Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dobrá komunikace s zákazníkem

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše doporučení a pozitivní hodnocení, které nás velmi těší.
    Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojeni a budeme potěšení, když i pro příští nákup zvolíte náš eshop.

    S pozdravem,
    Kateřina Prajková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé jednání

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše doporučení a pozitivní hodnocení, které nás velmi těší.
    Jsme rádi, že jste s našimi službami byl spokojen a budeme potěšení, když i pro příští nákup zvolíte náš eshop.

    S pozdravem,
    Kateřina Prajková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost a spolehlivost

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše doporučení a pozitivní hodnocení, které nás velmi těší.
    Budeme potěšeni, když i pro příští nákup zvolíte právě náš eshop.

    S pozdravem,
    Kateřina Prajková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • DVD přišlo bez faktury, spatný obraz, na telefon se nedá dovolat.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
    Fakturu k objednávkám zasílá náš systém ihned po expedici objednávky.
    Na naši telefonní linku jste nám dnes 2.2. podle záznamů volala poprvé a v momentě kdy jste volala jsme měli druhý hovor a následně ihned poo jeho dokončení jsme Vám na telefonní mobil volali na zpět na vaše telefonní číslo, kdy jste tento telefon nezvedali o čemž svědčí i výpis z hovorů, který máme monitorovaný.
    Následně jsme vše s Vámi společně vyřešili a fakturu Vám znovu na email doposlali, o to víc nás mrzí toto negativní hodnocení, které není založeno na faktických údajích.

    Věřím, že jinak jste se zbožím spokojena a vše je jižv pořádku dořešeno.
    S pozdravem,
    Klára Šůstková.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace
    • poškozené a neúplné zboží

    Luxusní vánoční stromek, který jsem si objednal měl poškozený stojan a v balení chyběl ovladač na LED žárovky. Takto si luxusní stromek opravdu nepředstavuji. Není to vinou prodávajícího, ale výrobce a dodavatele.
    Reklamace proběhla celkem bez problémů proplacením zboží i poštovného.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
    Jsme rádi, že jste s komunikací v našem eshopu byl spokojen a že se všechno vyřešilo k vaší spokojenosti.
    Také se Vám znovu omlouvám za vzniklé komplikace se zakoupeným zbožím, kdy toto poškození jak sám uvádíte jsme bohužel nemohli ovlivnit, nakolik se jednalo o originálně zabalený kus přímo od výrobce. J
    Věřím, že tato zkušenost i naše brzké vyřešení vás ubezpečilo že jsme opravud seriozní eshop a znovu nás navtšívíte a nakoupíte u nás.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    profesionální služby

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše doporučení, které nás velmi těší.
    Jsme rádi, že jste s našimi službami byl spokojen a budeme potěšení, když i pro příští nákup zvolíte náš eshop.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychle dodani
    • nakonec odpovedeli na email ohlede dotazu, co s polozkami v objednavce (1 ks rozbitou a 1 ks nekompletni) a zaslali refundaci na ucet do 5-ti dnu
    • stav zbozi neodpovidal deklarovanemu (nove / rozbalene) - vse bylo rozbalene, jedno rozbite, jedno nekompletni
    • na email ohlede dotazu, co s polozkami v objednavce, ktere se chystam vratit, odpovedeli az po 8-mi dnech (i po telefonicke urgenci), kdy uz jsem mel zbozi zabalene a pripravene k vraceni.

    Kdyz obchod nereagoval na muj email a telefonat ohledne dotazu, co delat s 1 rozbitym a 1 nekompletnim kusem z objednavky, vyhledal jsem recenze na Heurece a zdesil se - nicmene navzdory spouste odstrasujicich recenzi se obchod ELJO nakonec zachoval ferove a pristoupil na navrhovane reseni bez potreby vracet zbozi a castku za rozbite zbozi a chybejici dil zaslal na muj ucet za 5 dnu. Urcite je zde velky prostor pro zlepseni, zejmena s klasifikaci zbozi a reakcni dobou eshopu, ale zda se, ze na tom pracuji a preji, at se to podari!

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Mrzí nás, že jste nebyls našimi službami spokojen, nakolik jsme se vše snažili vyřešit v co nejkratší možné době.
    Tím, že jste zakoupil zboží v kvalitě nové, které bereme od zahraničního dodavatele/ výrobce, museli jsme celou situaci prověřit přímo s výrobcem nakolik nekompletní zboží s drobným poškozením, bylo již dodáno z výroby. Tím, že se jedná o zahraničnáho dodavatele a psali jste nám před víkendem, jsme Vám bohužel nedokázali dát rychlejší odpověď.
    Za tyto komplikace se Vám velmi omlouvám.
    Jsme však rádi, že se nám nakonec společně podařilo vše vyřešit a že jste s dořešením situace spokojen.
    Věřím, že i přes tuto nepříjemnou zkušenost znovu u nás nakoupite.

    S pozdravem,
    Klára Šůstová

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bezproblémový a rychlý nákup, eshop doporučuji.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za udělené hodnocení a doporučení našeho eshopu. Jsme rádi, že vše proběhlo rychle a v pořádku. Těšíme se na příští nákup.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • super

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše doporučení a pozitivní hodnocení, které nás velmi těší.
    Budeme potěšeni, když i pro příští nákup zvolíte právě náš eshop.

    S pozdravem,
    Kateřina Prajková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízejí zboží co nemohou poslat ,protože ho nemají na skladě i když ho v nabídce pořád mají označeno jako skladem.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i přesto, že je negativní

    Za toto nedopatření se ještě jednou omlouváme, velice nás mrzelo, že jsme Vám nemohli kávovar dodat, z důvodu vyprodání.
    Zboží jsem kontrolovala a v tuto chvíli skladem není.
    O této skutečnosti jsme Vás ihned informovali a vyžádali si číslo účtu pro vrácení celé částky.

    Ještě jednou se velice omlouváme

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychly dodani,supr

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše doporučení a pozitivní hodnocení, které nás velmi těší.
    Budeme potěšeni, když i pro příští nákup zvolíte právě náš eshop.

    S pozdravem,
    Kateřina Prajková

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod je výborný, avšak komunikace ještě nefunguje, ani faktura mi nedorazila? Mlýnek je výkonný, dobře mele, avšak je tak hlučný, že z něj brzy zešílíme. Ten hluk a decibely, asi naše sluchovody brzy roztrhne, a ten mlýnek se z toho hluku asi rozpadne !? Jsme velmi zklamáni! Zorničková.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Fakturu k objendávce jsme Vám zasílali v den expedice na váš email a následně na vaši žádost znovu na emailovou adresu uvedenou v objednávce.
    Měly by jste tedy fakturu mít v elektronické podobě na vaši emailové adrese.
    Co se týká hlučnosti mlýnku tak se s Vámi ještě spojíme nakolik máme prodány stovky tohoto typu ale na hlučnost si zákazníci nestěžují, proto necháme raději vše prověřit a svámi se spojíme zdali se nejedná o nějakou výrobní chybu.
    Věřím, že vše dořešíme k vaší uplné spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Dobré

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše doporučení a pozitivní hodnocení, které nás velmi těší.
    Budeme potěšeni, když i pro příští nákup zvolíte právě náš eshop.

    S pozdravem,
    Kateřina Prajková

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Spolehlivost

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše doporučení a pozitivní hodnocení, které nás velmi těší.
    Budeme potěšeni, když i pro příští nákup zvolíte právě náš eshop.

    S pozdravem,
    Kateřina Prajková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé jednání.
    • Součástí dodávky měl být stojan na stromeček, který ale v balíku nebyl. Balík byl několikrát dodatečně přelepen lepící páskou. Na mou reklamaci obchod reagoval, že "jsem v pořadí". Stav trvá 12 dní.

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Za vzniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme. Vaša správa nám zapadala do spamu, čoho sme si, bohužiaľ, nevšimli hneď. Vašu reklamáciu sme s Vami následne obratom vyriešili.
    Veríme, že aj napriek tejto negatívnej skúsenosti na náš eshop nezanevriete a v budúcnosti nás opäť radi navštívite.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodání , zboží přišlo v pořádku

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za udělené hodnocení s doporučením a upřesňujícím komentářem. Věříme, proto že opět znovu u nás nakoupíte.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Spolehlivost

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše doporučení a pozitivní hodnocení, které nás velmi těší.
    Budeme potěšeni, když i pro příští nákup zvolíte právě náš eshop.

    S pozdravem,
    Kateřina Prajková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vše v pořádku

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení

    Velice si vážíme Vašeho nákupu u nás.
    Mockrát děkujeme

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží v originálních krabicích přišlo pouze omotané fólií, krabice byli kvůli nešetrnému zabalení zdeformované. Jako dárek je zboží v takovém stavu nepoužitelné
    • Zboží objednané v sobotu obchod odeslal až ve středu (dle informačního emailu dopravce), dorazilo ve čtvrtek
    • Drahá doprava

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás udělené hodnocení, přesto Vám za komentář a zpětnou vazbu děkujeme.

    Bližší zaslanou zprávu, ideálně s fotodokumentací, od Vás zatím neevidujeme. Pokud je samotné zboží v pořádku a bude jej chtít tedy vrátit, tak máte právo uplatnit dle obchodních podmínek požadavek na Odstoupení od smlouvy. Naše zákaznická linka je Vám v pracovní dny k dispozici pro upřesnění postupu a dořešení záležitosti.

    Termín dodání je u každého zboží orientační a vždy jej uvádíme před nákupem na stránce zboží. O víkendu je sklad zavřený, což bylo v termínu zohledněno. Pokud se zásilka o něco přesto opozdila, tak nás to mrzí a omlouváme se. Cena za dopravu je pevně stanovena dle platného ceníku. S dopravci řešíme organizační změny a k dispozici je pro zákazníky i nový přepravce.

    I přes udělené hodnocení věříme, že u nás někdy opět nakupíte - např. s ohledem na rozsah sortimentu a prodávaných značek zboží apod.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Informace je nulové

    Reakce obchodu Eljo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
    Veškeré infromace k vaší objendávce jsme Vám zasílali na email.
    Mrzí nás, tedy tento neadekvátní komentář, nakolik jsme vás o každém kroku co se s Vaší objednávkou děje informovali.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková