Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    nekvalitní zboží, už 2x jsem reklamovala a vracela sadu hrnců.
    1 sada royalty line - po půl roce se začala loupat vrchní vrstva nepřilnavého povrchu
    2 sada DMS Germany červená - 1 hrnec šišatý, nepasovala poklička a povrchová úprava flekatá, černé pruhy a černé fleky

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu, i když nás mrzí, že je bohužel negativní.
    Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace se zakoupeným zbožím od nás.
    Vámi původně zakoupená sada Royalty line, kterou jste zakoupila v loňském roce a následně u nás reklamovala byla vyřízena vrácením částky z důvodu aktuálního výpadku ve výrobě této sady.
    Následně jste si tedy u nás zakoupila jinou sadu hrnců,, kde chybou z výroby byl doručen jeden hrnec poškozený a kdy jsme se následně snažili celou situaci s Vámi vyřešit k vaší spokojenosti.
    Mrzí nás, že jste dvakrát měla smůlu na špatnou sadu přímo již z výroby, ale vždy se snažíme všechny situace řešit ke spokojenosti zákazníků.
    Již následně řešíme vrácení vaší částky nazpět na váš účet.
    Ještě jednou se Vám upřímně omlouvám za vzniklé komplikace.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V balíku nebyla žádná faktura ani záruční list. Zřejmě si myslíte, že všichni češi umí Anglicky nebo Německy. U vás už nikdy.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí že je bohužel negativní.
    Faktura, která slouží zároveň jako záruční list je automaticky odesílána na emailovou adresu uvedenou ve vaší objednávce ihned po vyřízení vaší objednávky. Prosím tedy, o zkontrolování vašeho emailu jestli jí nenaleznete ve složce SPAM, nebo hromadné.
    Co se týká návodu, ty lepíme z boční strany krabice, je tedy pravděpodobné, že při přepravě došlo k jeho ztrátě.
    Následně Vám návod i fakturu necháváme doposlat na vaši emailovou adresu.

    Mockrát děkuji za pochopení a omlouvám se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží je v horší kvalitě než na vyobrazené fotografii.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí že nejste se zbožím spokojeni.
    Bohužel neevidujeme od vás žádnou emailovou komunikaci, abychom se konkrétněji dokázali vyjádřit ke kvalitě Vámi zakoupeného zboží.
    Protože je spokojenost našich zákazníků pro nás na prvním místě, bude vás následně kontaktovat naše oddělení zákaznické péče, kteří s Vámi celou situaci prověří a dořeší k vaší spokojenosti.
    Tímto se omlouvám za vzniklé komplikace.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nová sluchátka mi přišla POUZITA v nekompletní balení. Pozdní zaslání, jsem znechucena.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Mrzí nás, že zboží ,které Vám bylo doručeno nebylo kompletní, načež po vašem kontaktovaní našeho oddělení zákaznické péče jsme prověřili a společně jsme se domluvili na dalším postupu řešení, aby jsme vše napravili k vaší spokojenosti. ¨
    Tímto se ještě jednou omlouvám za vzniklé komplikace.

    S pozdravem.
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    • Nevím o žádných
    • Něco slibuji do 3-5 dnů a čekal jsem přes 3 týdny.

    Jedním slovem se nedá napsat chaos který tam vládne.. Čekal jsem balík který byl větší. Rozdělen na dva balíky,nedaji samozřejmě vědět, že jsou dva. Pošta přiveze po více jak dvouch týdnech jen jeden balík. Hned volám na centrálu obchodu. Ať vše nafotím a pošlu přes email že dají vědět. Samozřejmě nikdo nic nenapsal. Tak jsem druhý den psal opět já. Teprve pak se ozvala operátorka že prověřují na skladu a že až v pondělí.. Druhý balík přišel bez jakékoli sms, emailu.. Po třech týdnech jsem se konečně dočkal

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že jste nebyl s našim obchodem spokojen.
    Objednal jste u nás dva kusy topného panelu, který má větší rozměry a pro větší ochranu zboží jsme zásilku odeslali rozdělenou na dvě zásilky kdy odcházeli obě zároveň ,ale česká pošta Vám doručila pouze jednu zásilku a druhou při přepravě ztratila.
    Ihned jak jste nás kontaktoval jsme Vám druhý kus topného panelu nechali zaslat na vaši adresu, kdy jste chtěl opět zásilku odeslat přes českou poštu a tak jsme vaši zásilku odeslali tak jak jste požadoval, následně jste nás kontaktoval, že zboží opět nebylo doručeno tak jak bylo domluvena a tak jsme obratem zase zásilku odeslali o čemž jsme vás vždy vzájemně po emailové komunikaci kontaktovali že budeme zásilku předávat do přepravy.
    Mrzí nás vzniklé komplikace za které se Vám velmi omlouvám.
    Doufáme, že jste i přes všechny komplikace s dopravou ze zbožím od nás spokojen, neboť spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo z jiného e-shopu. Krabička rozdělaná, špinavá. Hodinky používané, špinavé. Kupovala jsem nové zboží.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní hodnocení našeho obchodu.
    Bohužel se nedokážeme k celé situaci blíže vyjádřit, neboť od vás neevidujeme žádnou komunikaci o Vámi popsaném problému, za který se velmi omlouváme.
    Protože na spokojenosti našich zákazníků nám záleží nejvíce a proto se s Vámi spojí naši zaměstnanci z oddělení zákaznické péče, kteří společně s Vámi celou situaci prověří a dořeší k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obchod nedodržel datum dodání zboží.Komunikace s obchodem špatná.
    Nedoporučuji

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení našeho eshopu, i když nás mrzí, že je bohužel negativní.
    Omlouváme se za delší dobu vyřízení, kdy chybou našeho systému , kdy se objednávky správně nepropsaly se nám opozdilo datum doručení zásilek.
    Následně jsme se snažili tyto technické problémy co nejdříve odstranit a zákazníky informovat o pozdějším datumu doručení.
    Doufáme, že i tak budete s doručeným zbožím spokojena a bude Vám dobře sloužit.

    S pozdravem, za celý tým EmaHome,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani když bylo napsáno že zboží bylo odesláno, po 5-ti dnech nedošlo

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že nás nemůžete doporučit.
    Velmi se omlouváme za delší dobu doručení, kdy chybou našeho systému se neodeslala data pro zpracování zásilek a tím došlo k opoždění doručení za což se Vám ještě jednou velmi omlouvám.
    Dle dat, které máme k dispozici, byla již vaše zásilka doručena a doufáme, že jste se zbožím spokojena.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení našeho obchodu, i když nás mrzí, že nás nemůžete doporučit.
    Bohužel od vás neevidujeme žádnou písemnou komunikaci, ale dle dat jsem vaši objednávku odeslali obratem tedy následující den po vytvoření vaší objednávky a o všem jsme Vás informovali na Vámi zadané emailové adrese.
    Nedokážeme se tedy přesněji vyjádřit k vašemu hodnocení, protože vždy se snažíme všechny záležitosti řešit obratem.
    Doufáme, že vaše zásilka byla v pořádku doručena a že jste se zbožím spokojená.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

    • NEDOPORUČUJI
    • Zakoupil jsem na webu sluchátka.
    • Při vyzvednutí se mi pokusili prodat již použitý kus. Poškozená krabička, rozlepená. Jednoznačně se mi je snažili podstrčit.
    • Buďte obezřetní a raději se nákupu tady vyhněte.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení našeho obchodu, i když nás mrzí, že nás nemůžete doporučit.
    Bohužel došlo ke špatnému naskladnění na našem skladu a tak Vám byla k osobnímu vyzvednutí doručena jiná kvalita zboží než jste měl objednanou.
    Následně jsme se Vám osobně na naší pobočce ve Zlíně omluvili a nabídli možná řešení, které jste odmítl.
    Ještě jednou se Vám za vzniklé komplikace omlouvám.

    S pozdravem, za celý team EmaHome,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obalová krabice se zbožím byla značně poškozena a už někdy dříve byla stoprocentně otevřena a použita pro předešlého kupujícího. Obsah zboží uvnitř byl doručen s neúplným příslušenstvím, neodpovídal seznamu. Návod k obsluze uvnitř krabice byl s roztrženým a zlomeným hřbetem svazku. Zůstal mi rozum stát, jak někdo zodpovědný si dovolil poslat objednávku v takovém stavu.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že je negativní.
    Ráda bych se Vám omluvil za poškozený obal ve kterém zboží bylo doručeno a nekompletnost tohoto zboží.
    Bohužel jak vás již kontaktovala kolegyně z oddělení zákaznické péče, která s Vámi celou situaci řešila, v tomto případě došlo k špatné informovanosti od našeho dodavatele kdy nám neposkytl přesné informace o stavu zboží za což se upřímně omlouvám.
    Následně s Vámi kolegyně celou situaci prověřila a dořešila vzájemnou domluvou o slevě na zboží.
    Děkujeme za vstřícnost a ještě jednou se znovu omlouvám.
    Doufáme, že zboží bude v pořádku sloužit a že i přes tyto drobné nedorozumění se k nám rád vrátíte a znovu nakoupíte.

    S pozdravem, za celý team EmaHome,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po několika dnech od objednání tento obchod objednávku zrušil - vlastně zjistil, že zboží nemá skladem, ale na shopu ho skladem uvádí.
    Nedoporučuji ze zde něco objednávat.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za vaší recenzi, i když nás mrzí, že je bohužel negativní.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace, bohužel chybou našeho objednávkového systému ( což jsme se snažili co nejrychleji odstranit) se stalo to, že zboží, které jsme neměli fyzicky skladem objevilo k objednání na našem eshopu.
    O zrušení vaší objednávky jsme vás informovali ihned následující den co jste vaší objednávku vytvořil, proto nás mrzí tato neobjektivní informace ve vaší recenzi a taktéž jsme zboží ihned nechali na našich stránkách skrýt, aby již nemohlo dojít k jeho objednání.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Až dodatečně jsem zjistila, že firma realizuje tzv. cirkulární ekonomiku, což je vzletný název pro prodej zboží dříve vráceného, použitého, opraveného. Ale to mi nevadí, naopak . Problém mám s tím, že to u sady hrnců nebylo uvedeno a až po doručení, náhledu na web a přečtení recenzí mi "secvaklo", proč je asi krabice mírně pokrčená a na několika místech trochu natržená. Ano, moje chyba, měla jsem hledat dřív. Nádobí je v pořádku, ale měl to být dárek... A jestli se jedná o zboží jen vrácené, nebo i použité nezjistím.
    Taky je to pro mě ponaučení, že i na Heurece musí být člověk ostražitý. Sada hrnců byla označena "TOP", což také mou pozornost oslabilo.
    Nelíbilo se mi, že jsem zboží objednala od dodavatele EmaHome, ale jako odesilatel byla uvedena společnost IPrice recare s.r.o.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení i když nás mrzí, že je bohužel negativní.
    Bohužel se k této situaci nedokážeme blíže vyjádřit protože od vás neevidujeme žádnou emailovou komunikaci, o této vzniklé situaci což nás velmi mrzí, protože by jsme rádi s Vámi vše vyřešili k vaší spokojenosti.
    Následně jsme vše předali k prověření našim pracovníkům zákaznické péče, kteří vás následně budou kontaktovat a společně se pokusíme celou situaci vyřešit.

    Mockrát děkuji za pochopení a omlouvám se za vzniklé komplikace.
    S pozdravem za celý team EmaHome,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží bylo vadné
    • Píchlé kolečko
    • Chyběly cvočky na plachtě

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Bohužiaľ, k tejto situácii sa nemôžeme konkrétnejšie vyjadriť, pretože neevidujeme žiadnu e-mailovú komunikáciu, že váš tovar Vám bol dodaný poškodený.
    Samozrejme, budeme vás kontaktovať, aby sme situáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
    Spokojnosť našich zákazníkov je našou prioritou a o to viac nás mrzí vaša negatívna recenzia.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kolo skoro nejede a ani mirny kopec nevyjede but zavada nebo absolutne nedostacujici baterie

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení i když nás mrzí, že hodnotíte náš eshop negativně i když jsme se s Vámi celou situaci snažili vyřešit obratem k vaší spokojenosti.
    Omlouvám se za vzniklé komplikace, ale kolo, které jste u nás zakoupil bylo zcela nové a z těchto důvodů usuzujeme, že se jedná o chybu přímo z výroby, kterou jsme bohužel nemohli nijak ovlivnit
    Následně jsme se tedy domluvili na reklamaci zboží, kdy zboží odešleme do servisu na posouzení technikem a budeme se snažit vše vyřešit v co nejkratším časovém horizontu k vaší spokojenosti.
    Doufáme, že s komunikací i celkovým řešením budete spokojen, neboť spokojenost našich zákazníků je pro nás na první místě.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží přišlo mírně poškozeno a nekompletní objednávka

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Objednávka jak vás informovala kolegyně v emailové komunikaci byla rozdělena do dvou zásilek a ty Vám byly doručeny tak jak jsme avizovali.
    Za poškozené zboží se Vám ještě jednou omlouvám a jak Vám také psala kolegyně již jsme sjednali nápravu, aby se tato situace v budoucnu neopakovala.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží přišlo včas, vyzvedli jsme si ho v Balíkovně na poště. Jeden hrnec má vadu, ale z časových důvodů zboží nejsem schopna reklamovat a poslat zpět.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní hodnocení.
    Chápeme, že z časových důvodů nemáte možnost poslat zboží na zpět k nám, ale pokud má hrnec vadu poprosím Vás o nafocení a poslaní fotografie na naši emailovou adresu [email protected].
    Následně vše necháme prověřit na našich kamerových záznamech a celou situaci se pokusíme dořešit k vaší spokojenosti, aby jste s reklamací měla co nejméně starosti.
    Spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě a tak nás negativní hodnocení vzniklé vadou již z výroby a které jsme schopni vyřešit o to víc mrzí.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Chránič na postel mi dorazil v nepořádku, chybí jedna guma a je menší než 140 cm

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní zkušenost a hodnocení našeho obchodu.
    Bohužel se nedokážeme přesně k celé situaci vyjádřit, protože jste nás o této situaci nijak nekontaktovala, abychom s Vámi celou situaci vyřešili k vaší spokojenosti.
    Toto zboží je doručováno přímo od našich dodavatelů a je tedy možné že došlo k chybě přímo z výroby za což se Vám samozřejmě omlouváme.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno 5ks stejných produktů. 1ks dodán otevřený s poškozeným obalem.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní hodnocení. Bohužel od vás neevidujeme žádnou emailovou ani telefonickou situaci, kdy by jste nám tuto záležitost z poškozeným obalem a otevřeným produktem oznámil, tedy nejsme schopni se k celé situaci objektivně vyjádřit i tak se vám ale upřímně omlouvám za vzniklé komplikace.
    Mrzí nás, že jste s námi celou situaci neřešil, abychom Vám mohli vyjít vstříc a celou nepříjemnou situaci dořešit k vaší spokojenosti, protože spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nevím co bylo za problém, nepodařila se platba kartou na straně obchodníka a musela jsem čekat na změnu platby formou převodu. Komunikovali i o víkendu, to bylo dobré. Zboží dorazilo. Při rozbalování bylo evidentní, že se nejedná o zboží vybalované poprvé. Tiskárna se nezdařila zprovoznit ani za pomoci technické podpory HP. Na jejich návrh řeším výměnu přístroje přímo s výrobcem.

    Reakce obchodu EmaHome.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Jak jste již psala neproběhnutou platbu jsme řešili po vzájemné komunikace obratem kdy Vám naši pracovníci zákaznické podpory poslaly podklady pro platbu převodem a následně jsme po obdržení platby zboží zaslali obratem k Vám.
    Jak jste sama napsala po zjištění problému s tiskárnou jste kontaktovala prvně podporu HP a celou vzniklou situaci jste řešili mimo nás až následně jste nás kontaktovali se vzniklou situací.
    Mrzí nás, že jste prvně nekontaktovali nás, abychom společně celou situaci dořešili k vaší spokojenosti, protože spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě.
    Věříme, že se celou situaci podaří dořešit k vaší spokojenosti a přístroj Vám bude vyměněn za funkční.

    S podzravem
    Klára Šůstková