Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřišla mi osuška a ručník. Polštáře byli jiné než na obrázku.

  • Nedoporučuje obchod

    Zbozi nedorazilo a chybi mi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levandule byla stará bez vůně.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání.
    Pokud dodané zboží neodpovídá Vašemu očekávání, kontaktujte náš zákaznický servis.
    Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků.
    S pozdravem a přáním hezkého dně

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem prostěradlo, jehož barva byla popsána jako tmavě zelená. Přišlo prostěradlo, jehož barva neodpovídá ani obrázku, ani popisu - je šedozelené. Okraje jsou obšity bílou nití a ne úplně zdařile. Prostěradlo vracím a velé mě to bude stát okolo 200,- na poštovném.
    Pozitivem bylo rychlé dodální.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání.
    Pokud dodaný zboží neodpovídá Vašemu očekávání, kontaktujte náš zákaznický servis.
    Přeprava pro naše české zákazníky je zdarma při vrácení zboží.
    Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Klamání zákazníků

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání.
    Pokud jsme nesplnili Vaše očekávání, kontaktujte náš zákaznický servis.
    Záleží nám také na Vaší spokojenosti.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé dodání
    • Jednoduché objednání

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání.
    Pokud dodané zboží neodpovídá Vašemu očekávání, kontaktujte náš zákaznický servis.
    Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků.
    S pozdravem a přáním hezkého dně

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Polštáře nejsou takové jak píšete, a prostěradla jsou slabé a průhledné. Hodně mě to zklamalo

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání.
    Pokud dodané zboží neodpovídá Vašemu očekávání, kontaktujte náš zákaznický servis.
    Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků.
    S pozdravem a přáním hezkého dně

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Jediná výhoda je, že mám dva nekvalitní výrobky za cenu jednoho, fakt paráda
    • Extrémně dlouhá dodací lhůta
    • Nekvalitní šití
    • Nesplňují, co je na stránkách
    • Zabalení "balíku=pytle" hrůza
    • Špatná komunikace

    Mě se ani nechce psát, jsem zklamaná, polštáře se párají, nevoní, kvalita úplně o ničem.

    Espomská sůl, dodána v uzavíratelném pytlíku, i když je na stránkách láhev.

    Extrémně dlouhá doba dodání, ač ze Slovenska. Objednávala jsem již ze Slovenska několikrát a taková dodací lhůta je poprvé a je nechutná. Jako bych čekala na něco z Číny! A to píšou na stránkách 48 hodin. (Ne)komunikaci obchodu raději nekomentuju.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání.
    Pokud dodané zboží neodpovídá Vašemu očekávání, kontaktujte náš zákaznický servis.
    Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků.
    S pozdravem a přáním hezkého dně

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nekvalitní užití povlaků na polštář a náplň humus.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání.
    Pokud dodané zboží neodpovídá Vašemu očekávání, kontaktujte náš zákaznický servis.
    Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků.
    S pozdravem a přáním hezkého dně

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vše proběhlo v pořádku, ale povlečení má rapidně jinou barvu než na obrázku. Vracím. Vrácení bych uvítala na náklady obchodu. Takto platím dvoje poštovné a nemám nic.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání.
    Samozřejmě posíláme k Vám přepravce ke stažení této zásilky na naše přepravní náklady. Následně Vám bude platba za tuto objednávku vrácena na účet.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    zboží nedorazilo

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání.
    Vaše objednávka Vám byla odeslána okamžitě, nicméně uvedli jste špatnou adresu a zásilka byla vrácena zpět k nám.
    V každém případě Vás budeme kontaktovat.
    S pozdravem a přáním hezkého dně

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Píši druhý den u vas já už čekám skoro dva týdny a stále nic nedošlo.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Velmi se Vám omlouváme za zpoždění doručení.
    Jelikož je akce 1+1 zdarma velmi zajímavá, bohužel měli jsme výpadek výrobního materiálu na ušití těchto polštářů, což způsobilo, že Vám Vaše objednávka byla doručena do týdne.
    S pozdravem a přáním hezkého dně

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • Vše jim hrozně trvá

    Znovu už si na tomto e-shopu neobjednám nic.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání.
    Vaše objednávka Vám bude každou chvíli doručena přepravcem.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    olej do koupele mi neposlali

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání.
    Omlouváme se Vám za doručení nekompletní objednávky. Chybějící zboží Vám posíláme.
    V případě jakýchkoli nesrovnalostí s objednávkou je třeba kontaktovat náš zákaznický servis.
    S pozdravem a přáním hezkého dně

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Povlečení neodpovídá barvám na obrázku

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Omlouváme se za Vaše zklamání a nespokojenost s dodaným zbožím.
    Při jakýchkoli neshodách s objednávkou je zapotřebí kontaktovat náš zákaznický servis, zboží vyměníme nebo Vám vrátíme peníze.
    S pozdravem a přáním hezkého dně

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Povlečení je pěkné. Po vyprání a usušení jsem se ho jala vyžehlit. Nezlobte se, ale kdo to povlečení šil? Tak křivé ušití, že se to nedalo vyžehlit. Jsem moc zklamaná.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi.
    Mrzí nás Vaše zklamání a nespokojenost s dodaným zbožím, avšak na toto povlečení nemáme žádné špatné recenze a jsou u našich zákazníků velmi oblíbené. Pokud byly vyprány podle doporučení, nemělo by to způsobit takový stav povlečení.
    Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Věříme, že tuto reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přesto, že mi bylo písemně sděleno, že zboží mi bude doručeno mezi 10.30 až 12.30 hod., tak jsem zahlédla auto dopravce odjíždět již v 10.20 hod. od mého domu, tj. v době, kdy jsem k místu dodání právě přicházela od lékaře. Pak jsem dostala zprávu, že si mám zboží vyzvednout v Permonu. Nevím, zda pan řidič nepozná čas na hodinkách nebo hodinky neměl. Proč zákazníkům posíláte zprávu o času předání, když jej nedodržujete. Částka za dodání zboží na adresu zákazníka není zrovna zanedbatelná, a proto bych předpokládala, že tato služba bude také na vyšsí úrovni.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení.
    Velmi se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti s doručením zásilky.
    Už jsme kontaktovali přepravce.
    S pozdravem a přáním hezkého dně

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • material z ktoreho je vankus na kojenie vyrobeny je velmi slabej kvality, nedrzi vo svoch, latka je priliz tenka.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den, děkujeme za recenzi.
    Mrzí nás Vaše zklamání a rádi bychom tuto reklamaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
    Prosím, pošlete fotografie tohoto polštáře na mail našeho zákaznického servisu, jelikož zmiňovaný těhotenský polštář je šitý z vysoce kvalitní látky Domestik s gramáží 145 g/m2 a dosud jsme na něj měli pouze pozitivní hodnocení.
    S pozdravem a přáním hezkého dně

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si dvě povlečení s
    dětským motivem vel. 200x140+70x90
    a přišlo mi malé na dětskou postýlku vel.130x90+45×65. Jednání osobní i emailem, jak vyměnit kus za kus správné velikosti nemá po týdnu žádnou odezvu. V
    reklamacích by se měl tento internetový obchod zlepšit.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se Vám za doručení zboží v nesprávném rozměru.
    Děkujeme, že jste kontaktovali náš zákaznický servis. Zboží Vám vyměníme.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Po týdenním čekání objednávku ruším, obchod vůbec nereaguje na emaily, psala jsem tam celkem třikrát telefon neexistuje.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Omlouváme se Vám za opožděné doručení Vaší objednávky. Pro velký zájem o naše matrace čekáme za dodáním látky na výrobu povlečení. Vaše objednávka Vám bude doručena.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz