• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Paní nikdy nebere telefon, ani nereaguje na mail, dodává nefunkční zboží, není možné z ní dostat peníze zpět.

    V žádném případě nedoporučuji na její stránku vůbec lézt, je to zcela evidentně podvodnice, případ předávám k prověření orgánům státní správy.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení, jestliže jste měl problém, mohl jste se na nás obrátit, zboží bychom Vám obratem vyměnili, avšak zaslané zboží bylo funčkní, avšak Vy jste bohužel nenásledoval instrukce na obrazovce, tudíž proto Vám produkt nefungoval.

    --
    Za EMDO.cz
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jde o podvodný obchod. Nic nedoručili, na zprávy nereagují, telefony nezvedají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mylné a zavádějící informace
    • Nefunkční telefonická komunikace - téměř až podvodná
    • Na 1. refundaci nereagovali, až 2. byla evidentně "nějak" zaznamenána
    • Nechtějí vrátit peníze

    Zakoupené zboží, bylo v pre-purchase, ačkoliv na stránce měli stav zboží SKLADEM. Už 10 dní čekám na vrácení peněz - stále marně. Pakliže mi peníze nepřijdou ani do 14 dnů od refundace, hodlám řešit celý problém s právníkem.
    EMDO.cz rozhodně nedoporučuji!

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení a omlouváme se za komplikace,
    někdy se může refundace trochu zdržet, v případě, že nemůžete nalézt refundovanou částku na svém bankovním účtu - doporučujeme se obrátit na Vaši banku, která Vám poskytne informaci, kde nastal problém.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi sice doruceno,ale nefunkcni a dale neochoda obchodu mi odpovedet..

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    velice se Vám omlouváme za komplikace a prodlevu kvůli velkému množství požadavků, které nebylo v našich silách vyřešit okamžitě. Na Váš e-mail Vám zasíláme nový licenční klíč k produktu a kompenzaci za způsobené komplikace.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali falesny kod k produktu, snad vrati penize

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení, mrzí nás, že nastal problém v aktivaci produktu.
    Částka Vám byla refundována zpět na Váš bankovní účet, proces může trvat až 7 pracovních dní, proto Vás prosím v tomto případě o strpení.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednány kód mi dorazil až po 2 dnech od objednání, byl neplatný, a když jsem se pokusil kontaktovat obchod, odpovědi jsem se nedočkal! Nedoporučuji

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    velice se Vám omlouváme za komplikace a prodlevu kvůli velkému množství požadavků, které nebylo v našich silách vyřešit okamžitě. Na Váš e-mail Vám zasíláme nový licenční klíč k produktu a kompenzaci za způsobené komplikace.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi se snažili o rychlé zaplacení. Již po 18 hodinách jsem dostal upomínku na platbu, i když platební metoda byla Super Cach s možností platby na poště. Objednávku jsem podal v sobotu v 19 hod a již v neděli v 14 hod chtěli mít zaplaceno. Leč pošta u nás je až v pondělí. Bylo mi to podezdřelé a tak jsem objednávku zrušil...

    Nedoporučuji. Jsou sice levnější,ale za ty starosti co popisují někteří klienti to nestojí.... V obchodu mají Live chat a ten taky většinou nefunguje - nikdo z obchodu na něm není.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení,
    e-mail s upomínkou o nezaplacení je zasílán vždy v případě, že nedojde platba u platební metody GoPay okamžitě, tudíž kvůli tomu Vám došel tento e-mail.

    Za EMDO.cz
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to podvod, nic nekupujte.

    Zboží nedodali s tím, že není na skladě. Slíbili vrátit peníze, ale nic jsem zpět nedostal.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení,
    mrzí nás, že jste nám udělil negativní recenzi a ještě více nás mrzí, že jste náš internetový obchod označil jakožto "podvod".
    Částka Vám byla refundována zpět na Váš bankovní účet, proces může trvat až 7 pracovních dní, proto Vás prosím v tomto případě o strpení.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedené na skladě, nedorazilo a teprve po několikanásobném volání na uvedené číslo na které jsem se nedovolal, zrušení hovoru od volaného, jsem napsal SMS o kontrolu objednávky, následně přišel email že bohužel chyba systému a zboží na skladě není, tak doufám že platba převodem se co nejdříve vrátí.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení,
    mrzí nás, že jste nám udělil negativní recenzi, bohužel více zákazníků nakoupilo jeden typ zboží, který bohužel nebyl na skladě a proto jsme museli přistoupit k tomuto kroku.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod určitě nedoporučuji. Po objednání hry, mi nedorazil klíč k licenci a paní majitelka po jednom e-mailu a jedné sms přestala komunikovat a peníze v nedohlednu. Takže pokud máte podobnou zkušenost můj kontakt je [email protected] a podáme na společnost trestné oznámení.Každopádně si dejte pozor!!!!!!!!!!!

    26.7.2018

    Vážená paní Pačísková,

    přestaňte laskavě okrádat slušné lidi a reagujte jako obchodník a ne jako zloděj. Lidé, kteří tu uvádějí kladné hodnocení, tak to je podvod, protože se jedná o vaše kamarády a rodinu.....
    Když byste měla jako obchodník čisté svědomí, tak mi odepíšete na e-mail, nebo na sms, kterých jsem vám již poslala několik.A že jste si zablokovala moje číslo, tak před policii a obchodní inspekci se stejně neschováte. Každopádně již teď jste na sociální síti jako podvodný obchod.
    A lidi ještě jednou dejte si na ně pozor!!!!!!!!!!Mě už napsali 4 lidi, že byli stejně podvedený jako já!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaná hra mi vůbec nedorazila ani po několika dnech, takže jsem objednávku zrušil - bohužel, peníze zpátky jsem od května nedostal ani po několika urgencích. Obchodu se vyhněte - prodává použité kódy, posílá je pozdě, peníze za zrušené objednávky nevrací a nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • dodání klíče není hned

    Rozhodně bych se tomuto obchodu VYHNUL. Místo edice GOTY jsem dostal pouze základní hru bez DLC. Okamžitě jsem to začal řešit , ale na mail neodpovídají, v livechatu sice komunikují a i když jsme se nakonec dohodli na vrácení peněz (nebylo to lehký) tak peníze zpět nepřišly. Aktuálně věc řeším přes Českou obchodní inspekci. Osobně to vnímám jako podvod z jejich strany.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení,
    velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem spokojen, naše dodací lhůta je maximálně 24 hodin od provedení objednávky, avšak standardně elektronické licence odesíláme během jedné hodiny a dříve.

    Co se týče Vašeho problému, bohužel do dnešního dne neevidujeme žádný e-mail ohledně reklamace, tudíž jsme ani reklamaci dokončit nemohli, jestliže tedy máte jakýkoli problém s produktem, neváhejte se nás kontaktovat.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 24 hodin na expedici elektronické licence
    • refundace platby 14 dní (dle prodejce, stále čekám na své peníze)
    • půl hodinové čekání na odpověď na online chatu je běžná věc (jestli odpověď vůbec dostanete)
    • absolutně amatérská komunikace se zákazníkem a řešení vlastních chyb v systému

    Absolutně nedoporučuji nakupovat u tohoto prodejce. Reklamace elektronické licence (dostal jsem jiné zboží než mám na faktuře) byla noční můrou. Podaná reklamace u banky.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení,
    Vaše licence Vám byla odeslána za zhruba 30 minut od obdržení objednávky, celou záležitost jsme řešili s platformou na kterou je hra určena a dovolím si tvrdit, že Váš názor je nesprávný - byl Vám dodán správný produkt a ještě jsme Vám zaslali celou částku zpět. Netuším, zda jste od konkurence, ale dle mého názoru tomu tak je a chcete tímto poškodit naše jméno.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

    • Zaplatil jsem antivirový program NORTON SECURITY STANDARD prostřednictvím superCASH 15.06.2018 a do dnešního dne jsem žádné licenční číslo neobdržel.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení,
    bohužel jsme neobrželi Vaši platbu, tudíž jsme Vaši objednávku nemohli dokončit.


    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    nefunkční licenční klíč.co k tomu dodat,nevím,raději navrhli vrácení peněz.
    Jediné pozitivní je,že komunikovali.zatím ale peníze neposlaly.

    Navíc jsem je musel upozorňovat,že mám zaplaceno a zboží nikde.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení,
    je nám líto, že jste s produktem nebyl spokojen. Vrácení platby kartou trvá cca 3 pracovní dny, tudíž částka by již měla být na Vašem bankovním účtu.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

    • lákají na nízké ceny
    • dlouhá doba čekání

    Dlohá doba čekání.Produk přišel až po třech dnech od zaplacení,s tím že mi přišla základní verze produktu a né ta vylepšená,kterou jsem si v obchodě objednal a zaplatil.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    Vaše situace nás velice mrzí,
    z tohoto důvodu jsme tedy podstoupili vrácení celé částky, tudíž jste měl produkt zdarma. Myslím si tedy, že Vaše hodnocení je neúměrné, jestliže jsme Vám částku za produkt vrátili.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Na to, že jsem kupoval elektronickou licenci a platil jsem kartou, tak mi čekání na mail s kódem pro nainstalování, které trvalo 4 dny, nepřijde zcela v pořádku.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    velice se Vám omlouváme za prodlevu, v tomto ohledu jsme se již zdokonalili a již zasíláme produkty nejpozději ještě tentýž den v provedení objednávky.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Elektronická licence. Cd můžete stratit nebo poškodit.
    • Garance dodání do 24 hodin neuskutečněná. Bylo to cca 58 hodin.
    • 1 klíč byl nefunkční, takže jsem musel kontaktovat zákaznické centrum aby mi zaslali funkční klíč.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za recenzi, za prodlevu se Vám velice omlouváme.

    Za EMDO.cz,
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    El.klíč ke hře po zaplacení dorazil až po 32 hodinách a to ještě na základě urgence. Co je ale podstatné, nejednalo se o standardní klíč, ale o přeprodaný klíč z dárkového poukazu k zakoupenému produktu IT výrobce, který má úplně jiné licenční podmínky. Rozhodně nedoporučuji!

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za recenzi,
    velice se Vám omlouváme za prodlevu způsobenou pozdějším započtením částky přes platební bránu.

    Co se týče Vaší stížnosti na originalitu hry - veškeré produkty máme od spolehlivých a oficiálních distributorů.

    Za EMDO.cz
    Emilie Pačísková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Po tel. aktivaci funguje, otázka je jak dlouho bude...
    • Licence nakonec dorazila a i překvapivě funguje.
    • Zboží dorazilo až po urgenci.
    • Obchod nekomunikoval a nekomunikuje.
    • Nutná tel. aktivace, pro někoho může být složitá.
    • Nezruší mi MS licenci, pokud by ji obchod prodával znovu opakovaně ?
    • Kladné reakce obchodu se 100% spokojenosti píší dle mého názoru zaměstnanci a rod. příslušníci Ing. Emilie Pačískové, Měšťanská 176/4, 695 01, Hodonín.
    • Pokud se pod touto reakcí objeví, nechť napíšu do obchodu, že se jedná o nedorozumění, tak je to výsměch, psala jsem bez odezvy několikrát, bez odpovědi obchodu.

    S druhotnými licencemi již mám zkušenost, ale tento obchod zatím dopadl nejhůře. Snad tato reakce může pomoci dalším nakupujícím.

    Reakce obchodu EMDO.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za recenzi.

    Mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojen a děkujeme Vám za podnět, software se snažíme samozřejmě odesílat co nejdříve - v tomto případě selhal náš systém, který vyhodnocuje, která objednávka je zaplacena a která ne, tudíž software jsme odeslali po Vaší urgenci a manuální kontrole platby ještě tentýž den.

    Na Vaše zaslané odstoupení od smlouvy jsme nezareagovali, jelikož jsme jej automaticky přijali a do 14-ti dnů by Vám byla částka vrácena zpět na Váš účet.

    Co se týče telefonické aktivaci produktu - samozřejmě není problém telefonickou aktivaci vyřešit za zákazníka.

    Každá licence je určena pro jednoho zákazníka - v případě jakéhokoli problému se můžete obrátit na naši zákaznickou linku + 420 775 085 676 nebo na naši e-mailovou adresu [email protected].

    Mohu Vás ujistit, že kladné recenze si opravdu nepíšeme. Bohužel, mnohou zákazníků, kteří byli spokojeni, náš internetový obchod bohužel neohodnotilo, což je škoda, jelikož potom zde mohou převažovat jen ty negativní recenze, které jsou mnohdy zkreslené.

    Ještě jednou se Vám tedy tímto omlouváme za vyskytlé problémy, avšak dle našeho názoru byl problém vyřešen a tudíž již reakce na tuto situaci nebyla zapotřebí, jelikož se v e-mailové komunikaci nevyskytoval žádný dotaz, jednalo se pouze o oznamovací e-mail, který nám byl zaslán.

    Celá situace nás velice mrzí a proto Vám tedy napíšeme e-mail a společnými silami se nám určitě Váš problém podaří vyřešit.

    Přeji Vám hezký den.

    Za EMDO.cz,
    Ing. Emilie Pačísková