Přihlásit se a přidat příspěvek
  • lukas dolansky: Já bych moc chtěla vidět pane chytrolín, jak by jste reagoval vy, kdyby vám někdo držel Vaše peníze a vymýšlel si lži, že se nemůže přihlásit na iCloud, když jsem jim dvakrát poslala stejné údaje a poprvé to hrozně nešlo a po druhé se stejnými údajemi to najednou šlo. Kdyby to byl ferovy obchod , tak odešlou hned peníze zpět, jak je to u jiných obchodů a nedělají s tím problémy.

  • pane Lukasi, to Vam ze srdce preju. my jsme tolik stesti nemeli.

  • Já v tomto obchodě nakoupil a všechno úplně bez problému. Není mojí věcí to hodnotit, ale mám taky eshop a tahle diskuze mi přijde dost nevěrohodná. Už kvůli vlastní dobré zkušenosti s tímhle obchodem příspěvkům zde moc nevěřím, ale třeba mám jen špatný odhad.
    Určitě jsem u vás nenakoupil naposledy.
    Lukáš

  • :-D to je dobry. ale zase maji pravdu, ze jsou zahranicne vlastnena spolecnost :-)

  • Elektro Specialist: Stále nemám svoje peníze, však budete mít ostudu i v televizi, já s tím problém nemám.

  • Koukněte, jak jsou lidé z elektrospecialist.eu chytří. Již pomalinku opouštějí tento eshop a prodávají pomalu zde:

    http://www.smartonix.cz/kontakt/cs-CZ

    pokud se podíváte sem, na jednatele eshopu elektrospecialist.eu

    http://rejstrik-firem.kurzy.cz/05073405/maker-brx-sro/

    Tak je paní PETROVA z Ruska.

    jednatel nového eshopu www.smartonix.cz

    http://rejstrik.penize.cz/05710855-online-investments-16-s-r-o

    je pan PETROV z Ruska.

    Trochu zvláštní náhoda :)

    Napište nám prosím Vy specialisti, že je to blábol a že o tomto shopu nic nevíte. I když samozřejmě "sročko" jste použili jiné.

  • pochvalny anonym pise v prvnim prispevku s hrubkami a ve dvou dalsich bez hrubek. to si musite sjednotit styl, jinak to pusobi neduveryhodne. vite?

    ale co je opravdu zajimave - oba pochvalne anonymy (13. 11. a 26. 11.) zminuji nakup dvou telefonu a vadnou nabijecku. to mate docela spatne skore, kdyz se vam u dvou pochval sejdou dva vadne kusy..

  • nezlobte se,že jsem tak vyjela,ale opravdu já jméno psát nebudu a mám čisté svědomí v tom,že jsem zde nakoupila a byla jsem spokojená a napadat mě může kdokoliv,nemám důvod lhát a psát nesmysly..to nemám zapotřebí..už se vyjadřovat k tomu nebudu a psát taky nebudu.a obchod který mi prodal telefony,tak snad ví komu posílal nabíječku.......

  • nezlobte se ale žádné jméno vám psát nebudu,já jsem neměla problém a s tímto obchodem a je mi uplně u prdele co řešíte vy všichni

  • Vážený anonyme, který píše kladný ohlas,

    jelikož se to tu momentálně hemží konkurenčními příspěvky (není náhoda, že se tu najednou sešlo tolik lidí v jednu chvíli), prosíme Vás o sdělení jména a čísla objednávky.

    Jinak totiž hrozí, že nás bude konkurence napadat, že tento kladný příspěvek jsme si napsali sami. Příspěvek bez jména a čísla objednávky působí nevěrohodně, stejně jako všechny příspěvky konkurentů, kteří si zde nic neobjednali a píšou zde lži.

    Děkujeme

    Elektro Speicalist

  • dobrý večer reaguji na tyto příspěvky na obchod..proč neustále házíte špínu na tento obchod.já jsem si objednávala dva telefony a mám je dodnes a jsem s nimi spokojená .i nabíječku mi zaslaly ihned co jsem jím napsala.že původní co mi poslaly nešla.nechtěli tu starou a obratem mi zaslaly novou..nemám problém s tímto obchodem.a telefony jedou perfektně,bez závad..mám já i přítel stejný telefon,,tak nevím co máte ..

  • Vážený "D" - vidíme, že máte opět novou přezdívku pro psaní pomluv. Takže opět žádáme CELÉ JMÉNO na které jste objednával/a + ČÍSLO OBJEDNÁVKY. Očekáváme, že opět nic nepošlete, jako už 10x. Protože tento příspěvek je lež.

    Mimochodem to, co tvrdíte je 100% lež. Měsíc u nás určitě nikdo na peníze nečekal. Vracíme běžně během pár dnů, max. 2 týdny, jak je stanoveno zákonem.

    Elektro Specialist

  • Váženej elektro specialist, si děláte prdel ne. " Jsme si naprosto jisti, že zde není nikdo, kdo by čekal déle než 14 dnů. " .."Na vrácení máme 14 dnů, ale běžně to bývá během 2 - 5 pracovních dní. " ???

    Jako pardon, já čekala skoro měsíc a ještě vám musela v jednom kuse psát, urgovat a vyhrožovat. Nejsem sama. Jo a ještě sem nedostala dotazník, abych mohla napsat recenzi tady na heurece, jakto? ;) Nakupovala sem u vás o prázdninách, zvláštní.

  • po přečtení diskuzí jsem se trochu bála, ale za mě tedy vše OK :)

    Mobil jsem koupila jako vánoční dárek pro syna, ale dala jsem mu ho nakonec o něco dřív. Už ho přes týden používá a jsme spokojeni, takže doporučuji.

    Ivana

  • vazeni, na anonymitu mame pravo. tady si vymenuji zkusenosti kupujici a tem cislo objednavky nic nerekne. a jak jste prisla na ten rok, pani Prochazkova?

  • mustika: Pane konkurente, a co jste zakoupil? Proč tu už rok píšete lži, když jste pořád neřekl, co jste si koupil ani jste neřekl jméno a číslo objednávky? Proč se většina diskutujících v této diskuzi skrývá za anonymitou a odmítá o sobě cokoli říct, si asi každý rozumný člověk domyslí.

  • a my zase tvrdime, ze tady lzete vy. zadna konkurence se vas poskozovat nesnazi. na to si stacite svym chovanim sami.

  • jj, to mate pravdu. predzalobni vyzva je jistota. ale coi i policii bych kontaktovala presto. coi - nekala obchodni praktika a policii - trestny cin podvodu. ale s tou predzalobni vyzvou mate 100 % pravdu.

  • Vážení,

    jestli je zde někdo, komu peníze nepřišly déle než 14 dnů, napište sem číslo objednávky, svoje jméno a příjmení a částku, která vám měla být zaslána. Na vrácení peněz máme 14 dnů a nikdy peníze nevracíme později. Jsme si naprosto jisti, že zde není nikdo, kdo by čekal déle než 14 dnů.

    Všiměte si, že diskuzi přiživuje konkurence, která tady dává lidem nesmyslné informace a rady, jen aby nás před Vánoci poškodila.

    Pán, co tvrdí, že nedostal ani peníze ani mobil, ať prosím uvede svoje jméno a číslo objednávky, protože nikdo, kdo by žádal soud o platební příkaz nebo kdo by si stěžoval, že nemá déle než 14 dnů peníze ani mobil, za celý rok nebyl, takže jde očividně o lež.

    Paní Ireno Štěpánková, peníze se Vám nevrátily, protože se nám nedařilo přihlásit na icloud. Poté, co jste údaje dodala a přihlášení se podařilo, bylo Vaše odstoupení přijato a peníze obdržíte začátkem týdne. Na vrácení máme 14 dnů, ale běžně to bývá během 2 - 5 pracovních dní.

    Paní Štěpánkovou

  • mujsvetzbozi další jejich eShop pozor na to !!! Heureka je prověřuje a na soud to taky půjde. Pokud se Vam nevrátí nikomu peníze podejme to hromadně.