Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jsem nespokojena zboží jsem neobdržela ,tak nemohu hodnotit ,jsem velice zklamaná je to už týden

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Omlouváme se Vám za opožděné doručení Vaší objednávky. Pro velký zájem o naše matrace čekáme za dodáním látky na výrobu povlečení. Vaše objednávka Vám bude doručena.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • cena

    měly by číst email po změně dodací adresy balík poslaly na původně napsanou adresu s dopravcem jsem si musel zařídit aby mě dal balík do parcel shopu a následně si pro něj dojít

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Ospravedlňujeme se Vám za komplikace vzniklé při vyřizování Vaší objednávky.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a bylo psáno do 48 hodin

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Omlouváme se Vám za opožděné doručení Vaší objednávky, jelikož jsme Vám objednané zboží odeslali hned druhý den jako byla vystavena objednávka. Chyba ke zpožděnému doručení nastala u našeho přepravce, což nás velmi mrzí.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • tváří se, že prodávají kvalitní zboží
    • popis zboží a fotku jsou značně nadnesené, v realitě je to mnohem horší

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Omlouváme se za Vaše zklamání a nespokojenost s dodaným zbožím.
    Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, zboží vyměníme nebo Vám vrátíme peníze.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uvádějí, že je zboží skladem a není to pravda

    objednal jsem zboží na základě informace, že je skladem
    dokonce dorazil mail, že objednávka ze dne 14.3. a uhrazená 14.3. bude doručována službou GLS a to dne 16.3. a nejpozději 16.3. :-)
    20.3. jsem se poptával, kde je zboží a odpověď byla, že skladem není a bude za 3 týdny a že mojí objednávku evidují jako předobjednávku - to jsem v životě neslyšel.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    V našem internetovém obchodě je uvedeno datum dodání tohoto zboží. Tak jak jsme Vás informovali, bude Vám doručen hned, jakmile bude na skladě.
    Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum. Věříme, že tuto situaci vyřešíme k Vaší naprosté spokojenosti.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neumí vrátit platbu zpět na kartu. Jsem zvědavá zda mi vůbec peníze vrátí.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Vzhledem k tomu, že jste nám poskytli Vaše číslo účtu až dnes v poledne, navzdory opakovanému vyžádání, Vaše platba Vám byla okamžitě vrácena.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Měla jsem potvrzenou objednávku i s termínem dodání,ale moje objednávka byla zrušena z vaší strany .Byla také první a poslední.Hakenová

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Vzhledem k dočasnému technickému problému v našem internetovém obchodě, nebylo možné dodat Vám objednané zboží.
    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.
    Děkujeme za pochopení.
    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupila jsem matrace, které měli v akci. Nakonec z jejich strany zrušeno jako špatně uvedená částka. Dle slevy, ceny atd. částka byla úplně v pořádku. Přesto se rozhodli objednávku zrušit bez souhlasu.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Vzhledem k dočasnému technickému problému v našem internetovém obchodě, nebylo možné dodat Vám objednané zboží.
    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.
    Děkujeme za pochopení.
    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil objednávku. Komunikace naprosto nezvládnutá.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Vzhledem k dočasnému technickému problému v našem internetovém obchodě, nebylo možné dodat Vám objednané zboží.
    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.
    Děkujeme za pochopení.
    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velmi nespokojená. Přesto, ze jsem uzavřela řádnou kupní smlouvu, tak i přes to obchod zrušil objednávku, ale ještě takovým stylem, ze napsal úplně směšný e-mail. E-shop je velice neseriózní, proto bych ho nedoporučila dál.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Vzhledem k dočasnému technickému problému v našem internetovém obchodě, nebylo možné dodat Vám objednané zboží.
    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.
    Děkujeme za pochopení.
    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi zrušil objednávku! Koupila jsem matraci ve slevě - nic zvláštního, když byla na stránkách slevová akce a reklama na spoustu produktů ve slevě. Avšak obchod mi objednávku zrušil, že za tyto peníze mi matraci nepošlou. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Vzhledem k dočasnému technickému problému v našem internetovém obchodě, nebylo možné dodat Vám objednané zboží.
    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.
    Děkujeme za pochopení.
    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace na úrovni základní školy

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Vzhledem k dočasnému technickému problému v našem internetovém obchodě, nebylo možné dodat Vám objednané zboží.
    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.
    Děkujeme za pochopení.
    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zrušena
    • Styl komunikace na úrovni žáka ZŠ
    • Storno nebylo kompenzováno

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Vzhledem k dočasnému technickému problému v našem internetovém obchodě, nebylo možné dodat Vám objednané zboží.
    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.
    Děkujeme za pochopení.
    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    dodani v poradku,krasne zabalene,ale to je tak vsechno,vubec nesaji a jsou tvrde

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Velmi nás mrzí Vaše zkušenost, jelikož kvalita zboží neodpovídá Vašim očekáváním.
    Kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum. Věříme, že tuto situaci vyřešíme k Vaší naprosté spokojenosti.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Typ obchodu, který si zákazníka neváží. Nikdy více!

    Objednala jsem matraci do postýlky. Nejen že místo paměťové pěny je to kus molitanu a místo avizovaného potahu kus prostěradla na zip (to bych ještě strávila), ale co jsem opravdu nerozdýchala bylo, že údajná dětská matrace nebyla ani stočená, ani v obalu a byla vhozena do jakéhosi kusu špinavého igelitu, na koncích omotaná kusem lepenky. Po rozbalení byla matrace velmi špinavá . Nejen potah, ale i molitan. Do postýlky absolutně nepoužitelná ani po vyprání. Snad jako podložka na hraní na zemi. Nečekala jsem velkou kvalitu za ty peníze, ale čekala jsem čisté, originálně zabalené zboží, jež obchod nabízel. Začínám mít pocit, že přes internet, lze koupit jen šunty.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzii. Velmi nás mrzí, že máte takovou zkušenost. V naším internetovém obchodě v informacích o produktu uvádíme, že je vyroben z PUR pěny, nikoli z paměťové pěny jak uvádíte. Povrch matrace tvoří povlak z kvalitní 100% bavlny se zvýšenou gramáží 140 g/m2, je zdravotně nezávadný a jednoduše snímatelný pomocí zipu.
    Jak píšete, že Vám byla zásilka doručena v poškozením špatném stavu, kontaktujte naše zákaznické centrum. Věříme, že tuto situaci vyřešíme k vaší naprosté spokojenosti.
    Přejeme hezký den.
    EMI.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel v obchodě je jedna možnost doručení balíku to je gls se kterou se nedá komunikovat,objednala jsem si balík a ani mi nezavolala ani nic a v systému napsali ze “nezastihly doma“ což není pravda žádné zmeskane hovory od kurýra nemám,volala jsem na zákaznickou linku a tam taky špatná komunikace. Nedoporučuji !

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vzniklé komplikace ohledně doručení této zásilky. Vaši objednávku jsme Vám odeslali hned následující den po objednání zboží. Kurýr se Vám ji pokoušel doručit několikrát, i když, jak tvrdíte, jste neměli žádný nepřijatý hovor. Také jsme se Vám pokoušeli dovolat, po dlouhém vyzvánění byl hovor zrušen. Pokud byly všechny Vaše kontaktní údaje v objednávce uvedeny správně, objednávka Vám měla být doručena bez problémů.
    Věříme, že v budoucnu bude doručení lepší a rychlejší.
    Přejeme hezký den.
    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po 14 dnech nedorazilo.

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    mrzí nás vzniklá situace. Přepravce označil adresní údaje k doručování jako nedostatečné, jelikož nedošlo k jejich upřesnění, balík byl po lhůtě uskladnění vrácen zpět k nám. Samozřejmě by se tyto věci stávat neměly, ale naše chyba to není.
    Přejeme hezký den.
    EMI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo být doručeno do cca 2 dnů, po 14 dní jsem ho urgovala, bylo mi doporučeno podívat se do spamu??? takže jsem to musela urgovat znovu, zboží dosus nemám

    Reakce obchodu EMI CZ

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že Vám Vaše objednávka nebyla doručena včas. Od nás byla odeslána hned druhý den, tzn. 21.11.2022.
    Přepravce nám Vaši objednávku vrátil se statusem "špatná adresa (nenálezn)" Po Vaší opravě adresy jsme Vám objednávku zaslali opět na naše náklady 22.12.2022.
    S pozdravem a přáním hezkého dne

    EMI.sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutne sa nedá spojiť,písala som mail odpovedajú a telefón iba zvoní.Tovar nemám a ani neviem či príde.