Přihlásit se a přidat příspěvek
  • to by se vam hodilo. konkurence nejsme. jsme jen zakaznici, kteri se napalili. ale ja vasemu problemu s komunikaci rozumim. ono je tezke spravovat tolik emailovych uctu. mne jste odepisovali - vidite, chvalim vas - z tri ruznych adres.

  • pro chytrý pán:
    Pane konkurente, vždycky něco jako anonym 2x napíšete, jméno ani číslo objednávky po opakovaných výzvách nikdy neuvedete. Zkoušíte tady psát o nás nejdřív to, že nevyřizujeme reklamace, nevracíme peníze a teď když to nezabralo, tak nás budete křivě obviňovat z podvodu? IMEI ať si klidně každý zkontroluje.

    Očividně vám naše nízké ceny vadí a tato vaše snaha nás poškodit je ubohá.

    Nikdo skutečný tady nepsal, že by mu přišel nekvalitní mobil. Nikdo tu neuvedl jméno ani nic podobného. Napsat falešný příspěvek do diskuze je bohužel velmi jednoduché a konkurentům se to očividně vyplácí.

    Když se skrýváte za anonymitou a odmítáte o sobě cokoli

    pro paní Valkovou:
    Paní, naše stránky normálně fungují. Na stránku kontakt se lze klasicky dostat. Pokud by problém přetrvával, tak kontakt na mail je [email protected]

  • Pokud se nejedná o originální přístroje značky Apple, tak si myslím, že nejrozumější by bylo tyto přístroje dát na posouzení přímo společnosti Apple, případně se s nimi domluvit zde:

    https://support.apple.com/cs-cz/contact

    Určitě by se společnosti Apple nelíbilo, že jí někdo takto špiní dobré jméno společnosti tím, že prodává nekvalitní šmejdy.

    Nebo si s přístrojem jít pro znalecký posudek. Pakliže to nebude originální přístroj, což jak vypadá, že není, je to PODVOD jako vrata.

    Dále vždy doporučuji u telefonu zkontrolovat IMEI číslo zde:

    https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/

    Zde si můžete ověřit, jestli Vám elektrospecialist prodal opravdu nový kus, nebo Vás podvedl a prodal čínskou splácaninu s nehoráznou marží.

    A dále by to chtělo napsat na podporu heureka.cz
    ( [email protected] )
    Jak je možné, že jste nakoupili NOVÝ přístroj a přitom přišel nekvalitně repasovaný.


  • Dobrý večer, poslali jsme Vám telefon zpět a požadujeme vrácení peněz a teď je to ve fázi, kdy čekáme na peníze a nedostaneme se k Vám na stránky pro kontakt. Prosím vysvětlení.

  • Přišel mi repasovaný Iphone 6 16 GB space gray. Proto budu požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

  • Sice to trvalo týden.... ale abych Vám úplně neškodil. Tak oznamuju, že peníze dnes ráno za telefon přišly zpět... Děkuji..

  • to vite, kam by takhle prisli..

  • Můj telefon byl úspěšně doručen mezi kamiony. Ale za 4 pracovní dny peníze ještě neodeslali. Asi mají výpadek i internetového bakovnictví...

  • Pro anonym:

    Napište nám e-mailem číslo balíčku, protože balíčky nám na danou adresu běžně chodí. Pokud ho skutečně pošta nedoručila, náklady na dopravu vám zaplatíme. Už jste nám ohledně celé věci psala mail?

    Elektro Specialist

  • Tak nevím co tedy napsat , ted jsem koukala na vaše stránky kvůli adrese kam mám poslat telefon na reklamaci a je tam stejná adresa na kterou jsem telefon poslala již toho 22.9. a tam si ho nikdo nevyzvedl a telefon se mi vrátil zpět. Tak nevím jestli si děláte legraci. Nebo co si mám myslet ?

  • Tak to tedy nevím jak mohl být výpadek od 15:00 když jsem Vám volala ve 14:39 a už to nefungovalo. Další věc pokud Vám ted pošlu telefon na reklamaci na adresu kde si ho snad někdo vyzvedne tak mi zaplatíte i to poštovné které jsem zaplatila už při prvním odeslání ???

  • telefonicka linka mela vypadek? to vypadla z okna?

    pan JiriT je dojemny. jen se divim, ze jste nezacli do diskuse vstupovat skrz smyslene zakazniky driv. stejne jako v recenzich.. jen tu porad nikdo nechapeme, jak je to mozne. jak to na heurece prochazi.

  • Kdyby jste to vše vrátili včas, nemůžu proti vám říci ani půl slova. Dokud se člověk tady na heurece nepřihlásí, tak by se možná i divil. Mně poštovné po dloouhé době došlo opět po komentáři zde, ale znám takové, co se nepřihlásí a mají smůlu. Tohle napravte a nebude zde problém.

  • Poštovné vám proplaceno rozhodně nebude. Nepište tu věci, které nejste schopni splnit.

  • Vážení zákazníci, dnes od 15:00 do 18:00 měla naše telefonická infolinka výpadek. Za tuto komplikaci se omlouváme. Vše je již opraveno.

    Níže zasíláme odpovědi těm, kteří nás v době výpadku kontaktovali skrze diskuzi:

    Reklamace prosím zasílejte na adresu uvedenou v kontaktech na našich stránkách. Poštovné vám bude samozřejmě proplaceno. Jakékoli další dotazy můžete již zítra vyřešit telefonicky.

    Pane Jiří, o které Zenfony máte přesně zájem? Je několik typů, pokud máte zájem o stejné, jako u nás koupil váš známý, zjstěte si od něho přesný typ. Podle ceny to vypadá na Zenfone 6, ten je však na stránkách skladem.

    Elektro Specialist

  • Dobrý den. Známý mi vás doporučil že u vás kupoval 2 Asusy Zenfone za asi 4700 Kč. Jenže už je ve vaší nabídce nikde nemůžu najít. Moc rád bych si koupil taky 2 pro sebe a manželku, ale na stránkách už je v nabídce nevidím a zkoušel jsem vám dnes volat a číslo nezvonilo. Je šance že ještě do vánoc budou a za jakou cenu?

  • Dobry den.Tento tyden jsem u vas zakoupila telefon u ktereho nefunguje fotak.Tel. cislo uvedene u vas v kontaktech nedostupne.Chci odstoupit od smlovy a vratit penize.Muzete mi napsat jak postupovat? dekuji

  • Dobrý den , dne 22.9. 2017 jsem Vám odesílala telefon k reklamaci a dnes se mi vrátil jako nevyzvednutý. Jelikož evidentně patříte pod MARKER BRX s.r.o. tak jiné východisko nemám než Vám napsat sem . Na danou firmu jiný kontakt není. Na dané adrese balíky nikdo nevyzvedává , telefon který jsem našla je kupodivu vypnutý atd. Nezlobte se , ale toto jednání není férové.


  • Vážený zákazníku,
    Potvrzujeme přijetí objednávky v obchodě elektrospecialist.eu.
    Doručení zboží a platba:
    Způsob doručení: Česká Pošta - Balík Na poštu
    Způsob platby: Dobírka - hotově při doručení
    Položky objednávky:
    1 kusů - Česká Pošta - Balík Na poštu
    1 kusů - Dobírka - Česká Pošta
    1 kusů - Apple iPhone 6 16GB, zlatá
    Celková hodnota objednávky: 8510,00 CZK

    Podací číslo je DR0649339189C.

    Dále mám záruční list, Fakturu...Ale ŽÁDNÉ číslo objednávky se nikdy nikde neobjevuje. Nejspíš proto ho po mě také chcete. Zítra telefon posílám zpět reklamační oddělení. Případ jsem předal i samotné heurece a ta se tím prý bude také zabývat. Protože toto opravdu není normální, v tak dezolátním stavu jsem telefon nikdy neobdržel ani z bazaru. Pokud mi peníze nevrátite....můžete samozřejmě očekávat trestní oznámení.

    BONUS... teď už přestalo fungovat i tlačítko na ovládání hlasitosti :-D

  • Anonyme: Napište číslo objednávky a vaše jméno. Žádnou podobnou stížnost neevidujeme a máme vážné obavy, že váš příspěvek nás má jen poškodit, stejně jako asi 5 příspěvků předchozích, které jsou také od anonymních uživatelů a píše je prokazatelně jeden člověk.

    Elektro Specialist