• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • DVD přišlo bez faktury, spatný obraz, na telefon se nedá dovolat.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
    Fakturu k objednávkám zasílá náš systém ihned po expedici objednávky.
    Na naši telefonní linku jste nám dnes 2.2. podle záznamů volala poprvé a v momentě kdy jste volala jsme měli druhý hovor a následně ihned poo jeho dokončení jsme Vám na telefonní mobil volali na zpět na vaše telefonní číslo, kdy jste tento telefon nezvedali o čemž svědčí i výpis z hovorů, který máme monitorovaný.
    Následně jsme vše s Vámi společně vyřešili a fakturu Vám znovu na email doposlali, o to víc nás mrzí toto negativní hodnocení, které není založeno na faktických údajích.

    Věřím, že jinak jste se zbožím spokojena a vše je jižv pořádku dořešeno.
    S pozdravem,
    Klára Šůstková.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace
    • poškozené a neúplné zboží

    Luxusní vánoční stromek, který jsem si objednal měl poškozený stojan a v balení chyběl ovladač na LED žárovky. Takto si luxusní stromek opravdu nepředstavuji. Není to vinou prodávajícího, ale výrobce a dodavatele.
    Reklamace proběhla celkem bez problémů proplacením zboží i poštovného.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
    Jsme rádi, že jste s komunikací v našem eshopu byl spokojen a že se všechno vyřešilo k vaší spokojenosti.
    Také se Vám znovu omlouvám za vzniklé komplikace se zakoupeným zbožím, kdy toto poškození jak sám uvádíte jsme bohužel nemohli ovlivnit, nakolik se jednalo o originálně zabalený kus přímo od výrobce. J
    Věřím, že tato zkušenost i naše brzké vyřešení vás ubezpečilo že jsme opravud seriozní eshop a znovu nás navtšívíte a nakoupíte u nás.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychle dodani
    • nakonec odpovedeli na email ohlede dotazu, co s polozkami v objednavce (1 ks rozbitou a 1 ks nekompletni) a zaslali refundaci na ucet do 5-ti dnu
    • stav zbozi neodpovidal deklarovanemu (nove / rozbalene) - vse bylo rozbalene, jedno rozbite, jedno nekompletni
    • na email ohlede dotazu, co s polozkami v objednavce, ktere se chystam vratit, odpovedeli az po 8-mi dnech (i po telefonicke urgenci), kdy uz jsem mel zbozi zabalene a pripravene k vraceni.

    Kdyz obchod nereagoval na muj email a telefonat ohledne dotazu, co delat s 1 rozbitym a 1 nekompletnim kusem z objednavky, vyhledal jsem recenze na Heurece a zdesil se - nicmene navzdory spouste odstrasujicich recenzi se obchod ELJO nakonec zachoval ferove a pristoupil na navrhovane reseni bez potreby vracet zbozi a castku za rozbite zbozi a chybejici dil zaslal na muj ucet za 5 dnu. Urcite je zde velky prostor pro zlepseni, zejmena s klasifikaci zbozi a reakcni dobou eshopu, ale zda se, ze na tom pracuji a preji, at se to podari!

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Mrzí nás, že jste nebyls našimi službami spokojen, nakolik jsme se vše snažili vyřešit v co nejkratší možné době.
    Tím, že jste zakoupil zboží v kvalitě nové, které bereme od zahraničního dodavatele/ výrobce, museli jsme celou situaci prověřit přímo s výrobcem nakolik nekompletní zboží s drobným poškozením, bylo již dodáno z výroby. Tím, že se jedná o zahraničnáho dodavatele a psali jste nám před víkendem, jsme Vám bohužel nedokázali dát rychlejší odpověď.
    Za tyto komplikace se Vám velmi omlouvám.
    Jsme však rádi, že se nám nakonec společně podařilo vše vyřešit a že jste s dořešením situace spokojen.
    Věřím, že i přes tuto nepříjemnou zkušenost znovu u nás nakoupite.

    S pozdravem,
    Klára Šůstová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízejí zboží co nemohou poslat ,protože ho nemají na skladě i když ho v nabídce pořád mají označeno jako skladem.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i přesto, že je negativní

    Za toto nedopatření se ještě jednou omlouváme, velice nás mrzelo, že jsme Vám nemohli kávovar dodat, z důvodu vyprodání.
    Zboží jsem kontrolovala a v tuto chvíli skladem není.
    O této skutečnosti jsme Vás ihned informovali a vyžádali si číslo účtu pro vrácení celé částky.

    Ještě jednou se velice omlouváme

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod je výborný, avšak komunikace ještě nefunguje, ani faktura mi nedorazila? Mlýnek je výkonný, dobře mele, avšak je tak hlučný, že z něj brzy zešílíme. Ten hluk a decibely, asi naše sluchovody brzy roztrhne, a ten mlýnek se z toho hluku asi rozpadne !? Jsme velmi zklamáni! Zorničková.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Fakturu k objendávce jsme Vám zasílali v den expedice na váš email a následně na vaši žádost znovu na emailovou adresu uvedenou v objednávce.
    Měly by jste tedy fakturu mít v elektronické podobě na vaši emailové adrese.
    Co se týká hlučnosti mlýnku tak se s Vámi ještě spojíme nakolik máme prodány stovky tohoto typu ale na hlučnost si zákazníci nestěžují, proto necháme raději vše prověřit a svámi se spojíme zdali se nejedná o nějakou výrobní chybu.
    Věřím, že vše dořešíme k vaší uplné spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé jednání.
    • Součástí dodávky měl být stojan na stromeček, který ale v balíku nebyl. Balík byl několikrát dodatečně přelepen lepící páskou. Na mou reklamaci obchod reagoval, že "jsem v pořadí". Stav trvá 12 dní.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Za vzniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme. Vaša správa nám zapadala do spamu, čoho sme si, bohužiaľ, nevšimli hneď. Vašu reklamáciu sme s Vami následne obratom vyriešili.
    Veríme, že aj napriek tejto negatívnej skúsenosti na náš eshop nezanevriete a v budúcnosti nás opäť radi navštívite.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží v originálních krabicích přišlo pouze omotané fólií, krabice byli kvůli nešetrnému zabalení zdeformované. Jako dárek je zboží v takovém stavu nepoužitelné
    • Zboží objednané v sobotu obchod odeslal až ve středu (dle informačního emailu dopravce), dorazilo ve čtvrtek
    • Drahá doprava

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás udělené hodnocení, přesto Vám za komentář a zpětnou vazbu děkujeme.

    Bližší zaslanou zprávu, ideálně s fotodokumentací, od Vás zatím neevidujeme. Pokud je samotné zboží v pořádku a bude jej chtít tedy vrátit, tak máte právo uplatnit dle obchodních podmínek požadavek na Odstoupení od smlouvy. Naše zákaznická linka je Vám v pracovní dny k dispozici pro upřesnění postupu a dořešení záležitosti.

    Termín dodání je u každého zboží orientační a vždy jej uvádíme před nákupem na stránce zboží. O víkendu je sklad zavřený, což bylo v termínu zohledněno. Pokud se zásilka o něco přesto opozdila, tak nás to mrzí a omlouváme se. Cena za dopravu je pevně stanovena dle platného ceníku. S dopravci řešíme organizační změny a k dispozici je pro zákazníky i nový přepravce.

    I přes udělené hodnocení věříme, že u nás někdy opět nakupíte - např. s ohledem na rozsah sortimentu a prodávaných značek zboží apod.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Informace je nulové

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
    Veškeré infromace k vaší objendávce jsme Vám zasílali na email.
    Mrzí nás, tedy tento neadekvátní komentář, nakolik jsme vás o každém kroku co se s Vaší objednávkou děje informovali.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dorazilo jiné zboží než bylo na obrazovce zobrazeno, pomíchané názvy dvou produktů. Získal jsem tedy ke kolu nekompatibilní displej.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí že je negativní.
    Bohužel se nedokážeme k výše popsané situace vyjádřít konkrétněji, nakolik od vás neevidujeme žádnou infromaci o špatně doručen zboží.
    Za vzniklou situaci se upřímně omlouváme.
    Protože spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě bude vás kontaktovat naše oddělení zákaznické podpory a celpou situací s Vámi prověří a dořeší k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednané zboží dorazilo pozdě a překvapení po otevření: v krabičce bylo úplně něco jiného než jsem si objednal.Zboží deklarované jako rozbalené páchlo velice elektrikářsky podezřele! Možná jen můj neopodstatněný vjem?Další komunikace a vrácení zboží ovšem proběhlo bez problémů a peníze vráceny na můj účet do dvou dnů.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu a zároveň sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie. Tak ako Vás už prvotne informovala kolegyňa, prišlo k chybnému naskladneniu a popisu daného produktu. Z našich navrhovaných možnosti riešenia situácie ste si vybrali možnosť tovar vrátiť.
    Veríme, že aj napriek tejto negatívnej skúsenosti na náš e-shop nezanevriete a v budúcnosti nás opäť radi navštívite.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo poškrábané, staré 12 roků a nekompletní bez nabíječky, vaše služby už nikdy nechci využít!

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že je negativní.
    Dle prověření v našem systému jste si musel zmýlit produkt nebo hodnotíte jiné zboží, nakolik u nás jste vytvořil objednávku na mobilní telefon, kdy se jednalo o model z roku 2021.
    Dále jste měl objednávku neuhrazenou a po našich výzvách k zaplacení jste nás nekontaktoval ani nám nezvedl mobilní telefon a tak jsme byly nuceni vaši objednávku zrušit o čemž jsme Vás informovali na emailu.
    Zboží Vám tedy od nás nebylo fyzicky doručeno a o to víc nás mrzí negativní hodnocení naší společnosti, nakolik chyba nevznikla z naší strany.
    Mockrát děkuji za pochopení.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zbozi mi dorazilo pouzite

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení, byť nás mrzí, že je negativní.

    Máte zakoupeno nikoliv zboží nové, ale ZÁNOVNÍ - a to je opravdu zboží, které nese známky použití. Z Vaší strany proběhl telefonický kontakt - evidujeme požadavek na odstoupení od KS (vrácení zboží ve 14denní lhůtě od data doručení) - na email zadaný do objednávky Vám byl následně poslán k vyplnění jednoduchý vzorový formulář s instrukcemi.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedorazilo

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je bohužel negativní.
    Zboží V8m bylo odesláno na Vámi uvedenou adresu dne 25.11.2022, nakolik zásilka Vám a první pokusy nebyla doručena z důvodu neuvedení čísla popisného ve vaší adrese doručení.
    Následně jsme ty to informace na žádost přepravce doplnili a dle informací od přepravce, by již zásilka měla být doručována.
    Věřím, že v tuhle chvíli již bude zboží v pořádku doručeno.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žehlicka, kterou jsem si objednala, měla přijít do 2dní. Dorazila za týden po 4 telefonatech.
    • Pracovníci zákaznické linky tohoto eshopu nepodavaji pravdivé informace. Dva dny za sebou mě ujišťovali, že objednávku už vyexpedovali a omlouvali se, že to trvá déle. Třetí den mi volali s tím, že nemají na skladě barvu, kterou jsem si objednala.
    • Zboží - žehlicka - přišla mokrá.

    Vzhledem k dodací lhůtě, zákaznickému servisu a stavu, ve kterém produkt přišel - nedoporučuji nákup na tomto eshopu.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je bohužel negativní.
    Chybou našeho skladu jsme neměli Vámi původně objednanou barvu žehličky, nakolik jsme Vám nabídli žehličku téhož typu v jiné barvě, kterou jste odmítla a chtěla jste objednávku zrušit.
    Následně jste nás informovala, že by jste i o zboží v jiné barvě měla zájem a na vaší žádost jsme objednávku znovu obnovili, tím došlo k menšímu zdržení při doručení vaší objednávky.
    Zboží, které jste objednali bylo z kategorie zánovní kdy se jedná o krátkodobě použité zboží o čemž informujeme v popise. Tím že je zboží zkoušeno zdali je plně funkční je do něj samozřejmě i nalitá voda, která je poté odčerpána. Samozřejmě pří přepravě může drobné kapky vody ze zboží vytéct a proto dáváme ke zboží informaci, že tím že bylo zkoušeno můžou být viditelné stopy vody, ale na funkčnosti tyto zbytky vody nemají vliv.
    Věříme, že jinak jste se zbožím spokojeni a mrzí nás, že nejste s našimi službami spokojeni nakolik jsme se ve všech ohledech snažili vašim požadavkům vyjít vstříc.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Místo ovladače na PS4 mi přišel tlakoví hrnec. Po mé reklamaci zatím žádná odpověď.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí že je negativní.
    Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace.
    Informaci o zaslání jiného zboží, než jste měl ve vaší objednávce jste nám podal v pátek a aktuálně celou situaci prověřujeme.
    Bohužel přes víkend jsou naše sklady uzavřeny a tak v pondělí celou situaci dořešíme a budeme vás kontaktovat o výsledku řešení.
    Dle prvotních prověření šlo nejspíše o záměnu štítku, ale vše ještě ověřujeme i u dopravce, který Vám zboží doručoval.
    Věříme, že vše společně vyřešíme k vaší spokojenosti.
    Ještě jednou se Vám omlouvám a děkuji za pochopení.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nic

    zboží dorazilo za 4dny, i když inzerují že je skladem. Po rozbalení nefunguje displej, volám na linku a informace, že je to ok, odstoupím od smlouvy a zboží vrátím druhý den. Odpoledne, že prý zboží jedině na reklamaci, že na to mají 30 dní a odstoupení od smlouvy není možné. V tom čase už je zakoupena druhá tiskárna. No prostě leváci. A hloupý personál na info lince neví co říká. Příště raději kupujte jinde. Tohle za to nestojí.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní hodnocení.
    Zboží jste si u nás objednal v pátek odpoledne, kdy nebylo v našich možnostech zboží již předat dopravci a s ohledem na to, že o víkendu je sklad uzavřen tak ihned v pondělí ráno byla vaše objednávka vyřízena o čemž Vám byl zaslán i informační email, a následně předána dopravci, který Vám jí hned v úterý doručil a tím jsme stihli lhůta, kterou máme uvedenou na našich stránkách.
    Následně jste až na druhý den po obdržení zboží nás kontaktoval s tím, že tiskárna je nefunkční, bohužel jste kolegovy nesdělil číslo objednávky a tak si nemohl kolega ověřit informaci, že zboží máte koupené na firmu a tedy dle našich obchodních podmínek nemůžete u tohoto zboží využít možnosti vrácení ve 14 denní lhůtě, pouze reklamace.
    Následně jsme Vám tedy nechali objednat po domluvě s vámi svoz pro tuto reklamaci a aktuálně je zahájeno reklamační řízení.
    Naši pracovníci postupovali dle našich obchodních podmínek a s těchto důvodů nás mrzí vaše negativní hodnocení, ale děkuji Vám za něj z důvodu zkvalitnění našich služeb.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace, objednávka byla nejprve potvrzena, po týdnu neaktivity obchodu mi na můj dotaz bylo sděleno, že objednávka se ruší, protože zboží vlastně už nemají.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení.
    Bohužel se Vám na našich internetových stránkách zobrazilo k zakoupení zboží, které jsme již aktuálně neměli skladem, za což se Vám omlouváme.
    Následně jsme Vám nabídli možné alternativy za Vámi zakoupené zboží, které by jsme Vám mohli obratem odeslat.

    S pozdravem
    ELJO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatné jednání se zákazníky
    • Nemají přehled o příchozích platbách
    • Peníze mi dosud nebyly poslány zpět na účet
    • Sečteno, podtrženo, pokud máte možnost objednat zboží jinde, vůbec neváhejte.

    Špatná komunikace se zákazníky a neúcta k nim.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení.
    Bohužel do vás do dnešního dne neevidujeme číslo účtu, na který vám částku můžeme zaslat částku na zpět i když Vás kolegyně o číslo žádala již před 2 týdny na vaši emailovou adresu.
    Prosím tedy o zaslání čísla účtu, abychom vám mohli peníze za zrušenou objednávku co nejdříve vrátit.

    S pozdravem
    ELJO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • zboží odesláno až pátý den po zaplacené objednávce (eshop s omluvou odůvodnil revizí ve skladu)
    • přestože na můj dotaz obchod napsal,že "druhá strana vodítka má očko sloužící k úchopu při vedení",nic takového není-zakončeno jen tenkým plastem bez možnosti úchopu...

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení.
    Bohužel v rámci skladové inventury došlo k většímu zpoždění dodání vaší objednávky, za což se Vám omlouváme.
    Také nás mrzí, že vás naše operátorka špatně informovala o vodítku, které čerpala pouze z fotografií.

    S pozdravem
    Eljo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Došlo úplně jiné zboží a o týden později, než bylo slíbené !!!!
    • Přišlo úplně jiné zboží.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za špatně doručené zboží.
    Nejspíše došlo k záměně při vychystávání zboží.
    Prosím kontaktujte nás na emailové adrese [email protected] a následně vše necháme prověřit a pošleme vám na výměnný svoz, kdy kurýr u vás vyzvedne špatně doručené zboží a doručí vám Vámi objednané.

    S pozdravem
    Eljo