Přihlásit se a přidat příspěvek
  • mustika: Tohle ČOI ani policie neřeší. Musíte zaslat předžalobní výzvu a po 7 dnech si dojít na soud zažádat o platební příkaz. Vydají ho a peníze (exekuce) a vám zašlou peníze. Jednoduché.

  • Štěpánková Irena: Pokud vám nezaslali peníze do 14 dnů a platila jste telefon kartou, zavolejte do banky a vyžádejte si charge back. Nebo zašlete předžalobní výzvu.

  • Jan Solacha: Odstupte od smlouvy písemně a pošlete jim zboží.Počkejte 14 dní a pokud vám nepošlou peníze, pošlete jim předžalobní výzvu. Pokud nebudou reagovat do 7 dnů, dojděte si na soud a on vydá platební příkaz. Trvá to asi hodinu a peníze budete mít zpět i s úroky. Pokud jste platil kartou, zavolejte do banky a řekněte, že chcete charge back a vysvětlete jim situaci, že obchod nereaguje. Budou chtít vidět dokumenty, takže si vše okopírujte než jim to pošlete. Peníze budete mít za pár dnů.

  • : Chtělo by to podat hromadnou žalobu všech podvedených a potom se bude možná něco dít. A zveřejnit je v tisku.

  • A pro ty kdo platili zboží kartou, doporučuji zavolat do banky a vyžádat si Charge back službu. To je, že vám banka vrátí peníze za internetovou transakci sama na základě toho, když vám nepřijde zboží a nebo vám příjde něco jiného. Dokonce se to vztahuje i na to, když vám obchodník nepošle peníze ve lhůtě 14 dní. Ale musíte za zboží zaplatit kartou a je jedno zda to bylo hrazenou kartou pošťákovi, nebo na přepážce. Nenechte se a dejte jim to pořádně sežrat.

  • Štěpánková Irena: Kupuji běžně z velkých opravdu prověřených obchodů, avšak nechal jsem se zlákat no a dopadl jsem jako vy . Byl jsem podveden. Ty kladné recenze si píšou sami a také nejsou jediná firma, která to tak dělá-bohužel již nelze ničemu a nikomu věřit, díky takovým jako je firma elektro Specialist a mnoho dalších. Doposud jsem praktikoval postup vyberu na internetu vyzvednu v prodejně a teď jsem nějak zblbl a mám to. Za hloupost se platí tak pozor na ně.

  • Bohužel to mají nastavené tak, že posílají dotazníky jen těm lidem, kteří jim zboží nevrátí a nebo si objednají nějakou maličkost, která se logicky nemůže rozbít a nebo je v pořádku. Na tyhle jejich podvůdky dotazníky spokojenosti neposílají. Už jsem psal heurece o tomhle způsobu podvodu a klamání spotřebitele a je to momentálně v řešení. Dokonce jsem psal i celní správě, jelikož prodávají padělky. Ale jak jsem psal, nedodržují lhůty pro vrácení peněz, prodávají používané telefony a nebo repasované. Na krabici vytisknou padělané nálepky, dovnitř krabice dají příslušenství z číny za pár korun, které na sobě má loga originálu a vesele to pošlou do světa jako nový a nepoužívaný přístroj. Pak čekají kdo se chytne a nepošle jim to zpět. Já neměl ani peníze a ani přístroj. Ten dokonce byl už zase v jejich e-shopu se slevou a já čekal na peníze. Takhle krásně se vydělává. Takže doporučuji poslat zpět a odstoupit od smlouvy, pokud nepošlou peníze, poslat předžalobní výzvu a pokud nebudou reagovat tak zajít na soud a vydat předběžné opatření. Stojí to pár korun a pak se vám to stějně vrátí.

  • Včera mi od nich přišel telefon ojetina místo nového, zřejmě běžná věc u této firmy. Jejich nabídka je velmi zavádějící a kupující prostě důvěřuje, že jsou poctivý, avšak zřejmě nejsou. V jiném státě , než v tomto Absurdistánu, by byli dávno vymazáni, bohužel jsem opět z řady podfouknutých. Život jde dál, jen pro ostatní pozor na tuto firmu.

  • mustika: absolutně se nevzdam , ty 2 tisíce jsem mohla dat klidně dětem , ze jim není trapne okradat matky. Bohužel v tomhle jsem nezkusena a dala jsem na dobre recenze a nenapadlo me zjišťovat kdo je provozovatel. Vše jsem předala právníkovi známému a technik me obezpecil o tom, ze po přihlášení na iCloud na webu jsem odhlášena a ze co tvrdí je lez. Vše se bude resit . Já se ojeb***t nenecham.

  • pani Stepankova, to je jejich bezny postup. zkousi, co vydrzite. nevzdavejte to a trvejte na vraceni. hesla jste poskytla a jejich provozni zvyklosti vas nemusi zajimat. do 14 dnu od doruceni mobilu penize na uctu. jinak se obratte na coi a policii.

    me porad zarazi, ze je mozne si objednat z eshopu, kde provozovatel je jedna pravnicka osoba, ale dodavatel zbozi jina. vzdyt je to jasne klamani spotrebitele. a co je pro me smutne ze vseho nejvic - heureka tyto praktiky podporuje. pokud si nedokaze ohlidat, jak funguje, resp jak lze obejit, system recenzi, pak ani heureka sama neni duveryhodna. a to uz je na reportaz.

  • Odporne kur** . Stale tvrdí ze se nemůžou přihlásit na iCloud a ze nemůžou vrátit peníze . kur** z**rane!!!! Na iCloud se normálně prihlasim a odhlasim s udajemi co jim neustále posilam a tady to zverstvo neustále lze a lze a lze ze se nemůžou přihlásit

  • Je toto řádně okomentovat v recenzích! Nechápu, jak tento obchod má samé pozitivní hodnocení, když se to tady v diskuzi hemží samými negativy.

  • Jsem na mateřské dovolené a mám opravdu obavy o své peníze, objednala jsem telefon iphone 4 pro dceru, telefon přestal po dni fungovat a tak jsem ho ve čtvrtek 16.11.2017 vrátila a požaduji vrácení peněz. Doufám, že svoje peníze do konce týdne budu mít, jinak jdu věc řešit na policii a COI.

  • Mám telefon asi 2 měsíce a velice zlobí baterie! Špatně se nabíjí, nebo spíš vůbec. Dnes se telefon začal dokonce sám vypínat a nejde zapnout :( Zítra posílám k reklamaci!

  • Tak musím konstatovat, že nemám zboží ani peníze. Nereagují na telefon, na emaily vždy odepíšou, že dobropis bude proplacen, ale peníze za vrácené zboží nikde. Několikrát jsem volal a vždy mi bylo sděleno, že dobropis bude proplacen a 14 dní uteklo jak voda a peníze nikde. Nyní je kontaktní telefon nedostupný. Dávejte si pozor a rozhodně se nenechte napálit. Nebudete mít zboží a i peníze.

  • byla jsem velice spokojená s nákupem v tomto obchodě.objednala jsem si 2 telefony,spokojenost s doručením.Nefungovala u jednoho tel.nabíječka a ihned obratem mi poslali novou.Nemám žádné výhrady k tomuto obchodu.Prostě obchod na jedničku.Několikrát i volali,zda jsem spokojená s nákupem a opravdu seriozní jednání.Nemám co dodat....jedině spokojenost z mé strany.

  • To nikomu z Vás nechodí dotazníky z heureky ohledně sepsání recenze???? To je zajímavý podnět pro samotnou heureku!

  • Tak tenhle obchod nikdy více. Zakoupil jsem mobilní telefon. Přišel mi již použitý, nebo repasovaný mobilní telefon. Obsah balení navíc neodpovídá obsahu, který je dodáván výrobcem. Telefon jeví známky velmi špatného sestavení. Displej není správně osazen, tlačítka jsou nakřivo. Rozhodně nedoporučuji.

  • Absolutně nedoporučuji. Prodávají repasované telefony ve fake krabicích s fake příslušenstvím. Dodaný iPhone měl neoriginální krabici, neoriginální sluchátka z Číny za 0,99$, neoriginální nabíječku, neoriginální kabel, neoriginální špendlík na vyjmutí sim karty. Vzadu na krabici byl štítek od výrobce vytisknutý na nekvalitní tiskárně. Tvářil se jako originál, ale šlo o repas z Číny a navíc poměrně nekvalitní. Po ověření imei u Apple, bylo zjištěno že byl použitý v zemi kde se nevztahuje záruka (Asie). Podal jsem podnět celní správě k prověření prodeje padělků a dále budu řešit s ČOI. Nyní zbývá čekat na peníze.

  • Elektro Specialist: No tak krabičku s porušenou ochrannou známkou, nicméně znovu zalisovanou mám nafocenou, stejně tak potvrzení od doručovatele, který toho byl svědkem...
    Nespokojených diskutujících přibývá, už bude načase se přejmenovat a založit další e-shop.