    • dobrý den,
      Neevidujeme nějáké vrácené zboží od zákazníka a už vůbec bychom si nedovolili popřít, že by nám zboží nedorazilo.! Několikrát jsme Vás vyzvali přes společnost Heureka.cz k dodání podacího čísla od zásilky, kterou jste údajně zasílal zpět na náš sklad. Do dnešního dne se takto nestalo a tudiž nejsme schopni prověřit kde se zásilka nachází (pokud jste ji vůbec zaslal). V tomto případě logicky nemůže prodejce zboží vyměnit, ani vrátit peníze za zboží, které jsme od Vás neobdželi zpět! Děkujeme za zprávu. Pro více informací nás můžete kontaktovat telefonicky, nebo emailem.

    • DODATEK -
      V případě, že by nám zásilka byla vrácena zpět, spol. Heureka poskytuje u našeho obchodu garanci vrácení penež, avšak podle vyjádření spol. Heureka.cz jste žádné potvrzení o zaslání zboží zpět nedodal ani jim! Obrázek ať si udělá každá sám.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Mobil sice doručen rychle,ale má problém s výdrží baterie.Z nabití například 85 procent najednou spadne na nulu a vybije se. další závadou je téměř nefunkční displej.

    Od oficiálního distributora mám vyjádření,že mobil již byl dříve opravován a že je možné že baterie se nafukuje a tím tlačí na displej který může zkratovat.

    Vzhledem k četným negativním ohlasům na internetu na tuto firmu jsem se rozhodla mobil vrátit

  • Velice neschopný prodejce,který lže a vymlouvá se.REKLAMACE ale neuzná!

    NEDOPORUČUJI!

  • Velice negativní zkušenost s tímto obchodem.

    Dodali vadný výrobek a vzniklý problém nechtějí řešit.Odmítli vzít zodpovědnost a neuznali mi reklamaci a to jsem reklamoval telefon který jsem používal chvíli. Necelé dva měsíce mi telefon fungoval,pak přestal fungovat dotyk,nikdy mi neupadl a bylo s ním slušně zacházeno protože nestál málo peněz.

    Jsou to podvodníci kteří si jsou vědomi,že prodávají šunty,které už nikdo neopraví a proto reklamaci rovnou neuznají.

    Tento obchod nikomu nedoporučuji a radím aby se mu každý vyhnul obloukem!

    • Dobrý den "anonyme",
      Vaše jméno neevidujeme nikde v našem obchodním systému, také nemáme v evidenci, že by naše společnost řešila problém, který lživě uvádíte, taktéž píšete zde jako "neověřený" zákazník našeho obchodu, čili děkujeme KONKURENCI za názor a snahu pošpinit jméno spol? Nicméně již řešíme z heurekou a zvažujeme podat trestní oznámení.

      Jsme stabilní firma, která na trhu v oblasti prodeje IT působí již několik let. Prodáváme pouze zboží z oficiální distribuce - ne žádné šunty - nakupujeme pouze u oficiálních distributorů v rámci ČR, EU, kdy záruku drží přímo výrobce. Nedisponujeme vlastním servisem, ani servisní služby nenabízíme. Všechny přístroje můžete reklamovat v autorizovaných servisech v rámci ČR a EU, kdy rozhoduje o opravě, uzanání, nebo zamítnutí záruční opravy pouze autorizovaný servis dané značky, nikoliv prodejce jak zde lživě uvádíte!

      hezký den,
      eMOBILKY.cz

    • Jsem velice rád,že problém řešíte,to nejste sám! Řeším ho také a zvažuji podat trestní oznámení!!!!! Nelžete,že mne nemáte v evidenci,když na email jsem od vašeho obchodu dostal odpověď.

  • PODVOD!!! Při zakoupení zánovního kusu nebylo provedeno tovární nastavení, tudíž byl telefon xiaomi vázán na účet předchozího uživatele a zablokoval se. Jelikož jsem od tohoto účtu neměl heslo (nebyl můj) nemohl jsem s mobilem dále pracovat při komunikaci s eMOBILKY mi zamítli reklamaci z důvodu chyby "uživatele". Po delší komunikaci a argumentaci si protiřečili, řekli argument, který jasně dokazoval jejich vinu. Ovšem potom celá komunikace skončila a nereagovali na emailu ani na telefonu. NIKDY VÍCE. SILNĚ NEDOPORUČUJI.

  • Zaplatil jsem kameru GoPro převodem na účet a vzápětí odstoupil od smlouvy ještě před expedicí zboží (rozmyslel jsem se oheldně typu). Na základě Černých Ovcí a některých hodnocení typu "podvod" jsem obával, že peníze již neuvidím, ale hned druhý den po odstoupení mi přistály zpět na účet (sice na ten ze kterého jsem platil a ne ten který jsem uvedl v odstoupení, ale nevadí). Nemohu tedy hodnotit kvalitu zboží ani servis, ale za mne korektní komunikace a ze zákona měli na vrácení dnů 30 a poslali obratem.

  • podvod

  • Tak ja mám s reklamáciou v tomto obchode zatiaľ pozitívnu skúsenosť. Telefón LG G4, ktorý mal problém s boot-loopom sa mi do mesiaca vrátil opravený.

  • Milý Malle, tímhle kšeftem s těmi ostatními obchody a kladnými recenzemi si pod sebou tak maximálně podříznete větev. Škoda. Nebyli jste tak špatný.