Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Velmi špatný obchod. Zakoupila jsem mobil, který byl prodán jako nový, ale byl použitý. Již po zapnutí ( iPhone 7 ) hlásil systémovou chybu a baterie měla výdrž cca 6 hodin. Odstoupila jsem od smlouvy. Mobil mi dnes přišel s tím, že byla vyměněna základní deska a baterie - u nového mobilu !!! Mé odstoupení od smlouvy z důvodu zaslání použitého zboží místo nového vůbec neproběhlo. Budu opět reklamovat, ale již přes právníka. Myslím, že tady to jinak nepůjde. Pokud mohu radit, tak se vyplatí připlatit a nakoupit jinde. Pochybný obchod na různých stránkách. Mirka Bažata

  • !!!Velmi negativní zkušenost s tímto obchodem. Zakoupený mobilní telefon se po necelých třech měsících porouchal, odeslán na reklamaci, po nedodržené 30-denní reklamační lhůtě jsem požádal o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Po dalším měsíci se opět nic nezměnilo, nemám ani peníze a ani mobil (o který teda stejně nestojím).Paní od nich se pouze vymlouvá a vše prodlužuje. Předáno na ČOI. Tomuto obchodu se vyhněte, jsou to očividně podvodníci!!! Michal Kotrba

  • Bohužel se mi stala velmi nemilá věc. Poslala jsem zpět do obchodu na uvedenou adresu v zákonné lhůtě koupený mobil i s odstoupením od smlouvy a oni ho vůbec během čtrnácti dnů nevyzvedli. Pošta mi poslala zprávu, že balík posílají zpět. Teď nevím, co mám dělat. Mobil jsme chtěli vrátit, protože byl očividně používaný. Byla tam špatná nabíječka. Poštovné mne přišlo na další skoro 200,- Kč. Rozhodně u tohoto obchodu nenakupujte, jak už bylo psáno níže.

    • stačí odstoupit od smlouvy. Ze zákona musí vrátit peníze

  • Reklamace proběhla v naprostém pořádku.V rychlosti a bez jakékoliv komplikace.Mobil přišel za týden opravený.Děkuji!

  • V pondělí 12.3.2018 jsem jim poslal telefon SONY XPERIA SP na reklamaci( objednávka ZD1700012932 ze dne 14.12.2017)
    Objektivně dám vědět jak reklamace probíhala.

  • Hrůza! Nic nekupovat! Zboží rozhodně není nové a o reklamaci ani nemluvím!!!! Už potřetí reklamace se stejnou vadou a pořád jen píší že vada se neprojevila a to jsem poslal i s přiloženou fotkou!!!!!!!!!!!! HOVADA!

  • S tímto eshopem Máme velmi negativní zkušenosti a myslím si, vedení tohoto eshopu by zasloužilo kulku do hlavy.jde o podvodníky,kteří na svých stránkách nabízejí "nove "zboží ..Avšak toto zboží nemá s novym nic společného. .Bohuzel jsme i my naletěli a objednali si u nich mobilní telefon.nefunkční telefon který nám od nich přišel, jsme odeslali na reklamaci, přičemž nás za dva dny nařkly z toho ,ze do telefonu vnikla neznama kapalina a tim sme telefon rozbili. .Po odeslání zboží soudnimu znalci nám po týdnu přišel 21stránkový znalecký posudek ve kterym jsou vypsány veškeré zavady(o tom jak telefonu chybí vnitřní kryty, baterie je značně poškozena a léta používaná, veškeré šroubky stržené a přiloženou nabíječku,ktera možná nová byla,nebylo možné použít v běžné elektrické zásuvce v ČR, neboť není určena pro český trh). ...Každý by si myslel, že eshop který má na heurece 92%pozitivní hodnocení se k této situaci postavítak jak má a reklamaci co nejlépe a nejrychleji vyřeší,se mýlí. ..jediné čeho jsme se dočkali je okamžité odstoupení od smlouvy a proplacení telefonu, který má podle soudního znalce hodnotu 0 Kč. .Máme tu ale další náklady spojené s reklamací avšak tady sme zatím narazili. .samozrejme, že si to nenecháme líbit a budeme dal bojovat. ..prosil bych víc takto napálených zákazníků, aby si to nenechali líbit a poslali alespoň prostřednictvím elektronické pošty návrh na prověření u ČOI..

  • Všem, kdo se zajímají o tento eshop: Stále platí mé NEGATIVNÍ zkušenosti s tímto eshopem. Vše jsem detailně popsal na straně 5. Vyjádření eshopu, krom toho, že bezdůvodně pochtívali mé jméno, nebylo žádné. Zjišťujte informace! Viz. ruský majitel eshopu, viz. adresa eshopu, viz. zkušenosti diskutujících. Samozřejmě, že eshop se zde snaží bránit prostřednictvím falešných, eshop obhajujících účtů a maximálně pozitivních recenzí. Ale sami se rozhodněte, komu chcete věřit. Jestli 100% pozitivním recenzím nebo nám, podvedeným. Opětovně sem píši, jelikož jsem znepokojen stále neměnící se, pro zákazníky nepříznivou, situací okolo tohoto eshopu.

  • Dobrý den,
    za me nedoporučuji tento obchod.Me hodnocení vychází ze špatných zkušeností s tímto e-shopem.
    Před Vánoci jsem zakoupila telefon pro mého syna.Telefon přišel, zabalil se.Jelikož jsem matka samozivitelka, syn dostal jediny dárek a to byl právě telefon, nepočítám oblečení. Po rozbalení telefonu 24.12.večer, nesel zapnout, nefungoval...asi po 3 h jsem to zkusila znovu a naběhl na hl.stránku (zadne nastavení jazyka či něco podobného, jak to u nových telefonů bývá )a zase se vypnul sám od sebe.Ubrecenemu klukovi co se těšil AZ si vyzkouší vanocni dárek jsem vysvětlila, že jsme koupili asi spatne, telefon zabalila a poslala zpet na reklamaci.Asi po týdnu mi přišlo vyrozumění, že byl telefon polity neznámou tekutinou, tudíž mi reklamaci neuznaji.Právě to resim přes soudního znalce a jsem si jista, že to vyhraji, protoze v tomhle mají prsty oni.

  • V týdnu nám přišel vysouvací telefon,syn si ho objednal za peníze k narozeninám.Telefon byl vysouvaci,přišel do dvou nebo tří dnů.Z telefonu který měl být nový,byl telefon použitý,ještě v něm byly kontakty,displej fungoval jednou z pětí vysunutí,sluchátka rozbitá.Větší drzost jsem ještě neviděla,nemám slov.Přítel odeslav telefon zpět,chci pro syna peníze zpět.Myslím že tady nemáte vůbec co dělat,drzost největší

  • 30.listopadu jsem vrátila mobil protože jsem si koupi rozmyslela. 13.prosince mi na učtě přistala vracena částka. Takže já jsem se setkala se seriózním jednáním.
    Iva Kaśparová

  • ja to vim, ja si ho/je jen dobiram ;-)

  • Pan Dolanský je převlečený elektrospecialist, či smartonix, to zjistí přece i hlupák :)

  • mustika: A proč vás to zajímá? Abyste mě tam mohl taky v mojí diskuzi pomlouvat?
    Lukáš

  • a ja se vas ptam, jak se jmenuje vas obchod.

  • mustika: Ptal jsem se, co se stalo vám, že kritizujete tenhle obchod? Tak neodbíhejte od tématu. A určitě vám budu říkat jméno svého obchodu, abyste mi tam začal taky psát tyhle nekonkrétní žvásty.

  • pane dolansky, napiste jmeno elektronickeho obchodu, ktery jste vedl.

  • Chytří lidé si projedou diskuzi a uvidí, jak si tahle "ruská sebranka" sere do huby. Pokud jste hloupí, tak zde nakupujte, přijdete o prachy a dobře vám tak. Šetřit každou korunu na elektronice můžou opravdu jen idioti, kteří pak brečí že jim dojdou vadný kusy. Taky jsem byla idiot, poučila se a teď si to vyžerte vy ostatní. Doufám že už peníze přestanou po x výhružkách vracet a vy budete mít oči pro pláč. Určitě jsme všichni jen konkurenti co nemají nic jiného na práci než tu psát lži o nějakých rusáčcích, co umí akorát šikovně okrádat, ale vždy jen tak, aby se na ně nedošlo. A proč ne? Když to umí, vydělává jim to, dobře pro ně! Fandim vám "elektro specialisto"! Chápu vaši strategii a děláte to velmi dobře, pro lidi s IQ 95 je to briliantní taktika!

    A ti chytří, zkuste si o tomhle obchodu najít více informací, zkusit se podívat kde "sídlí" a komu patří, kolik dalších elektrošopů mají, a jaké problémy mají lidé i tam!
    Zažijte si to na vlastní kůži a jen si tu pěkně nakupte, nechte tu majlant, a pak čekejte až vám dojde mail na napsání recenze zde na heurece ať můžete pochválit, co skvělého vám došlo.

    Kreténi jsou kreténi a holt jim není pomoci. Dobře vám tak. Takže DOPORUČUJI TENTO OBCHOD, PROSÍM kupujte a pak pěkně brečte. :-*

  • mustika: No, že to píšete zrovna vy, mustika, se divím. Na vás jsem zrovna narážel přitom, když jsem říkal, že téhle diskuzi moc nevěřím. Kdybych se řídil vašimi radami, tak jsem tady v tom obchodu nic nenakoupil a to je asi přesně to, o co vám jde.

    Nebo co se teda stalo vám? V celé diskuzi jen opakujete, že jde o podvod a přitom vůbec nevíme, co se vám stalo. Jste zákazník nebo konkurent?

    Přesně kvůli tomuhle schovávání se za anonymitu pak internetovým diskuzím už nikdo nevěří, protože si každý může psát co chce. Já jsem to na svém e-shopu taky zažil, takže bych o tom mohl napsat knihu. Konkurenční boj prostě jede naplno.

    A paní Štěpánková, proč mě nazýváte "chytrolínem"? Udělal jsem vám něco jenom proto, že jsem si dovolil tenhle obchod pochválit, protože mi přišlo zboží ok?
    Lukáš

  • Ivana Jiroutková: Ano , myslím si že když matka koupí dárek k Vánocům a dá ho dítěti o něco dřív je už dost zvláštní, možná si kramofaketelephonespecialist vymyslete trochu jiný duvěryhodnější komentář