Přihlásit se a přidat příspěvek
  • POZOR! Vyhnete se tomuto obchodu!!! NEDOPORUCUJI! Mam nechutnou zkusenost, ktera me odrazuje od jakekoliv aktivity s timto radobyobchodem. Poslali me zbozi oznacene jako "rozbaleno" za lehce snizenou cenu, ktere bylo i pres obal viditelne znicene nadmernym pouzivanim a nechutne spinave (zajemcum dodam fotky jako dukaz). POZOR! Toto zbozi si vyzadali zpet, takze ceka na dalsiho zakaznika, ktery tuto zkusenost absoulvuje... Budete nuceni jim to poslat zpet a mesic cekat na penize (zatim neprisly) = nemate ani penize a ani zbozi, ktere vam nevymeni! Je jasne, ze nemaji zadnou kontrolu nat tim, co preprodavaji. Reklamaci jsem ztravil nekolik hodin (baleni, svoz, vypisovani mejlu, urgovani nekomunikace, atd.) Neriskujte a kupte jinde! Znechuceny byvaly zakaznik

    • Dobrý den,

      děkujeme za vaše hodnocení na náš obchod.
      Nakolik jste nám hodnocení udělil zde do diskuzí kde jste se ani nepodepsal, ani nepřiložil číslo objednávky nedokážeme se přesněji k celé situaci vyjádřit.
      Zboží, které nabízíme máme v několika kvalitách což vždy uvádíme přímo v popise zboží i popis co které označení znamená.
      Jak jste sám podotkl, protože jsme neměli na výměnu adekvátní zboží odpovídající vašim požadavkům navrhli jsme Vám jako způsob řešení vrácení zboží, kdy jsme Vám pro zboží sjednali svoz aby Vám nevznikali další náklady se zbožím.
      Částku vracíme do 14-ti dnů od převzetí zboží na zpět, kdy v tuhle chvíli jsou všechny částky včetně té vaši již vráceny našim zákazníkům zpět na účet.
      Bohužel jak jsem již zmiňovala neznáme ani vaše jméno ani číslo objednávky, abychom Vám mohli odeslat případné potvrzení o vrácené částce.
      Mrzí nás vaše negativní zkušenost z našim obchodem, nakolik spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě a vždy ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a snažíme se vyjít všem požadavkům vstříc.

      S pozdravem,
      Klára Šůstková

  • NEDOPORUČUJI. Již od září z nich tahám zbylých 300 Kč za vrácené zboží. Místo 799 Kč vrátili jen 399 Kč což bylo za produkt, který jsme si nechali. Již jsem s nimi mluvila několikrát po telefonu, vždy mi řeknou, že zjistí a zavolají a pak nic. Naprosto nesolidní jednání a nedoporučuji obchodovat.

  • tenhle obchod musím zatím nedoporučovat,koupil jsem si telefon,a přišel mi uplně jiný,když jsem psal na email tak mi bylo napsáno abych radši zavolal už druhý den se nemůžu dovolat. Takže zatím obchod nedoporučuju

  • Dobrý večer já jsem zrušil objednavku tak nechápu proč jsem dostal oznámení že jsem ji koupil já spíš teď pořád sledují jesli mi došly peníze spet na můj účet děkuji za pochopení Rac .(Philips 24PHS4304)

  • Byl to náš první a rozhodně zároveň poslední nákup u tohoto dodavatele.
    Protože se jednalo o nákup na firmu, není možno využít 14 dnů na vrácení bez udání důvodu. U firem je to jen v den nákupu.
    Zboží - IP kamera, byla objednaná jako nové, nepoužité zboží.
    To, co však dorazilo, bylo již někým rozbaleno, protože příslušenství jako nabíječka s adaptéry, bylo vloženo do roztrhaných sáčků a i samotná kamera byla bez ochranné folie, navíc nekompletní (někdo si z ní vyjmul paměťovou kartu) a hlavně NEFUNKČNÍ.
    Doufám, že bude tento příspěvek alespoň zveřejněn a někomu tak napomůže ke správnému rozhodnutí....

    za odběratele M&V laser, s.r.o.
    jednatel společnosti
    Jiří Mareš

    • Dobrý den,

      jak jste psal již před časem v jiném příspěvku, tak bohužel evidujeme pouze toto hodnocení a nemůžeme tedy posoudit, kde se stala chyba, jelikož reklamaci jako takovou od Vás do dnešního dne nemáme uplatněnou, což je trochu zvláštní. Nemáme také ani nafocený stav zboží. Moc nerozumíme zmínce ohledně SD karty, jelikož ta není součástí balení a není ani obsažena v popisu balení. Pokud dojde k chybě a je například zasláno špatné zboží, tak se situaci vždy se zákazníkem snažíme vyřešit.

      S pozdravem
      ELJO

  • Obchod nedoporučuji.
    Ohledně dodání výrobku vše ok.
    Zakoupen vysavač na mokré vysávání, vyskytla se závada na vnější součástce - ventilu za 159 kč, který jsem odmontoval a zaslal k reklamaci.
    Obchod reagoval tak, že požaduje zaslání celého vysavače, kdy poštovné minimálně dvojnásobně přesáhne cenu reklamované součástky, nehledě na velikost balení vysavače. Evidentně nikoho zde nezajímá spokojenost zákazníka a obchod zcela zřejmě chce odradit touto formou od reklamace.
    Děkuji, již nikdy více.
    David Blecha

    • Dobrý den,

      není možné do vysavače zasahovat a odmontovávat součástky, které následně zašlete k reklamaci. K reklamaci je nutné zaslat celé zboží, kdy servis shlédne stav a zhodnotí zda nedošlo k mechanickému poškození. Je nám líto, že nejste schopen akceptovat tyto podmínky jako to dělá 99% kupujících, kteří tyto podmínky plně akceptují. Navíc pokud zákazník chce reklamovat zboží nabízíme mu také možnost odeslání přes kurýra, kterého plně hradíme my.

      S pozdravem
      Tým ELJO

  • Naprosto katastrofální zkušenost s tímto obchodem! OBJ2090587. Poslali vadný mixer, uznali asi za 5 týdnů reklamaci a už se neozvali! Poslala jsem 3 emaily, 4 zprávy na chatu a nesčetně telefonátů.. Žádný výsledek! Naprostá ignorance. Uz je to přes 2 MĚSÍCE a na stále NEMÁM SVÉ PENÍZE ZPĚT. To se nedá brát jinak než zlodějina. Naprosto neuvěřitelné chování. Prosím ušetřete si nervy a peníze a nic odsud nekupujte.

  • Co se týká tohoto obchodu, tak s tím jsem se ještě nesetkal. 7 dnů od objednávky vůbec nekomunikovali, poté jsem objednávku zrušil a v reakci na to lživě napsali, že mne informovali o tom, že již zboží nemají., že prý mohla zpráva být i ve spamu, není to pravda, e-mail kontroluji včetně spamu, žádná zpráva tam od Eljo nebyla. Na můj e-mail o zrušení objednávky reagovali stručně, že storno berou na vědomí, nikoliv, že zboží již nemají). E-mail mi zaslali až po negativním hodnocení (byl podepsán jen ,,Pavel"? a nabízeli mi za smazání negativního hodnocení sadu nožů, přičemž tvrdí, že je to omluva, ale podmínkou obdržení tohoto ,, dárku" bylo právě zrušení negativního hodnocení, a odeslaní potvrzení z Heuréky o smazání )Obloukem se již vždy tomuto obchodu vyhnu.
    Pavel

    • Pročpak asi Eljo nereaguje, obvykle se alespoň nějaká výmluva najde!

  • Špatná zkušenost s timto obchodem,koupili jsme iphone 6s64 novy.Po roce špatna baterie ,nabijeni a obrazovka .V servisu nam řekli k nasemu udivu ,že mobil je repasovany.Obchod tvrdi ,ze jsme si udajne koupili repasovany model.V objednavce ani na faktuře,nic takoveho neni napsano.Pro me naprosto neseriozni obchod!!!!

  • Jarmila Vojtikova. Nakup Apple iPhone/16GB/ space grey 10.06.2018 ,doklad o nakupu2011066 .Po roku jsme poslali telefon na reklamaci. Popis zavady :vypina se ,nejde zapnout ,je nedostupny. Odpověděli, že zavada se neprojevila a mrtvy telefon poslali zpět. A v balení ještě chyběla i nabíječka. Obracím se tedy na soudního znalce.

    • Dobrý den,

      telefon byl kontrolován specializovaným servisem, kde se závada neprojevila. Na servisu telefon bez problému fungoval. Nevíme tedy zda jste už o telefon neměli zájema chtěli vrátit částku, nebo kde byla chyba. Reklamace se vždy snažíme vyřešit, tak aby byl zákazník spokojen pokud má na uznání reklamace nárok.

      Přece bychom nezasílali nefunkční zboží z reklamace na naše náklady zpět, aby nám je zákazník znovu zaslal k další reklamaci.

      S pozdravem
      ELJO

  • Hrozny pristup k zakaznikovi, zde jsou jen same problemy, telefony nezvedaji a neodepisuji ani na emaily! Nekupujte u firmy eljo nic,jsou to podvodnici a lhari! Budu nucena vse resit pres soudy a COI.

    Jednim slovem hruza,mobil mi prodali nefunkcni a nyni se nemaji k tomu aby se k tomu postavili celem a vec resili. JE TO MESIC CO JSEM MOBIL VRACELA A STALE NEMAM PENIZE NA UCTU.

    NEVRACEJI PENIZE. PODVOD!

  • Jsem znechucena jednáním tohoto obchodu! Zboží objednané,zaplacené ale nedorazilo! Nevím co si mám myslet,ale každopádně jsem vše nahlásila na patřičná místa.

    Nikomu nedoporučuji zde nakupovat,je to celé podvod.

    • Dobrý den, bohužel se jedná o anonymní příspěvěk, pravděpodobně od konkurence. Navíc pod Vámi uvedeným jménem (ani pod jménem Laškounová) nemáme žádnou takovou objednávku, což si může ověřit i portál Heureka.cz. Navíc veškeré zboží, které prodáváme máme 100% skladem a odesíláme nejpozději 2 den po zaplacení, v případě dobírky odesíláme zboží ještě tentýž den (je-li objednávka vytvořena do 14h).

  • Vidim ,ze jsou tady nektere prispevky smazany,a neni napsany jediny duvod proc?No proto ze obchod uplaci kritiky darky aby recenzi smazali a pokud s tim eljo nesouhlasi klidne sem preposlu jejich meil co me poslali.Nikdy tu recenzi na vas jakoze eshop nesmazu ,kvuli vam jsem nemel pro dceru darek,pro me nepouzitelni a zbytecni a nezaslouzite si vubec cokoliv prodavat,mozna by nebylo od veci napsat na coi aby jakoze vase podnikani prekontrolovala

    • Dobrý den, tak to určitě není. Ve Vašem případě nastala chyba na naší straně, což nás samozřejmě velmi mrzí, proto Vás naše zákaznická podpora kontaktovala a chtěl se s Vámi domluvit na omluvném dárku. Ještě jednou se Vám omlouváme. Tým eljo.cz

  • Dlouhá doba dodání.Není pravda co se píše na jejich stránkách,trvá to mnohem dýl.Jestli spěcháte na doručení tak volte jiný obchod.

    Jsem zklamaný.

    • Dobrý den,

      pokud byl problém s doručovací dobou za to se Vám omlouváme. Vždy se snažíme v takovém případě nabídnout zákaznikovi nějakou kompenzaci za delší čekací dobu.

      Hezký den
      ELJO

  • Objednala jsem si mobilní telefon za celkem rozumnou cenu,informovala jsem se jestli bude doručen včas protože jinak bych koupila jinde.Ujistili mě, že to opravdu bude, že se nemusím obávat.Věřila jsem že objednávka bude brzo vyřízená protože jsem telefon chtěla darovat a nutně jsem ho potřebovala včas.

    Nakonec po týdnu poslali pouze email, že zboží bohužel nemají skladem. Takže mi něco slídili a pak to neměli.
    Byla jsem rozčílená a hodně rozzlobená a zařekla jsem se, že zde již nikdy nic nekoupím, takový přístup si zákazník nezaslouží.

    • Dobrý den,

      pokud není telefon skladem zakazníka o situaci informujeme a snažíme se mu nabídnout jinou variantu/barvu telefonu, či kompenzaci.

      Proto Vás poprosíme o číslo objednávky, jelikož příspěvek se objevuje pouze v anonymní diskuzi. Rádi bychom případ prověřili zda se jedná o reálnou objednávku a případné pochybení z naší strany, či jak probíhala komunikace.

      Děkujeme.

      Hezký den
      ELJO

  • Zakoupený telefon jsem okamžitě vrátil hned ten samý den.Od začátku s ním byly problémy,reproduktor v něm snad ani nebyl protože nebylo slyšet mně ani druhou stranu. Problémy ihned po zapnutí,takže po vyzkoušení volání jsem další pokusy vzdal.Takže nepoužitelný.
    Dost divné u fungl novýho mobilu....
    Nákup tady ani nejde někomu doporučit... Děs.

    • Dobrý den,

      pokud byl v telefonu problém jednalo se o výrobní vadu. Vždy nabízíme výměnu za nový kus, nebo máte možnost odstoupit ve lhůtě 14 dnu, kdy Vám vrátíme peníze.

      Hezký den

  • Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli se dá této stránce věřit ?

    • Dobře že se ptáte,samozrějmě že nedá! Viz můj příspěvek.

    • Dobrý den,

      To že se jednalo o výrobní vadu nedokážeme ovlivnit. Proto tedy nerozumíme Vašemu komentáři. Máme více jak desítky spokojených zákazníků.

      Zákaznikovi nabízíme vždy výměnu za jiný nový kus pokud je reklamace oprávněna.

      Hezký den

  • - Příšerná komunikace s obchodem.Něco po telefonu slíbí a když čekám tak skutek utek.
    - Neodpovídají na meilové dotazy.

    Mobil hned po pár dnech nešel zapnout,nechtěla jsem ho vracet a ptala jsem se jestli je možná výměna.
    Od toho okamžiku přestala komunikace ze strany obchodu.

    Posílám na odstoupení a obchod nedoporučuji.

    • Dobrý den,

      Váš komentář není pravdivý, jelikož odpovídáme denně na desítky emailů.

      Bohužel když jsme zadali do systému příjmení Lipanská, Lipanský nenašlo nám to žádnou objednávku.

      Pokud má zákazník s telefonem problém, vždy může uplatnit reklamaci a upřednostňujeme výměnu za nový kus.

      Můžeme poprosit o číslo Vaší objednávky, abychom mohli případ prověřit ?

      Hezký den
      ELJO

  • Telefon který jsem od vás koupila mi nepřipadá jako nový... Není možné že by se omylem poslal bazarový místo nového?

    Jsou lehce odřené hrany ,tak se raději ptám.Je možná výměna?

    Děkuji.

    • Dobrý den,

      pokud se Vám zdá, že nastala chyba v zaslání zboží kontaktujte nás na infolinku 778 085 598, nebo přes email [email protected].

      Pokud bylo omylem zasláno jiné zboží výměna je samozřejmě možná.

      S pozdravem
      ELJO

  • Nikdo na můj příspěvek nereaguje,takže si jsou toho vědomi... Jen já nevím nic.

    • Dobrý den,

      na Váš příspěvěk jsme reagovali. Této situaci si vědomi nejsme, proto Vás poprosíme o číslo objednávky, abychom mohli situaci případně prověřit.

      Děkujeme.

      S pozdravem
      ELJO

    • To jako teť budu zase čekat na peníze? Děláte si ze mne legraci? Fakturu jsem vám poslal přece i se zbožím k odstoupení.

    • Dobrý den,

      bohužel nám stále píšete pouze anonymně do diskuze.

      Na Vaše jméno nemáme žádnou objednávku a prosili jsme Vás tedy o číslo objednávky. Žádáme tedy znovu o číslo Vaší objednávky, abychom mohli situaci prověřit.

      S pozdravem
      ELJO