Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bez českého návodu ,

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí že nejste spokojeni.
    Omlouvám se za vzniklé komplikace s chybějícím návodem, který vkládáme do vnitřku krabice, případně lepíme na krabici balíku.
    Mrzí nás že jste nás nekontakotvali na naší telefonické lince případně na email, nakolik spokojenost našich zákazníků je pro nás na první místě.
    Návod k produktu Vám necháváme doposlat a věří, že i přes tuto menší komplikaci jste se zbožím spokojeni.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi vakuovacku ktora nefunguje. Podla kartonu v ktorom bola zabalena vidno ze nie som prva "stastna" majitelka.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že nás nemůžete doporučit.
    Mrzí nás vzniklé komplikace s doručeným rpoduktem, nakolik jste měla objednané zboží nové, které bylo doručeno přímo od dodavatele.
    Protože spokojenost našich zákazníků je pro nás na první místě budeme vás kontaktovat a následně se domluvíme na dalším postupu řešení, aby vše bylo dořešeno k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatné - týden od potvrzení objednávky se nic neděje ani mne nikdo nekontaktuje, že se objednávka opozdí. Už se bojím, že nic nepřijde a to už je zboží zaplaceno.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že je negativní.
    K vaš objednávce jsme Vám zasílali email o neuhrazené objednávce, kdy jste měl zvolenou online platba kartou, kdy platba by měla být připsána i hned a do dnešního dne nám platba nebyla na účet připsána. Následně jsme vám psali i infromaci, že platbu neevidujeme zdali máte o objednávku zájem a nebo případně jsme prosili o potvrzení že jste objednávku uhradili, abychom mohli vše v pořádku dohledat.
    Zatím od vás do dnešního dne nemáme reakci na tento email a tím, že nenevidujeme platbu tak jsme nemohli ani zásilku odeslat.
    Věřím, že se nám společně podaří vše dořešit k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vadný výrobek, nepoužitelný, reklamace!

    Nedoporučuji!

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
    Mrzí nás vzniklé komplikace ,které vám nejspíše vznikli s doručeným produktem, bohužel od vás zatím neevidujeme žádnou zprávu o poškození, abychom mohli případnou reklamaci dořešit k vaší spokojenosti.
    Protože spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě, spojíme se s Vámi a dohodneme se na dořešení vzniklé situace.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Slibovaný termín nedodržení!!!!

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
    Omlouvám se za delší dobu doručení.
    U zásilky píšeme pouze orientační termín doručení, kdy jsme schopni doručit, není to však závazný termín.
    U vaší objednávky se nám automaticky nenapárovala platba, kterou jsme pak ručně párovali k vaší objednávce a zásilku obratem odeslali. V tento moment by jste již měla mít zásilku doručenou a věřím že jste se zbožím spokojená.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nebyl přiložen návod v češtině, po žádosti byl sice okamžitě zaslán, ale špatně je přeložen. Informace na můj dotaz mi ještě nebyla zaslána.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení, byť nás mrzí že je negativní. Za chybějící výtisk návodu v dodaném balení se Vám velmi omlouváme. Byl Vám již doposlán.

    Nemáme od Vás však další písemnou zprávu. Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici k dořešení případných problémů a zodpovězení dotazů. Budeme Vás tedy kontaktovat, abychom vzniklý problém co nejdříve úspěšně dořešili.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    celý dotazník je o dopravě ? ani jediná otázka na zboží ? .......vybrační mop nefunguje ,ale nebudu vracet ,protože doprava tam a zpátky je 300 Kč a mop stojí 390Kč ,takže ho rovnou vyhodím .Krabice výrobku byl už několikrát otevřena ,zřejmě jí vracelo víc zákazníků.....to je bohužel neštěstí e-shopů , no nic ,přežiju a už nikdy neobjednám

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že je negativní.
    Bohužel se nedokážu přesněji vyjádřit ke stavu zboží, nakolik od vás neevidujeme žádnou zprávu ani informaci o této závadě.
    Mrzí nás vzniklé komplikace nakolik jste měla zakoupený výrobek nový dodaný přímo od dodavatele.
    Následně se s Vámi spojíme a prověříme vzniklou situaci nakolik spokojenost našich zákazníků je pro nás na první místě.
    Věřím, že vše dořešíme k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

    • Dopravca v poriadku doručil panvicu.

    Najhorší eshop na akom som nakupovala. Katastrofálna komunikácia, pomaly aby som sa im prosila o odoslanie objednávky. Panvica dorazila po mesiaci a pol. Hlavne, že dotazník spokojnosti vedia poslať hneď. Nikdy viac.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení. Z Vaší strany byla zvolena platba předem. Vzhledem k tomu, že nebyl zadán VS do správné kolonky, tak se prodlouží celková doba dodání s ohledem na dohledávání platby, nakolik se nám platba k objednávce automaticky nenapáruje. Z Vaší strany bylo místo české měny placeno v Eurech, kdy nedošlo k úhradě v plné výši a čekali jsme po přepočtu následně na doplacení. Po dohledání platby a doplatku jsme se Vaši objednávku snažili vyřídit a vyexpedovat, co nejrychleji to bylo možné.

    Mrzí nás, že se tedy takto celková dodací doba prodloužila a za způsobené komplikace se Vám omlouváme. Věříme, že časem na náš eshop změníte názor, a že někdy příště u nás nakoupíte - s ohledem např. na ceny zboží, rozsah sortimentu apod. - a že příště již bude vše v pořádku.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reklamační řád je pouze z povinnosti

    V balení chybějící komponenty : kotouč na velmi jemné mletí a nástavec na střívka . Podobné praktiky má i bonprix , po odeslání zboží zpět , žádná reakce - vrácení peněz 0 . V tomto případě je lepší se smířit , než nemít vůbec nic .

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujem za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
    Bohužel k této objednávce se nedokážu púřesnějí vyjádřit, nakolik od vás neevidujeme žádnou zporácu o poškození zboží a navíce pod títmo číslem objednávky evidujeme neuhrazenou objednávku, která nebyla z našeho skladu zatím vyexpedována, proto Vám toto zboží od nás nemohlo být zatím doručeno a bude se tedy nejspíše jednat o objednávku od jiného eshopu o to víc nás mrzí nepodložené hodnocení, které nemáme ani možnost prověřit.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Váš obchod mi toto zaplacené zboží stale nadodal! Tak proč posíláte anketu na ohodnocení zakoupeného
    zboží!!!

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že je negativní.
    Hodnocení automaticky odesílá náš systém několik dní po vytvoření objednávky.
    Na vaši žádost byla tato objednávka zrušena a uhrazena částka Vám byla vrácena zpět na váš účet.
    O to víc nás mrzí, toto negativní hodnocení, kteér není založeno na pravdě, kdy jsme Vám enmohli doručot zásilku o kterou jste neměla zájem a sama jste nás prosila o zrušení.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Balík byl dobře zabalený,proto jsem nechápala,že polovina obsahu byla rozbitá.Byl to při objednání poslední kus,dárek k Vánocům. Z důvodu nedostatku času jsem se rozhodla,že nic vracet nebudu,ale už zde nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení , ikdyž nás mrzí vaše negativní zkušenost.
    Velmi se omlouvám za vzniklé komplikace s doručeným zbožím, kdy se opravdu každé zboží snažíme maximálně při přepravě ochránit před rozbitím.
    Také nás mrzí, že jste nás o této situaci nekontaktovali nakolik by jsme se snažili maximálně Vám vyjít vstříc a vše dořešit k vaší spokojenosti, nakolik spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě.
    Ještě jednou se omlouvám za vzniklé komplikace.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    S ohledem na rozdíl mezi skutečnou kvalitou zboží a jeho popisem jsem ztratila důvěru k tomuto obchodu.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslané hodnocení.
    Mrzí nás, že nejste s kvalitou doručeného zboží spokojena, ale bohužel ve vaší objednávce je více položek a zatím neevidujeme žádný email ani jinou formu komunikace že by s doručeným zbožím byly nějaké komplikace, nakolik se jedná o nové zboží dodáné přímo od výrobců.
    Protože spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě budeme vás kontaktovat, abychom vše řádně prověřili a dořešili vše k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Jsem hrozně zklamaná! Nevím jak je možné že do nového bazénového vysavače dají starý použitý a nefunkční transformátor. Nyní se to bude řešit a já nemůžu vysavač používat a nevím jak to bude dlouho trvat. Prostě mám teď jen starosti. Myslím si že solidní firmě by se toto stát nemělo.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Je nám veľmi lúto danej situácie a za vzniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme. Reklamáciu už spoločne riešime, a verím teda, že záležitosť vyriešime v čo možno najkratšom čase k celkovej spokojnosti.
    Veríme, že aj napriek tejto negatívnej skúsenosti na náš eshop nezanevriete a v budúcnosti nás opäť radi navštívite.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlá expedice z obchodu k dopravě
    • Katastrofální doprava za 599 Kč

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslané hodnocení.
    Jsme rádi, že jste s našimi službami byl spokojen a mrzí nás vzniklé komplikace s dopravní službou, kdy jsme po vaši stážnosti na delší doručení vše zaurgovali a domluvili se se společností dopravce aby se již tato situace neopakovala.
    Věřím však, že i přes komplikace s dopravou jste se zbožím spokojen a znovu náš eshop navštívíte.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamavý popis zboží - dodáno zboží určené ve skutečnosti k jinému použití než bylo deklarováno , část chyběla

    první zkušenost byla negativní, na pokusy o kontakt firma nereaguje

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslané hodnocení.
    Mrzí nás negativní zkušenost z naším obchodem, kdy bohužel od vás neevidujeme žádnou emailovou komunikaci o problému s doručeným zbožím.
    Jedený email, který nám byl doručen je odstoupení od KS, na které máte nárok a které jsme přijali a jakmile příjmeme fyzicky zboží na zpět u nás bude Vám uhrazená částka vrácena zpět na účet.
    Bohužel se více k problému se zaslaným zbožím nemůžu vyjádřit nakolik nemáme žádné informace o chybějícíc zásilce.
    Za vzniklé komplikace se velmi omlouvám a mrzí nás, že zboží nebylo dodáno kompletní, kdy se jednalo o nový kus zboží přímo od výrobce.
    Jakmile zboží obdržíme na zpět u nás budeme vásk ontakotvat s vrácením částky.
    Věřím, že vše společně dořešíme k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo mi posláno něco jiného než jsem si objednal

    Spokojenost s tímto obchodem je nulová

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu a za vzniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme.
    Váš prípad už spoločne riešime, aktuálne čakáme na vašu odpoveď. Verím, že celú záležitosť sa nám podarí vyriešiť v čo najkratšom možnom čase k celkovej spokojnosti.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký výběr zboží
    • dobrá komunikace obchodu
    • Obchod neměl zboží, které jsem objednala, a to přesto, že je v nabídce měl
    • Obchod se mnou komunikoval jen slovensky

    Veliké zklamání, zboží uvedené v nabídce již nebylo k mání. Musím přiznat k dobru, ihned se mnou Ema začala komunikovat, bohužel jen slovensky.
    Pro mladší je to cizí jazyk a nechápu, proč se operátoři nemohou přizpůsobit tomu, že působí v České republice.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý deň paní Vyskočilová,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu a za vzniknuté komplikácie sa znovu veľmi ospravedlňujeme. Chybou nášho systému sa Vám podarilo zakúpiť tovar ktorý sme aktuálne nemali skladom. Sme ale úprimne radi, že ste boli s našou komunikáciu spokojná.
    Váš názor samozrejme rešpektujem. Denne komunikujem telefonicky, mailovo s desiatkami zákazníkmi hovoriacimi v českom jazyku a s názorom podobným tomu vášmu sa vôbec nestretávam. Samozrejme svoju češtinu sa stále snažím zlepšovať a ked si ňou budem na 100% istá, hlavne teda v pravopise, tak ju budem veľmi rada používať aj priamo v praxi:)
    Verím, že aj napriek tejto negatívnej skúsenosti na náš eshop nezanevriete a v budúcnosti nás opäť radi navštívite.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková